Η Λίλη ζωγράφου στο βιβίο της αντι-γνώση (σελ 289) μας αποκαλύπτει ότι η οικουμενική σύνοδος παραδέχθηκε ότι η Μαρία, η μητέρα του Ιησού, δεν ήταν παρθένος. Τη λύση την έδωσε ένας φραγκισκανός ιερέας, ο Jean Scot Etigene, υποστηρίζοντας ότι η παναγία, ναι υπέπεσε και αυτή στο προπατορικό αμάρτημα, αλλά μόνο για ένα λεπτό!. Το μοναδικό λεπτό που αμάρτησε λοιπόν η Μαρία και κυοφόρησε τον Ιησού, έγινε αποδεκτό με ενθουσιασμό απο τη Σύνοδο σαν πολύ λογικό στιγμιαίον..
Σπουδαία θεολογία !
Τεχνασματάκι αμηχανίας.
"I beseech you, in the bowels of Christ, think it possible you may be mistaken".
Και ο Παύλος όμως είναι διαφωτιστικός " Περι του Υιού αυτού, όστις εγεννήθη εκ σπέρματος Δαυιδ και σάρκα απεδείχθη Υιός Θεού κατά δύναμη" (Παύλου προς Ρωμαίους Α3)
Το σπέρμα Δαυίδ ισχύει νομίζω από την πλευρά της μητέρας Του.
Ακούγοντας το συγκεκριμένο χωρίο (μερικοί τα ακούμε) αναρωτήθηκα μήπως αυτό που λες εννοεί ο Παύλος
Με λίγη απιστία ή στενομυαλιά πείθεσαι ευκολότερα
"I beseech you, in the bowels of Christ, think it possible you may be mistaken".
Αλλά ποιο ήταν το προπατορικό αμάρτημα επι της ουσίας της Μαρίας?
ο Λουκάς λέει κατα λέξη "και εισελθών άγγελος προς αυτήν είπε" η λέξη εισελθών είναι μετοχή αορίστου που σημαίνει μπαίνω μέσα. Έτσι ο άγγελος μπήκε προς αυτήν. Κανονικά θα έπρεπε να λέει προσελθών... Γιαυτό πολλοί θεολόγοι σκόπιμα αντικατέστησαν τη φράση αυτή με το "και εισελθών άγγελος προς το δωμάτιον" έτσι ώστε να αλλάξει το αντικείμενο της ενέργειας του ρήματος.
άλλωστε το ρήμα εισέρχομαι στην αγία γραφή, σχεδόν σε όλες τις περιπτώσεις, υποδηλώνει τη σεξουαλική πράξη. Παραδείγματα (Γένεσις Λ4, γΕΝΕΣΙς ιστ 2. Γένεσις ΛΗ8-9
Παρακάτω ο Λουκάς λέει, και διελογίζετο αυτή, ποταπός ειη ο ασπασμός ούτος...
Αλλά ποιο ήταν το προπατορικό αμάρτημα επι της ουσίας της Μαρίας?
ο Λουκάς λέει κατα λέξη "και εισελθών άγγελος προς αυτήν είπε" η λέξη εισελθών είναι μετοχή αορίστου που σημαίνει μπαίνω μέσα. Έτσι ο άγγελος μπήκε προς αυτήν. Κανονικά θα έπρεπε να λέει προσελθών... Γιαυτό πολλοί θεολόγοι σκόπιμα αντικατέστησαν τη φράση αυτή με το "και εισελθών άγγελος προς το δωμάτιον" έτσι ώστε να αλλάξει το αντικείμενο της ενέργειας του ρήματος.
άλλωστε το ρήμα εισέρχομαι στην αγία γραφή, σχεδόν σε όλες τις περιπτώσεις, υποδηλώνει τη σεξουαλική πράξη. Παραδείγματα (Γένεσις Λ4, γΕΝΕΣΙς ιστ 2. Γένεσις ΛΗ8-9
Παρακάτω ο Λουκάς λέει, και διελογίζετο αυτή, ποταπός ειη ο ασπασμός ούτος...
