elchavBill Hicks έγραψε: ↑05 Ιούλ 2021, 14:36κάααποτε, ναι.talaipwros έγραψε: ↑05 Ιούλ 2021, 14:35γιατι ρε μπαγασα, δε θα βελτιωθει; προς το παρον δεν αξιζει το αρχικο κοστος, δεν κανεις αποσβεση ποτε
![a040 :a040:](./images/smilies/a040.gif)
elchavBill Hicks έγραψε: ↑05 Ιούλ 2021, 14:36κάααποτε, ναι.talaipwros έγραψε: ↑05 Ιούλ 2021, 14:35γιατι ρε μπαγασα, δε θα βελτιωθει; προς το παρον δεν αξιζει το αρχικο κοστος, δεν κανεις αποσβεση ποτε
Awesomatic έγραψε: ↑05 Ιούλ 2021, 14:29Μτχ με την κατάσταση με τις μπαταρίες δυσκολεύει πολύ το πράγμα. Είναι το μόνο πραγματικό μείον που βρίσκω σε ΗΚ αυτοκίνητο. Το ίδιο πρόβλημα έχουν και αυτοί με Prius.
Μακάρι. Αν μιλάμε για πτώση της μπαταρίας μέχρι στο 75% από την αρχική χωρητικότητα σε 15 χρόνια (ή 1m χιλιόμετρα) θα είναι ρεαλιστική και η αγορά μεταχειρισμένων και φυσικά πολύ καλό για τον πλανήτη. Επιφυλάσσομαι όμως γιατί δεν γνωρίζω κάποια εμπορική τεχνολογία μπαταριών με τόσο αργό ρυθμό φθοράς. Και η τέσλα έχει μιλήσει για την million mile battery.Ασέβαστος έγραψε: ↑05 Ιούλ 2021, 15:00Awesomatic έγραψε: ↑05 Ιούλ 2021, 14:29Μτχ με την κατάσταση με τις μπαταρίες δυσκολεύει πολύ το πράγμα. Είναι το μόνο πραγματικό μείον που βρίσκω σε ΗΚ αυτοκίνητο. Το ίδιο πρόβλημα έχουν και αυτοί με Prius.
ε, ναι, ειδικα τωρα η τογιοτα δινει 1.000.000 (σωστα διαβασατε) χλμ εγγυηση.
https://insideevs.com/news/425503/toyot ... -warranty/
για βρες μου ενα μεκ με τετοια εγγυηση να δω κατι.
15 χρονια γινεται και τωρα, 1μ χιλιομετρα ειναι κοντα ενας αιωνας με συνηθη χρησηAwesomatic έγραψε: ↑05 Ιούλ 2021, 15:12
Μακάρι. Αν μιλάμε για πτώση της μπαταρίας μέχρι στο 75% από την αρχική χωρητικότητα σε 15 χρόνια (ή 1m χιλιόμετρα) θα είναι ρεαλιστική και η αγορά μεταχειρισμένων και φυσικά πολύ καλό για τον πλανήτη. Επιφυλάσσομαι όμως γιατί δεν γνωρίζω κάποια εμπορική τεχνολογία μπαταριών με τόσο αργό ρυθμό φθοράς. Και η τέσλα έχει μιλήσει για την million mile battery.
Αν είναι έτσι δύσκολα θα τσουλήσει στην Ελλάδα. Ποιος θα πάρει αυτοκίνητο 35 χιλιάρικα αντί των 20; Για να αποσβέσει τις άλλες 15 χιλιάδες πότε; Βέβαια κάτι τα σήματα, κάτι τα σέρβις, ένα κέρδος υπάρχει. Αλλά για τόσο μεγάλη διαφορά δεν μπορώ να πω αν αξίζει.talaipwros έγραψε: ↑05 Ιούλ 2021, 12:25λοιπον, εδω ειναι ο ζωμος και το πως αρχισε και το τοπικ αν θυμαστε
αν φορτιζεις σπιτι, βγαινει περιπου 4 πενες το μιλι, πανω κατω πες 1,9λτ/100km με τις τωρινες τιμες καυσιμων
αν ομως φορτισεις σε εξωτερικο charger η τιμη ειναι περιπου τριπλασια, οποτε δεν υπαρχει οικονομια στην μετακινηση ( και οι τιμες στα chargers ολο ανεβαινουν)
αυτη ειναι η εννοια της απατης της ηλεκτροκινησης. Αν δεν φορτιζεις σπιτι, παιρνεις πουλο.
