θά συμφωνήσω σέ ορισμένα,όπως είπα στό μπιζέλι "νά θυμηθούμε τόν χημικό στό ΕΠΑΛ στό κιλκίς πού τό χειμώναΣουβλίτσα έγραψε: ↑10 Ιούλ 2018, 00:43πολύ σωστάpapspyro-exarabagian έγραψε: ↑09 Ιούλ 2018, 21:25Πρώτιστα έπρεπε νά τό είχαν πάρει χαμπάρι οι γονείς
μετά έχουμε τούς καθηγητάδες πού κάτι θά έβλεπαν στά διαλλείματα στούς περιπάτους,εκδρομές καί σέ άλλες εκδηλώσεις αλλά δέν
έδωσαν τή προσοχή πού έπρεπε,άν είχαν ενεργήσει μέ τή βοήθεια κοιν.λειτουργών, αλλά νά πιάσουν καί τά μαγκάκια πού έκαναν αυτό,
ίσως νά είχαν προλάβει....έβλεπαν οί καθηγητάδες δέν μπορεί νά μήν έβλεπαν τίποτα,ξέρετε πόσες μαθητοώρες χάνονται γιά πολλές εκδηλώσεις;
καί μετά είναι οί διάφοροι παρατηρητές πού κάνουν γαργάρα τέτοιες καταστάσεις καί δέν μιλάνε δέν έχουν τό σθένος νά κάνουν τίποτα.
στό πάρτυ δηλ. δέν υπήρχαν άλλοι παρατηρητές(παρατηρήτριες); υπήρχαν αλλά τό έκαναν γαργάρα.
τά σημερινά μαγκάκια δηλ.οί αυριανοί νταβάδες ή ρουφιάνοι ή φουσκωτοί,αυτή είναι ή κοινωνία πού θέλουμε νά ζήσουμε.
ΥΓ άλλα 20 μνημόνια ρέ
Τα σχολεία είναι ΤΡΑΓΙΚΑ
Διάβασα και κάποια σχόλια του μπιζελιού παραπάνω (όχι όλο το κατεβατό, οκ), αν και είναι χρόνια που τελείωσα το σχολείο, από ό,τι θυμάμαι και από ό,τι ακούω, απλώς οι καθηγητές στην πλειοψηφια, γενικότερα και όχι μόνο σε θέματα μπούλινγκ, τον παίζουν, αδιαφορούν, έχουν οι ΊΔΙΟΙ ΤΙΣ ΚΛΙΚΕΣ ΤΟΥΣ για να καλοπερνάνε, αδιαφορούν, το βουλώνουν ή δεν μπορούν πλεον να αντιδράσουν γιατί τα κακομαθημένα με τους γονείς τους κάνουν τα ίδια μπουλινγκ στον δάσκαλο (ξέρω περίπτωση σε πανακριβο ιδωτικό σχολείο με μαθητές ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ακόμα και να ασκούν σωματική βία σε δασκάλους..)
Είναι άμεση ευθύνη των γονέων το τί κάνουν τα μπουμπούκια τους (τα παιδιά βλέπουν και κάνουν) αλλά είναι και στην άμεση αρμοδιότητα και υποχρέωση των παιδαγωγικών ιδρυμάτων (λέμε τώρα..) να διαμορφώνουν το περιβάλλον σύμφωνα με κανόνες και μέσω της εκπαίδεσης (και όχι εκμάθησης).
Όχι βέβαια οτι στα κατ'ονομα "καλά σχολεία" δεν συμβαίνουν τέτοια, παντού και πάντα θα συμβαίνουν αλλά ο συνδυασμός μαλακισμένης οικογένειας + σχολείου θηριοτροφείου είναι το χειρότερο που μπορεί να συμβεί.
