
Ακρόπολη... πάλι καλά που δεν έχει κίνηση σήμερα.





Είμαι σίγουρος πως κανείς από τους δυο σας δεν έχει ανεβεί ποτέ στην Ακρόπολη. Ούτε αυτοί που σας "πάσαραν" το θέμα δεν πρέπει να είχαν ανεβεί...
Σημερα διάβασα κάπου ότι το μίγμα που θα στρωθεί ο διάδρομος έχει 12% τσιμέντο μονο.stella έγραψε: ↑31 Οκτ 2020, 11:04Μακάρι να βγει ωραίο το τελικό αποτέλεσμα.
Ωστόσο, ορισμένες παρατηρήσεις:
Όπως ειπώθηκε από αρκετούς, επικαλύπτεται πολύ μεγαλύτερο κομμάτι με τσιμέντο.
Υπάρχουν φιλικότερα υλικά προς το περιβάλλον, ξερωγω λιγότερο επεμβατικά κτλ.
Ένα υλικό που χρησιμοποιείται 30-40 χρόνια πίσω αποτελεί λύση για πάντα; Δεν υπάρχει εξέλιξη στον κλάδο;
Όπου δεν κατάφερε να επικρατήσει ο ΕΛΑΣ εξοντωνοντας τις άλλες αντιστασιακες οργανώσεις δεν υπήρξαν και τάγματα ασφαλείας
Μάργκαρετ Θάτσερ:
Ο σοσιαλισμός είναι πολύ καλός μέχρι να τελειώσουν τα λεφτά των αλλων
Τους ισοπέδωσε, κανονικά.georgebi έγραψε: ↑01 Νοέμ 2020, 12:01Μενδώνη: Είμαστε σε μία εποχή, που φαίνεται ότι οι ειδικοί αμφισβητούνται
https://www.lifo.gr/now/greece/301444/a ... iero-vraxo
Σε δηλώσεις της στην Καθημερινή, η υπουργός Πολιτισμού, Λίνα Μενδώνη, απαντά σε όσα της καταλογίζουν και στις κατηγορίες για «τσιμέντο στην Ακρόπολη» επισημαίνοντας ότι κάποιοι εξυπηρετούν εγνωσμένες σκοπιμότητες. Όλα τα άλλα έχουν στόχο να ζημιώσουν, όχι το Υπουργείο Πολιτισμού ή εμένα προσωπικά, αλλά τη χώρα και μόνο τη χώρα, σημειώνει στη συνέντευξή της.
«Είμαστε σε μία εποχή, που φαίνεται ότι οι ειδικοί αμφισβητούνται. Αμφισβητήθηκαν οι γιατροί. Αμφισβητούνται τώρα και οι σημαντικότεροι αρχιτέκτονες, μηχανικοί και αρχαιολόγοι, οι οποίοι υπηρετούν στην Επιτροπή Συντήρησης Μνημείων Ακροπόλεως, με κορυφαίο τον ακαδημαϊκό καθηγητή Μανόλη Κορρέ, για τον οποίο, θα μπορούσε να πει κάποιος ότι είναι ο απόλυτος γνώστης της Ακρόπολης και των μνημείων της.
Αμφισβητούνται τα 17 μέλη του Κεντρικού Αρχαιολογικού Συμβουλίου, τα στελέχη της Υπηρεσίας Συντήρησης Μνημείων Ακροπόλεως, των οποίων το αναστηλωτικό έργο ουδέποτε έχει αμφισβητηθεί, καθώς και οι υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, η Διεύθυνση Αναστήλωσης Αρχαίων Μνημείων και η Διεύθυνση Προϊστορικών και Κλασικών Αρχαιοτήτων, καθώς και η Εφορεία Αρχαιοτήτων Πόλης Αθηνών.
Μόνον απορία και έκπληξη μπορεί να προκαλέσει το γεγονός ότι κάποιοι χρησιμοποίησαν εικόνες εργοταξιακές, από το έργο της επίστρωσης των διαδρομών στην Ακρόπολη, το οποίο δεν έχει ακόμη ολοκληρωθεί -άρα δεν υπάρχει η τελική εικόνα- και το οποίο, σε κάθε περίπτωση, είναι επιλογή συνειδητή και προτεραιότητα για το Υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού, εντασσόμενο στο Εθνικό Σχέδιο για τα Δικαιώματα των Ανθρώπων με Αναπηρία, προκειμένου το κορυφαίο μνημείο, το σύμβολο του δυτικού Πολιτισμού να καταστεί προσβάσιμο σε όλους.
