ειλικρινά χαίρομαι που δεν κάηκε το σπίτι σου αλλά δεν καταλαβαίνω ποιος είν' αυτός ο άγιος που αποφασίζει να σώσει σπίτια αλλά ν' αφήσει ανθρώπους και ζωντανά να χαθούν σε τέτοια φωτιά.
πώς γίνεται αυτό;
δόξα τω Θεώ, άγνωστες οι βουλές του Κυρίου!
ειλικρινά χαίρομαι που δεν κάηκε το σπίτι σου αλλά δεν καταλαβαίνω ποιος είν' αυτός ο άγιος που αποφασίζει να σώσει σπίτια αλλά ν' αφήσει ανθρώπους και ζωντανά να χαθούν σε τέτοια φωτιά.
Και έτσι να είναι(που προσωπικά δεν αποδέχομαι τέτοιο Θεό που σκοτώνει αθώους), δε πρέπει να βγαίνει να το λέει την ώρα που ακόμη ανασύρουν νεκρούς. Δεν ειναι μονο οτι δε βοηθάει κάπου, διώχνει και κόσμο που μπορεί να πιστεύει.under έγραψε: ↑25 Ιούλ 2018, 10:19Οχι τα 5χρονα ουτε τα 80χρονα.Συνολικα ως κοινωνια λεει ο Αμβροσιος.
Δεν λεει πουθενα οτι ο Θεος εβαλε στο ματι τα 5χρονα.
Λεει οτι οι φυσικες καταστροφες ειναι το μηνυμα του Θεου ωστε ΠΑΛΙ ως κοινωνια να επιστρεψουμε κοντα του.
Απο εκει και περα και τα 5χρονα δυστυχως υπομενουν τα ιδια δεινα που υπομενουν ολοι οι ανθρωποι.
Ολοι οι ανθρωποι που χαθηκαν χθες χαθηκαν επειδη ηταν αμαρτωλοι ; Οχι.
Και ο Αμβροσιος δεν λεει πουθενα αυτο.
Δεν ξερω πως γινεται αυτο.Συν τοις αλλοις ποτε δεν ισχυριστηκα οτι το ενα "κυριε Ιησου Χριστε ελεησον μας" που λεω που και που ειναι αρκετο για να με προστατευει απο καθε δεινο που μπορει να βρει εναν ανθρωπο.Το αντιθετο μαλιστα.Gherschaagk έγραψε: ↑25 Ιούλ 2018, 10:20ειλικρινά χαίρομαι που δεν κάηκε το σπίτι σου αλλά δεν καταλαβαίνω ποιος είν' αυτός ο άγιος που αποφασίζει να σώσει σπίτια αλλά ν' αφήσει ανθρώπους και ζωντανά να χαθούν σε τέτοια φωτιά.
πώς γίνεται αυτό;
δόξα τω Θεώ, άγνωστες οι βουλές του Κυρίου!
Μα δεν διαφωνούμε, αυτό έγραψαunder έγραψε: ↑25 Ιούλ 2018, 10:12Η θρησκεια μας αποδεχεται την Παλαια Διαθηκη ως ιερο κειμενο.Αποδεχεται τον Θεο της Παλαιας Διαθηκης ως τον ενα και μοναδικο Θεο.
Απο εκει και περα γινεται σαφες οτι ο Θεος τιμωρει.
Και ειναι σαφες απο τον λογο του Αμβροσιου οτι ο Θεος τιμωρει για να συνετισει.
Πως τιμωρει ο Θεος κατα τον Αμβροσιο ;
Ο Χριστός μας, προκειμένου νά μας οδηγήσει στην μετάνοια και στην αγκαλιά Του, μας παρέχει μηνύματα για την επιστροφή μας με τα καταστροφικά φυσικά φαινόμενα! Μας αφήνει να γίνουμε έρμαια και θύματα των φυσικών καταστροφών, μήπως και συνέλθουμε!
Με λιγα λογια ο Θεος δεν επιλεγει να σκοτωσει αμαρτωλους.Ο Αμβροσιος δεν λεει οτι αυτοι που χαθηκαν αξιζαν να χαθουν.