Για τις τύψεις που γράφτηκε παραπάνω, οι τύψεις ενδέχεται να αγριέψουν ακόμα πιο πολύ τον άλλο ενίοτε εφόσον του προκαλέσουν υπέρμετρο άγχος το οποίο εφόσον δεν καταφέρει να "ταπεινωθεί" και να δεχθεί ως πραγματικότητα του εαυτού του και συνέπεια των πράξεών του, θα το βγάλει ως εξτρα επιθετικότητα για να το απωθήσει.
Ένα 15χρονο επίσης, όντως καταλαβαίνει τί κάνει παίρνοντας ευχαρίστηση και ικανοποίηση από αυτό, υπάρχει δηλαδή όντως το μελανό σημείο στον χαρακτήρα του ατόφιο - αλλά ειναι ακόμη χειρότερα γιατί δεν έχει την ωριμότητα καν να το αξιολογήσει μέσω κριτικής σκέψης ως προς τις προεκτάσεις του -δεν λειτουργεί σε επιπεδο πολιτισμένου ανθρώπου με αυτοπεριορισμούς των ορμών, λειτουργεί περισσότερο με ένστικτο και ορμόνες.
Είναι πολύ θλιβερό και τραγικό όλο αυτό, εγώ δεν μπορώ πια να διαβάζω για τέτοιες ειδήσεις, η αγριότητα, η μαλακία και η κακία του ανθρώπου είναι θέματα που με κουράζουν αφάνταστα, αλλά είναι επίσης θλιβερό και τέρμα υποκριτικό κάποιοι ή μια ολόκληρη κοινωνία να κλαίγεται, την στιγμή που όλοι γνωρίζουμε σε τί μεγάλα ποσοστά οι ίδιοι γονείς καλλιεργούν στα παιδιά τους -και μέσα από το παράδειγμά τους το ίδιο-την τακτική και την ψυχολογία του μπούλινγκ.
παραιτήθηκε καταγγέλοντας bulling εναντίον του." καί επίσης "πολλές φορές έπεσε στήν αντίληψή μας κατάσταση bulling καί κάναμε σύλλογο,διώξαμε 2 μέ 3 μέ αλλαγή περιβάλλοντος καί γιά τό θύμα ερχοταν
τακτικά ψυχολόγος,αλλά καί γιά τούς νταϊδες καί συζητούσαν,τώρα εκεί στήν αργυρούπολη δέν ξέρω τί έκαναν γιατί τό bulling θά τό δείς είτε
στά διαλλείματα είτε περιπάτους είτε εκδρομές(..δέν γίνονται όπως περιγράφεις) είτε σέ αθλητικές εκδηλώσεις είτε στήν εκδήλωση τής
τσικνοπέμπτης είτε σέ αποχές είτε σέ καταλήψεις είτε,είτε...αρκεί νά έχεις τά μάτια σου 14 καί λάβε υπόψη καί τόν απροσδιόριστο
παράγοντα όπως κάποιος εξωσχολικός νά πηδάει τή μάντρα καί νά τή πέφτει σέ μαθητή καί νά τόν κτυπά άσχημα νά τρέχω μαζί μέ τόν γυμναστή
νά προσπαθούμε νά τόν κρατήσουμε εντός τού χώρου καί νά τρώω 2 μπουκέτα ένα δεξί κροσέ καί ένα αριστερό ντιρέκτ."
Ισχύει καί ή τάση γιά κλίκες πού γίνονται μέ γνωμονα επιδιώξεις ανέλιξης όπως γύρω από συνδικαλισμό,σεμινάρια,προγράμματα Erasmus κ.λ.π
ό μόνος πού προσπάθησε νά κάνει κάτι θετικό στήν εκπ/ση ήταν ό Αντώνης Τρίτσης μέ τό σύστημα τών πολυκλαδικών λυκείων αλλά τή
προσπάθεια αυτή τήν ακύρωσαν τά φροντιστηριακά συμφέροντα αλλά καί τά συμφέροντα τών ιδ.τεχνικών σχολών.