Αποσπάσματα, ομιλίες φιλοσόφων στοχαστών
Re: Αποσπάσματα, ομιλίες φιλοσόφων στοχαστών
Uppercut έγραψε: ↑14 Νοέμ 2020, 22:34"Put your mother in a straight-jacket you punk ass white boy. Come here and tell me that, I'll fuck you in your ass you punk white boy. You faggot. You can't touch me, you're not man enough. I'll eat your asshole alive, you bitch. C'mon anybody in here can't fuck with this. This is the ultimate, man. Fuck you, you ho. Come and say it to my face.... I'll fuck you in the ass in front of everybody. You bitch.... come on, you bitch. You're scared coward, you're not man enough to fuck with me. You can't last two minutes in my world, bitch. Look at you scared now, you ho.... scared like a little white pussy. Scared of the real man. I'll fuck you 'til you love me, faggot!"
-Mike Tyson
Κυριάκος ο Χρυσογέννητος, του Οίκου των Μητσοτακιδών, Πρώτος του Ονόματός του, Κύριος των Κρητών και των Πρώτων Ελλήνων, Προστάτης της Ελλάδος, Μπαμπάς της Δρακογενιάς, ο Κούλης του Οίνοπα Πόντου, ο Ατσαλάκωτος, ο Απελευθερωτής από τα Δεσμά των Μνημονίων.
-
- Δημοσιεύσεις: 443
- Εγγραφή: 20 Οκτ 2019, 21:22
Re: Αποσπάσματα, ομιλίες φιλοσόφων στοχαστών
Για τον Χάιντεγκερ υπάρχουν 4 επιλογές :
1) Να παραδοθείς στον τρόμο του τίποτα , στην άβυσσο
2) Να τραπείς σε άτακτη φυγή και να επιστρέψεις στην ασφάλεια της ζωής , όπου δεσπόζει η γνώμη των πολλών
3 ) Να υιοθετήσεις μια στάση , όπου επιτρέπονται τα πάντα χωρίς φραγμούς, όλες οι επιλογές είναι ισότιμες
4) Να αντιμετωπίσεις με σταθερότητα την άβυσσο, να αναλάβεις τις δυνατότητες σου
Περί φιλοσόφων και τρελών : Richard Askay
1) Να παραδοθείς στον τρόμο του τίποτα , στην άβυσσο
2) Να τραπείς σε άτακτη φυγή και να επιστρέψεις στην ασφάλεια της ζωής , όπου δεσπόζει η γνώμη των πολλών
3 ) Να υιοθετήσεις μια στάση , όπου επιτρέπονται τα πάντα χωρίς φραγμούς, όλες οι επιλογές είναι ισότιμες
4) Να αντιμετωπίσεις με σταθερότητα την άβυσσο, να αναλάβεις τις δυνατότητες σου
Περί φιλοσόφων και τρελών : Richard Askay
-
- Δημοσιεύσεις: 443
- Εγγραφή: 20 Οκτ 2019, 21:22
Re: Αποσπάσματα, ομιλίες φιλοσόφων στοχαστών
Ο Αξελός για την φαντασία
Στη φαντασία συναντιόμαστε κι ίσως εκεί συναντιόμαστε οι άνθρωποι περισσότερο πιο ουσιαστικά από ό,τι στη λεγόμενη εμπειρική πραγματικότητα . Η εμπειρική πραγματικότητα είναι κάτι το απτό στην αφή , στην όραση , στην ακοή , στη γεύση , στην όσφρηση . Μια μορφή της είναι και η πράξη . Η φαντασία είναι αυτό το φάντασμα , το αληθινά πραγματικό θα έλεγα , που μας κάνει να βλέπουμε τα πράγματα , τους ανθρώπους , τις έννοιες μέσα σε μια αχλύ σκοτεινή και θολή συγχρόνως , προβάλλοντάς τα στον χώρο , προβάλλοντάς τα στον χρόνο , χωρίς όμως σχετικοποίηση . Σαν ένα κύμα που ελεύθερο τραβάει μπρος και πίσω , δεξιά και αριστερά είναι η φαντασία .
