


hellegennes έγραψε: ↑18 Νοέμ 2020, 19:54Η κουβέντα πήγε από εμάς στους τζίρους όταν η κατάταξη του τίτλου σου είναι με βάση τους τζίρους.
Συμφωνώ και διαφωνώ γιατί όπως ανέφερα το gaming με virtual economies αγγίζει τον τζόγο. Έχεις δίκιο πως σίγουρα υπάρχουν whales που τους περισσεύουν αλλά υπάρχουν και μπατίρηδες που εθίζονται και τα σκάνε παρόλο που δεν βγαίνουν. Φυσικά το ακούμε πιο πολύ στα κινητά γιατί θα γραφτεί κάποιο άρθρο με έναν κανακάρη που χρέωσε το tablet του μπαμπά χωρίς να το καταλάβει, αλλά ισχύει και εκτός android etc, τα freemiums γενικά δεν περιμένουν μόνο οικονομικά εύρωστες whales αλλά πατάν στην ψυχολογία που τα ίδια δημιουργούν για να γδύσουν τους πάντες. Δηλαδή είναι η ψυχολογία του "χάνω λεφτά όσο δεν πληρώνω" γιατί φτάνεις σε σημείο που έχοντας ήδη επενδύσει πχ 15 ώρες, θα προτιμήσεις ένα αντικείμενο 0.49 cents γιατί θα σου κοστίσει 5 ώρες, λόγο του ότι το grinding curve αλλάζει απότομα. Πιστεύω όλο αυτό χτίστηκε πάνω στο προφίλ του μέσου PC gamer: δεν θέλει να πληρώσει/θεωρεί ψηλές τις τιμές ενός νέου game/για όποιον άλλο λόγο δεν αγοράζει νέο παιχνίδι από το ράφι σε full price. Αλλά συνήθως περιμένει το bargain bin όπου αγοράζει bulk. Δηλαδή η καταναλωτική συνήθεια είναι διστάζει να δώσει πολλά λεφτά μαζεμένα αλλά δεν έχει πρόβλημα να πληρώνει μικρά ποσά ξανά και ξανά που εμφανίζονται σαν good value αλλά σε βάθος χρόνου τον χρεώνουν πολύ περισσότερο.Stalker έγραψε: ↑18 Νοέμ 2020, 09:19Το αντίθετο, υπάρχουν οι λεγόμενες whales που σκάνε τεράστια ποσά, αν βγάζεις μισό εκατομμύριο το μήνα από τους τοπ 15 spenders χέστηκες για τους υπόλοιπους ένα εκατομμύριο που παίζουν τζάμπα ή σχεδόν τζάμπα.omg kai 3 lol έγραψε: ↑18 Νοέμ 2020, 09:13
αποτι φαινεται υπαρχουν δισεκατομμυρια μπατιρηδες παγκοσμιως που ξοδευουν δισεκατομμυρια..
Αλλά εγώ σχολιάζω ότι οι πρακτικές των κινητοπαίχνιδων είναι καρκίνος, όχι ότι δεν είναι επικερδής.
no one:
Μάλλον εσύ αμφισβητείς τον εαυτό σου ή δεν ξέρεις τι λες, πράγμα όχι σπάνιο:omg kai 3 lol έγραψε: ↑18 Νοέμ 2020, 20:17στο μπαγιατικο αρθρο που αρχικα απεκρυψες και κατοπιν εορτης, και αφου σε ξεσκεπασα εβαλες, εγραφε στον τιτλο του για 50 δις τζιρο, -αυτος ο τζιρος σημερα εγινε 100 δις- τελικα αμφισβητεις κι αυτα που παραθετεις;
Στο επόμενο ποστ σου μπορεί να γίνει και 250 δις. Τζάμπα είναι τα δισεκατομμύρια, βάλε μερικά ακόμη.omg kai 3 lol έγραψε: ↑16 Νοέμ 2020, 13:38The mobile gaming industry’s revenue is expected to hit $ 76.7 Billion worldwide by the end of 2020
hellegennes έγραψε: ↑18 Νοέμ 2020, 22:06Μάλλον εσύ αμφισβητείς τον εαυτό σου ή δεν ξέρεις τι λες, πράγμα όχι σπάνιο:omg kai 3 lol έγραψε: ↑18 Νοέμ 2020, 20:17στο μπαγιατικο αρθρο που αρχικα απεκρυψες και κατοπιν εορτης, και αφου σε ξεσκεπασα εβαλες, εγραφε στον τιτλο του για 50 δις τζιρο, -αυτος ο τζιρος σημερα εγινε 100 δις- τελικα αμφισβητεις κι αυτα που παραθετεις;Στο επόμενο ποστ σου μπορεί να γίνει και 250 δις. Τζάμπα είναι τα δισεκατομμύρια, βάλε μερικά ακόμη.omg kai 3 lol έγραψε: ↑16 Νοέμ 2020, 13:38The mobile gaming industry’s revenue is expected to hit $ 76.7 Billion worldwide by the end of 2020
hellegennes έγραψε: ↑18 Νοέμ 2020, 23:20Το ότι έπεσε τόσο έξω αυτή η πρόβλεψη δείχνει πόσο για τον πούτσο είναι η τάχα μου δυναμική του mobile gaming. Το σημαντικό είναι τα ποσοστά, που δεν υπάρχει λόγος να πιστεύεις ότι άλλαξαν. Μόνο το 5% των χρηστών είναι άτομα που πληρώνουν για το software και μόνο το 4% είναι αγορές παιχνιδιών.
