Και ποιο είναι το πρόβλημα σε όσα δήλωσε ο εργαζόμενος;
Κοντά στην απόκτηση ποσοστού στο λιμάνι του Αμβούργου η Cosco
Re: Κοντά στην απόκτηση ποσοστού στο λιμάνι του Αμβούργου η Cosco
Re: Κοντά στην απόκτηση ποσοστού στο λιμάνι του Αμβούργου η Cosco
Όχι. Δεν έχω πρόβλημα με τον αμερικάνικο ιμπεριαλισμό...όχι σοβαρό δηλαδή. Αν έπρεπε να διαλέξω, θα διάλεγα τον ευρωπαικό, αλλά δεν τι να κάνουμε, ο,τι μπορεί κανείς
- Dwarven Blacksmith
- Δημοσιεύσεις: 49924
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:08
- Τοποθεσία: Maiore Patria
Re: Κοντά στην απόκτηση ποσοστού στο λιμάνι του Αμβούργου η Cosco



Re: Κοντά στην απόκτηση ποσοστού στο λιμάνι του Αμβούργου η Cosco
Έχεις δίκιο, οι αντικειμενικές συνθήκες για το πέρασμα στο σοσιαλισμό δεν είναι ακόμα ώριμες, πρέπει να πουληθούν τα πάντα στο ιδιωτικό κεφάλαιο γιατί άλλωστε έτσι διευκολύνεται περισσότερο το πέρασμα της οικονομίας από την αστική τάξη στην εργατική.Maspoli έγραψε: ↑09 Ιουν 2021, 10:25Ίσως η ιδέα σου για τον σοσιαλισμό να είναι ότι αν η λαϊκή εξουσία έβρισκε κατασκευασμένα τέταρτο προβλήτα και ναυπηγείο στο λιμάνι του Πειραιά να τα κατέστρεφε. Ίσως η ιδέα σου για τον σοσιαλισμό να είναι ότι στον Πειραιά δεν πρέπει να κατασκευαστεί τέταρτος προβλήτας ώστε να μεγαλώσει η δυναμική του. Δεν είμαι υποχρεωμένος να συμφωνήσω με τέτοιες ιδέες σου που ακούγονται ευχάριστα στα αυτιά των Αμερικάνων και εφοπλιστών που ο κύκλος των εργασιών τους δεν βρίσκεται στην Ελλάδα και έχουν ανταγωνιστικά συμφέροντα με την Cosco ως προς τη διακίνηση εμπορευμάτων. Και στο τέλος-τέλος ακόμα και η αστική διαχείριση που η επιλέγει η εκάστοτε κυβέρνηση, οφείλει να τίθεται σε κριτική ως προς το τι αποτελέσματα φέρει ή για το ποιους λόγους γίνεται.
Θα είναι δηλαδή ευκολότερα πραγματοποιήσιμη μία σοσιαλιστική επανάσταση αν πρέπει να πάρεις τα κλειδιά της οικονομίας από τα μονοπώλια από το να τα πάρεις από το κράτος.
Πού σας βρίσκουνε;
Όποιος δε θέλει να ζυμώσει, είκοσι χρόνια σεχταρίζει
Re: Κοντά στην απόκτηση ποσοστού στο λιμάνι του Αμβούργου η Cosco
Καθόλου ενοχέςDwarven Blacksmith έγραψε: ↑09 Ιουν 2021, 13:56
-
- Δημοσιεύσεις: 2481
- Εγγραφή: 22 Ιουν 2020, 19:14
Re: Κοντά στην απόκτηση ποσοστού στο λιμάνι του Αμβούργου η Cosco
Το πέρασμα στο σοσιαλισμό διευκολύνεται με τη συγκέντρωση και συγκεντροποίηση της πολυδιασπασμένης ιδιοκτησίας που δημιουργεί στρατιές μικρο/μεσοαστών - στήριγμα στην αστική εξουσία.vatraxos έγραψε: ↑09 Ιουν 2021, 14:04
Έχεις δίκιο, οι αντικειμενικές συνθήκες για το πέρασμα στο σοσιαλισμό δεν είναι ακόμα ώριμες, πρέπει να πουληθούν τα πάντα στο ιδιωτικό κεφάλαιο γιατί άλλωστε έτσι διευκολύνεται περισσότερο το πέρασμα της οικονομίας από την αστική τάξη στην εργατική.