Στο antikleidi.com η συνέντευξη : Θ Λαλας - Κώστας Αξελός , ο φιλόσοφος
Στη φαντασία συναντιόμαστε κι ίσως εκεί συναντιόμαστε οι άνθρωποι περισσότερο πιο ουσιαστικά από ό,τι στη λεγόμενη εμπειρική πραγματικότητα . Η εμπειρική πραγματικότητα είναι κάτι το απτό στην αφή , στην όραση , στην ακοή , στη γεύση , στην όσφρηση . Μια μορφή της είναι και η πράξη . Η φαντασία είναι αυτό το φάντασμα , το αληθινά πραγματικό θα έλεγα , που μας κάνει να βλέπουμε τα πράγματα , τους ανθρώπους , τις έννοιες μέσα σε μια αχλύ σκοτεινή και θολή συγχρόνως , προβάλλοντάς τα στον χώρο , προβάλλοντάς τα στον χρόνο , χωρίς όμως σχετικοποίηση . Σαν ένα κύμα που ελεύθερο τραβάει μπρος και πίσω , δεξιά και αριστερά είναι η φαντασία .
Στο antikleidi.com η συνέντευξη : Θ Λαλας - Κώστας Αξελός , ο φιλόσοφος
Re: Αποσπάσματα, ομιλίες φιλοσόφων στοχαστών
σαν να διαβαζω marie Claireαλασκα15++ έγραψε: ↑09 Δεκ 2020, 22:23Ο Αξελός για την φαντασία
Στη φαντασία συναντιόμαστε κι ίσως εκεί συναντιόμαστε οι άνθρωποι περισσότερο πιο ουσιαστικά από ό,τι στη λεγόμενη εμπειρική πραγματικότητα . Η εμπειρική πραγματικότητα είναι κάτι το απτό στην αφή , στην όραση , στην ακοή , στη γεύση , στην όσφρηση . Μια μορφή της είναι και η πράξη . Η φαντασία είναι αυτό το φάντασμα , το αληθινά πραγματικό θα έλεγα , που μας κάνει να βλέπουμε τα πράγματα , τους ανθρώπους , τις έννοιες μέσα σε μια αχλύ σκοτεινή και θολή συγχρόνως , προβάλλοντάς τα στον χώρο , προβάλλοντάς τα στον χρόνο , χωρίς όμως σχετικοποίηση . Σαν ένα κύμα που ελεύθερο τραβάει μπρος και πίσω , δεξιά και αριστερά είναι η φαντασία .
Στο antikleidi.com η συνέντευξη : Θ Λαλας - Κώστας Αξελός , ο φιλόσοφος
-
- Δημοσιεύσεις: 443
- Εγγραφή: 20 Οκτ 2019, 21:22
Re: Αποσπάσματα, ομιλίες φιλοσόφων στοχαστών
Εγώ απλώς έγραψα αυτά που είπε ο φιλόσοφος Αξελός στην συνέντευξη . Αν εσένα σου φαίνονται επιπέδου Marie ClaireBazoomba έγραψε: ↑09 Δεκ 2020, 23:37σαν να διαβαζω marie Claireαλασκα15++ έγραψε: ↑09 Δεκ 2020, 22:23Ο Αξελός για την φαντασία
Στη φαντασία συναντιόμαστε κι ίσως εκεί συναντιόμαστε οι άνθρωποι περισσότερο πιο ουσιαστικά από ό,τι στη λεγόμενη εμπειρική πραγματικότητα . Η εμπειρική πραγματικότητα είναι κάτι το απτό στην αφή , στην όραση , στην ακοή , στη γεύση , στην όσφρηση . Μια μορφή της είναι και η πράξη . Η φαντασία είναι αυτό το φάντασμα , το αληθινά πραγματικό θα έλεγα , που μας κάνει να βλέπουμε τα πράγματα , τους ανθρώπους , τις έννοιες μέσα σε μια αχλύ σκοτεινή και θολή συγχρόνως , προβάλλοντάς τα στον χώρο , προβάλλοντάς τα στον χρόνο , χωρίς όμως σχετικοποίηση . Σαν ένα κύμα που ελεύθερο τραβάει μπρος και πίσω , δεξιά και αριστερά είναι η φαντασία .
