1.8% ανάπτυξη η Τουρκία
- The Socialist
- Δημοσιεύσεις: 5968
- Εγγραφή: 04 Ιαν 2021, 18:32
Re: 1.8% ανάπτυξη η Τουρκία
Είναι απομονωμένη και έτοιμη να καταρρεύσει η Τουρκία
-
- Δημοσιεύσεις: 29281
- Εγγραφή: 19 Σεπ 2018, 10:47
Re: 1.8% ανάπτυξη η Τουρκία
Ανοιξανε και όλα τα καφέ και εστιατόρια σε όλη την Τουρκία. Κι εσύ μικρομαγαζατορα στο 70% της χώρας, περίμενε κάνα μήνα ακόμα μπας και πουλήσεις κάνα σωβρακο. 
Πάντως στους νεκρούς πρέπει να κάνουν χοντρές αλχημείες ειδικά στην επαρχία. Αποκλείεται να πηγαίνουν τόσο καλά. Το αεπ μετριέται στα δολάρια, άρα όσο και να ανεβαίνει η τουρκική λίρα, προφανώς θα υπάρχει διόρθωση. Δεν μετριέται πουθενά στον πλανήτη με τοπικό νόμισμα. Θα κάνουν καμία ατιμια κι εκεί σαν εμάς, αλλά ψιλή.