Όλοι έχουμε ίδια και ίσα δικαιώματα. Αυτό πρέπει να γίνει συνείδηση σε όλους. Μόνο μικρόψυχοι μπορούν να θεωρούν ότι ένα έργο, το οποίο εξασφαλίζει την απόλυτη πρόσβαση σε όλους τους συνανθρώπους μας, γίνεται για να δημιουργήσει πρόβλημα στο κορυφαίο μνημείο μας.
Όπως έχω δηλώσει πολλές φορές, η εικόνα της Ακρόπολης είναι η εικόνα της χώρας. Ολοκληρώσαμε τον φωτισμό και πήραμε μόνο εύσημα. Ολοκληρώνεται, τις αμέσως επόμενες ημέρες, ο ανελκυστήρας πλαγιάς, ένα απολύτως σύγχρονο έργο, πρότυπο στην κατηγορία του σε διεθνές επίπεδο.
Τώρα εκτελείται το έργο της επίστρωσης των διαδρομών. Μιλάνε κάποιοι για τσιμέντα. Ας αναλογιστούν, ας δουν, ας ζητήσουν πληροφόρηση τι είναι αυτό το υλικό που χρησιμοποιούμε. Είναι αρχιτεκτονικό σκυρόδεμα, η περιεκτικότητα του οποίου σε τσιμέντο είναι μόλις 12%.
Ένα ανθεκτικό υλικό μας είναι απαραίτητο, πρώτον, για να διευκολύνουμε την κίνηση των αμαξιδίων. Δεύτερον, διότι τα αναστηλωτικά έργα στην Ακρόπολη συνεχίζουν να εκτελούνται. Κινούνται στον Ιερό Βράχο μηχανήματα πολλών τόνων για να μεταφέρουν φορτία πολλών τόνων. Επομένως, χρειάζονται ένα στέρεο έδαφος αντοχής για να μην υπάρχουν ατυχήματα. Ένα στέρεο έδαφος, το οποίο θα εξασφαλίζει συγχρόνως την αισθητική, η οποία επιβάλλεται να υπάρχει στα συγκεκριμένα μνημεία. Και αυτό το υλικό επελέγη με βάση την μελέτη Κορρέ και την μελέτη πολλών δειγμάτων υλικών.
Είναι η πρώτη φορά που γίνεται απολύτως αναστρέψιμη διάστρωση, που προστατεύονται απολύτως τα όποια ίχνη του βράχου υπάρχουν σήμερα ορατά. Και για πρώτη φορά αναδεικνύεται σε όλο της το εύρος, η οδός των Παναθηναίων. Μόνον έτσι ο σημερινός επισκέπτης θα μπορεί βιωματικά, να αντιληφθεί το μεγαλείο του Παρθενώνα και των λοιπών μνημείων, όπως το αντιλαμβανόταν ο αρχαίος Αθηναίος. Όλα τα άλλα είναι fake news. Όλα τα άλλα είναι πληροφορίες που διακινούνται εκ του πονηρού. Όλα τα άλλα εξυπηρετούν εγνωσμένες σκοπιμότητες. Όλα τα άλλα έχουν στόχο να ζημιώσουν, όχι το Υπουργείο Πολιτισμού ή εμένα προσωπικά, αλλά τη χώρα και μόνο τη χώρα.» ανέφερε χαρακτηριστικά η κυρία Μενδώνη.
Θλιβεροι και μοιραίοι όλοι αντάμα, προσμενουν ίσως κάποιο θαμα.
Όπου δεν κατάφερε να επικρατήσει ο ΕΛΑΣ εξοντωνοντας τις άλλες αντιστασιακες οργανώσεις δεν υπήρξαν και τάγματα ασφαλείας
Μάργκαρετ Θάτσερ:
Ο σοσιαλισμός είναι πολύ καλός μέχρι να τελειώσουν τα λεφτά των αλλων
Αν διαβασεις το κειμενο που εγραψε ο Κορρες θα καταλαβεις οτι η παρεμβαση δεν αφορα μονο διαδρομους, αλλα και την ασφάλεια του μνημέιου.stella έγραψε: ↑31 Οκτ 2020, 11:04Μακάρι να βγει ωραίο το τελικό αποτέλεσμα.
Ωστόσο, ορισμένες παρατηρήσεις:
Όπως ειπώθηκε από αρκετούς, επικαλύπτεται πολύ μεγαλύτερο κομμάτι με τσιμέντο.
Υπάρχουν φιλικότερα υλικά προς το περιβάλλον, ξερωγω λιγότερο επεμβατικά κτλ.
Ένα υλικό που χρησιμοποιείται 30-40 χρόνια πίσω αποτελεί λύση για πάντα; Δεν υπάρχει εξέλιξη στον κλάδο;
Πέρα από την ΝΤΡΟΠΗ τόσων μηνών με το αναβατόριο (και πέρσι πήγα Ακρόπολη με ΑΜΕΑ και γνωρίζω τι σημαίνει), υπήρχε πρόσβαση. Πολλοί θεωρούν ότι δεν ανέβαινε άτομο με κινητικά προβλήματα μέχρι τώρα.