Στο antikleidi.com η συνέντευξη : Θ Λαλας - Κώστας Αξελός , ο φιλόσοφος

Re: Αποσπάσματα, ομιλίες φιλοσόφων στοχαστών
και εγώ λυπάμαι, και λυπάμαι επίσης που μαθαίνω ότι διαβάζει marie claireαλασκα15++ έγραψε: ↑09 Δεκ 2020, 23:55Εγώ απλώς έγραψα αυτά που είπε ο φιλόσοφος Αξελός στην συνέντευξη . Αν εσένα σου φαίνονται επιπέδου Marie ClaireBazoomba έγραψε: ↑09 Δεκ 2020, 23:37σαν να διαβαζω marie Claireαλασκα15++ έγραψε: ↑09 Δεκ 2020, 22:23Ο Αξελός για την φαντασία
Στη φαντασία συναντιόμαστε κι ίσως εκεί συναντιόμαστε οι άνθρωποι περισσότερο πιο ουσιαστικά από ό,τι στη λεγόμενη εμπειρική πραγματικότητα . Η εμπειρική πραγματικότητα είναι κάτι το απτό στην αφή , στην όραση , στην ακοή , στη γεύση , στην όσφρηση . Μια μορφή της είναι και η πράξη . Η φαντασία είναι αυτό το φάντασμα , το αληθινά πραγματικό θα έλεγα , που μας κάνει να βλέπουμε τα πράγματα , τους ανθρώπους , τις έννοιες μέσα σε μια αχλύ σκοτεινή και θολή συγχρόνως , προβάλλοντάς τα στον χώρο , προβάλλοντάς τα στον χρόνο , χωρίς όμως σχετικοποίηση . Σαν ένα κύμα που ελεύθερο τραβάει μπρος και πίσω , δεξιά και αριστερά είναι η φαντασία .
Στο antikleidi.com η συνέντευξη : Θ Λαλας - Κώστας Αξελός , ο φιλόσοφος, λυπάμαι ...


Re: Αποσπάσματα, ομιλίες φιλοσόφων στοχαστών
Επιλογες Αλασκα μου, Επιλογες!αλασκα15++ έγραψε: ↑09 Δεκ 2020, 23:55Εγώ απλώς έγραψα αυτά που είπε ο φιλόσοφος Αξελός στην συνέντευξη . Αν εσένα σου φαίνονται επιπέδου Marie ClaireBazoomba έγραψε: ↑09 Δεκ 2020, 23:37σαν να διαβαζω marie Claireαλασκα15++ έγραψε: ↑09 Δεκ 2020, 22:23Ο Αξελός για την φαντασία
Στη φαντασία συναντιόμαστε κι ίσως εκεί συναντιόμαστε οι άνθρωποι περισσότερο πιο ουσιαστικά από ό,τι στη λεγόμενη εμπειρική πραγματικότητα . Η εμπειρική πραγματικότητα είναι κάτι το απτό στην αφή , στην όραση , στην ακοή , στη γεύση , στην όσφρηση . Μια μορφή της είναι και η πράξη . Η φαντασία είναι αυτό το φάντασμα , το αληθινά πραγματικό θα έλεγα , που μας κάνει να βλέπουμε τα πράγματα , τους ανθρώπους , τις έννοιες μέσα σε μια αχλύ σκοτεινή και θολή συγχρόνως , προβάλλοντάς τα στον χώρο , προβάλλοντάς τα στον χρόνο , χωρίς όμως σχετικοποίηση . Σαν ένα κύμα που ελεύθερο τραβάει μπρος και πίσω , δεξιά και αριστερά είναι η φαντασία .