Όσον αφορά στον πατέρα του Ιησού ο Ματθαίος μας λέει ότι ο Ματτάν εγέννησε τον ιακώβ και ο Ιακώβ τον Ιωσήφ, τον άνδρα της Μαρίας (Ματθαίος Α,16). ο Λουκάς όμως διαφωνεί "και αυτός ην ο Ιησούς, ωσει ετων τριακοντα αρχομενος, ων, ως ενομίζετο, υιος του Ιωσήφ, του Ηλί"
Ο Ευσέβιος της Καισαρείας αναλαμβάνει να μπαλώσει τη γκάφα, γράφοντας ότι ο Ηλί και ο Ιακώβ ήταν ετεροθαλείς αδελφοί, αλλά ο Ηλί πέθανε χωρίς απογόνους, και έτσι ο Ιακώβ απέκτησε με τη χήρα γυναίκα του Ηλί τον Ιωσήφ, τον άνδρα της Μαρίας. Δηλαδή ο Ιωσήφ είχε δύο πατέρες. (Ευσεβιος Καισαρείας εκκλησιαστική ιστορία Ι,Ζ 16). Επιπλέον ο Ιωσήφ είχε, λένε, αλλα 5-6 παιδιά απο άλλη γυναίκα που πέθανε, αλλά με τη Μαρία πήγε στο ναό, για να προσφέρει τη θυσία των πρωτοτοκων, κάτι που σημαίνει ότι δεν είχε παιδιά προγενεστέρως, αλλά τα απέκτησε με τη Μαρία. (Το γενεαλογικό δένδρο του Ιησού, ασυμφωνία στα Ευαγγέλια Δ Τ275)
Η Λίλη ζωγράφου στο βιβίο της αντι-γνώση (σελ 289) μας αποκαλύπτει ότι η οικουμενική σύνοδος παραδέχθηκε ότι η Μαρία, η μητέρα του Ιησού, δεν ήταν παρθένος. Τη λύση την έδωσε ένας φραγκισκανός ιερέας, ο Jean Scot Etigene, υποστηρίζοντας ότι η παναγία, ναι υπέπεσε και αυτή στο προπατορικό αμάρτημα, αλλά μόνο για ένα λεπτό!. Το μοναδικό λεπτό που αμάρτησε λοιπόν η Μαρία και κυοφόρησε τον Ιησού, έγινε αποδεκτό με ενθουσιασμό απο τη Σύνοδο σαν πολύ λογικό στιγμιαίον..
Τα λιγότερο γνωστά και σκοπίμως αποσιωπηθέντα κείμενα της Ελληνικής πατρολογίας είναι αυτά του Οικουμενίου και του Θεοφύλακτου που το έτος 1078 λένε συγκεκριμένα "Ο Ιάκωβος, που ο Σωτήρας τον είχε προκαθορίσει σαν επίσκοπο Ιερουσαλήμ, ήταν γυιος του Ιωσήφ του μαραγκού, του κατά σάρκα πατέρα του Ιησού Χριστού"
Και ο Παύλος όμως είναι διαφωτιστικός " Περι του Υιού αυτού, όστις εγεννήθη εκ σπέρματος Δαυιδ και σάρκα απεδείχθη Υιός Θεού κατά δύναμη" (Παύλου προς Ρωμαίους Α3)
Πηγές για τα υπογραμμισμένα έχουμε;
«Δεν σου μιλώ για περασμένα, μιλώ για την αγάπη", Γιώργος Σεφέρης, Κίχλη.