Για τα μπάζα το mobile gaming. Εκτός από μη παιχνίδια έχει και μη προοπτικές.
Συνεχίζεις βέβαια να συγκρίνεις τηλεοπτικά σποτ με κινηματογραφικές ταινίες, με συμπέρασμα ότι τα διαφημιστικά σποτ είναι ανώτερα του κινηματογράφου γιατί τον ξεπέρασαν σε λεφτά.
στο τελος της ημερας με τον ενα η τον αλλο τροπο περισσοτεροι χρηστες κινητων παιζουν mobile παιχνιδια κοβοντας χρονο απο τους pc χρηστες (τον εαυτο τους δηλαδη) και budget απο τους developers που θα επενδυαν σε αυτα
Εντάξει, δεν περιμένω από αρνητή της πτώσης του WTC να αντιληφθεί την αναλογία, παρότι την εξήγησα.omg kai 3 lol έγραψε: ↑19 Νοέμ 2020, 01:35που κολλανε τα τηλεοπτικα σποτ και οι κινηματογραφικες ταινιες με το θεμα μονο εσυ το ξερεις..
hellegennes έγραψε: ↑19 Νοέμ 2020, 02:06Εντάξει, δεν περιμένω από αρνητή της πτώσης του WTC να αντιληφθεί την αναλογία, παρότι την εξήγησα.omg kai 3 lol έγραψε: ↑19 Νοέμ 2020, 01:35που κολλανε τα τηλεοπτικα σποτ και οι κινηματογραφικες ταινιες με το θεμα μονο εσυ το ξερεις..
δεν ειναι υποδεεστερο το να γαμας πουτανες που πληρωνεις, αντι για την πληρη εμπειρία να βγαλεις γκομενα και να κανεις τα ωραια γαμησια σου;omg kai 3 lol έγραψε: ↑18 Νοέμ 2020, 13:25
εξηγησε μου πως ειναι δυνατον να ειναι υποδεεστερη μια gaming εμπειρια οταν μαλιστα ο αλλος διατιθεται και πληρωνει και μαλιστα πολλαπλασια ποσα απο το pc gaming?
Arguably η γκόμενα είναι μεγαλύτερο έξοδο από την πουτάνα.Ασέβαστος έγραψε: ↑19 Νοέμ 2020, 08:03δεν ειναι υποδεεστερο το να γαμας πουτανες που πληρωνεις, αντι για την πληρη εμπειρία να βγαλεις γκομενα και να κανεις τα ωραια γαμησια σου;omg kai 3 lol έγραψε: ↑18 Νοέμ 2020, 13:25
εξηγησε μου πως ειναι δυνατον να ειναι υποδεεστερη μια gaming εμπειρια οταν μαλιστα ο αλλος διατιθεται και πληρωνει και μαλιστα πολλαπλασια ποσα απο το pc gaming?
Για να ισχύσει η αναλογία η πουτάνα πρέπει να σε χρεώνει με το εκατοστό και προς τις δύο κατευθύνσεις, ενώ το 95% των τακτικών πελατών δεν πληρώνουν και κοιτάνε από τρύπα στον τοίχο.klg έγραψε: ↑19 Νοέμ 2020, 08:57Arguably η γκόμενα είναι μεγαλύτερο έξοδο από την πουτάνα.Ασέβαστος έγραψε: ↑19 Νοέμ 2020, 08:03δεν ειναι υποδεεστερο το να γαμας πουτανες που πληρωνεις, αντι για την πληρη εμπειρία να βγαλεις γκομενα και να κανεις τα ωραια γαμησια σου;omg kai 3 lol έγραψε: ↑18 Νοέμ 2020, 13:25
εξηγησε μου πως ειναι δυνατον να ειναι υποδεεστερη μια gaming εμπειρια οταν μαλιστα ο αλλος διατιθεται και πληρωνει και μαλιστα πολλαπλασια ποσα απο το pc gaming?
Μ' αρέσει η αναλογία.