Εισβάλλει σήμερα στην ελληνική υφαλοκρηπίδα το Τσεσμέ - Η ελληνική κυβέρνηση κατάπιε τη γλώσσα της
- Jimmy81
- Δημοσιεύσεις: 7945
- Εγγραφή: 04 Ιαν 2019, 05:42
- Phorum.gr user: Jimmy81
- Τοποθεσία: Ουκρανικές στέπες
Re: Εισβάλλει σήμερα στην ελληνική υφαλοκρηπίδα το Τσεσμέ - Η ελληνική κυβέρνηση κατάπιε τη γλώσσα της
Επειδή δεν το έχω ψάξει αλλά και δεν το γνωρίζω σαν θέμα, ξέρουμε με βάση ποια νομοθεσία ή δίκαιο ισχύει αυτό που γράφει στο real.gr πιο πάνω ότι δηλαδή την σχετική άδεια Navtex στο συγκεκριμένο σημείο πρέπει να την δώσει η υδρογραφική υπηρεσία Λήμνου και όχι της Σμύρνης?
Σε μια λίστα της wiki γράφει ότι ο σταθμός Navtex της Σμύρνης εκδίδει σήματα για 250 έως 400 ναυτικά μίλια.
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_N ... ranean_Sea
Σε μια λίστα της wiki γράφει ότι ο σταθμός Navtex της Σμύρνης εκδίδει σήματα για 250 έως 400 ναυτικά μίλια.
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_N ... ranean_Sea
Re: Εισβάλλει σήμερα στην ελληνική υφαλοκρηπίδα το Τσεσμέ - Η ελληνική κυβέρνηση κατάπιε τη γλώσσα της
400 ναυτικά μίλια σε ευθεία, θα έφτανε στα Επτάνησα.Jimmy81 έγραψε: ↑24 Φεβ 2021, 01:47Επειδή δεν το έχω ψάξει αλλά και δεν το γνωρίζω σαν θέμα, ξέρουμε με βάση ποια νομοθεσία ή δίκαιο ισχύει αυτό που γράφει στο real.gr πιο πάνω ότι δηλαδή την σχετική άδεια Navtex στο συγκεκριμένο σημείο πρέπει να την δώσει η υδρογραφική υπηρεσία Λήμνου και όχι της Σμύρνης?
Σε μια λίστα της wiki γράφει ότι ο σταθμός Navtex της Σμύρνης εκδίδει σήματα για 250 έως 400 ναυτικά μίλια.
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_N ... ranean_Sea
Τους χώρους ευθύνης στην περιοχή τους βγάζουν απ' όσο ξέρω από μια υπηρεσία που υπάρχει στην Ισπανία, και ο χώρος που λένε οι Ασιάτες τσοπάνηδες υπάγεται στη Λήμνο.

- Jimmy81
- Δημοσιεύσεις: 7945
- Εγγραφή: 04 Ιαν 2019, 05:42
- Phorum.gr user: Jimmy81
- Τοποθεσία: Ουκρανικές στέπες
Re: Εισβάλλει σήμερα στην ελληνική υφαλοκρηπίδα το Τσεσμέ - Η ελληνική κυβέρνηση κατάπιε τη γλώσσα της
Φαντάζομαι ότι προσέχουν για τα όποια ναυτικά μίλια να μην παραβιάζουν τα χωρικά ύδατα των άλλων κρατών. Όπως επίσης φαντάζομαι οι Τούρκοι θα έχουν τους δικούς τους "χάρτες".
Βρήκα μια επιχειρηματολογία ενός αντιναύαρχου κατά των τουρκικών NAVTEX αλλά δεν φαίνεται τόσο καθοριστική. Λέει για παράδειγμα τα εξής:
https://www.onalert.gr/apopsi/toyrkikes ... ta/344202/
Για κάθε NAVAREA έχει ορισθεί μια χώρα – συντονιστής, η οποία εποπτεύει και συντονίζει τις ενέργειες με τις λοιπές χώρες. Η Ελλάδα λοιπόν όπως και η Τουρκία υπάγονται στη NAVAREA III, η οποία καταλαμβάνει τις περιοχές της Μεσογείου και της Μαύρης Θάλασσας, το συντονισμό της οποίας έχει αναλάβει η Ισπανία.