Όσον αφορά στον πατέρα του Ιησού ο Ματθαίος μας λέει ότι ο Ματτάν εγέννησε τον ιακώβ και ο Ιακώβ τον Ιωσήφ, τον άνδρα της Μαρίας (Ματθαίος Α,16). ο Λουκάς όμως διαφωνεί "και αυτός ην ο Ιησούς, ωσει ετων τριακοντα αρχομενος, ων, ως ενομίζετο, υιος του Ιωσήφ, του Ηλί"
Ο Ευσέβιος της Καισαρείας αναλαμβάνει να μπαλώσει τη γκάφα, γράφοντας ότι ο Ηλί και ο Ιακώβ ήταν ετεροθαλείς αδελφοί, αλλά ο Ηλί πέθανε χωρίς απογόνους, και έτσι ο Ιακώβ απέκτησε με τη χήρα γυναίκα του Ηλί τον Ιωσήφ, τον άνδρα της Μαρίας. Δηλαδή ο Ιωσήφ είχε δύο πατέρες. (Ευσεβιος Καισαρείας εκκλησιαστική ιστορία Ι,Ζ 16). Επιπλέον ο Ιωσήφ είχε, λένε, αλλα 5-6 παιδιά απο άλλη γυναίκα που πέθανε, αλλά με τη Μαρία πήγε στο ναό, για να προσφέρει τη θυσία των πρωτοτοκων, κάτι που σημαίνει ότι δεν είχε παιδιά προγενεστέρως, αλλά τα απέκτησε με τη Μαρία. (Το γενεαλογικό δένδρο του Ιησού, ασυμφωνία στα Ευαγγέλια Δ Τ275)
Η Λίλη ζωγράφου στο βιβίο της αντι-γνώση (σελ 289) μας αποκαλύπτει ότι η οικουμενική σύνοδος παραδέχθηκε ότι η Μαρία, η μητέρα του Ιησού, δεν ήταν παρθένος. Τη λύση την έδωσε ένας φραγκισκανός ιερέας, ο Jean Scot Etigene, υποστηρίζοντας ότι η παναγία, ναι υπέπεσε και αυτή στο προπατορικό αμάρτημα, αλλά μόνο για ένα λεπτό!. Το μοναδικό λεπτό που αμάρτησε λοιπόν η Μαρία και κυοφόρησε τον Ιησού, έγινε αποδεκτό με ενθουσιασμό απο τη Σύνοδο σαν πολύ λογικό στιγμιαίον..
Τα λιγότερο γνωστά και σκοπίμως αποσιωπηθέντα κείμενα της Ελληνικής πατρολογίας είναι αυτά του Οικουμενίου και του Θεοφύλακτου που το έτος 1078 λένε συγκεκριμένα "Ο Ιάκωβος, που ο Σωτήρας τον είχε προκαθορίσει σαν επίσκοπο Ιερουσαλήμ, ήταν γυιος του Ιωσήφ του μαραγκού, του κατά σάρκα πατέρα του Ιησού Χριστού"
Και ο Παύλος όμως είναι διαφωτιστικός " Περι του Υιού αυτού, όστις εγεννήθη εκ σπέρματος Δαυιδ και σάρκα απεδείχθη Υιός Θεού κατά δύναμη" (Παύλου προς Ρωμαίους Α3)
Πηγές για τα υπογραμμισμένα έχουμε;
Οικουμένιος = Ελληνική πατρολογία CXV III, 217)
Θεοφύλακτος = Ελληνική Πατρολογία CXX II, 239)
Λίλη Ζωγράφου πηγή= Ε.Ο. JAMES LE CULTE DE LA DEESE MERE. DANS l' HISTOIRE DES RELIGIONS ΚΕΦ VII σελ 209-228
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος anax81 την 02 Δεκ 2020, 22:47, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Οι γενεαλογιες του Ιησου ειναι αχρηστες και γραφτηκαν για να δικαιολογησουν τον τιτλο του Μεσσια, ειδικα εαν ο Ιωσηφ δεν ηταν ο φυσικος του πατερας.
Επιπλεον και οι δυο γενεαλογιες συμπεριλαμβανουν τον Ιεχωνια, τον Σαλαθιήλ, γιο του Ιεχωνια (και οχι του Νερι που κανεις δεν τον ξερει) και τον Ζοροβάβελ, ο οποιος Ιεχωνιας ειχε καταραστει απο τον Θεο, κανεις απο τους απογονους του να μην καθησει στον θρονο.