Η ανακοίνωση του ΥΠΠΟ αποτελεί δεύτερο έπος, μετά το "πούσι".
Και μην την πέφτετε στον Σπύρο, ρε σεις!!! Πλάκα κάνει ο άνθρωπος!!!![]()
Σοβαρά;Chainis έγραψε: ↑01 Νοέμ 2020, 12:35Σημερα διάβασα κάπου ότι το μίγμα που θα στρωθεί ο διάδρομος έχει 12% τσιμέντο μονο.stella έγραψε: ↑31 Οκτ 2020, 11:04Μακάρι να βγει ωραίο το τελικό αποτέλεσμα.
Ωστόσο, ορισμένες παρατηρήσεις:
Όπως ειπώθηκε από αρκετούς, επικαλύπτεται πολύ μεγαλύτερο κομμάτι με τσιμέντο.
Υπάρχουν φιλικότερα υλικά προς το περιβάλλον, ξερωγω λιγότερο επεμβατικά κτλ.
Ένα υλικό που χρησιμοποιείται 30-40 χρόνια πίσω αποτελεί λύση για πάντα; Δεν υπάρχει εξέλιξη στον κλάδο;
Ας περιμένουμε να δούμε το αποτέλεσμα.
Νομίζω ειπώθηκαν από πολλούς. Ξύλο, πλαστικό (τύπου πλεξιγκλάς), μάρμαρο (υποθέτω εδώ θα πήγαινε πολύ ακριβά η παρέμβαση), ας πούμε οι ξύλινες ράμπες είναι πολύ ωραίες, και ασφαλείς. Και φυσικά, μέχρι πριν το 2018 και την ξεφτίλα με το αναβατόριο, υπήρχε πρόσβαση ΑΜΕΑ. Δεν είμαστε τόσο ξεφτίλα χώρα, μπορούσαν όλοι να ανέβουν. Με την κατάβαση μπαίνεις στην ξεφτίλα και τις ελλιπέστατες εγκαταστάσεις για άτομα με κινητικά προβλήματα. Εδώ ο Γόρδιος Δεσμός δεν παίζει να λυθεί.Zelda έγραψε: ↑01 Νοέμ 2020, 12:52Αν διαβασεις το κειμενο που εγραψε ο Κορρες θα καταλαβεις οτι η παρεμβαση δεν αφορα μονο διαδρομους, αλλα και την ασφάλεια του μνημέιου.stella έγραψε: ↑31 Οκτ 2020, 11:04Μακάρι να βγει ωραίο το τελικό αποτέλεσμα.
Ωστόσο, ορισμένες παρατηρήσεις:
Όπως ειπώθηκε από αρκετούς, επικαλύπτεται πολύ μεγαλύτερο κομμάτι με τσιμέντο.
Υπάρχουν φιλικότερα υλικά προς το περιβάλλον, ξερωγω λιγότερο επεμβατικά κτλ.
Ένα υλικό που χρησιμοποιείται 30-40 χρόνια πίσω αποτελεί λύση για πάντα; Δεν υπάρχει εξέλιξη στον κλάδο;
Πέρα από την ΝΤΡΟΠΗ τόσων μηνών με το αναβατόριο (και πέρσι πήγα Ακρόπολη με ΑΜΕΑ και γνωρίζω τι σημαίνει), υπήρχε πρόσβαση. Πολλοί θεωρούν ότι δεν ανέβαινε άτομο με κινητικά προβλήματα μέχρι τώρα.
Η ανακοίνωση του ΥΠΠΟ αποτελεί δεύτερο έπος, μετά το "πούσι".
Και μην την πέφτετε στον Σπύρο, ρε σεις!!! Πλάκα κάνει ο άνθρωπος!!!![]()
Δες τι γραφει ο Κορρες για τα εκετεθειμενα θεμελια του Παρθενωνα, τα οποια δεν προστατευονται με ''πατημενο χωμα''
Το τσιμεντο επισης δε χρησιμοποιειται εδω και 30-40 χρονια.
Χρησιμοποιειται απο τη Ρωμαϊκη Εποχη, τουλαχιστον 2000 χρονια, και οι Αρχαιοι Ελληνες ειχαν παρομοια κονιαματα.
Επισης διαβαζω συνεχεια για καποια ''αλλα'' υλικα που θα επρεπε να χρησιμοποιηθουν αντι του ειδικου κονιαματος που χρησιμοποιηθηκε τελικα.
Ποια ειναι αυτα τα ''αλλα'' υλικα που ειναι καταλληλα και κανεις δεν τα ονομαζει;
Κρατικο μυστικο ειναι;