Θα είναι δηλαδή ευκολότερα πραγματοποιήσιμη μία σοσιαλιστική επανάσταση αν πρέπει να πάρεις τα κλειδιά της οικονομίας από τα μονοπώλια από το να τα πάρεις από το κράτος.
Πού σας βρίσκουνε;
Άλλωστε το να πάρει η εργατική τάξη τα εργοστάσια ήταν απλό και εύκολο, οι μεγάλες μάχες δόθηκαν απέναντι σε καλοζωισμένους μεσαιοιδιοκτήτες που θα σκότωναν και τη μάνα τους για να γίνουν μια μέρα μεγάλα αφεντικά.
Στα του θέματος, εμφανές το παραγωγικό σαμποτάζ από τα αστικά κόμματα. Όταν τις τσέπες σου τις γεμίζει η παραγωγική ανυπαρξία, θα επιλέξεις την παραγωγική ανυπαρξία. Τέτοια αναντιστοιχία ανάμεσα σε ατομικά κίνητρα και συνολικό συμφέρον μόνο στον καπιταλισμό μπορούμε να βρούμε.
- Dwarven Blacksmith
- Δημοσιεύσεις: 49924
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:08
- Τοποθεσία: Maiore Patria
Re: Κοντά στην απόκτηση ποσοστού στο λιμάνι του Αμβούργου η Cosco
Ας φτιαξει και η Ελλάδα πετυχημενα κρατικά μονοπώλια, δεν είπε κανείς ότι είναι κακή ιδέα. Αλλά δεν υπάρχει κατι τέτοιο στον ορίζοντα.vatraxos έγραψε: ↑09 Ιουν 2021, 14:04Έχεις δίκιο, οι αντικειμενικές συνθήκες για το πέρασμα στο σοσιαλισμό δεν είναι ακόμα ώριμες, πρέπει να πουληθούν τα πάντα στο ιδιωτικό κεφάλαιο γιατί άλλωστε έτσι διευκολύνεται περισσότερο το πέρασμα της οικονομίας από την αστική τάξη στην εργατική.Maspoli έγραψε: ↑09 Ιουν 2021, 10:25Ίσως η ιδέα σου για τον σοσιαλισμό να είναι ότι αν η λαϊκή εξουσία έβρισκε κατασκευασμένα τέταρτο προβλήτα και ναυπηγείο στο λιμάνι του Πειραιά να τα κατέστρεφε. Ίσως η ιδέα σου για τον σοσιαλισμό να είναι ότι στον Πειραιά δεν πρέπει να κατασκευαστεί τέταρτος προβλήτας ώστε να μεγαλώσει η δυναμική του. Δεν είμαι υποχρεωμένος να συμφωνήσω με τέτοιες ιδέες σου που ακούγονται ευχάριστα στα αυτιά των Αμερικάνων και εφοπλιστών που ο κύκλος των εργασιών τους δεν βρίσκεται στην Ελλάδα και έχουν ανταγωνιστικά συμφέροντα με την Cosco ως προς τη διακίνηση εμπορευμάτων. Και στο τέλος-τέλος ακόμα και η αστική διαχείριση που η επιλέγει η εκάστοτε κυβέρνηση, οφείλει να τίθεται σε κριτική ως προς το τι αποτελέσματα φέρει ή για το ποιους λόγους γίνεται.
Θα είναι δηλαδή ευκολότερα πραγματοποιήσιμη μία σοσιαλιστική επανάσταση αν πρέπει να πάρεις τα κλειδιά της οικονομίας από τα μονοπώλια από το να τα πάρεις από το κράτος.