Πάντως στους νεκρούς πρέπει να κάνουν χοντρές αλχημείες ειδικά στην επαρχία. Αποκλείεται να πηγαίνουν τόσο καλά. Το αεπ μετριέται στα δολάρια, άρα όσο και να ανεβαίνει η τουρκική λίρα, προφανώς θα υπάρχει διόρθωση. Δεν μετριέται πουθενά στον πλανήτη με τοπικό νόμισμα. Θα κάνουν καμία ατιμια κι εκεί σαν εμάς, αλλά ψιλή.
Για μένα, το λοιπόν, το πιο εκπληκτικό,
πιο επιβλητικό, πιο μυστηριακό και πιο μεγάλο,
είναι ένας μπαχαλος που τον μποδίζουν να βαδίζει,
είναι ένας μπαχαλος που τον αλυσοδένουνε.
πιο επιβλητικό, πιο μυστηριακό και πιο μεγάλο,
είναι ένας μπαχαλος που τον μποδίζουν να βαδίζει,
είναι ένας μπαχαλος που τον αλυσοδένουνε.
- Green Dragon
- Δημοσιεύσεις: 25011
- Εγγραφή: 17 Απρ 2020, 12:02
- Phorum.gr user: Green Dragon
Re: 1.8% ανάπτυξη η Τουρκία
That.Ένοπλος σοσιαλμπαχαλάκης έγραψε: ↑11 Μαρ 2021, 08:35Ανοιξανε και όλα τα καφέ και εστιατόρια σε όλη την Τουρκία. Κι εσύ μικρομαγαζατορα στο 70% της χώρας, περίμενε κάνα μήνα ακόμα μπας και πουλήσεις κάνα σωβρακο.
Πάντως στους νεκρούς πρέπει να κάνουν χοντρές αλχημείες ειδικά στην επαρχία. Αποκλείεται να πηγαίνουν τόσο καλά. Το αεπ μετριέται στα δολάρια, άρα όσο και να ανεβαίνει η τουρκική λίρα, προφανώς θα υπάρχει διόρθωση. Δεν μετριέται πουθενά στον πλανήτη με τοπικό νόμισμα. Θα κάνουν καμία ατιμια κι εκεί σαν εμάς, αλλά ψιλή.
Ας μην γράφονται ανακρίβειες περί υψηλού πληθωρισμού που αλλάζει τα δεδομένα, αφού αυτό πάντα προϋπολογίζεται όσον αφορά την ανάπτυξη.
Re: 1.8% ανάπτυξη η Τουρκία
Η Τουρκια ειναι σοβαρη χωρα.Δεν ειναι Ελληνικη μπανανια.
Είμαι μετρίως, μέτρια και πάντα μετρημένη
Re: 1.8% ανάπτυξη η Τουρκία
Ο πληθωρισμός αναφέρθηκε κυρίως για να φανεί η μαζική φυγή κεφαλαίων καθώς και η επεκτατική νομισματική πολιτική που ακολουθεί η γείτονα. Κατά τα άλλα, με έναν πληθωρισμό να καλπάζει και μια αβεβαιότητα ως προς το εγχώριο χρήμα, και όλοι να επενδύουν σε σκληρά νομίσματα ή μέταλλα, οδηγεί και σε πτώση των επενδύσεων. Στην ορολογία, αυτό είναι βασικά οικονομική μεγένθυση, όχι ανάπτυξη αφού θα πρέπει να ακολουθείται και από μετατόπιση της καμπύλης AS προς τα δεξιά. Δεν έχω δει στοιχεία γιατί βαριέμαι, αλλά είναι θέμα κοινής λογικής και όχι οι μαλακίες στοιχεία και ακραίες πολιτικές Ερντογάν για εσωτερική κατανάλωση.Green Dragon έγραψε: ↑11 Μαρ 2021, 08:39That.Ένοπλος σοσιαλμπαχαλάκης έγραψε: ↑11 Μαρ 2021, 08:35Ανοιξανε και όλα τα καφέ και εστιατόρια σε όλη την Τουρκία. Κι εσύ μικρομαγαζατορα στο 70% της χώρας, περίμενε κάνα μήνα ακόμα μπας και πουλήσεις κάνα σωβρακο.
Πάντως στους νεκρούς πρέπει να κάνουν χοντρές αλχημείες ειδικά στην επαρχία. Αποκλείεται να πηγαίνουν τόσο καλά. Το αεπ μετριέται στα δολάρια, άρα όσο και να ανεβαίνει η τουρκική λίρα, προφανώς θα υπάρχει διόρθωση. Δεν μετριέται πουθενά στον πλανήτη με τοπικό νόμισμα. Θα κάνουν καμία ατιμια κι εκεί σαν εμάς, αλλά ψιλή.
Ας μην γράφονται ανακρίβειες περί υψηλού πληθωρισμού που αλλάζει τα δεδομένα, αφού αυτό πάντα προϋπολογίζεται όσον αφορά την ανάπτυξη.
Re: 1.8% ανάπτυξη η Τουρκία
Λειτουργεί κάποιος απ' τους αντιδραστήρες? Παράγει ρεύμα, κάνει κάτι? Έχουν φέρει τις ράβδους ουρανίου, ή ό,τι άλλο είναι?Scouser έγραψε: ↑11 Μαρ 2021, 08:20Τον Μάζη τον θυμάμαι πριν από μερικά χρόνια σαν ομιλητή σε μια εκπαίδευση που πέρναγα. Μας είχε παρουσιάσει ένα χάρτη που του είχε δώσει λέει ένας Άγγλος πρώην πράκτορας της ΜΙ6 ο οποίος είχε προβλέψει τον διαμελισμό της Γιουγκοσλαβίας και απεικόνιζε τον ''νέο χάρτη της Μέσης Ανατολής'' που θα προέκυπτε σε μερικά χρόνια, ''σύμφωνα με τα σχέδια των Αμερικανών'': έδειχνε την Τουρκία και διάφορα άλλα κράτη της περιοχής διαμελισμένα σε μικρο-κρατίδια. Οι υποτιθέμενες προφητείες του Παϊσιου και του Πατροκοσμά πιο ρεαλιστικές ήταν. Δεν έχουμε ρε φίλε σοβαρούς αναλυτές των διεθνών δρώμενων στην Ελλάδα, και αν υπάρχουν μερικοί (με την πιθανή και μοναχική εξαίρεση του Συρίγου) δεν θα τους δεις στην τηλεόραση, καλύτερα να διαβάζεις φόρουμ.
Σε άλλα νέα τώρα, η καταρρέουσα Τουρκία συμφώνησε με τη Ρωσία για την κατασκευή και τρίτου πυρηνικού αντιδραστήρα:
https://www.iefimerida.gr/kosmos/poytin ... tidrastira
Εδώ πάλι το εθνικό όραμα είναι να καταφέρουμε να βγάλουμε τα κουφοντινάκια μια και καλή από τα πανεπιστήμια.
Re: 1.8% ανάπτυξη η Τουρκία
Μόνο 1,8% ανάπτυξη;; Φειδωλούς τους βρισκω.
Στο 29% η ανεργία
Στο 29% η ανεργία
Re: 1.8% ανάπτυξη η Τουρκία
10/03/2021
Νέες εξαγωγές για την τουρκική αμυντική βιομηχανία; 118 τροχοφόρα ΤΟΜΠ Hizir στην Κένυα.