Στο antikleidi.com η συνέντευξη : Θ Λαλας - Κώστας Αξελός , ο φιλόσοφος, λυπάμαι ...
Re: Αποσπάσματα, ομιλίες φιλοσόφων στοχαστών
Σας σιχάθηκε η ψυχή μου.
Re: Αποσπάσματα, ομιλίες φιλοσόφων στοχαστών
https://www.google.com/amp/s/www.mariec ... a-tou/amp/the comet the course the tail έγραψε: ↑09 Δεκ 2020, 23:56
και εγώ λυπάμαι, και λυπάμαι επίσης που μαθαίνω ότι διαβάζει marie claireγιατί αν δεν διάβαζε marie claire, πώς θα ήξερε ότι είναι σαν να διαβάζει marie claire;
Re: Αποσπάσματα, ομιλίες φιλοσόφων στοχαστών
Bazoomba έγραψε: ↑10 Δεκ 2020, 08:36https://www.google.com/amp/s/www.mariec ... a-tou/amp/the comet the course the tail έγραψε: ↑09 Δεκ 2020, 23:56
και εγώ λυπάμαι, και λυπάμαι επίσης που μαθαίνω ότι διαβάζει marie claireγιατί αν δεν διάβαζε marie claire, πώς θα ήξερε ότι είναι σαν να διαβάζει marie claire;

Re: Αποσπάσματα, ομιλίες φιλοσόφων στοχαστών
Bazoomba έγραψε: ↑10 Δεκ 2020, 08:36https://www.google.com/amp/s/www.mariec ... a-tou/amp/the comet the course the tail έγραψε: ↑09 Δεκ 2020, 23:56
και εγώ λυπάμαι, και λυπάμαι επίσης που μαθαίνω ότι διαβάζει marie claireγιατί αν δεν διάβαζε marie claire, πώς θα ήξερε ότι είναι σαν να διαβάζει marie claire;
Λέων
Από αισιόδοξος και αγαπησιάρης θα τον δεις ξαφνικά να μετατρέπεται σε αγενή και απόμακρο. Όμως, θα δείξει τα πάντα: Θα τρελαίνεται όποτε έρχεται στην κουβέντα το επίμαχο θέμα παύλα άνθρωπος, θα κλάψει, θα σε κατηγορήσει ότι δεν τον αγαπάς και μετά θα παγώσει. Ενδεχομένως να θελήσει να τα κουκουλώσει όλα με ένα ψέμα, αλλά αν τον δεις ξαφνικά να συμπεριφέρεται σα να είναι 6 ετών max, θα ξέρεις.

Σόρυ, συνεχίστε...
-
- Δημοσιεύσεις: 443
- Εγγραφή: 20 Οκτ 2019, 21:22
Re: Αποσπάσματα, ομιλίες φιλοσόφων στοχαστών
Από τις λακωνικές σου απαντήσεις δεν βγάζω συμπέρασμα. Μπορείς να γράψεις τι εννοείς ακριβώς ;
Re: Αποσπάσματα, ομιλίες φιλοσόφων στοχαστών
.
Το βαρύ προνόμιο της Δύσης ...
Castoriadis_Cornelius_2
Στην ιστορία της Δύσης υπάρχουν αναρίθμητες φρικαλεότητες, τις οποίες η Δύση διέπραξε τόσο εναντίον των άλλων όσο και εναντίον του ίδιου του εαυτού της. Οι φρικαλεότητες όμως δεν αποτελούν προνόμιο της Δύσης. Παντού στον κόσμο υπάρχει συσσώρευση φρίκης, είτε πρόκειται για την Κίνα, την Ινδία, την Αφρική πριν από την αποικιοκρατία, είτε για τους Αζτέκους. H ιστορία της ανθρωπότητας δεν είναι η ιστορία της πάλης των τάξεων. Είναι η ιστορία των φρικαλεοτήτων - αν και όχι μόνον αυτή.