Πού σας βρίσκουνε;


-
- Δημοσιεύσεις: 40289
- Εγγραφή: 06 Ιαν 2019, 06:41
- Phorum.gr user: πατησιωτης
- Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Re: Κοντά στην απόκτηση ποσοστού στο λιμάνι του Αμβούργου η Cosco
H ΔΕΗ και ο ΟΤΕ ΠΡΙΝ το 1974 ήσαν πετυχημένα κρατικά μονοπώλια.Dwarven Blacksmith έγραψε: ↑09 Ιουν 2021, 14:31Ας φτιαξει και η Ελλάδα πετυχημενα κρατικά μονοπώλια, δεν είπε κανείς ότι είναι κακή ιδέα. Αλλά δεν υπάρχει κατι τέτοιο στον ορίζοντα.

Re: Κοντά στην απόκτηση ποσοστού στο λιμάνι του Αμβούργου η Cosco
Ναι, αργά ή γρήγορα θα φτάσουμε και στο μονοπωλιακό στάδιο του καπιταλισμού. Oh, wait...BlastFromThePast έγραψε: ↑09 Ιουν 2021, 14:18Το πέρασμα στο σοσιαλισμό διευκολύνεται με τη συγκέντρωση και συγκεντροποίηση της πολυδιασπασμένης ιδιοκτησίας που δημιουργεί στρατιές μικρο/μεσοαστών - στήριγμα στην αστική εξουσία.vatraxos έγραψε: ↑09 Ιουν 2021, 14:04
Έχεις δίκιο, οι αντικειμενικές συνθήκες για το πέρασμα στο σοσιαλισμό δεν είναι ακόμα ώριμες, πρέπει να πουληθούν τα πάντα στο ιδιωτικό κεφάλαιο γιατί άλλωστε έτσι διευκολύνεται περισσότερο το πέρασμα της οικονομίας από την αστική τάξη στην εργατική.
Θα είναι δηλαδή ευκολότερα πραγματοποιήσιμη μία σοσιαλιστική επανάσταση αν πρέπει να πάρεις τα κλειδιά της οικονομίας από τα μονοπώλια από το να τα πάρεις από το κράτος.
Πού σας βρίσκουνε;
Άλλωστε το να πάρει η εργατική τάξη τα εργοστάσια ήταν απλό και εύκολο, οι μεγάλες μάχες δόθηκαν απέναντι σε καλοζωισμένους μεσαιοιδιοκτήτες που θα σκότωναν και τη μάνα τους για να γίνουν μια μέρα μεγάλα αφεντικά.
Όποιος δε θέλει να ζυμώσει, είκοσι χρόνια σεχταρίζει
- Λίνο Βεντούρα
- Δημοσιεύσεις: 12470
- Εγγραφή: 05 Δεκ 2018, 18:51
Re: Κοντά στην απόκτηση ποσοστού στο λιμάνι του Αμβούργου η Cosco
time=1623238267 user_id=108]
Ας φτιαξει και η Ελλάδα πετυχημενα κρατικά μονοπώλια, δεν είπε κανείς ότι είναι κακή ιδέα.
[/quote]
Δεν είπε κάνεις, ε νάνε;
Ας φτιαξει και η Ελλάδα πετυχημενα κρατικά μονοπώλια, δεν είπε κανείς ότι είναι κακή ιδέα.
[/quote]
Δεν είπε κάνεις, ε νάνε;
- Dwarven Blacksmith
- Δημοσιεύσεις: 49924
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:08
- Τοποθεσία: Maiore Patria
Re: Κοντά στην απόκτηση ποσοστού στο λιμάνι του Αμβούργου η Cosco
Δεν είπε κάνεις, ε νάνε;Λίνο Βεντούρα έγραψε: ↑09 Ιουν 2021, 14:47time=1623238267 user_id=108]
Ας φτιαξει και η Ελλάδα πετυχημενα κρατικά μονοπώλια, δεν είπε κανείς ότι είναι κακή ιδέα.
[/quote]
Κανείς από αυτούς που αντιμαχεται ο βάτραχος εννοώ. Από συμβουλάτορες με εργαλειοθήκες, το είπαν όλοι, προφανώς.


