
Δεν μας έκαψε ο θεός, Αμβρόσιε!
όχι φιλαράκι το μπουρδέλο που λέγεται Αθήνα και πέριξ με την άναρχη δόμηση, με τις ανύπαρκτες δομές και τις ανύπαρκτες υποδομές, με τα αυθαίρετα και τα μπαζωμένα ρέματα δεν είναι σημεία των καιρών. δεν μας τιμωρεί κανένας Θεός, Άγιος, Απόστολος, Δαίμονας ή ότι άλλο θες. είναι το πλήρωμα του χρόνου στο μη περαιτέρω. δεν έχει παρακάτω. ή φτιάχνουμε πόλεις, με έργα, υποδομές, πολιτική προστασία και τα συναφή, ή ψοφάμε σαν τα ποντίκια.nikos_hellas έγραψε: ↑29 Ιούλ 2018, 15:27Όποιος υβρίζει τον Αμβρόσιο σημαίνει ότι έχει απομακρυνθεί τόσο πολύ από τον Χριστιανισμό που δεν μπορεί καλά καλά να κατανοήσει όσα γίνονται γύρω του. Τα Σόδομα και τα Γόμορρα θεωρείτε ότι είναι απλώς μία λογοτεχνική προσθήκη στην Αγία Γραφή; Όχι, είναι προειδοποίηση για τα δεινά που θα μας βρουν όταν θα ξεχάσουμε τον Θεό και την Ηθική.Κάτι που έχει γίνει.nikos_hellas έγραψε: ↑29 Ιούλ 2018, 15:20Μα δε βλέπετε τί γίνεται γύρω σας; Πλημμύρες, πυρκαγιές, καταστροφικές και άλλοτε θανατηφόρες.
Βλέπουμε σκηνές Αποκάλυψης, σκηνές που θυμίζουν τα όσα περιγράφονται για τα Σόδομα και τα Γόμορρα!
Φταίει όμως ο Αμβρόσιος που ως σωστός ιεράρχης μας προειδοποιεί για την ολέθρια πορεία μας ή οι ιεράρχες που προσπαθούν να μας καθησυχάσουν κατακεραυνώνοντας τον Αμβρόσιο που ως σύγχρονος προφήτης δεινών (που επαληθεύεται μάλιστα)προσπαθεί να προστατεύσει τη σαθρή κοινωνία μας από την καταστροφή;
Και τί βλέπουμε τώρα; Όπως διάβασα σε ένα άλλο θέμα ''Με τις βροχές πνιγόμαστε, με τις φωτιές καιγόμαστε"
Όχι, δεν είναι καθόλου τυχαία αυτά. Είναι όλα όσα προαναγγέλονται στην Αγία Γραφή για τις κοινωνίες που θα παρακμάσουν.
Πολύ ωραίο κείμενο.omg kai 3 lol έγραψε: ↑30 Ιούλ 2018, 12:41ο χριστιανισμος συνδεει το κακο με κατι ξεχωρο απο τον Θεο που ειναι ο τελειος, ο καλος δημιουργος, ακομα και το κακο δεν προηλθε απο εκεινον αλλα απο τον εκπεσοντα αγγελο που παρακουσε τον λογο του,
ετσι οι χριστιανοι πιστευουν οτι εκτοτε ενυπαρχει το καλο και το κακο το οποιο μας επιβαλλεται εξωθεν ως μαριονετες, και ως ατελη πλασματα εχουμε την αμαρτια μεσα μας αλλοι λιγοτερο και αλλοι περισσοτερο...
