Αυτά που έβαλα παραπάνω σου αρέσουν;Αρίστος έγραψε: ↑10 Σεπ 2021, 14:32Καραμελίτσα έγραψε: ↑10 Σεπ 2021, 14:26Με άλλα λόγια, η στατιστική που είπες την έβγαλες από το κεφάλι σου και δεν μπορείς να την τεκμηριώσεις, ακόμα και με την τούμπα το να πεις ότι λές για όλον τον πλανήτη και όχι για Ελλάδα.Αρίστος έγραψε: ↑10 Σεπ 2021, 14:25Ναι βγαινει ανετα το ποσοστο γιατι εσυ νομιζεις οτι ο μαθητης απο το Μπουρναζι με τα δεκα τατουαζ ειδε Πικασο στο σχολειο και εχυσε. Δεν ηξερα οτι οι μαθητες στα δυτικα σχολεια εγιναν και ρεκτες της αφηρημενης τεχνης. Νομιζω πως στη Δυση οι μαθητες ενδιαφερονται 1000 φορες περισσοτερο για το τραπ απο την αφηρημενη τεχνη. Μην ξεχνας εξαλλου οτι γραψαν καποιες εφημεριδες οτι αυτοι που πηγαν στην κηδεια του Mad Clip ηταν ιδιοι σχεδον με αυτους που πηγαν στην κηδεια του Μικη.
.
Εξαρχης σου ειπα οτι μιλαω για πλανητικο επιπεδο.
Αρίστος @ Όταν η αρχαιοελληνική τέχνη του 1200 π.Χ. ξεφτυλίζει κάθε σύγχρονη εικαστική τέχνη
Και αν προσεξεις δεν εχει γινει edit στη δημοσιευση.
Τωρα αν εσυ νομιζεις πως εν ετει 2021 ασχολειται ο παγκοσμιος πληθυσμος με τον κυβισμο του Πικασο ας το νομιζεις, γιατι εγω πρεπει να δαπανησω περισσοτερο χρονο να σε πεισω για το αντιθετο;
.
Όταν η αρχαιοελληνική τέχνη του 1200 π.Χ. ξεφτυλίζει κάθε σύγχρονη εικαστική τέχνη
Re: Όταν η αρχαιοελληνική τέχνη του 1200 π.Χ. ξεφτυλίζει κάθε σύγχρονη εικαστική τέχνη
Ζούμε σε ένα σύστημα.
Re: Όταν η αρχαιοελληνική τέχνη του 1200 π.Χ. ξεφτυλίζει κάθε σύγχρονη εικαστική τέχνη
Έχει ενδιαφέρον το γεγονός οτι παραθέτεις φωτορεαλιστικό έργο δηλαδή εκπρόσωπο ενός κινήματος που δεν θα ήταν δυνατόν να υπάρξει χωρίς την φωτογραφία ενώ ταυτόχρονα θεωρείς οτι η φωτογραφία δεν επηρέασε την ζωγραφική.hellegennes έγραψε: ↑10 Σεπ 2021, 14:03Τεχνικές, όχι τεχνάσματα. Όταν λέω τέχνασμα μεταφράζω το gimmick, δηλαδή μια απόπειρα να τραβήξεις την προσοχή από το ουσιώδες, όχι ένα τρικ για να αποδώσεις ένα χαρακτηριστικό του αληθινού κόσμου, όπως σκιάσεις, προοπτική, κτλ.gassim έγραψε: ↑10 Σεπ 2021, 11:35Η ζωγραφική δεν είναι τίποτα άλλο απο ένα συνονθύλευμα τεχνασμάτων που επιτρέπουν στον ζωγράφο να δείξει κάτι με την χρήση μπογιάς σε ένα πανί.
Για να δώσουν την ιδέα της προοπτικής οι ζωγράφοι χρησιμοποιούν τεχνάσματα, για να αποδώσουν τις σκιές χρησιμοποιούν τεχνάσματα, για να αποδώσουν το φως χρησιμοποιούν τεχνάσματα.
Το τέχνασμα λειτουργεί μια φορά μόνο. Είναι σαν μαγικό τρικ που αποκαλύπτεις ή σαν έκπληξη. Ας πούμε, αυτό είναι gimmick:
Είναι ενδιαφέρον την πρώτη φορά, μετά όμως δεν έχει να πει κάτι άλλο. Καλά, οι συγκεκριμένοι έχουν και περιεχόμενο. Όταν η εστίαση δεν είναι στο τέχνασμα -ή ακόμη και στην τεχνική- αλλά στο περιεχόμενο, σε μια εξαιρετική εικαστική σύνθεση, ας πούμε, δεν έχει σημασία αν έχουν ξαναχρησιμοποιηθεί όλες οι τεχνικές που το απαρτίζουν.