Για πρώτη φορά ο Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν πούλησε το τροχοφόρο ΤΟΜΠ Hizir, μετά από παραγγελία ύψους εκατομμυρίων δολαρίων.
Οι Τούρκοι κρατούν ως επτασφράγιστο μυστικό το ποια είναι η χώρα που παρήγγειλε και πριν λίγες εβδομάδες ξεκίνησε να παραλαμβάνει τα πρώτα Hizir, με τις παραδόσεις της παραγγελίας αυτής να ολοκληρώνονται στα τέλη του έτους.
Πιθανολογείται όμως ότι πρόκειται για την Κένυα η οποία τον περασμένο Ιανουάριο είχε συμφωνήσει με την Τουρκία την αγορά 118 Hizir έναντι 69 εκατ. $.
Η Katmerciler, η εταιρεία που κατασκευάζει το Hizir ανακοίνωσε ότι μέχρι τα τέλη του 2020 θα εξάγει και άλλα οχήματα σε χώρες εκτός Τουρκίας, αναμένοντας έσοδα πολλών εκατομμυρίων δολαρίων από τις εξαγωγές αυτές, ενώ όλο και περισσότερες χώρες σπεύδουν να το προμυθευτούν…
Θυμίζουμε ότι το Hizir, που ήδη βρίσκεται στα χέρια και του στρατού της Τουρκίας, είναι ένα θωρακισμένο όχημα μεταφοράς προσωπικού, που έχει τη δυνατότητα να μεταφέρει 9 άτομα μαζί με τον οδηγό και το συνοδηγό.
Χρησιμοποιεί για την κίνησή του έναν 6κύλινδρο diesel Cummins κινητήρα 400 ίππων, που του προσφέρει τελική ταχύτητα 110 km/h και αυτονομία 700 km.
Το Hizir των 16 τόνων μπορεί να παραγγελθεί σε πολλές διαφορετικές εκδοχές, μεταφοράς προσωπικού ή όπλων, συνοριοφυλακής, στρατιωτικού ασθενοφόρου κ.λπ., ενώ μπορεί να λάβει διαφόρων τύπου όπλα όπως το τούρκικο Aseslan οπλοπολυβόλο, εκτοξευτή χειροβομβίδων κ.α.
Η Katmerciler, που δημιουργήθηκε το 1985, έχει κατασκευάσει πάνω από 30 στρατιωτικά οχήματα όλα αυτά τα χρόνια, όπως επίσης και οχήματα για τα σώματα ασφαλείας, τα σύνορα κ.λπ., που χρησιμοποιούνται κυρίως από τον τούρκικο στρατό και από τις δυνάμεις χωρών της Αφρικής.
https://www.pronews.gr/amyna-asfaleia/t ... orakismeno
06 Mar 2021
Αυτά τα σπίτια κατασκευάζονται στην Τουρκία για προστατεύουν τις γάτες του δρόμου τις κρύες νύχτες.

Η Τουρκία κατασκευάζει τα πάντα έναντι εμάς που εισάγουμε τα πάντα!
Να χαιρόμαστε την ''Ευρωπαϊκή Οικογένεια'' της Ε.Ε.!
Αυτό για όσους λένε ψέματα ότι η Τουρκία έχει οικονομική κρίση.
Η Τουρκία μαζί με... Κίνα είναι ανερχόμενες οικονομικές δυνάμεις.
Μην ακούτε τα παραμύθια ''πατριωτών'' και μη!
http://neakeratsiniou.blogspot.com/2021 ... st_13.html
Νέες εξαγωγές για την τουρκική αμυντική βιομηχανία; 118 τροχοφόρα ΤΟΜΠ Hizir στην Κένυα.

