Ορθό το σκεπτικό σου.Awesomatic έγραψε: ↑09 Ιουν 2021, 12:40Μεγάλο πρόβλημα για το εμπόριο με την Κίνα είναι ότι δεν υπάρχει σιδηροδρομικό δίκτυο για να μεταφέρει φθηνά απευθείας στην Ευρώπη χιλιάδες κοντεινερ. Αυτό είναι το μεγαλύτερο δομικό πρόβλημα με το λιμάνι του Πειραιά. Γεωγραφικά έχει εξαιρετική θέση (αν και της Θεσσαλονίκης με αντίστοιχες προδιαγραφές θα ήταν πολύ καλύτερο) αλλά χωλαίνει στο πως γίνεται η μεταφορά μετά.
Κοντά στην απόκτηση ποσοστού στο λιμάνι του Αμβούργου η Cosco
Re: Κοντά στην απόκτηση ποσοστού στο λιμάνι του Αμβούργου η Cosco
-
- Δημοσιεύσεις: 40294
- Εγγραφή: 06 Ιαν 2019, 06:41
- Phorum.gr user: πατησιωτης
- Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Re: Κοντά στην απόκτηση ποσοστού στο λιμάνι του Αμβούργου η Cosco
Σωστό και με το Α δεν υπάρχει ανταγωνισμός.Τον περίπλου της Αφρικής ας τον αφήσουμε καλύτερα.Η διαδρομή των πάγων εξαρτάται από την κλιματική αλλαγή εάν αυτή υπάρχει.Πάντως όχι από τον Μαρινάκη.

- Awesomatic
- Δημοσιεύσεις: 6553
- Εγγραφή: 16 Μάιος 2018, 00:11
- Phorum.gr user: Awesomatic
Re: Κοντά στην απόκτηση ποσοστού στο λιμάνι του Αμβούργου η Cosco
Είναι πολλά τα container και πολύ ακριβές οι μεταφορές με φορτηγά. Ρεαλιστικά αν θέλει να γίνει μεγάλο hub ο Πειραιάς χρειάζεται να μπορούν να μεταφέρονται οικονομικά χιλιάδες container κάθε μέρα προς την κεντρική Ευρώπη και αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει δίκτυο να το στηρίξει αυτό. Θέλει μεγάλες επενδύσεις που δυστυχώς δεν φαίνεται να υπάρχει η πρόθεση να γίνουν.πατησιωτης έγραψε: ↑09 Ιουν 2021, 12:44Το δίκτυο ήταν χειρότερο πριν δέκα χρόνια που ήλθαν οι Κινέζοι αλλά και τότε το προτίμησαν.Εδώ το 1982 εγώ έφθασα με το "Ακρόπολις Εξπρες" σε 24 ώρες στη Γερμανία ενώ το πλοίο θέλει ημέρες.Awesomatic έγραψε: ↑09 Ιουν 2021, 12:40Μεγάλο πρόβλημα για το εμπόριο με την Κίνα είναι ότι δεν υπάρχει σιδηροδρομικό δίκτυο για να μεταφέρει φθηνά απευθείας στην Ευρώπη χιλιάδες κοντεινερ. Αυτό είναι το μεγαλύτερο δομικό πρόβλημα με το λιμάνι του Πειραιά. Γεωγραφικά έχει εξαιρετική θέση (αν και της Θεσσαλονίκης με αντίστοιχες προδιαγραφές θα ήταν πολύ καλύτερο) αλλά χωλαίνει στο πως γίνεται η μεταφορά μετά.
"Taxation is theft, purely and simply even though it is theft on a grand and colossal scale which no acknowledged criminals could hope to match. It is a compulsory seizure of the property of the State’s inhabitants, or subjects."
- Dwarven Blacksmith
- Δημοσιεύσεις: 49929
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:08
- Τοποθεσία: Maiore Patria
Re: Κοντά στην απόκτηση ποσοστού στο λιμάνι του Αμβούργου η Cosco
Κάτι γίνεται πάντωςAwesomatic έγραψε: ↑09 Ιουν 2021, 12:52Είναι πολλά τα container και πολύ ακριβές οι μεταφορές με φορτηγά. Ρεαλιστικά αν θέλει να γίνει μεγάλο hub ο Πειραιάς χρειάζεται να μπορούν να μεταφέρονται οικονομικά χιλιάδες container κάθε μέρα προς την κεντρική Ευρώπη και αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει δίκτυο να το στηρίξει αυτό. Θέλει μεγάλες επενδύσεις που δυστυχώς δεν φαίνεται να υπάρχει η πρόθεση να γίνουν.πατησιωτης έγραψε: ↑09 Ιουν 2021, 12:44Το δίκτυο ήταν χειρότερο πριν δέκα χρόνια που ήλθαν οι Κινέζοι αλλά και τότε το προτίμησαν.Εδώ το 1982 εγώ έφθασα με το "Ακρόπολις Εξπρες" σε 24 ώρες στη Γερμανία ενώ το πλοίο θέλει ημέρες.Awesomatic έγραψε: ↑09 Ιουν 2021, 12:40Μεγάλο πρόβλημα για το εμπόριο με την Κίνα είναι ότι δεν υπάρχει σιδηροδρομικό δίκτυο για να μεταφέρει φθηνά απευθείας στην Ευρώπη χιλιάδες κοντεινερ. Αυτό είναι το μεγαλύτερο δομικό πρόβλημα με το λιμάνι του Πειραιά. Γεωγραφικά έχει εξαιρετική θέση (αν και της Θεσσαλονίκης με αντίστοιχες προδιαγραφές θα ήταν πολύ καλύτερο) αλλά χωλαίνει στο πως γίνεται η μεταφορά μετά.
https://www.railfreight.com/corridors/2 ... dpr=accept
Planning of Land Sea Express’ trips relies on the demand for the shipping loads that arrive at Piraeus. The company doesn’t run liner trains, and subsequently, it has the needed flexibility to adapt its trips. “At the moment, and based on the capacities of the railway network, we operate approximately 31 to 32 trains per week”, said Boulantzas. Moreover, the company experiences constant growth. Indicatively, it started with 64 trains per year, and in 2020 it ended up with 1,300 trains. “This equals the growth of approximatelly 1,900 per cent. There is demand, there are developments, and hopefully, we will grow more if the costs to use rail remain at normal levels”, underlined Boulantzas.


- ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ
- Δημοσιεύσεις: 7915
- Εγγραφή: 11 Αύγ 2019, 16:23
- Phorum.gr user: ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ
Re: Κοντά στην απόκτηση ποσοστού στο λιμάνι του Αμβούργου η Cosco
Και εμείς τι πρέπει να κάνουμε, τώρα?
Re: Κοντά στην απόκτηση ποσοστού στο λιμάνι του Αμβούργου η Cosco
Το Βόρειο Πέρασμα ήδη χρησιμοποιείται-απλά δεν χρησιμοποιείται όλον τον χρόνο. Αν το λιώσιμο των πάγων συνεχιστεί, τότε τόσο περισσότερο ελκυστικό θα γίνεται.πατησιωτης έγραψε: ↑09 Ιουν 2021, 12:51
Σωστό και με το Α δεν υπάρχει ανταγωνισμός.Τον περίπλου της Αφρικής ας τον αφήσουμε καλύτερα.Η διαδρομή των πάγων εξαρτάται από την κλιματική αλλαγή εάν αυτή υπάρχει.Πάντως όχι από τον Μαρινάκη.Δεν έχει σχέση η μία αγορά με την άλλη.
Αν η Cosco μέσω της συμμετοχής της στο Αμβούργο αρχίσει να στείλει ένα καράβι της εκεί αντί να το στείλει στον Πειραιά τότε χάνουμε έδαφος. Προφανώς και υπάρχει ανταγωνισμός.
Οι Έλληνες εφοπλιστές έχουν μπροστά τους την απώλεια ενός μεγάλου όγκου μεταφοράς φορτίου που αντιπροσωπεύουν τα υγρά καύσιμα ενώ παράλληλα θα υποχρεωθούν σε σοβαρά κόστη από τις μεταβολές που θα συμβούν στους κινητήρες των πλοίων. Νιώθουν λοιπόν τον ανταγωνισμό της Cosco και γενικά του κινέζικου εμπορικού στόλου ως προς τις διεθνείς μεταφορές. Αλλά τέτοια βρομόσκυλα που είναι, αποφάσισαν μέσω Μαρινάκη να βάζουν τρικλοποδιές στην Cosco στον Πειραιά σε μια προσπάθεια να μην συμβιβαστούν με αυτό που έρχεται. Και αυτό που κάνουν είναι και αναποτελεσματικό (η Cosco θα την βρει την άκρη με τον ένα ή τον άλλο τρόπο όπως δείχνει η πρόθεσή της να επεκταθεί στο Αμβούργο) και εθνικά προδοτικό μιας και αν τώρα χάσουμε μέρος των πλοίων που έρχονται στον Πειραιά, θα το χάσουμε για πάντα.
Και βεβαίως το Κουλιστάν παίρνει τσιμπούκια και στους Μαρινάκηδες και στους Αμερικάνους οι οποίοι μάλιστα προωθούν την ανάπτυξη του Δυρραχίου ως ευθέως ανταγωνιστικό της Θεσσαλονίκης (μιας και κατασκευάζουν και τον νέο δρόμο που θα συνδέει Τίρανα-Πρίστινα) ώστε από το Δυρράχιο να μεταφέρονται εμπορεύματα γρήγορα στην καρδιά των Βαλκανίων.
Re: Κοντά στην απόκτηση ποσοστού στο λιμάνι του Αμβούργου η Cosco
Nα παρακαλάμε να μη λιώσουν οι πάγοι
Re: Κοντά στην απόκτηση ποσοστού στο λιμάνι του Αμβούργου η Cosco
Να σταματήσουν οι τρικλοποδιές στον Πειραιά ώστε να κατασκευαστεί γρήγορα ο τέταρτος προβλήτας αλλά και να δοθεί άδεια για ναυπηγείο στην Cosco.
Re: Κοντά στην απόκτηση ποσοστού στο λιμάνι του Αμβούργου η Cosco
να ανοίξουμε τα πόδια στον κινεζικό ιμπεριαλισμό, apparently