αφενος δεν ειναι 35 χιλιαρικα αντι 20, διοτι δεν νομιζω οτι θα επαιρνες το Leaf με τον εξοπλισμο του σε βενζινοκινητο και τις επιδοσεις που εχει με 20 χιλιαρικα αλλα ναι, δεν το αγοραζεις για οικονομια το ηλεκτρικο, για αυτο το ανοιξα το τοπικ και ο χαζοργισμενος και μερικοι ακομα κοροιδευανST48410 έγραψε: ↑05 Ιούλ 2021, 18:12Αν είναι έτσι δύσκολα θα τσουλήσει στην Ελλάδα. Ποιος θα πάρει αυτοκίνητο 35 χιλιάρικα αντί των 20; Για να αποσβέσει τις άλλες 15 χιλιάδες πότε; Βέβαια κάτι τα σήματα, κάτι τα σέρβις, ένα κέρδος υπάρχει. Αλλά για τόσο μεγάλη διαφορά δεν μπορώ να πω αν αξίζει.talaipwros έγραψε: ↑05 Ιούλ 2021, 12:25λοιπον, εδω ειναι ο ζωμος και το πως αρχισε και το τοπικ αν θυμαστε
αν φορτιζεις σπιτι, βγαινει περιπου 4 πενες το μιλι, πανω κατω πες 1,9λτ/100km με τις τωρινες τιμες καυσιμων
αν ομως φορτισεις σε εξωτερικο charger η τιμη ειναι περιπου τριπλασια, οποτε δεν υπαρχει οικονομια στην μετακινηση ( και οι τιμες στα chargers ολο ανεβαινουν)
αυτη ειναι η εννοια της απατης της ηλεκτροκινησης. Αν δεν φορτιζεις σπιτι, παιρνεις πουλο.
Υπάρχουν υποχρεωτικά σέρβις; Κερδίζεις σοβαρά λεφτά από εκεί;
Παίζει ρόλο και η αξία μεταπώλησης όμως ανάλογα με το πόσο διάστημα κρατάει κανείς το αυτοκίνητο. Πχ άμα το ένα το αγοράσεις 35 και το πουλήσεις 25, ενώ το άλλο 20 και το πουλήσεις 10, σε συμφέρει το ακριβότερο. Βέβαια άμα μιλάμε για αυτοκίνητα 15 χρόνων δεν παίζει ρόλο…ST48410 έγραψε: ↑05 Ιούλ 2021, 18:12Αν είναι έτσι δύσκολα θα τσουλήσει στην Ελλάδα. Ποιος θα πάρει αυτοκίνητο 35 χιλιάρικα αντί των 20; Για να αποσβέσει τις άλλες 15 χιλιάδες πότε; Βέβαια κάτι τα σήματα, κάτι τα σέρβις, ένα κέρδος υπάρχει. Αλλά για τόσο μεγάλη διαφορά δεν μπορώ να πω αν αξίζει.talaipwros έγραψε: ↑05 Ιούλ 2021, 12:25λοιπον, εδω ειναι ο ζωμος και το πως αρχισε και το τοπικ αν θυμαστε
αν φορτιζεις σπιτι, βγαινει περιπου 4 πενες το μιλι, πανω κατω πες 1,9λτ/100km με τις τωρινες τιμες καυσιμων
αν ομως φορτισεις σε εξωτερικο charger η τιμη ειναι περιπου τριπλασια, οποτε δεν υπαρχει οικονομια στην μετακινηση ( και οι τιμες στα chargers ολο ανεβαινουν)
αυτη ειναι η εννοια της απατης της ηλεκτροκινησης. Αν δεν φορτιζεις σπιτι, παιρνεις πουλο.
Υπάρχουν υποχρεωτικά σέρβις; Κερδίζεις σοβαρά λεφτά από εκεί;
Για κανε τις πραξεις ξανα.Η φωνή της Αληθειας έγραψε: ↑05 Ιούλ 2021, 18:53Παίζει ρόλο και η αξία μεταπώλησης όμως ανάλογα με το πόσο διάστημα κρατάει κανείς το αυτοκίνητο. Πχ άμα το ένα το αγοράσεις 35 και το πουλήσεις 25, ενώ το άλλο 20 και το πουλήσεις 10, σε συμφέρει το ακριβότερο. Βέβαια άμα μιλάμε για αυτοκίνητα 15 χρόνων δεν παίζει ρόλο…ST48410 έγραψε: ↑05 Ιούλ 2021, 18:12Αν είναι έτσι δύσκολα θα τσουλήσει στην Ελλάδα. Ποιος θα πάρει αυτοκίνητο 35 χιλιάρικα αντί των 20; Για να αποσβέσει τις άλλες 15 χιλιάδες πότε; Βέβαια κάτι τα σήματα, κάτι τα σέρβις, ένα κέρδος υπάρχει. Αλλά για τόσο μεγάλη διαφορά δεν μπορώ να πω αν αξίζει.talaipwros έγραψε: ↑05 Ιούλ 2021, 12:25λοιπον, εδω ειναι ο ζωμος και το πως αρχισε και το τοπικ αν θυμαστε
αν φορτιζεις σπιτι, βγαινει περιπου 4 πενες το μιλι, πανω κατω πες 1,9λτ/100km με τις τωρινες τιμες καυσιμων
αν ομως φορτισεις σε εξωτερικο charger η τιμη ειναι περιπου τριπλασια, οποτε δεν υπαρχει οικονομια στην μετακινηση ( και οι τιμες στα chargers ολο ανεβαινουν)
αυτη ειναι η εννοια της απατης της ηλεκτροκινησης. Αν δεν φορτιζεις σπιτι, παιρνεις πουλο.