Για πρώτη φορά ο Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν πούλησε το τροχοφόρο ΤΟΜΠ Hizir, μετά από παραγγελία ύψους εκατομμυρίων δολαρίων.
Οι Τούρκοι κρατούν ως επτασφράγιστο μυστικό το ποια είναι η χώρα που παρήγγειλε και πριν λίγες εβδομάδες ξεκίνησε να παραλαμβάνει τα πρώτα Hizir, με τις παραδόσεις της παραγγελίας αυτής να ολοκληρώνονται στα τέλη του έτους.
Πιθανολογείται όμως ότι πρόκειται για την Κένυα η οποία τον περασμένο Ιανουάριο είχε συμφωνήσει με την Τουρκία την αγορά 118 Hizir έναντι 69 εκατ. $.
Η Katmerciler, η εταιρεία που κατασκευάζει το Hizir ανακοίνωσε ότι μέχρι τα τέλη του 2020 θα εξάγει και άλλα οχήματα σε χώρες εκτός Τουρκίας, αναμένοντας έσοδα πολλών εκατομμυρίων δολαρίων από τις εξαγωγές αυτές, ενώ όλο και περισσότερες χώρες σπεύδουν να το προμυθευτούν…
Θυμίζουμε ότι το Hizir, που ήδη βρίσκεται στα χέρια και του στρατού της Τουρκίας, είναι ένα θωρακισμένο όχημα μεταφοράς προσωπικού, που έχει τη δυνατότητα να μεταφέρει 9 άτομα μαζί με τον οδηγό και το συνοδηγό.
Χρησιμοποιεί για την κίνησή του έναν 6κύλινδρο diesel Cummins κινητήρα 400 ίππων, που του προσφέρει τελική ταχύτητα 110 km/h και αυτονομία 700 km.
Το Hizir των 16 τόνων μπορεί να παραγγελθεί σε πολλές διαφορετικές εκδοχές, μεταφοράς προσωπικού ή όπλων, συνοριοφυλακής, στρατιωτικού ασθενοφόρου κ.λπ., ενώ μπορεί να λάβει διαφόρων τύπου όπλα όπως το τούρκικο Aseslan οπλοπολυβόλο, εκτοξευτή χειροβομβίδων κ.α.
Η Katmerciler, που δημιουργήθηκε το 1985, έχει κατασκευάσει πάνω από 30 στρατιωτικά οχήματα όλα αυτά τα χρόνια, όπως επίσης και οχήματα για τα σώματα ασφαλείας, τα σύνορα κ.λπ., που χρησιμοποιούνται κυρίως από τον τούρκικο στρατό και από τις δυνάμεις χωρών της Αφρικής.
https://www.pronews.gr/amyna-asfaleia/t ... orakismeno
06 Mar 2021
Αυτά τα σπίτια κατασκευάζονται στην Τουρκία για προστατεύουν τις γάτες του δρόμου τις κρύες νύχτες.

Η Τουρκία κατασκευάζει τα πάντα έναντι εμάς που εισάγουμε τα πάντα!
Να χαιρόμαστε την ''Ευρωπαϊκή Οικογένεια'' της Ε.Ε.!
Αυτό για όσους λένε ψέματα ότι η Τουρκία έχει οικονομική κρίση.
Η Τουρκία μαζί με... Κίνα είναι ανερχόμενες οικονομικές δυνάμεις.
Μην ακούτε τα παραμύθια ''πατριωτών'' και μη!
http://neakeratsiniou.blogspot.com/2021 ... st_13.html
Re: 1.8% ανάπτυξη η Τουρκία
7 Μαρ 2021
Τουρκικά λεωφορεία στις αστικές συγκοινωνίες της χώρας.. Εχουν ξεπεράσει πλέον και τα όρια της ηλιθιότητας.

Μπορεί η Τουρκία να προκαλεί και να αμφισβητεί την κυριαρχία μας, μπορεί να επιχείρησε στον Έβρο εισβολή, μπορεί να μας στέλνει λαθραία μετανάστες εμείς παραμένουμε από τους βασικούς πυλώνες στήριξης της τουρκικής οικονομίας.
Από την μια ζητάμε εμπάργο και κυρώσεις από τους εταίρους μας κατά της Άγκυρας, για την τουρκική προκλητικότητα και από την άλλη συνεχίζουμε τις εμπορικές και επιχειρηματικές δραστηριότητες με το καθεστώς Ερντογάν.
Δεν είναι μόνο οι ιδιωτικές φίρμες που επιχειρούν στη χώρα, δεν είναι τα τουρκοσήριαλ που έχουν κατακλύσει τις τηλεοπτικές μας οθόνες, είναι το ίδιο το κράτος που ενισχύσει την τουρκική οικονομία, υποθηκεύοντας την..
ελληνική οικονομία.
Τουρκικά αστικά λεωφορεία κυκλοφορούν σε όλη τη χώρα. Μια εικόνα χίλιες λέξεις.