Re: Κοντά στην απόκτηση ποσοστού στο λιμάνι του Αμβούργου η Cosco
Re: Κοντά στην απόκτηση ποσοστού στο λιμάνι του Αμβούργου η Cosco
To 2010 που ξεκίνησε η Cosco (ως PCT) στον Προβλητα ΙΙ είχε 500.000 TEU και 150 άτομα προσωπικό
Το 2020 είχε 5.000.000 TEU και 2500 προσωπικό
-
- Δημοσιεύσεις: 40294
- Εγγραφή: 06 Ιαν 2019, 06:41
- Phorum.gr user: πατησιωτης
- Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Re: Κοντά στην απόκτηση ποσοστού στο λιμάνι του Αμβούργου η Cosco
Ναι. Το 1204 θυμάσαι πως ξεκίνησε; Με κάτι τελωνεία ξεκίνησε...και που κατέληξε;

- Dwarven Blacksmith
- Δημοσιεύσεις: 49929
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:08
- Τοποθεσία: Maiore Patria
Re: Κοντά στην απόκτηση ποσοστού στο λιμάνι του Αμβούργου η Cosco
Πρέπει να στηρίξουμε την υγιή κομμουνιστική επιχειρηματικότητα που δημιουργεί θέσεις εργασίας.


-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
-
Νέα δημοσίευση Τέλος στην απόκτηση παιδιού από ομόφυλα ζευγάρια μέσω παρένθετης μητέρας
από Unique » 02 Απρ 2025, 04:20 » σε Κοινωνικά θέματα - 2 Απαντήσεις
- 109 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Nantia114
02 Απρ 2025, 16:11
-
-
-
Νέα δημοσίευση Έκρηξη κοντά στην πρεσβεία του Ισραήλ στη Λευκωσία
από Golden Age » 21 Οκτ 2023, 14:08 » σε Διεθνής πολιτική - 0 Απαντήσεις
- 353 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Golden Age
21 Οκτ 2023, 14:08
-
-
-
Νέα δημοσίευση Η Γενοκτονια στην Γαζα φερνει κοντα Σαουδικη Αραβια-Ιραν
από Στρακαστρουκας » 23 Οκτ 2024, 10:21 » σε Διεθνής πολιτική - 23 Απαντήσεις
- 764 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Unique
23 Οκτ 2024, 23:44
-
-
- 4 Απαντήσεις
- 331 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Libre arbitre
16 Ιουν 2023, 07:18