3. Μέσα από μία σειρά διαδικασιών που ξεκίνησαν το 1984 και ολοκληρώθηκαν το 1987, η Ελλάδα στα πλαίσια λειτουργίας των Συνόδων των αρμοδίων επιτροπών του ΙΜΟ (COMSAR)
α. Ανακοίνωσε την πρόθεσή της να παρέχει υπηρεσίες NAVTEX από τους σταθμούς Λήμνου, Κέρκυρας και Ηρακλείου
β. Ενημέρωσε για τις επιτυχείς δοκιμαστικές εκπομπές από τους παραπάνω σταθμούς.
γ. Ζήτησε τον επίσημο καθορισμό των χαρακτηριστικών γραμμάτων L,H,K για τους σταθμούς NAVTEX Λήμνου, Ηρακλείου και Κέρκυρας αντίστοιχα, καταθέτοντας παράλληλα, τις περιοχές εξυπηρέτησης (service areas) του κάθε σταθμού
δ. Υπέβαλλε χάρτη, στον οποίο απεικονίζονται επακριβώς τα όρια εξυπηρέτησης του κάθε σταθμού το σύνολο των οποίων συμπίπτουν, ως ένα βαθμό, με τα όρια του FIR/SAR.
ε. Υπέβαλε το πλάνο λειτουργίας του συστήματος, προς έγκριση, αναφέροντας ρητώς τους 3 ελληνικούς σταθμούς. Το εν λόγο πλάνο εγκρίθηκε από την αρμόδια επιτροπή και διανεμήθηκε στα κράτη μέλη
4. Οι ελληνικοί σταθμοί NAVTEX έκτοτε, μαζί με τις περιοχές εξυπηρέτησής τους, όντες επίσημα κατοχυρωμένοι σε επίπεδο ΙΜΟ και IHO, λειτουργούν ανελλιπώς και απεικονίζονται σε όλα τα σχετικά διεθνή εγχειρίδια, παρέχοντας υπηρεσίες ενημέρωσης και πληροφόρησης σχετικά με την διασφάλιση της ασφάλειας ναυσιπλοΐας και την προστασία των ναυτιλλομένων από δραστηριότητες ή καταστάσεις, που ενδεχομένως να επισείουν κινδύνους, χωρίς να έχουν αμφισβητηθεί (service areas) επίσημα ποτέ και από κανένα κράτος έως το 2009.
Ολα καλά ως εδώ. Μετά όμως λέει:
6. Η Τουρκία λοιπόν, μέχρι και το 2009 (από το 1986 που η Ελλάδα υπέβαλε τους σταθμούς και περιοχές στον ΙΜΟ) δεν είχε προβάλει καμία αντίδραση, αποδεχόμενη κατά αυτό τον τρόπο τις επίσημα κατοχυρωμένες ελληνικές περιοχές εξυπηρετήσεως.
Δε νομίζω όμως ότι το παραπάνω είναι ένα αυτονόητο συμπέρασμα, τουλάχιστον όχι για το τι δικαιούται να πράττει η Τουρκία. Ούτε σημαίνει κάτι για το χώρο που δικαιούται να εκδόσει NAVTEX η Τουρκία. Θέτει βέβαια και το ζήτημα της ασφάλειας παρακάτω, δηλαδή να δοθούν συγκεχυμένες πληροφορίες στους ναυτιλλόμενους και να υπάρξουν κίνδυνοι στη ναυσιπλοϊά που είναι κατανοητό...αλλά και πάλι ως προς το καθαρά νομικό σκέλος δεν προσδιορίζεται τίποτα.
Εξάλλου λέει κάπου ο ναύαρχος ότι κανονικά θα έπρεπε οι τουρκικές υπηρεσίες να συνεργάζονται με τις ελληνικές για λόγους ασφάλειας.