Υπάρχει, οπωσδήποτε, ένα θέμα προς συζήτηση: το θέμα του ολοκληρωτισμού. Είναι ο ολοκληρωτισμός - όπως το νομίζω - η κατάληξη της τρέλας για κυριαρχία ενός πολιτισμού ο οποίος διέθετε τα μέσα εξόντωσης και χρησιμοποίησε την πλύση εγκεφάλου σε τέτοια κλίμακα που ποτέ άλλοτε δεν γνώρισε η Ιστορία; Είναι ο ολοκληρωτισμός ένα διεστραμμένο πεπρωμένο, εγγενές στη σύγχρονη εποχή, με όλες τις αμφισημίες που τη χαρακτηρίζουν; Είναι, μήπως, κάτι άλλο ο ολοκληρωτισμός; Για τη συζήτησή μας το θέμα αυτό, αν μπορώ να πω, είναι θεωρητικό. Και είναι θεωρητικό στο μέτρο που τις φρικαλεότητες του ολοκληρωτισμού η Δύση τις έστρεψε εναντίον των δικών της (των Εβραίων συμπεριλαμβανομένων). Είναι θεωρητικό στο μέτρο που η φράση «σκοτώστε τους όλους, ο θεός θα ξεχωρίσει τους δικούς του», δεν είναι φράση του Λένιν, αλλά ενός πολύ θεοσεβούμενου χριστιανού δούκα και ελέχθη όχι τον 20ό αλλά το 16ο αιώνα. Είναι θεωρητικό, στο μέτρο που οι ανθρώπινες θυσίες έχουν εφαρμοστεί αφειδώς και σε τακτά χρονικά διαστήματα από τις μη ευρωπαϊκές κουλτούρες κ.λπ. Το Ιράν του Χομεϊνί οπωσδήποτε δεν είναι προϊόν του Διαφωτισμού.
Υπάρχει όμως κάτι το οποίο αποτελεί την ιδιομορφία, τη μοναδικότητα και το βαρύ προνόμιο της Δύσης: πρόκειται γι' αυτή την κοινωνικο-ιστορική αλληλουχία που ξεκινά στην αρχαία Ελλάδα και αρχίζει ξανά, από το 11ο αιώνα και μετά, στη δυτική Ευρώπη. Αυτή είναι η μόνη στην οποία βλέπουμε να προβάλει ένα πρόταγμα ελευθερίας, ατομικής και συλλογικής αυτονομίας, κριτικής και αυτοκριτικής. H πιο εντυπωσιακή επιβεβαίωση αυτού είναι ακριβώς ο λόγος ο οποίος καταγγέλλει τη Δύση. Διότι στη Δύση έχουμε τη δυνατότητα -τουλάχιστον ορισμένοι από εμάς- να καταγγέλλουμε τον ολοκληρωτισμό, την αποικιοκρατία, το δουλεμπόριο των Μαύρων, την εξόντωση των Ινδιάνων στην Αμερική. Όμως δεν έχω δει τους απογόνους των Αζτέκων, των Ινδών ή των Κινέζων να κάνουν μια ανάλογη αυτοκριτική. Απεναντίας, βλέπω ότι ακόμη και σήμερα οι Ιάπωνες αρνούνται τις θηριωδίες που διέπραξαν κατά το B Παγκόσμιο Πόλεμο.
[...]
Στην ιστορία της Δύσης, όπως και σε όλες τις άλλες ιστορίες, υπάρχουν θηριωδίες και φρικαλεότητες.