Και δεν είναι ότι δεν υπάρχουν μέρη για να πάει η ζωγραφική. Απλά είναι πολύ επίπονα. Π.χ. μια φωτορεαλιστική σύνθεση ενός εξωγήινου τοπίου, θα ήταν γαμάτο έργο. Αλλά χρειάζεται απίστευτο χρόνο και αφοσίωση. Για σύγκριση, αυτό είναι ένα φωτορεαλιστικό πορτρέτο (όχι, δεν είναι φωτογραφία):
Πέραν τούτου ο φωτορεαλισμός δεν μακροημέρευσε και δεν είχε την επίδραση άλλων κινημάτων επειδή το μόνο που εξυπηρετεί είναι να ικανοποιεί το εγω των καλλιτεχνών που κερδίζουν τον θαυμασμό για την ικανότητα τους να κάνουν με το χέρι σε διάστημα μηνών, κάτι που η φωτογραφική μηχανή μπορεί να κάνει σε ένα δευτερόλεπτο. Υπάρχει και μια μερίδα καλλιτεχνών που χρησιμοποιούν την ζωγραφική ως ψυχοθεραπεία, τους βοηθάει να παιδεύονται μήνες και μήνες να χαλαρώνουν ή να ξεχνάνε τα προβλήματα τους. Σύμφωνα με την σχολή της Αμπράμοβιτς άλλωστε οι βαρετές επαναλαμβανόμενες πράξεις που γίνονται με αφοσίωση και ευλάβεια αποκτούν πνευματική υπόσταση.
Re: Όταν η αρχαιοελληνική τέχνη του 1200 π.Χ. ξεφτυλίζει κάθε σύγχρονη εικαστική τέχνη
Τότε σου κάνω δώρο και πίνακες του Jon McNaughton που είμαι σίγουρος ότι θα εκτιμήσεις.


Εμένα δεν μου αρέσουν (προτιμώ τους καλλιτέχνες που έβαλα προηγουμένως), αλλά νομίζω ότι εσύ θα τους εκτιμήσεις.
Ζούμε σε ένα σύστημα.
Re: Όταν η αρχαιοελληνική τέχνη του 1200 π.Χ. ξεφτυλίζει κάθε σύγχρονη εικαστική τέχνη
Δες κι εσυ την τεχνη του κολλητου μου και πες τη γνωμη σου.
http://dimeatrees.blogspot.com/
.
Re: Όταν η αρχαιοελληνική τέχνη του 1200 π.Χ. ξεφτυλίζει κάθε σύγχρονη εικαστική τέχνη
Πολύ ωραίοι! Είμαι σίγουρος ότι με την έλευση του μετα-μεταμοντερνισμού θα εκτιμηθούν από πολλούς.Αρίστος έγραψε: ↑10 Σεπ 2021, 14:44
Δες κι εσυ την τεχνη του κολλητου μου και πες τη γνωμη σου.
http://dimeatrees.blogspot.com/
.
Ζούμε σε ένα σύστημα.
Re: Όταν η αρχαιοελληνική τέχνη του 1200 π.Χ. ξεφτυλίζει κάθε σύγχρονη εικαστική τέχνη
Κρυο το αστειο οσο και οι πινακες του Νοτον.
.
.
Re: Όταν η αρχαιοελληνική τέχνη του 1200 π.Χ. ξεφτυλίζει κάθε σύγχρονη εικαστική τέχνη
Ο Νότον είναι δηλωμένος "δεξιός" καλλιτέχνης, άρα δεν τους έκανε για τρολάρισμα.
Δηλαδή τώρα τι μου λες, ότι εσένα δεν σου αρέσουν οι πίνακες του φίλου σου; Και νομίζεις ότι λέω αστείο;
Περί ορέξεως κολοκυθόπιτα.
Ζούμε σε ένα σύστημα.
Re: Όταν η αρχαιοελληνική τέχνη του 1200 π.Χ. ξεφτυλίζει κάθε σύγχρονη εικαστική τέχνη
Διόρθωση: Τώρα διαπίστωσα ότι οι "πίνακες" του φίλου σου είναι παράγωγα φωτογραφίας.