Λεει οτι δεν εχουμε συνολικα ως κοινωνια την προστασια του Θεου απο τα φυσικα φαινομενα.Αυτη ειναι η τιμωρια.
Και ειναι σαφες απο το παραπανω αποσπασμα οτι η τιμωρια αυτη γινεται για να μας συνετισει.
Γιατι εχουμε απομακρυνθει απο τον Θεο.
Αυτο δεν έχω καταλάβει τι ακριβώς σημαίνει στην πράξη.
Μια ρητορική ερώτηση άντερ αφού θεολογικώς θεωρείς πως το σκουπίδι δεν έχει άδικο : Για ποιον λόγο κατά τη γνώμη σου ο θεός σας δεν τιμώρησε ΚΑΙ εσάς στην Κινέτα ? Και τιμώρησε π.χ. μόνο τους 76 , 100, κοριτσάκι που πήδηξε απτο γκρεμό κλπ ?under έγραψε: ↑25 Ιούλ 2018, 02:19Διαβασα το κειμενο του Αμβροσιου.
Θεολογικως δεν νομιζω οτι εχει αδικο.
Δεν ξερω ποια ειναι η μοντερνα αποψη για τον Θεο αλλα εγω μεγαλωσα γνωριζωντας οτι ο Θεος της Αγαπης μπορει και να τιμωρει ενιοτε και να παιδευει ενιοτε και να δοκιμαζει ενιοτε.
Φταιει ο Τσιπρας για την οργη του Θεου ; Προφανως θα ηταν αδικο να το πουμε αυτο.Ο Τσιπρας ειναι απλως η αποδειξη της εξαχρειωσης της ελληνικης κοινωνιας.Μιας εξαχρειωσης που ο ιδιος φροντισε να εντεινει.Αυτο φαινεται να λεει ο Αμβροσιος.
Απο εκει και περα,ειναι σαφες θεολογικως οτι το κακο υπαρχει στον κοσμο και οτι οι ανθρωποι υποφερουν λογω του προπατορικου αμαρτηματος και της Πτωσης τους.Συνεπως ο λογος του Αμβροσιου ειναι συνεπης θελογικως.
Αληθεια,ποιος μας ειπε οτι ο θεος ειναι ο αγαπουλας που συγχωρει παντοτε τα παντα ακομα και αν ο ανθρωπος επιλεγει να απομακρυνεται απο αυτον ;
Που ειναι γραμμενο αυτο ;
Τα ειπαμε και πριν.Ο Θεος δεν σκοτωνει αθωους.Δεν εβαλε στο ματι προσωπικα τους ανθρωπους που χαθηκαν.
ότι ο Αμβρόσιος και ο κάθε Αμβρόσιος θα έπρεπε να βγάλει τον σκασμό και να σεβαστεί τον πόνο των ανθρώπων ίσως;;
Ο Θεος δεν τιμωρησε την Κινετα,ουτε τιμωρησε το Ματι.Τιμωρησε εμας ως κοινωνια και οχι φυσικα τους χαμενους ανθρωπους μας.nik_killthemall έγραψε: ↑25 Ιούλ 2018, 10:28Μια ρητορική ερώτηση άντερ αφού θεολογικώς θεωρείς πως το σκουπίδι δεν έχει άδικο : Για ποιον λόγο κατά τη γνώμη σου ο θεός σας δεν τιμώρησε ΚΑΙ εσάς στην Κινέτα ? Και τιμώρησε π.χ. μόνο τους 76 , 100, κοριτσάκι που πήδηξε απτο γκρεμό κλπ ?
Ακόμα κι αν δεν έχεις κάποια γνώμη/εξήγηση για αυτό, ο διαχωρισμός αυτός που κάνει ο θεός σας, ανάμεσα σε εσάς που σωθήκατε και στους άλλους που δεν σώθηκαν, σου δημιουργεί όμορφα συναισθήματα ή σκατένια ?
Χρόνια σου πολλά !