Αλλά όμως μόνον η Δύση δημιούργησε την ικανότητα για εσωτερική αμφισβήτηση αμφισβήτηση των ίδιων των θεσμών και των ιδεών της εν ονόματι της λογικής συζήτησης μεταξύ των ανθρώπων, η οποία παραμένει ανοιχτή στο διηνεκές και δεν αναγνωρίζει έσχατο δόγμα.
ΚΟΡΝΗΛΙΟΣ ΚΑΣΤΟΡΙΑΔΗΣ : Η ΑΝΟΔΟΣ ΤΗΣ ΑΣΗΜΑΝΤΟΤΗΤΑΣ
.
Το βαρύ προνόμιο της Δύσης ...
Castoriadis_Cornelius_2
Στην ιστορία της Δύσης υπάρχουν αναρίθμητες φρικαλεότητες, τις οποίες η Δύση διέπραξε τόσο εναντίον των άλλων όσο και εναντίον του ίδιου του εαυτού της. Οι φρικαλεότητες όμως δεν αποτελούν προνόμιο της Δύσης. Παντού στον κόσμο υπάρχει συσσώρευση φρίκης, είτε πρόκειται για την Κίνα, την Ινδία, την Αφρική πριν από την αποικιοκρατία, είτε για τους Αζτέκους. H ιστορία της ανθρωπότητας δεν είναι η ιστορία της πάλης των τάξεων. Είναι η ιστορία των φρικαλεοτήτων - αν και όχι μόνον αυτή.
Υπάρχει, οπωσδήποτε, ένα θέμα προς συζήτηση: το θέμα του ολοκληρωτισμού. Είναι ο ολοκληρωτισμός - όπως το νομίζω - η κατάληξη της τρέλας για κυριαρχία ενός πολιτισμού ο οποίος διέθετε τα μέσα εξόντωσης και χρησιμοποίησε την πλύση εγκεφάλου σε τέτοια κλίμακα που ποτέ άλλοτε δεν γνώρισε η Ιστορία; Είναι ο ολοκληρωτισμός ένα διεστραμμένο πεπρωμένο, εγγενές στη σύγχρονη εποχή, με όλες τις αμφισημίες που τη χαρακτηρίζουν; Είναι, μήπως, κάτι άλλο ο ολοκληρωτισμός; Για τη συζήτησή μας το θέμα αυτό, αν μπορώ να πω, είναι θεωρητικό. Και είναι θεωρητικό στο μέτρο που τις φρικαλεότητες του ολοκληρωτισμού η Δύση τις έστρεψε εναντίον των δικών της (των Εβραίων συμπεριλαμβανομένων). Είναι θεωρητικό στο μέτρο που η φράση «σκοτώστε τους όλους, ο θεός θα ξεχωρίσει τους δικούς του», δεν είναι φράση του Λένιν, αλλά ενός πολύ θεοσεβούμενου χριστιανού δούκα και ελέχθη όχι τον 20ό αλλά το 16ο αιώνα. Είναι θεωρητικό, στο μέτρο που οι ανθρώπινες θυσίες έχουν εφαρμοστεί αφειδώς και σε τακτά χρονικά διαστήματα από τις μη ευρωπαϊκές κουλτούρες κ.λπ. Το Ιράν του Χομεϊνί οπωσδήποτε δεν είναι προϊόν του Διαφωτισμού.