Αυτό που από τεχνικής απόψεως και με γνώμονα την ασφάλεια της ναυσιπλοΐας θα έπρεπε να γίνεται, είναι οι τουρκικές ναυτιλιακές προειδοποιήσεις (NAVTEX) που αφορούν οιαδήποτε δραστηριότητα που δυνητικώς επηρεάζει την ασφάλεια των ναυτιλλομένων και εμπίπτει στην ελληνική περιοχή ευθύνης, να εκπέμπονται σε συντονισμό με την ελληνική αρμόδια τεχνική Υπηρεσία (Υδρογραφική Υπηρεσία ΠΝ), στο πλαίσιο των προβλέψεων των σχετικών διεθνών κανονισμών και εγχειριδίων. Η αντί αυτού ακολουθούμενη πρακτική, θεωρείται αδόκιμη δεδομένου ότι δύναται να παρέχει συγκεχυμένες πληροφορίες προς τους ναυτιλλόμενους, με αντίκτυπο στην ασφάλεια ναυσιπλοΐας, χωρίς ωστόσο σε καμία περίπτωση να αποτελεί κατοχύρωση οιασδήποτε δικαιοδοσίας, κυριαρχικού δικαιώματος ή κυριαρχίας από πλευράς της Γείτονος.
Δηλαδή δεν είναι παράνομες ακριβώς, αλλά "αδόκιμες" και "παρέκκλιση από τους κανόνες ασφαλείας".
Sorry για την πολυλογία, αλλά αυτό που διαπιστώνω σε πρώτη φάση και χωρίς να έχω γνώση του θέματος είναι ότι παρουσιάζονται κάποια πράγματα ως αυτονόητα σε διάφορα ρεπορτάζ χωρίς αναλυτικές και σαφείς εξηγήσεις. Ο απλός κόσμος δεν είναι υποχρεωμένος να ξέρει τις λεπτομέρειες για τη νομοθεσία των θαλασσών. Θα πρέπει όσοι κάνουν τέτοια ρεπορτάζ να φροντίζουν το περιεχόμενό τους να είναι σαφές, πλήρες και τεκμηριωμένο.
Ελπίζω σε επόμενα μηνύματα να διαλευκανθεί το θέμα και να μάθουμε όλοι πέντε πράγματα παραπάνω για το τι πραγματικά ισχύει.
Βρήκα μια επιχειρηματολογία ενός αντιναύαρχου κατά των τουρκικών NAVTEX αλλά δεν φαίνεται τόσο καθοριστική. Λέει για παράδειγμα τα εξής:
https://www.onalert.gr/apopsi/toyrkikes ... ta/344202/
Για κάθε NAVAREA έχει ορισθεί μια χώρα – συντονιστής, η οποία εποπτεύει και συντονίζει τις ενέργειες με τις λοιπές χώρες. Η Ελλάδα λοιπόν όπως και η Τουρκία υπάγονται στη NAVAREA III, η οποία καταλαμβάνει τις περιοχές της Μεσογείου και της Μαύρης Θάλασσας, το συντονισμό της οποίας έχει αναλάβει η Ισπανία.
3. Μέσα από μία σειρά διαδικασιών που ξεκίνησαν το 1984 και ολοκληρώθηκαν το 1987, η Ελλάδα στα πλαίσια λειτουργίας των Συνόδων των αρμοδίων επιτροπών του ΙΜΟ (COMSAR)
α. Ανακοίνωσε την πρόθεσή της να παρέχει υπηρεσίες NAVTEX από τους σταθμούς Λήμνου, Κέρκυρας και Ηρακλείου
β. Ενημέρωσε για τις επιτυχείς δοκιμαστικές εκπομπές από τους παραπάνω σταθμούς.
γ. Ζήτησε τον επίσημο καθορισμό των χαρακτηριστικών γραμμάτων L,H,K για τους σταθμούς NAVTEX Λήμνου, Ηρακλείου και Κέρκυρας αντίστοιχα, καταθέτοντας παράλληλα, τις περιοχές εξυπηρέτησης (service areas) του κάθε σταθμού
δ. Υπέβαλλε χάρτη, στον οποίο απεικονίζονται επακριβώς τα όρια εξυπηρέτησης του κάθε σταθμού το σύνολο των οποίων συμπίπτουν, ως ένα βαθμό, με τα όρια του FIR/SAR.