Ε, αν είναι έτσι, δεν τρελαίνομαι. Προτιμώ τη ζωγραφική.
Ε, αν είναι έτσι, δεν τρελαίνομαι. Προτιμώ τη ζωγραφική.
Ζούμε σε ένα σύστημα.
Re: Όταν η αρχαιοελληνική τέχνη του 1200 π.Χ. ξεφτυλίζει κάθε σύγχρονη εικαστική τέχνη
Κολλαζιστας ειναι, ενωνει ετεροκλητα υλικα ακομη και φωτογραφιες δικες του σε νεα συνθεση. Εχει κανει μια εκθεση στην Booze Cooperativa με κολλαζ της Λυντιας Λαντς.
https://www.lifo.gr/guide/arts/news/dim ... ydia-lunch
Oυσιαστικα εχει επηρεαστει απο το Γουωρχολ.
.
- omg kai 3 lol
- Δημοσιεύσεις: 7456
- Εγγραφή: 03 Απρ 2018, 14:03
Re: Όταν η αρχαιοελληνική τέχνη του 1200 π.Χ. ξεφτυλίζει κάθε σύγχρονη εικαστική τέχνη
Δημοκράτης έγραψε: ↑10 Σεπ 2021, 01:09Αυτό ισχύει σίγουρα 100% , προφανώς η τέχνη παίζει και αυτό τον ρόλο όπως και γενικώς προβάλει την αντίληψη της κοινωνίας. Ένας τρόπος να καταλάβεις το ότι μια κοινωνία είναι σε παρακμή είναι να δεις την τέχνη που παραγει
Δημοκράτης έγραψε: ↑10 Σεπ 2021, 13:13όλα αυτά τα έκαναν και ζωγράφοι χωρίς να παράγουν βλακείες όμως. Αν η τέχνη θέλει να την αναλύσεις είναι για πέταμα, Τα συναισθήματα δεν έχουν σχέση με επιστήμες, λογική, γνώση.
μα η τεχνη ειναι αυτο ακριβως αποτυπωση του συναισθηματος η εκφραση μιας αλλης πραγματικοτητας οπως η εμβληματικη κραυγη του Μονκ:
ο Μουνκ ζωγραφίζει μία συμβολική πραγματικότητα, απεικονίζοντας μια κατάσταση του μυαλού και του υποσυνειδήτου. Ωστόσο, δεν θεωρεί πως του ταιριάζει ο όρος ιμπρεσιονιστής. Δεν αποσκοπούσε στην απεικόνιση μιας τυχαίας στιγμής της πραγματικότητας, αλλά σε καταστάσεις που υπάρχει έντονο συναισθηματικό περιεχόμενο και εκφραστική ενέργεια. Ήταν μαέστρος στο να δημιουργεί μια ανήσυχη, τεταμένη και έντονα φορτισμένη ατμόσφαιρα.
Ο Μουνκ είχε μια ζωή γεμάτη θλίψη, ενώ συχνά φοβόταν να φύγει από το σπίτι του. Ο ίδιος είχε δηλώσει: «Κληρονόμησα δύο από τους πιο φοβερούς εχθρούς της ανθρωπότητας – την κληρονομιά της φυματίωσης και της παραφροσύνης – η ασθένεια, η τρέλα και ο θάνατος ήταν οι μαύροι άγγελοι που στάθηκαν στο λίκνο μου».

Ο ίδιος ο ζωγράφος είχε γράψει στο ημερολόγιο του περιγράφοντας την στιγμή της έμπνευσης του: «Ένα δειλινό περπατούσα σ’ ένα δρομάκι με δυο φίλους, την ώρα που ο ήλιος άρχισε να δύει. Ο ουρανός, ξαφνικά, έγινε κόκκινος σαν αίμα. Σταμάτησα, νιώθοντας εξαντλημένος, και στηρίχτηκα σ’ έναν φράχτη. Έβλεπα αίμα και γλώσσες φωτιάς πάνω από το μαύρο-μπλε φιορδ και την πόλη. Οι φίλοι μου προχώρησαν κι εγώ έμεινα εκεί, τρέμοντας από την αγωνία. Κι ένιωσα ένα ατέλειωτο ουρλιαχτό να διαπερνά τη φύση». Μάλιστα, ο πρώτος τίτλος του έργου ήταν «Η Κραυγή της Φύσης».