Υπάρχει όμως κάτι το οποίο αποτελεί την ιδιομορφία, τη μοναδικότητα και το βαρύ προνόμιο της Δύσης: πρόκειται γι' αυτή την κοινωνικο-ιστορική αλληλουχία που ξεκινά στην αρχαία Ελλάδα και αρχίζει ξανά, από το 11ο αιώνα και μετά, στη δυτική Ευρώπη. Αυτή είναι η μόνη στην οποία βλέπουμε να προβάλει ένα πρόταγμα ελευθερίας, ατομικής και συλλογικής αυτονομίας, κριτικής και αυτοκριτικής. H πιο εντυπωσιακή επιβεβαίωση αυτού είναι ακριβώς ο λόγος ο οποίος καταγγέλλει τη Δύση. Διότι στη Δύση έχουμε τη δυνατότητα -τουλάχιστον ορισμένοι από εμάς- να καταγγέλλουμε τον ολοκληρωτισμό, την αποικιοκρατία, το δουλεμπόριο των Μαύρων, την εξόντωση των Ινδιάνων στην Αμερική. Όμως δεν έχω δει τους απογόνους των Αζτέκων, των Ινδών ή των Κινέζων να κάνουν μια ανάλογη αυτοκριτική. Απεναντίας, βλέπω ότι ακόμη και σήμερα οι Ιάπωνες αρνούνται τις θηριωδίες που διέπραξαν κατά το B Παγκόσμιο Πόλεμο.
[...]
Στην ιστορία της Δύσης, όπως και σε όλες τις άλλες ιστορίες, υπάρχουν θηριωδίες και φρικαλεότητες.
Αλλά όμως μόνον η Δύση δημιούργησε την ικανότητα για εσωτερική αμφισβήτηση αμφισβήτηση των ίδιων των θεσμών και των ιδεών της εν ονόματι της λογικής συζήτησης μεταξύ των ανθρώπων, η οποία παραμένει ανοιχτή στο διηνεκές και δεν αναγνωρίζει έσχατο δόγμα.
ΚΟΡΝΗΛΙΟΣ ΚΑΣΤΟΡΙΑΔΗΣ : Η ΑΝΟΔΟΣ ΤΗΣ ΑΣΗΜΑΝΤΟΤΗΤΑΣ
.
Ταφόπλακα τού Μέλλοντος τών Παιδιών μας η Γραφειοκρατεία καί οί Συντάξεις άνω τών 400 € ....
Δουλειά δέν έχει ό Διάολος γαμάει τά Παιδιά του .... Έλληνική Λαική Σοφία
Δέν ξέρεις κάν τό Λόγο ..........γιά νά μάς Ύποτάξης .........Σαδιστάκο ...
Δουλειά δέν έχει ό Διάολος γαμάει τά Παιδιά του .... Έλληνική Λαική Σοφία
Δέν ξέρεις κάν τό Λόγο ..........γιά νά μάς Ύποτάξης .........Σαδιστάκο ...
Re: Αποσπάσματα, ομιλίες φιλοσόφων στοχαστών
.
Grossman: Από «παιδιαρίσματα» σε θανάσιμη απειλή για την ανθρωπότητα
GrossmanΟι επιστήμονες, οι κοινωνιολόγοι, οι εγκληματολόγοι, οι ψυχίατροι, οι φιλόσοφοι αναλογίζονται: Τί είναι αυτό; Τί φταίει – η κληρονομικότητα, η εκπαίδευση, το περιβάλλον, οι εξωτερικές συνθήκες, κάποιο ιστορικό πεπρωμένο, η εγκληματική βούληση των επικεφαλής; Τί είναι αυτό; Πώς συνέβη; Τα εμβρυϊκά χαρακτηριστικά του ρατσισμού που έμοιαζαν αστεία στις τοποθετήσεις δευτεροκλασάτων καθηγητών – τσαρλατάνων και άθλιων επαρχιωτών θεωρητικών από τη Γερμανία του περασμένου αιώνα, η περιφρόνηση του Γερμανού φιλισταίου απέναντι στα «ρωσικά γουρούνια», στα «ζώα τους Πολωνούς», στον «Εβραίο που βρομάει σκόρδο», στον «διεφθαρμένο Γάλλο», στον «μικροέμπορα Άγγλο», στον «μασκαρά τον Έλληνα», στον «χοντροκέφαλο Τσέχο» – όλο αυτό το πακέτο πομπώδους, φτηνής υπεροχής του Γερμανού έναντι των άλλων λαών του κόσμου, που κορόιδευαν καλόκαρδα οι δημοσιογράφοι και οι κωμωδοί, όλα αυτά, ξαφνικά, μέσα σε μερικά χρόνια μετατράπηκαν από «παιδιαρίσματα» σε θανάσιμη απειλή για την ανθρωπότητα, για τη ζωή και την ελευθερία της, έγιναν πηγή απίστευτων και ανείπωτων βασάνων, αιματοχυσιών και εγκλημάτων. Εδώ υπάρχουν πράγματα που πρέπει να μας προβληματίσουν!”