εχουμε λοιπον μια θρησκεια που βασιζεται θεμελιωδως στην ενοχη και την αμαρτια,
αν καποιος κερατας φανταζονταν μια θρησκεια παγκοσμιας υποδουλωσης δεν θα μπορουσε να σκαρφιστει κατι καλυτερο
γιαυτο διαχρονικα ο χριστιανισμος εχει ταυτιστει με τις μεγαλυτερες αυτοκρατοριες και μοναρχιες της ιστοριας οπως και εξακολουθει να ταυτιζεται και να εκφραζει το κυριαρχο δυτικο συστημα εξουσιας παρα τους αμφισβητιες με τον ενα ή τον αλλο τροπο η θρησκεια εμποτιζει με τη προπαγανδα της ακομα και σημερα εναν νεογεννητο ανθρωπο για ενα σημαντικο και ευπλαστο τμημα της ζωης του, σε σημειο που ακομα και αν αποστασιοποιηθει αργοτερα, η απο κει και περα σταση του θα ειναι ως αντιδραση της απεξαρτησης και οχι μιας αυτονομης πορειας οπως θα επρεπε να ειναι
αρα λοιπον η θρησκεια δεν ειναι μονο θεμα πιστης, ουτε λογικης, αλλα και αντιληψης, ερεθισματων, κοσμοθεωριας, φιλοσοφιας
οπως καποιοι αλλοι για παραδειγμα, που πιστευουν οτι κανεις δεν μπορει να βιωσει πονο ή χαρα, καλο ή κακο, εκτος απο το να ειναι ο ιδιος μια θεικη υπαρξη.. αυτο ειναι αλλωστε και το χαρισμα της ενσυνειδητης υπαρξης να βιωνει καταστασεις, αντι για "αμαρτωλες μαριονετες" που συρονται αβουλα και με υποτελεια,
ειτε ο δημιουργος λοιπον ειτε ή ο αποδεκτης εμπεριεχουν το καλο και το κακο, δεν εφτιαξε ο δημιουργος το κακο και αρα καποιοι μετατραπονται μοιραια σε θυματα του
ολοι μας ειμαστε μεταμφιεσμενοι παντοδυναμοι θεοι ο καθενας απο μας, δεν υπαρχει πουθενα θυμα καμια αβοηθητη υπαρξη, ακομα κι ενα νεογεννητο με θανασιμη ασθενεια ειναι θεικη υπαρξη
ολα αυτα βεβαια ερχονται σε απολυτη αντιθεση με τον δυτικο τροπο σκεψης και ηθικης γιατι αν το κακο και το καλο ειναι δημιουργημα το ιδιου θεου και αν ειμαστε ολοι θεοι τοτε ενδεχεται να υπαρξει ασυδοσια, τοτε μπορει ο καθενας να κανει οτι γουσταρει ακομα και φονο χωρις τυψεις χωρις καμια απολογια σε κανενα νομο ή θεο
καποιοι λοιπον πριν πολλα πολλα χρονια εκριναν οτι αντι να μορφωνουν και να εκπαιδευουν τον λαο (ενδεχομενως τοτε να ηταν εκ των πραγματων ασυμφορο και αδυνατο) ωστε να αποκτα αυτονομη βουληση, εκριναν οτι ειναι προτιμοτερο να τον μπολιασουν με την ενοχη και την αμαρτια και οτι οι ιδιοι δεν ειναι τιποτα περισσοτερο απο μια τιποτενια και υποτελης οντοτητα, οσο λοιπον περισσοτερος κοσμος γεννιεται και μεγαλωνει με τετοιες πεποιθησεις τοσο αυτοεκπληρωνεται και η προφητεια του μεσσιανικου σωτηρα της αυτοκαταταστροφης της αμαρτιας και της υποτελειας
Οντως με τον διαβολο εισαι.Αλλα τον Χριστο δεν τον γνωρισες ποτε.
Αν το μόνο που σε κρατάει από το να αρχίσεις να σκοτώνεις κόσμο στα καλά καθούμενα είναι η πίστη σου στη βίβλο τότε έχεις πολύ πιο σοβαρά προβλήματα να ασχοληθείς από το τι πιστεύουν μερικοί αθεϊστές στο ίντερνετ.sharp έγραψε: ↑30 Ιούλ 2018, 19:14Ας εξηγήσουν όμως οι (φανατισμένοι ή μη) άθεοι, για ποιο λόγο να μην σκοτώνουμε; Επειδή το λέει ο Νόμος; Γιατί να μην βγάλω τα άντερα του απέναντι που μ' έχει γ... με τα λαικά του άσματα στη διαπασών μέρα, νύχτα. Και θα ησυχάσω και ένας μαλάκας λιγώτερος. Πού είναι το κακό; Και κυρίως, τι θα πει κακό, ποιος το ορίζει;
Βρε άσε τι με κρατάει εμένα. Γιατί δεν απαντάς; Μήπως δεν μπορείς;Stalker έγραψε: ↑30 Ιούλ 2018, 19:31Αν το μόνο που σε κρατάει από το να αρχίσεις να σκοτώνεις κόσμο στα καλά καθούμενα είναι η πίστη σου στη βίβλο τότε έχεις πολύ πιο σοβαρά προβλήματα να ασχοληθείς από το τι πιστεύουν μερικοί αθεϊστές στο ίντερνετ.sharp έγραψε: ↑30 Ιούλ 2018, 19:14Ας εξηγήσουν όμως οι (φανατισμένοι ή μη) άθεοι, για ποιο λόγο να μην σκοτώνουμε; Επειδή το λέει ο Νόμος; Γιατί να μην βγάλω τα άντερα του απέναντι που μ' έχει γ... με τα λαικά του άσματα στη διαπασών μέρα, νύχτα. Και θα ησυχάσω και ένας μαλάκας λιγώτερος. Πού είναι το κακό; Και κυρίως, τι θα πει κακό, ποιος το ορίζει;
omg kai 3 lol έγραψε: ↑30 Ιούλ 2018, 12:41ο χριστιανισμος συνδεει το κακο με κατι ξεχωρο απο τον Θεο που ειναι ο τελειος, ο καλος δημιουργος, ακομα και το κακο δεν προηλθε απο εκεινον αλλα απο τον εκπεσοντα αγγελο που παρακουσε τον λογο του,
ετσι οι χριστιανοι πιστευουν οτι εκτοτε ενυπαρχει το καλο και το κακο το οποιο μας επιβαλλεται εξωθεν ως μαριονετες, και ως ατελη πλασματα εχουμε την αμαρτια μεσα μας αλλοι λιγοτερο και αλλοι περισσοτερο...