ε. Υπέβαλε το πλάνο λειτουργίας του συστήματος, προς έγκριση, αναφέροντας ρητώς τους 3 ελληνικούς σταθμούς. Το εν λόγο πλάνο εγκρίθηκε από την αρμόδια επιτροπή και διανεμήθηκε στα κράτη μέλη
4. Οι ελληνικοί σταθμοί NAVTEX έκτοτε, μαζί με τις περιοχές εξυπηρέτησής τους, όντες επίσημα κατοχυρωμένοι σε επίπεδο ΙΜΟ και IHO, λειτουργούν ανελλιπώς και απεικονίζονται σε όλα τα σχετικά διεθνή εγχειρίδια, παρέχοντας υπηρεσίες ενημέρωσης και πληροφόρησης σχετικά με την διασφάλιση της ασφάλειας ναυσιπλοΐας και την προστασία των ναυτιλλομένων από δραστηριότητες ή καταστάσεις, που ενδεχομένως να επισείουν κινδύνους, χωρίς να έχουν αμφισβητηθεί (service areas) επίσημα ποτέ και από κανένα κράτος έως το 2009.
Ολα καλά ως εδώ. Μετά όμως λέει:
6. Η Τουρκία λοιπόν, μέχρι και το 2009 (από το 1986 που η Ελλάδα υπέβαλε τους σταθμούς και περιοχές στον ΙΜΟ) δεν είχε προβάλει καμία αντίδραση, αποδεχόμενη κατά αυτό τον τρόπο τις επίσημα κατοχυρωμένες ελληνικές περιοχές εξυπηρετήσεως.
Δε νομίζω όμως ότι το παραπάνω είναι ένα αυτονόητο συμπέρασμα, τουλάχιστον όχι για το τι δικαιούται να πράττει η Τουρκία. Ούτε σημαίνει κάτι για το χώρο που δικαιούται να εκδόσει NAVTEX η Τουρκία. Θέτει βέβαια και το ζήτημα της ασφάλειας παρακάτω, δηλαδή να δοθούν συγκεχυμένες πληροφορίες στους ναυτιλλόμενους και να υπάρξουν κίνδυνοι στη ναυσιπλοϊά που είναι κατανοητό...αλλά και πάλι ως προς το καθαρά νομικό σκέλος δεν προσδιορίζεται τίποτα.
Εξάλλου λέει κάπου ο ναύαρχος ότι κανονικά θα έπρεπε οι τουρκικές υπηρεσίες να συνεργάζονται με τις ελληνικές για λόγους ασφάλειας.
Αυτό που από τεχνικής απόψεως και με γνώμονα την ασφάλεια της ναυσιπλοΐας θα έπρεπε να γίνεται, είναι οι τουρκικές ναυτιλιακές προειδοποιήσεις (NAVTEX) που αφορούν οιαδήποτε δραστηριότητα που δυνητικώς επηρεάζει την ασφάλεια των ναυτιλλομένων και εμπίπτει στην ελληνική περιοχή ευθύνης, να εκπέμπονται σε συντονισμό με την ελληνική αρμόδια τεχνική Υπηρεσία (Υδρογραφική Υπηρεσία ΠΝ), στο πλαίσιο των προβλέψεων των σχετικών διεθνών κανονισμών και εγχειριδίων. Η αντί αυτού ακολουθούμενη πρακτική, θεωρείται αδόκιμη δεδομένου ότι δύναται να παρέχει συγκεχυμένες πληροφορίες προς τους ναυτιλλόμενους, με αντίκτυπο στην ασφάλεια ναυσιπλοΐας, χωρίς ωστόσο σε καμία περίπτωση να αποτελεί κατοχύρωση οιασδήποτε δικαιοδοσίας, κυριαρχικού δικαιώματος ή κυριαρχίας από πλευράς της Γείτονος.
Δηλαδή δεν είναι παράνομες ακριβώς, αλλά "αδόκιμες" και "παρέκκλιση από τους κανόνες ασφαλείας".
Sorry για την πολυλογία, αλλά αυτό που διαπιστώνω σε πρώτη φάση και χωρίς να έχω γνώση του θέματος είναι ότι παρουσιάζονται κάποια πράγματα ως αυτονόητα σε διάφορα ρεπορτάζ χωρίς αναλυτικές και σαφείς εξηγήσεις. Ο απλός κόσμος δεν είναι υποχρεωμένος να ξέρει τις λεπτομέρειες για τη νομοθεσία των θαλασσών. Θα πρέπει όσοι κάνουν τέτοια ρεπορτάζ να φροντίζουν το περιεχόμενό τους να είναι σαφές, πλήρες και τεκμηριωμένο.
