Πασιφάη έγραψε: ↑18 Σεπ 2021, 19:38Όσα άσματα και να βάλεις δυστυχώς δεν τα υποστηρίζεις ούτε σε κόντρα.
Χωρίς παρεξήγηση , όχι. Δεν γουστάρω να βρεθούμε. Είσαι λίγος για τα κυβικά μου.

Πάντως χάρηκα για την κουβέντα που έχει αίσιο τέλος
Αντίοζ

.,
Συντονιστής: ΟΥΤΙΣ
Πασιφάη έγραψε: ↑18 Σεπ 2021, 19:38Όσα άσματα και να βάλεις δυστυχώς δεν τα υποστηρίζεις ούτε σε κόντρα.
Χωρίς παρεξήγηση , όχι. Δεν γουστάρω να βρεθούμε. Είσαι λίγος για τα κυβικά μου.
Δεν έχει διασωθεί μαρτυρία.
Για αυτο και στα βαθη της Ασιας (Περσια, Αφγανισταν κτλ.) ο Αλεξανδρος αναφέρεται ως "Ισκαντέρ Ζουλ Καρνειν"
Αυτο δεν αναιρει το γεγονος οτι ο Αλέξανδρος στα λαικα στρωματα φανταζε ως ενα ειδος διαβολου (και τα νομισματα φυσικα το εκαναν ακομα πιο πιστευτο).Ζαποτέκος έγραψε: ↑19 Σεπ 2021, 09:27
Όχι γι' αυτό. Τα κέρατα είναι επίδειξη δύναμης.
Το Κοράνι αναφέρει τον Μεγαλέξανδρο ως Δουλ Καρνέιν ( Δικέρατο ), γιατί έτσι ήταν γνωστός σε Σύριους και Άραβες , πιθανώς επειδή απεικονιζόταν με τα κέρατα του αιγυπτιακού θεού - κριού Άμμωνα στα νομίσματα του βασιλιά της Θράκης Λυσίμαχου.
KINGS of THRACE. Lysimachos. 305-281 BC. AR Tetradrachm (16.97 g, 1h). Lampsakos mint. Struck circa 297-281 BC. Diademed head of the deified Alexander right, with horn of Ammon / Athena Nikephoros seated left, spear behind; ΔΞ monogram to inner left, crescent in exergue.
Στα νομίσματα του βασιλιά της Αιγύπτου Πτολεμαίου του Σωτήρος ο Αλέξανδρος απεικονίζεται με δορά ελέφαντα στο κεφάλι , από την οποία οι χαυλιόδοντες προεξέχουν όμοιοι με κέρατα. Τα αργυρά αυτά νομίσματα κυκλοφορούσαν επί αιώνες στην Ασία και στην Αφρική , προσφέροντας έτσι μια φανταστική απεικόνιση του Αλεξάνδρου στους Άραβες και στον Μωάμεθ. Ο Δίκερως λοιπόν εμφανίζεται στο Κοράνι ως πιστός μουσουλμάνος ηγεμόνας που έκλεισε ένα ορεινό πέρασμα στα βουνά του Καυκάσου για να σταματήσει τις επιδρομές του Γωγ και του Μαγώγ.
O Γωγ και ο Μαγώγ αναφέρονται στο προφητικό βιβλίο του Ιεζεκιήλ ( Κεφ. 38 και 39 ) της Παλιάς Διαθήκης και στην Αποκάλυψη της Καινής Διαθήκης ( Κεφάλαιο 20 ). Σημαίνουν ίσως ο Γωγ , ο ηγεμόνας της χώρας Μαγώγ και συμβολίζουν κάποιον λαό του Βορρά ( Σκύθες ή άλλοι στεπαίοι λαοί ) ή του Νότου ( Αιθίοπες ή Νούβιοι ) ή τέρατα . Κατ' άλλη άποψη η ονομασία είναι συμβολική , προέρχεται από το σουμεριακό Gug που σημαίνει σκοτάδι και στην Αποκάλυψη σημαίνει τους αντίθεους ανθρώπους.