εχουμε λοιπον μια θρησκεια που βασιζεται θεμελιωδως στην ενοχη και την αμαρτια,
αν καποιος κερατας φανταζονταν μια θρησκεια παγκοσμιας υποδουλωσης δεν θα μπορουσε να σκαρφιστει κατι καλυτερο
γιαυτο διαχρονικα ο χριστιανισμος εχει ταυτιστει με τις μεγαλυτερες αυτοκρατοριες και μοναρχιες της ιστοριας οπως και εξακολουθει να ταυτιζεται και να εκφραζει το κυριαρχο δυτικο συστημα εξουσιας παρα τους αμφισβητιες με τον ενα ή τον αλλο τροπο η θρησκεια εμποτιζει με τη προπαγανδα της ακομα και σημερα εναν νεογεννητο ανθρωπο για ενα σημαντικο και ευπλαστο τμημα της ζωης του, σε σημειο που ακομα και αν αποστασιοποιηθει αργοτερα, η απο κει και περα σταση του θα ειναι ως αντιδραση της απεξαρτησης και οχι μιας αυτονομης πορειας οπως θα επρεπε να ειναι
αρα λοιπον η θρησκεια δεν ειναι μονο θεμα πιστης, ουτε λογικης, αλλα και αντιληψης, ερεθισματων, κοσμοθεωριας, φιλοσοφιας
οπως καποιοι αλλοι για παραδειγμα, που πιστευουν οτι κανεις δεν μπορει να βιωσει πονο ή χαρα, καλο ή κακο, εκτος απο το να ειναι ο ιδιος μια θεικη υπαρξη.. αυτο ειναι αλλωστε και το χαρισμα της ενσυνειδητης υπαρξης να βιωνει καταστασεις, αντι για "αμαρτωλες μαριονετες" που συρονται αβουλα και με υποτελεια,
ειτε ο δημιουργος λοιπον ειτε ή ο αποδεκτης εμπεριεχουν το καλο και το κακο, δεν εφτιαξε ο δημιουργος το κακο και αρα καποιοι μετατραπονται μοιραια σε θυματα του
ολοι μας ειμαστε μεταμφιεσμενοι παντοδυναμοι θεοι ο καθενας απο μας, δεν υπαρχει πουθενα θυμα καμια αβοηθητη υπαρξη, ακομα κι ενα νεογεννητο με θανασιμη ασθενεια ειναι θεικη υπαρξη
ολα αυτα βεβαια ερχονται σε απολυτη αντιθεση με τον δυτικο τροπο σκεψης και ηθικης γιατι αν το κακο και το καλο ειναι δημιουργημα το ιδιου θεου και αν ειμαστε ολοι θεοι τοτε ενδεχεται να υπαρξει ασυδοσια, τοτε μπορει ο καθενας να κανει οτι γουσταρει ακομα και φονο χωρις τυψεις χωρις καμια απολογια σε κανενα νομο ή θεο
καποιοι λοιπον πριν πολλα πολλα χρονια εκριναν οτι αντι να μορφωνουν και να εκπαιδευουν τον λαο (ενδεχομενως τοτε να ηταν εκ των πραγματων ασυμφορο και αδυνατο) ωστε να αποκτα αυτονομη βουληση, εκριναν οτι ειναι προτιμοτερο να τον μπολιασουν με την ενοχη και την αμαρτια και οτι οι ιδιοι δεν ειναι τιποτα περισσοτερο απο μια τιποτενια και υποτελης οντοτητα, οσο λοιπον περισσοτερος κοσμος γεννιεται και μεγαλωνει με τετοιες πεποιθησεις τοσο αυτοεκπληρωνεται και η προφητεια του μεσσιανικου σωτηρα της αυτοκαταταστροφης της αμαρτιας και της υποτελειας
Και για να σε βοηθήσω, εγώ δεν διαφωνώ σε ότι είπες, πλην όμως τι κάνει να βαραίνει η γνώμη σου περισσότερο από εκείνου που υποστηρίζει το σκότωμα; Ποιος είσαι εσύ ή έγω; Εκεί είναι η ουσία.sharp έγραψε: ↑30 Ιούλ 2018, 19:36Βρε άσε τι με κρατάει εμένα. Γιατί δεν απαντάς; Μήπως δεν μπορείς;Stalker έγραψε: ↑30 Ιούλ 2018, 19:31Αν το μόνο που σε κρατάει από το να αρχίσεις να σκοτώνεις κόσμο στα καλά καθούμενα είναι η πίστη σου στη βίβλο τότε έχεις πολύ πιο σοβαρά προβλήματα να ασχοληθείς από το τι πιστεύουν μερικοί αθεϊστές στο ίντερνετ.sharp έγραψε: ↑30 Ιούλ 2018, 19:14Ας εξηγήσουν όμως οι (φανατισμένοι ή μη) άθεοι, για ποιο λόγο να μην σκοτώνουμε; Επειδή το λέει ο Νόμος; Γιατί να μην βγάλω τα άντερα του απέναντι που μ' έχει γ... με τα λαικά του άσματα στη διαπασών μέρα, νύχτα. Και θα ησυχάσω και ένας μαλάκας λιγώτερος. Πού είναι το κακό; Και κυρίως, τι θα πει κακό, ποιος το ορίζει;
Και δεν ειναι στα καλά καθούμενα, εξήγησα.