Ελπίζω σε επόμενα μηνύματα να διαλευκανθεί το θέμα και να μάθουμε όλοι πέντε πράγματα παραπάνω για το τι πραγματικά ισχύει.
Re: Εισβάλλει σήμερα στην ελληνική υφαλοκρηπίδα το Τσεσμέ - Η ελληνική κυβέρνηση κατάπιε τη γλώσσα της
Κάτι σαν τους "παράτυπους" μετανάστες δηλαδή. Καραπαράνομες είναι, και οι κανόνες ασφαλείας είναι εκεί για κάποιο λόγο.Δηλαδή δεν είναι παράνομες ακριβώς, αλλά "αδόκιμες" και "παρέκκλιση από τους κανόνες ασφαλείας".
Όσο δεν κάνουμε ό,τι έκαναν οι Ισραηλινοί στο Μαβί Μαρμαρά, θα έχουμε τέτοια.
Και σε ρωτάω εγώ, πώς είναι δυνατόν η Τουρκία να έχει δικαιοδοσία σε περιοχή που είναι περιστοιχισμένη από ελληνικά νησιά? Αποδέχεσαι δηλαδή οτι τα νησιά δεν έχουν υφαλοκριπίδα?
Re: Εισβάλλει σήμερα στην ελληνική υφαλοκρηπίδα το Τσεσμέ - Η ελληνική κυβέρνηση κατάπιε τη γλώσσα της
Μ' αυτήν την κυβέρνηση, δύσκολο.
-
- Δημοσιεύσεις: 1890
- Εγγραφή: 09 Φεβ 2021, 23:36
- Phorum.gr user: independent_44
Re: Εισβάλλει σήμερα στην ελληνική υφαλοκρηπίδα το Τσεσμέ - Η ελληνική κυβέρνηση κατάπιε τη γλώσσα της
Μια πολύ χαμηλή πτήση μαχητικού από πάνω, όπως είχαν κάνει οι Ρώσοι στους Αμερικάνους και είχε γίνει καφέ όλη η Μαύρη θάλασσα απ' το σκατό.
Re: Εισβάλλει σήμερα στην ελληνική υφαλοκρηπίδα το Τσεσμέ - Η ελληνική κυβέρνηση κατάπιε τη γλώσσα της
Πώς δεν το γλυτώνουμε. Τους τα δίνουμε όλα. Δοκιμασμένη συνταγή.
Γαλάζια, συν Αθηνά και χείρα κίνει. Ο άνθρωπος, έχει και ελεύθερη βούληση, ξέρεις. Όταν ο Τσιφτετέλληνας έχει αποφασίσει να γίνει γιουσουφάκι, αυτό θα γίνει.
Re: Εισβάλλει σήμερα στην ελληνική υφαλοκρηπίδα το Τσεσμέ - Η ελληνική κυβέρνηση κατάπιε τη γλώσσα της
Καμία χαμηλή πτήση. Τηλεβόας, και μάλιστα από σκάφος του Λιμενικού. Ούτε καν πλοίο του ΠΝ. ΝΔ θέλατε.independent44 έγραψε: ↑24 Φεβ 2021, 14:32Μια πολύ χαμηλή πτήση μαχητικού από πάνω, όπως είχαν κάνει οι Ρώσοι στους Αμερικάνους και είχε γίνει καφέ όλη η Μαύρη θάλασσα απ' το σκατό.