Re: Κοντά στην απόκτηση ποσοστού στο λιμάνι του Αμβούργου η Cosco
Σε αυτά τα θέματα σε παραδέχομαι.Maspoli έγραψε: ↑09 Ιουν 2021, 13:16Το Βόρειο Πέρασμα ήδη χρησιμοποιείται-απλά δεν χρησιμοποιείται όλον τον χρόνο. Αν το λιώσιμο των πάγων συνεχιστεί, τότε τόσο περισσότερο ελκυστικό θα γίνεται.πατησιωτης έγραψε: ↑09 Ιουν 2021, 12:51
Σωστό και με το Α δεν υπάρχει ανταγωνισμός.Τον περίπλου της Αφρικής ας τον αφήσουμε καλύτερα.Η διαδρομή των πάγων εξαρτάται από την κλιματική αλλαγή εάν αυτή υπάρχει.Πάντως όχι από τον Μαρινάκη.Δεν έχει σχέση η μία αγορά με την άλλη.
Αν η Cosco μέσω της συμμετοχής της στο Αμβούργο αρχίσει να στείλει ένα καράβι της εκεί αντί να το στείλει στον Πειραιά τότε χάνουμε έδαφος. Προφανώς και υπάρχει ανταγωνισμός.
Οι Έλληνες εφοπλιστές έχουν μπροστά τους την απώλεια ενός μεγάλου όγκου μεταφοράς φορτίου που αντιπροσωπεύουν τα υγρά καύσιμα ενώ παράλληλα θα υποχρεωθούν σε σοβαρά κόστη από τις μεταβολές που θα συμβούν στους κινητήρες των πλοίων. Νιώθουν λοιπόν τον ανταγωνισμό της Cosco και γενικά του κινέζικου εμπορικού στόλου ως προς τις διεθνείς μεταφορές. Αλλά τέτοια βρομόσκυλα που είναι, αποφάσισαν μέσω Μαρινάκη να βάζουν τρικλοποδιές στην Cosco στον Πειραιά σε μια προσπάθεια να μην συμβιβαστούν με αυτό που έρχεται. Και αυτό που κάνουν είναι και αναποτελεσματικό (η Cosco θα την βρει την άκρη με τον ένα ή τον άλλο τρόπο όπως δείχνει η πρόθεσή της να επεκταθεί στο Αμβούργο) και εθνικά προδοτικό μιας και αν τώρα χάσουμε μέρος των πλοίων που έρχονται στον Πειραιά, θα το χάσουμε για πάντα.
Και βεβαίως το Κουλιστάν παίρνει τσιμπούκια και στους Μαρινάκηδες και στους Αμερικάνους οι οποίοι μάλιστα προωθούν την ανάπτυξη του Δυρραχίου ως ευθέως ανταγωνιστικό της Θεσσαλονίκης (μιας και κατασκευάζουν και τον νέο δρόμο που θα συνδέει Τίρανα-Πρίστινα) ώστε από το Δυρράχιο να μεταφέρονται εμπορεύματα γρήγορα στην καρδιά των Βαλκανίων.
ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΟΝ ΛΑΟ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗΣ
.
.
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
-
Νέα δημοσίευση Τέλος στην απόκτηση παιδιού από ομόφυλα ζευγάρια μέσω παρένθετης μητέρας
από Unique » 02 Απρ 2025, 04:20 » σε Κοινωνικά θέματα - 2 Απαντήσεις
- 109 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Nantia114
02 Απρ 2025, 16:11
-
-
-
Νέα δημοσίευση Έκρηξη κοντά στην πρεσβεία του Ισραήλ στη Λευκωσία
από Golden Age » 21 Οκτ 2023, 14:08 » σε Διεθνής πολιτική - 0 Απαντήσεις
- 349 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Golden Age
21 Οκτ 2023, 14:08
-
-
-
Νέα δημοσίευση Η Γενοκτονια στην Γαζα φερνει κοντα Σαουδικη Αραβια-Ιραν
από Στρακαστρουκας » 23 Οκτ 2024, 10:21 » σε Διεθνής πολιτική - 23 Απαντήσεις
- 764 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Unique
23 Οκτ 2024, 23:44
-
-
- 4 Απαντήσεις
- 331 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Libre arbitre
16 Ιουν 2023, 07:18