Δυο πραγματα ειναι αχωριστα απο το ψεμα, οι πολλες υποσχεσεις και οι πολλες δικαιολογιες.
Αντιγνώση Λιλής Ζωγράφου=φορ δε πουτς. Μηδενική επιστημονική αξία, με ένα κάρο λάθη που σε κάνουν να αναρωτιέσαι αν η συγγραφέας τρολάρει.
Να μην αναρωτιέται κανείς γιατί η ίδια σε συνέντευξή της δήλωσε ότι το έργο αντιγνώση ήταν έργο ζωής
Ρε φίλε, μιλάμε η τυπισσα αναφέρει τρεις φορές την...Β Προς Ρωμαίους επιστολή! Σε άλλο σημείο αναφέρει κάποιον...Didache (Διδαχή) που έγραψε ένα βιβλίο! Ενα σωρό λάθη και εικασίες που η μακαρίτισσα έβγαζε, αντε να μην πω απο πού. Κατά τα άλλα, όλοι οι αριστεροί διανοούμενοι ήταν διαβασμένοι!
Αυτό το βιβλίο της Λίλης Ζωγράφου ήταν ιδιαίτερα δημοφιλές παλιότερα όταν ήταν στα φόρτε της η διαδικτυακή κόντρα χριστιανών-νεοπαγανιστών. Το επικαλούνταν συχνά οι νεοπαγανιστές στα φόρα απ' ό,τι θυμάμαι. Από έρευνα που είχα κάνει έβρισκα πολλά αρνητικά σχόλια για το βιβλίο της σε επιστημονικό επίπεδο και πείστηκα να μην το πάρω ποτέ.
Αυτό το βιβλίο της Λίλης Ζωγράφου ήταν ιδιαίτερα δημοφιλές παλιότερα όταν ήταν στα φόρτε της η διαδικτυακή κόντρα χριστιανών-νεοπαγανιστών. Το επικαλούνταν συχνά οι νεοπαγανιστές στα φόρα απ' ό,τι θυμάμαι. Από έρευνα που είχα κάνει έβρισκα πολλά αρνητικά σχόλια για το βιβλίο της σε επιστημονικό επίπεδο και πείστηκα να μην το πάρω ποτέ.
Οι νεοπαγανιστές που ήταν αριστερών καταβολών. Καλά έκανες και δεν το πήρες. Ανετα θα μπορούσε να το είχε εκδώσει ο Λιακόπουλος.
Οι απόψεις και τα σχόλια που δημοσιεύονται σε αυτό το Φόρουμ είναι προσωπικά και δεν αντιπροσωπεύουν αυτές της Διαχείρισης του Phorum.com.gr
Το κάθε μέλος, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη των δημοσιεύσεών του, των απόψεων / θέσεων που εκφράζονται
μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται.
Η Διαχείριση του Phorum.com.gr σε καμία περίπτωση δεν αποδέχεται οποιαδήποτε ευθύνη, για οποιαδήποτε συμβουλή ή συστάσεις που κάνει ή υπονοεί κάποιο μέλος ή επισκέπτης του Phorum.com.gr
η οποία έχει ως αποτέλεσμα οποιαδήποτε απώλεια / ζημία, με οποιονδήποτε τρόπο, για μέλος του Phorum.com.gr, ή για οποιοδήποτε άλλο πρόσωπο.
Επιπλέον, η Διαχείριση του Phorum.com.gr δεν είναι και δεν μπορεί να είναι υπεύθυνη, για το περιεχόμενο οποιουδήποτε άλλου ιστοτόπου στο Διαδίκτυο,
που έχει συνδεθεί με σύνδεσμο (link) από το Phorum.com.gr
Για άμεση επικοινωνία με τη Διαχείριση του Phorum.com.gr μπορείτε να συμπληρώνετε τη φόρμα της σελίδας Επικοινωνίας του Phorum.com.gr παρακάτω.