VASILII GROSSMAN: Η ΚΟΛΑΣΗ ΤΗΣ ΤΡΕΜΠΛΙΝΚΑ
.
Grossman: Από «παιδιαρίσματα» σε θανάσιμη απειλή για την ανθρωπότητα
GrossmanΟι επιστήμονες, οι κοινωνιολόγοι, οι εγκληματολόγοι, οι ψυχίατροι, οι φιλόσοφοι αναλογίζονται: Τί είναι αυτό; Τί φταίει – η κληρονομικότητα, η εκπαίδευση, το περιβάλλον, οι εξωτερικές συνθήκες, κάποιο ιστορικό πεπρωμένο, η εγκληματική βούληση των επικεφαλής; Τί είναι αυτό; Πώς συνέβη; Τα εμβρυϊκά χαρακτηριστικά του ρατσισμού που έμοιαζαν αστεία στις τοποθετήσεις δευτεροκλασάτων καθηγητών – τσαρλατάνων και άθλιων επαρχιωτών θεωρητικών από τη Γερμανία του περασμένου αιώνα, η περιφρόνηση του Γερμανού φιλισταίου απέναντι στα «ρωσικά γουρούνια», στα «ζώα τους Πολωνούς», στον «Εβραίο που βρομάει σκόρδο», στον «διεφθαρμένο Γάλλο», στον «μικροέμπορα Άγγλο», στον «μασκαρά τον Έλληνα», στον «χοντροκέφαλο Τσέχο» – όλο αυτό το πακέτο πομπώδους, φτηνής υπεροχής του Γερμανού έναντι των άλλων λαών του κόσμου, που κορόιδευαν καλόκαρδα οι δημοσιογράφοι και οι κωμωδοί, όλα αυτά, ξαφνικά, μέσα σε μερικά χρόνια μετατράπηκαν από «παιδιαρίσματα» σε θανάσιμη απειλή για την ανθρωπότητα, για τη ζωή και την ελευθερία της, έγιναν πηγή απίστευτων και ανείπωτων βασάνων, αιματοχυσιών και εγκλημάτων. Εδώ υπάρχουν πράγματα που πρέπει να μας προβληματίσουν!”
VASILII GROSSMAN: Η ΚΟΛΑΣΗ ΤΗΣ ΤΡΕΜΠΛΙΝΚΑ
.
Ταφόπλακα τού Μέλλοντος τών Παιδιών μας η Γραφειοκρατεία καί οί Συντάξεις άνω τών 400 € ....
Δουλειά δέν έχει ό Διάολος γαμάει τά Παιδιά του .... Έλληνική Λαική Σοφία
Δέν ξέρεις κάν τό Λόγο ..........γιά νά μάς Ύποτάξης .........Σαδιστάκο ...
Δουλειά δέν έχει ό Διάολος γαμάει τά Παιδιά του .... Έλληνική Λαική Σοφία
Δέν ξέρεις κάν τό Λόγο ..........γιά νά μάς Ύποτάξης .........Σαδιστάκο ...
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
-
Νέα δημοσίευση Ομιλίες Καραμανλή – Σαμαρά για το βιβλίο του Κοττάκη. Άρχισε να ξηλώνεται το πουλόβερ Κυριάκου;
από georgebi » 01 Ιούλ 2024, 20:21 » σε Εσωτερική Πολιτική - 303 Απαντήσεις
- 6488 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από πατησιωτης
16 Οκτ 2024, 20:54
-