Είναι χαρακτηριστική η περιγραφή μιας αρμενικής καταγωγής αναγνώστριας που με ανάρτηση της στα social media ανέδειξε μια πτυχή που δείχνει πως το κέρδος είναι πάνω από εθνικά θέματα και στρατηγικές.
Συγκεριμένα αναφέρει: Εχτές το μεσημέρι καθώς πήγαινα στη δουλειά μου το φανάρι έγινε κόκκινο. Δεν χρειάστηκαν πάνω από δέκα δεύτερα για να με εντυπωσιάσει η ονομασία από το mini bus που έτυχε να είναι μπροστά μου. «Karsan»… Μπα.. σκέφτηκα… δεν μπορεί… αυτή η λεξούλα σαν Τούρκικη μοιάζει. Σήκωσα γρήγορα το κινητό, τράβηξα φωτογραφία για να ψάξω όταν γυρίσω σπίτι.
Και έψαξα…
Η Karsan είναι αυτοκινητοβιομηχανία της Τουρκίας που παράγει οχήματα στην Προύσα (Bursa) ανάμεσα στα οποία βρίσκεται και το mini bus Karsan.
Το συγκεκριμένο μικρό λεωφορείο το έχουν αγοράσει οι Δήμοι Αιγάλεω, Πατρών, Πόρου, Ρόδου, Αλίμου, Ν. Σμύρνης, Ηρακλείου, Νίκαιας-Ρέντη, Ζωγράφου, Γαλατσίου, Πειραιώς, Αμαρουσίου, το ΚΤΕΛ Χανίων- Ρεθύμνου κ.α.
Τα σχόλια δικά σας…
Η εποχή των «θρυλικών» μπλε λεωφορείων.

Η χώρα μας φρόντισε να διαλύσει την Ελληνική αυτοκινητοβιομηχανία, που κάποτε ανθούσε και στήριξε την ανασυγκρότηση του κράτους. Από τη δεκαετία του ’20 μέχρι και την δεκαετία του ’80, στην Ελλάδα υπήρξε μεγάλη δραστηριότητα στην παραγωγή λεωφορείων με πάνω από 100 κατασκευαστές. Ανάμεσα στις εταιρείες που κατασκεύαζαν αμαξώματα ή και σασί, ήταν η ΒΙΑΜΑΞ, ο Σαρακάκης, ο Σφακιανάκης, ο Τανγκαλάκης (ΤΕΜΑΞ) και η κρατική ΕΛΒΟ.

Σήμερα ακολουθώντας πιστά τη συνταγή της διάλυσης του πρωτογενούς τομέα και της παραγωγής, σταματήσαμε να παράγουμε και γίναμε εισαγωγείς και καταναλωτές.
Κάνουν πάρτυ οι μεσάζοντες και σφυρίζουν δεξιά και αριστερά οι μίζες.
Όμως να δίνεις κρατικό χρήμα στα θησαυροφυλάκια του Ερντογάν και να δίνεις φιλί ζωής στην παραπέουσα τουρκική οικονομία, ξεπερνάει τα όρια της ηλιθιότητας και αγγίζει αυτά της εθνικής ανευθυνότητας.
Γιατί δεν μπορούμε να κατασκευάσουμε εμείς που σημαίνει θέσεις εργασίες, μείωση εισαγωγών και αύξηση του ΑΕΠ και γιατί θα πρέπει να προμηθευόμαστε από την Τουρκία; Τώρα θα μου πείτε που ζείς … εδώ μέχρι και ο ελληνικός στρατός σιτίζεται με τουρκικά προϊόντα. Διεθνείς κανόνες ισχυρίζονται οι επιτήδειοι που κερδοσκοπούν…
Πηγή πληρ:
https://www.facebook.com/groups/939060679590277/
http://wwwaristofanis.blogspot.com/2021 ... .html#more
Τουρκικά λεωφορεία στις αστικές συγκοινωνίες της χώρας.. Εχουν ξεπεράσει πλέον και τα όρια της ηλιθιότητας.

Μπορεί η Τουρκία να προκαλεί και να αμφισβητεί την κυριαρχία μας, μπορεί να επιχείρησε στον Έβρο εισβολή, μπορεί να μας στέλνει λαθραία μετανάστες εμείς παραμένουμε από τους βασικούς πυλώνες στήριξης της τουρκικής οικονομίας.
Από την μια ζητάμε εμπάργο και κυρώσεις από τους εταίρους μας κατά της Άγκυρας, για την τουρκική προκλητικότητα και από την άλλη συνεχίζουμε τις εμπορικές και επιχειρηματικές δραστηριότητες με το καθεστώς Ερντογάν.
Δεν είναι μόνο οι ιδιωτικές φίρμες που επιχειρούν στη χώρα, δεν είναι τα τουρκοσήριαλ που έχουν κατακλύσει τις τηλεοπτικές μας οθόνες, είναι το ίδιο το κράτος που ενισχύσει την τουρκική οικονομία, υποθηκεύοντας την..
ελληνική οικονομία.
Τουρκικά αστικά λεωφορεία κυκλοφορούν σε όλη τη χώρα. Μια εικόνα χίλιες λέξεις.

