Τύπε, διάβασε ιστορία. Ασχέτως μερικών παράπλευρων γεγονότων, όταν απελευθερώθηκε η Θεσσαλία αυτό που άλλαξε ήταν αυτός που είχε το καμτσίκι. Όταν έπεσε η Πόλη, αυτός που άλλαξε ήταν ο φοροεισπράκτορας.ΟΥΤΙΣ έγραψε: ↑11 Ιουν 2021, 16:08Πραγματικά μας ενδιαφέρει αν θα πέσουν οι εφοπλιστές; Αυτοί δεν δίνουν δεκάρα για εμάς. Αν είναι λοιπόν να πέσουμε, καλώς να τους πάρουμε μαζί μας.Εμπεδοκλής έγραψε: ↑11 Ιουν 2021, 16:05Αυτή. 1-0.
Έχεις καταντήσει εμμονικός.Η πλάκα είναι ότι και αύξηση στόλου έχουν και μείωση της μέσης ηλικίας πλοίων.Maspoli έγραψε: ↑11 Ιουν 2021, 15:47Η αύξηση της αξίας του ελληνόκτητου στόλου στηρίχθηκε σε δύο δεδομενα: Στο ότι αυξήθηκε η αξία των πλοίων μεταφοράς υγροποιημενου φυσικού αερίου και στις (επιτυχημένες) αγορές μεταχειρισμένων πλοίων που έκαναν. Η επίδραση και των δύο όμως δεν μπορεί να αντέξει πολύ ακόμα στον χρόνο.
Το να συζητάμε αν οι Έλληνες εφοπλιστές, αλλά και ευρωαμερικανοί, μπορούν να έχουν τους ρυθμούς ανάπτυξης του τριγώνου Κίνα, Ιαπωνία, Κορέα, είναι αστείο. Και φυσικά δεν μιλάμε μόνο για τη ναυτιλία.
Αργά ή γρήγορα ο κόσμος μας θα πρέπει να έρθει σε ανοιχτή συγκεο με τους σχιστομάτηδες. Αν αποτύχει θα πέσουν και οι εφοπλιστές. Αν επιτύχει θα συνεχίσουν να χέζουν πρωθυπουργούς...
Εξάλλου, αυτοί θα ήθελαν σύγκρουση με τους σχιστομάτηδες χωρίς να θιγούν τα συμφέροντα τους.
Ε, πραγματικά, στον τσιώκο μας τα συμφέροντα τους.
Αν πέσει ο Λασκαρίδης, ο Μαρινάκης ή ο Φράγκος αυτός που θα αλλάξει θα είναι ο κάτοχος του γραφείου στον ψηλότερο όροφο. Ο Έλληνας ναυτικός θα συνεχίσει δουλεύει στα πλοία, τα πλοία θα συνεχίσουν να κατασκευάζονται εκεί που κατασκευάζονται και σήμερα, τα εμπορεύματα θα συνεχίσουν να έρχονται από την Ασία και η ελληνική σημαία βία συνεχίσει να κυματίζει σε μερικά από αυτά υπό συνθήκες.
Και για να μην παρεξηγηθώ, όταν γράφω "πέσει" δεν εννοώ ότι θα φτάσουν να γυρνούν στο λιμάνι με το κασελάκι. Απλά στη Μύκονο ή την Ελβετία δε θα εχουν το μεγαλύτερο σπίτι...