Ούτις, ισχύουν αυτά που λες αλλά μην ξεχνάς ότι το παιχνιδάκι των "άθεων" παίζει πάντα στο πλαίσιο όπου κρίνει τον "εχθρό" από τις απλοϊκές ή κακές αντιδράσεις, αφαιρώντας με μια απίστευτη άνεση το φιλοσοφικό/ιδεολογικό σκέλος και το φιλικό με την απολύτως αντίθετη προσέγγιση. Στο φιλικό προς αυτούς πλαίσιο, οι οποιεσδήποτε τυχαίες "ατυχείς" εκφράσεις, όσο ανόητες, απεχθείς ή πολυάριθμες είναι, δεν αναιρούν το μεγαλείο και την πιθανότητα πραγμάτωσης της φιλοσοφικής/ιδεολογικής προσέγγισης.ΟΥΤΙΣ έγραψε: ↑30 Ιούλ 2018, 19:39
Μένεις μεταξεταστέος.
Πρώτον, το κακό δεν υφίσταται οντολογικά σύμφωνα με την διδασκαλία της Εκκλησίας. Το κακό είναι η άρνηση του καλού. Η έλλειψη του.
Δεύτερον, η κατάσταση του ανθρώπου δεν είναι θεμελιωμένη στην αμαρτία και στην ενοχή, όπως γράφεις, αλλά στην ελεύθερη βούληση. Αυτό είναι το κλειδί της ερμηνείας. Το αυτεξούσιο του ανθρώπου. Ο κόσμος μας είναι αποτέλεσμα του αυτεξούσιου μας. Οπότε τα καλά και τα κακά είναι αποτέλεσμα του αυτεξούσιου μας.
Τρίτον, η Εκκλησία όχι μόνο δεν υποδουλώνει τον άνθρωπο και δεν τον θεωρεί τιποτένια και υποτελή οντότητα, αλλά πιστεύει ότι ο άνθρωπος είναι δημιουργημένος κατ'εικόνα θεού! Μπορεί και ο ίδιος να γίνει θεός, αν το επιθυμήσει. Ο άνθρωπος είναι η κορωνίδα της Δημιουργίας και ως τέτοια αντιμετωπίζεται.
Αυτά τα λίγα εν συντομία. Αν χρειαστεί θα επανέλθω.
Γιατί δεν αντιλαμβάνομαι τους υπόλοιπους ανθρώπους σαν αντικείμενα, αλλά σαν άτομα με εσωτερικό κόσμο και εμπειρίες με τους οποίους μπορώ να ταυτιστώ σε στοιχειώδες επίπεδο. Το ίδιο μου συμβαίνει και με τα ζώα σε μικρότερο βαθμό.
Μην παίρνεις ύφος, εσύ είσαι το σούργελο που ισχυρίστηκε ότι ο φόνος ήταν νόμιμος στους προχριστιανικούς πολιτισμούς, λες και υπήρξε ποτέ χριστιανικό βασίλειο χωρίς θανατική ποινή για ψύλλου πήδημα.Και για να σε βοηθήσω, εγώ δεν διαφωνώ σε ότι είπες, πλην όμως τι κάνει να βαραίνει η γνώμη σου περισσότερο από εκείνου που υποστηρίζει το σκότωμα; Ποιος είσαι εσύ ή έγω; Εκεί είναι η ουσία.
Το ύφος που το είδες;
Δεν είναι και ότι πιο κόσμιο να ρωτάς τον άλλον γιατί δεν είναι σειριακός δολοφόνος και να περιμένεις μες την καλή χαρά να σου αποδείξει γιατί δεν είναι ελέφαντας.