Είναι χαρακτηριστική η περιγραφή μιας αρμενικής καταγωγής αναγνώστριας που με ανάρτηση της στα social media ανέδειξε μια πτυχή που δείχνει πως το κέρδος είναι πάνω από εθνικά θέματα και στρατηγικές.
Συγκεριμένα αναφέρει: Εχτές το μεσημέρι καθώς πήγαινα στη δουλειά μου το φανάρι έγινε κόκκινο. Δεν χρειάστηκαν πάνω από δέκα δεύτερα για να με εντυπωσιάσει η ονομασία από το mini bus που έτυχε να είναι μπροστά μου. «Karsan»… Μπα.. σκέφτηκα… δεν μπορεί… αυτή η λεξούλα σαν Τούρκικη μοιάζει. Σήκωσα γρήγορα το κινητό, τράβηξα φωτογραφία για να ψάξω όταν γυρίσω σπίτι.
Και έψαξα…

Η Karsan είναι αυτοκινητοβιομηχανία της Τουρκίας που παράγει οχήματα στην Προύσα (Bursa) ανάμεσα στα οποία βρίσκεται και το mini bus Karsan.
Το συγκεκριμένο μικρό λεωφορείο το έχουν αγοράσει οι Δήμοι Αιγάλεω, Πατρών, Πόρου, Ρόδου, Αλίμου, Ν. Σμύρνης, Ηρακλείου, Νίκαιας-Ρέντη, Ζωγράφου, Γαλατσίου, Πειραιώς, Αμαρουσίου, το ΚΤΕΛ Χανίων- Ρεθύμνου κ.α.
Τα σχόλια δικά σας…
Η εποχή των «θρυλικών» μπλε λεωφορείων.

Η χώρα μας φρόντισε να διαλύσει την Ελληνική αυτοκινητοβιομηχανία, που κάποτε ανθούσε και στήριξε την ανασυγκρότηση του κράτους. Από τη δεκαετία του ’20 μέχρι και την δεκαετία του ’80, στην Ελλάδα υπήρξε μεγάλη δραστηριότητα στην παραγωγή λεωφορείων με πάνω από 100 κατασκευαστές. Ανάμεσα στις εταιρείες που κατασκεύαζαν αμαξώματα ή και σασί, ήταν η ΒΙΑΜΑΞ, ο Σαρακάκης, ο Σφακιανάκης, ο Τανγκαλάκης (ΤΕΜΑΞ) και η κρατική ΕΛΒΟ.

Σήμερα ακολουθώντας πιστά τη συνταγή της διάλυσης του πρωτογενούς τομέα και της παραγωγής, σταματήσαμε να παράγουμε και γίναμε εισαγωγείς και καταναλωτές.
Κάνουν πάρτυ οι μεσάζοντες και σφυρίζουν δεξιά και αριστερά οι μίζες.
Όμως να δίνεις κρατικό χρήμα στα θησαυροφυλάκια του Ερντογάν και να δίνεις φιλί ζωής στην παραπέουσα τουρκική οικονομία, ξεπερνάει τα όρια της ηλιθιότητας και αγγίζει αυτά της εθνικής ανευθυνότητας.
Γιατί δεν μπορούμε να κατασκευάσουμε εμείς που σημαίνει θέσεις εργασίες, μείωση εισαγωγών και αύξηση του ΑΕΠ και γιατί θα πρέπει να προμηθευόμαστε από την Τουρκία; Τώρα θα μου πείτε που ζείς … εδώ μέχρι και ο ελληνικός στρατός σιτίζεται με τουρκικά προϊόντα. Διεθνείς κανόνες ισχυρίζονται οι επιτήδειοι που κερδοσκοπούν…
Πηγή πληρ:
https://www.facebook.com/groups/939060679590277/
http://wwwaristofanis.blogspot.com/2021 ... .html#more