Re: Εισβάλλει σήμερα στην ελληνική υφαλοκρηπίδα το Τσεσμέ - Η ελληνική κυβέρνηση κατάπιε τη γλώσσα της
-
- Δημοσιεύσεις: 1890
- Εγγραφή: 09 Φεβ 2021, 23:36
- Phorum.gr user: independent_44
Re: Εισβάλλει σήμερα στην ελληνική υφαλοκρηπίδα το Τσεσμέ - Η ελληνική κυβέρνηση κατάπιε τη γλώσσα της
Τι να πεις... είναι ξεφτίλαKauldron έγραψε: ↑24 Φεβ 2021, 14:33Καμία χαμηλή πτήση. Τηλεβόας, και μάλιστα από σκάφος του Λιμενικού. Ούτε καν πλοίο του ΠΝ. ΝΔ θέλατε.independent44 έγραψε: ↑24 Φεβ 2021, 14:32Μια πολύ χαμηλή πτήση μαχητικού από πάνω, όπως είχαν κάνει οι Ρώσοι στους Αμερικάνους και είχε γίνει καφέ όλη η Μαύρη θάλασσα απ' το σκατό.
Και εν τω μεταξύ το Τσεσμέ είναι πολεμικό πλοίο σε αντίθεση με το Oρουτς.
Θα δικαιολογείτο μεγαλύτερη αντίδραση
Re: Εισβάλλει σήμερα στην ελληνική υφαλοκρηπίδα το Τσεσμέ - Η ελληνική κυβέρνηση κατάπιε τη γλώσσα της
O Θεός μπορεί ν' αλλάξει το σχέδιό του λόγω της βούλησης των ανθρώπων. Και προφανώς και λόγω της αβουλίας. Το να τα περιμένεις όλα απ' τον Θεό, ενώ εσύ δεν κάνεις τίποτα, είναι αυτοκτονία.bluerose έγραψε: ↑24 Φεβ 2021, 14:36Δεν βγαίνει ψευτης ο Θεός
Θα δικαιολογείτο κατάληψή του από ελληνικές δυνάμεις.independent44 έγραψε: ↑24 Φεβ 2021, 14:38Τι να πεις... είναι ξεφτίλαKauldron έγραψε: ↑24 Φεβ 2021, 14:33Καμία χαμηλή πτήση. Τηλεβόας, και μάλιστα από σκάφος του Λιμενικού. Ούτε καν πλοίο του ΠΝ. ΝΔ θέλατε.independent44 έγραψε: ↑24 Φεβ 2021, 14:32Μια πολύ χαμηλή πτήση μαχητικού από πάνω, όπως είχαν κάνει οι Ρώσοι στους Αμερικάνους και είχε γίνει καφέ όλη η Μαύρη θάλασσα απ' το σκατό.
Και εν τω μεταξύ το Τσεσμέ είναι πολεμικό πλοίο σε αντίθεση με το Oρουτς.
Θα δικαιολογείτο μεγαλύτερη αντίδραση
Re: Εισβάλλει σήμερα στην ελληνική υφαλοκρηπίδα το Τσεσμέ - Η ελληνική κυβέρνηση κατάπιε τη γλώσσα της
Το σχέδιο αλλάζει το αποτέλεσμα όχι
Η πορεια δλ προς το στόχο
Κάποιες φορές απλά δεν μπορείς να κάνεις τίποτε. Τότε ακριβώς ενεργει
Re: Εισβάλλει σήμερα στην ελληνική υφαλοκρηπίδα το Τσεσμέ - Η ελληνική κυβέρνηση κατάπιε τη γλώσσα της
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
-
Νέα δημοσίευση Σύγχρονες/οι ποιήτριες/τες στην ελληνική γλώσσα.
από Zukertort » 01 Σεπ 2023, 12:21 » σε Λογοτεχνία - 5 Απαντήσεις
- 913 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Zukertort
02 Σεπ 2023, 09:52
-
-
-
Νέα δημοσίευση Να επαναφέρουμε την περισπωμένη στην ελληνική γλώσσα;
από Καραμελίτσα » 22 Νοέμ 2023, 15:50 » σε Γλωσσολογία - 37 Απαντήσεις
- 2135 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Imperium
20 Δεκ 2023, 12:35
-
-
- 1 Απαντήσεις
- 610 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από taxalata xalasa
11 Απρ 2024, 02:20
-
-
Νέα δημοσίευση Θα αναγνωρίσει η ελληνική κυβέρνηση το κράτος της Παλαιστίνης
από Ληστοσυμμορίτης » 08 Οκτ 2023, 07:31 » σε Εθνικά Θέματα - 113 Απαντήσεις
- 4143 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Ληστοσυμμορίτης
15 Νοέμ 2024, 12:09
-