Υπάρχουν υποχρεωτικά σέρβις; Κερδίζεις σοβαρά λεφτά από εκεί;
Απατη η ηλεκτροκινηση.talaipwros έγραψε: ↑05 Ιούλ 2021, 18:23αφενος δεν ειναι 35 χιλιαρικα αντι 20, διοτι δεν νομιζω οτι θα επαιρνες το Leaf με τον εξοπλισμο του σε βενζινοκινητο και τις επιδοσεις που εχει με 20 χιλιαρικα αλλα ναι, δεν το αγοραζεις για οικονομια το ηλεκτρικο, για αυτο το ανοιξα το τοπικ και ο χαζοργισμενος και μερικοι ακομα κοροιδευανST48410 έγραψε: ↑05 Ιούλ 2021, 18:12Αν είναι έτσι δύσκολα θα τσουλήσει στην Ελλάδα. Ποιος θα πάρει αυτοκίνητο 35 χιλιάρικα αντί των 20; Για να αποσβέσει τις άλλες 15 χιλιάδες πότε; Βέβαια κάτι τα σήματα, κάτι τα σέρβις, ένα κέρδος υπάρχει. Αλλά για τόσο μεγάλη διαφορά δεν μπορώ να πω αν αξίζει.talaipwros έγραψε: ↑05 Ιούλ 2021, 12:25λοιπον, εδω ειναι ο ζωμος και το πως αρχισε και το τοπικ αν θυμαστε
αν φορτιζεις σπιτι, βγαινει περιπου 4 πενες το μιλι, πανω κατω πες 1,9λτ/100km με τις τωρινες τιμες καυσιμων
αν ομως φορτισεις σε εξωτερικο charger η τιμη ειναι περιπου τριπλασια, οποτε δεν υπαρχει οικονομια στην μετακινηση ( και οι τιμες στα chargers ολο ανεβαινουν)
αυτη ειναι η εννοια της απατης της ηλεκτροκινησης. Αν δεν φορτιζεις σπιτι, παιρνεις πουλο.
Υπάρχουν υποχρεωτικά σέρβις; Κερδίζεις σοβαρά λεφτά από εκεί;
το σερβις ειπαμε, ενα το χρονο, 260 λιρες το πρωτο σερβις. Δεν κερδιζεις τιποτα ουσιαστικο
αλλα εχει ωραια αισθηση. Ησυχια, αμεση επιταχυνση ιδιως εν κινηση, ειναι καλη φαση. Το αγοραζεις για να ειναι καλυτερο, οχι για να κερδισεις λεφτα ( εκτος και το συνδεσεις με φωτοβολταϊκα + μπαταρια, κατι που το σκεφτομαι οταν πεσουν οι τιμες/βελτιωθει η αποδοση των φωτοβολταϊκων)
εσυ ποιο EV εχεις φιλτατε;Οργισμένος έγραψε: ↑05 Ιούλ 2021, 22:00Απατη η ηλεκτροκινηση.talaipwros έγραψε: ↑05 Ιούλ 2021, 18:23αφενος δεν ειναι 35 χιλιαρικα αντι 20, διοτι δεν νομιζω οτι θα επαιρνες το Leaf με τον εξοπλισμο του σε βενζινοκινητο και τις επιδοσεις που εχει με 20 χιλιαρικα αλλα ναι, δεν το αγοραζεις για οικονομια το ηλεκτρικο, για αυτο το ανοιξα το τοπικ και ο χαζοργισμενος και μερικοι ακομα κοροιδευανST48410 έγραψε: ↑05 Ιούλ 2021, 18:12
Αν είναι έτσι δύσκολα θα τσουλήσει στην Ελλάδα. Ποιος θα πάρει αυτοκίνητο 35 χιλιάρικα αντί των 20; Για να αποσβέσει τις άλλες 15 χιλιάδες πότε; Βέβαια κάτι τα σήματα, κάτι τα σέρβις, ένα κέρδος υπάρχει. Αλλά για τόσο μεγάλη διαφορά δεν μπορώ να πω αν αξίζει.
Υπάρχουν υποχρεωτικά σέρβις; Κερδίζεις σοβαρά λεφτά από εκεί;
το σερβις ειπαμε, ενα το χρονο, 260 λιρες το πρωτο σερβις. Δεν κερδιζεις τιποτα ουσιαστικο
αλλα εχει ωραια αισθηση. Ησυχια, αμεση επιταχυνση ιδιως εν κινηση, ειναι καλη φαση. Το αγοραζεις για να ειναι καλυτερο, οχι για να κερδισεις λεφτα ( εκτος και το συνδεσεις με φωτοβολταϊκα + μπαταρια, κατι που το σκεφτομαι οταν πεσουν οι τιμες/βελτιωθει η αποδοση των φωτοβολταϊκων)