ST48410 έγραψε: ↑28 Ιαν 2021, 10:44
Ασέβαστος έγραψε: ↑27 Ιαν 2021, 08:55
ελιγμος αλλου να τον πεταξει στο νερο, μαλλον αδυνατον. να τον βρηκε μεσα στη θαλασσα και να τον πατησε, πιθανον. αλλα αυτο δεν εξηγει πως το μοτερ του φουσκωτου βρεθηκε να δουλευει. να το εβαλε μπρος ο επαγγελματιας για αποπροσανατολισμο;
οι ερασιτεχνες με τους επαγγελματιες εχουν παρα πολυ συχνα καβγαδες. συμβαινει οι επαγγελματιες να θεωρουν τη θαλασσα τσιφλικι τους, και να αγριευουν αν ψαρευεις στον τοπο τους, οπως συμβαινει και ερασιτεχνες να ξεψαριζουν επαγγελματικα εργαλεια. επισης και οι δυο κανουν παρανομιες, και ο ενας φοβαται μην τον καρφωσει ο αλλος.
Ευχαριστώ. Πόσο πιθανό είναι αν πάθει κάποιος μια ανακοπή ή πέσει με κάποιο τρόπο στη θάλασσα να τον χτυπήσει η δική του προπέλα στην πτώση; Είναι εύκολο να πέσεις από την πρύμνη ενός τέτοιου σκάφους ας πούμε από απόνερα;
να χτυπησει την ωρα που πεφτει, σχεδον αδυνατον. γιατι θα πεσει απο τη μπαντα η εστω πρυμνη. για να σε πατησει η βαρκα σου καπως πρεπει να πεσεις απο την πλωρη. οπως ειπα πιο πανω ομως, μπορει να κανει κυκλο η βαρκα και να σε πετυχει.
αυτος που ειναι το δυσκολοτερο να πεσει, ειναι ο χειριστης, γιατι κρατιεται παντα απο το τιμονι, ειδικα στο συγκεκριμμενο βαρκακι, που οπως ειδα εχει χαμηλα το τιμονι, και υποχρεωτικα τιμονευεις καθιστος (λαθος γιατι καταπονειται η μεση σου, αλλα ασχετο με τη συζητηση μας).
ε, καθιστος και με τα χερια στο τιμονι, πως διατανο να πεσεις;
αυτος που θα πεσει, συνηθως ειναι επιβατης, ορθιος, που παει να παρει κανα νερο και γλυστησε, η επεσε σε ενα απονερο στη λαδια και ξαφνιαστηκε. κατι τετοιο θα μπορουσε να ριξει και τον χειριστη, (ενα ξαφνικο κυμα στη λαδια) αν δεν το εχει δει (γιατι κοιταζει τιπτα βυζομπαλα ξαπλωμενα στο ντεκ) η τιμονευει ορθιος με το ενα χερι στο τσιγαρο και το αλλο στον καφε.
μου εχει πεσει 2 φορες, ο ιδιος παπαρας, για τον ιδιο λογο. καθεται στο μπαλονι, και προσπαθει να στριψει τσιγαρο με βρεγμενα χερια, με τη βαρκα σε κινηση και με πιθανο κυμα.