ολοι οι μεγαλοι δημιουργοι δεν ειχαν επιγνωση οτι εφτιαχναν αριστουργηματα, ο χρονος και η ιστορια τους ανεδειξε ως τετοιους, βασει του βιωματικου background, των ρευματων της επιστημης της τεχνης της φιλοσοφιας καθε εποχης
μεχρι πριν 100-150 χρονια δεν υπηρχε ηλεκτρισμος, ο ηλιος και το φως των κεριων ηταν οι μοναδικες φυσικες πηγες φωτος, ειτε κατα τη δημιουργια τους ειτε κατα την εκθεση τους
τα αρχαια αγαλματα ηταν πολυχρωμα ζωγραφισμενα, ηταν οι μαρκιζες της εποχης, δεν υπηρχε τηλεοραση ουτε φωτογραφια, ηταν τα μοναδικα συμβολα που αποτυπωνονταν σε καθημερινη βαση απο χιλιαδες περαστικους,
ακομα και στις αρχες του 1900 τα φωτα της νυχτας στο βιομηχανικο Λονδινο ειχαν εντελως αλλη ατμοσφαιρα απο το σημερινο χαος της φωτορυπανσης μιας μεγαλουπολης
οι μεγαλοι εικαστικοι ειναι μαστορες, αρχιτεκτονες των αρχετυπικων συμβολων, τα εργα τους αποτελουν γεφυρες εκφρασης που επικοινωνουν με το υποσυνειδητο της ψυχης καθε ανθρωπου περα απο καταγωγη γλωσσα και τις εμφανεις αισθησεις οπως η οραση
οσοι δεν μπορουν να αντιληφθουν το ασυνειδητο και βλεπουν μονο το προφανες ειναι καλα κλειδαμπαρωμενοι στο καβουκι τους μαζι με τις αθεραπευτες φοβιες και τον εγωισμο τους
Re: Όταν η αρχαιοελληνική τέχνη του 1200 π.Χ. ξεφτυλίζει κάθε σύγχρονη εικαστική τέχνη
Δεξιος ηταν ο Ελυτης, δεξιος και ο Νοτης Σφακιανακης.
.
Re: Όταν η αρχαιοελληνική τέχνη του 1200 π.Χ. ξεφτυλίζει κάθε σύγχρονη εικαστική τέχνη
Βάζω κι άλλα έργα των Afremov, Norby, Giger και Beksinski που μου αρέσουν πολύ. Ο καθένας τους έχει τον δικό του "κόσμο" και καταθέτει τη δική του ψυχή στον καμβά.








Ζούμε σε ένα σύστημα.
Re: Όταν η αρχαιοελληνική τέχνη του 1200 π.Χ. ξεφτυλίζει κάθε σύγχρονη εικαστική τέχνη
Μ' αρέσει αυτός ο σύγχρονος Έλληνας ζωγράφος.
https://dimitristzamouranis.de/art/garden-of-youth/
https://dimitristzamouranis.de/art/garden-of-youth/
Re: Όταν η αρχαιοελληνική τέχνη του 1200 π.Χ. ξεφτυλίζει κάθε σύγχρονη εικαστική τέχνη
Τελικα μου αρεσει ο πρωτος πινακας του Νοτον και θα μου αρεσε περισσοτερο αν ημουν απο Νοτια πολιτεια φανταζομαι.
.
.
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
-
Νέα δημοσίευση Πάει η σύγχρονη τέχνη κατά διαόλου;
από AlienWay » 15 Μαρ 2025, 19:14 » σε Eικαστικές τέχνες - 163 Απαντήσεις
- 9598 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από AlienWay
30 Μαρ 2025, 13:27
-
-
-
Νέα δημοσίευση Αυτό είναι σύγχρονη τέχνη μαγκες
από Μαδουραίος » 16 Μάιος 2024, 19:45 » σε Κοινωνικά θέματα - 25 Απαντήσεις
- 1064 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Μαδουραίος
22 Σεπ 2024, 17:36
-
-
-
Νέα δημοσίευση Πως η CIA χρησιμοποίησε τη Τέχνη.....
από ΣΚΕΠΤΙΚΟΣ » 30 Νοέμ 2024, 10:51 » σε Διεθνής πολιτική - 20 Απαντήσεις
- 645 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από ST48410
01 Δεκ 2024, 19:07
-
-
- 25 Απαντήσεις
- 549 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από exiledd
24 Φεβ 2025, 00:12