Στη μεσαιωνική Περσία ο Μέγας Αλέξανδρος ήταν γνωστός ως Ισκάνταρ μέσα από το "Σαχάμα" ( "Βιβλίο των Βασιλέων" ) ένα τεράστιο έμμετρο έπος 120.000 στίχων του 10ου αι. , γραμμένο στα περσικά από τον Χακίμ Τουσί ή Φερντουσί ( Παραδείσιο ) . Το έπος αυτό έγινε για τους Πέρσες ότι η Ιλιάδα για τους Έλληνες. Στο τμήμα που αφορά τον Αλέξανδρο ο Φερντουσί βασίστηκε στον Ψευδο-Καλλισθένη, παραποιώντας το όμως για να ταιριάζει με τον περσικό πατριωτισμό. Ο Ισκάνταρ είναι γιος του Ντάραμπ ( = Δαρείος ο Πρσβύτερος ) και της Ναχίμπ ( = Αφροδίτης ), κόρης του βασιλιά των Ρωμιών Φαλαϊκούς ( = Φιλιππος ). Ο Ντάραμπ στέλνει τη Ναχίμπ πίσω στον Φαλαϊκούς όσο ακόμη αυτή ήταν έγκυος , επειδή η ανάσα της ήταν δύσοσμη, και στη συνέχεια νυμφεύθηκε μια Περσίδα πριγκίπισσα , αποκτώντας μαζί της έναν δεύτερο γιο , τον Ντάρα ( = Δαρείο ). Έτσι ο Αλέξανδρος και ο Δαρείος ήταν ετεροθαλείς αδελφοί . Στην ιστορία του Φερντουσί ο Φίλιππος ( Φαλαϊκούς ) είναι χριστιανός και έχει πρωτεύουσα το Αμόριο της Μικράς Ασίας . Δηλαδή ο Φερντουσί συγχέει τον Πόλεμο του Αλεξάνδρου με τους Πέρσες Αχαιμενίδες με τους Βυζαντινοπερσικούς Πολέμους του 7ου αι. επί δυναστείας Σασσανιδών.
Ζωροαστρικό κείμενο του 9ου – 10ου αι. αναφέρει στον Μέγα Αλέξανδρο ως “Ρωμαίο” για τους ίδιους λόγους .
Alexander the Great was called "the Roman" in Zoroastrian tradition because he came from Greek provinces which later were a part of the Byzantine Empire .
instigated the accursed Alexander, the Rûman
https://en.wikipedia.org/wiki/Book_of_A ... cite_ref-8
Το 1200 ο Πέρσης ποιητής Νιζαμί γράφει το "Ισκάνταρ Ναμέχ" ( "Βιβλίο του Μεγάλου Αλεξάνδρου" ), έμμετρο έπος 10.500 διστίχων. Βασίζεται στον Ψευδοκαλλισθένη και στην περσική και ισλαμική παράδοση. Ο Αλέξανδρος είναι πιστός μουσουλμάνος , κατακτά την Κίνα , την Ρωσία και όλο τον κόσμο , αναζητεί την γνώση και τη σοφία , συζητά με τους 7 σοφούς - όχι τους γνωστούς κλασικούς - της αρχαίας Ελλάδας ( Αριστάλις/Αριστοτέλη , Εφλατούν/Πλάτωνα , Ιντρίς/Ερμή Τρισμέγιστο , Μπελινάς/Απολλώνιο Τυανέα κ.α. ) και μεταφέρει την λατρεία του ενός Θεού στα πέρατα του κόσμου.
Με τις μογγολικές κατακτήσεις ( 13ος αι. ) ο Αλέξανδρος εμφανίζεται με μογγολοειδή χαρακτηριστικά , αφού οι Μογγόλοι που τον γνώρισαν ήθελαν να τον παρουσιάσουν σαν δικό τους ηγεμόνα. Οι παραλλαγές του Μυθιστορήματος έφτασαν ως τη Μαλαισία και την Ινδονησία , όπου ο Αλέξανδρος είναι γνωστός ως Ισκάνταρ Ζουλκαρνάιν ( Αλέξανδρος ο Δίκερως ). Ως τον 18ο αι. οι τοπικοί ηγεμόνες ισχυρίζονταν ότι κατάγονταν απευθείας από αυτόν !
Ζωοκέφαλοι δαίμονες και εργάτες κτίζουν κατόπιν εντολής του Δουλ Καρνέιν ( Μεγάλου Αλεξάνδρου ) το τοίχος της προστασίας από τους Γωγ και Μαγώγ στον Καύκασο , όπως αναφέρεται στο Κοράνι. Περσικό χειρόγραφο 16ου αι.
Ο Αλέξανδρος πλάι στον ετοιμοθάνατο Δαρείο. Περσικό χειρόγραφο της πόλης Σιράζ τον 16ο αι. Μουσείο Αυστραλίας.
Ο Αλέξανδρος και οι 7 αρχαίοι Έλληνες σοφοί. Έπος Ναμέχ του Νιζάμι, Περσία , 16ος αι.
Κόκορα
Όσοι τον φαντάζονται "οπως φανταζομαστε εμεις σημερα τον Διαβολο" προφανώς δεν διαφέρουμε από τους "ζωροάστρες" και μάλιστα γνωρίζοντας... "Β Κορ. 11,14 καὶ οὐ θαυμαστόν· αὐτὸς γὰρ ὁ σατανᾶς μετασχηματίζεται εἰς ἄγγελον φωτός. "
Για αυτο ειπα "οπως φανταζομαστε" και οχι "οπως ειναι".O I έγραψε: ↑19 Σεπ 2021, 09:58Όσοι τον φαντάζονται "οπως φανταζομαστε εμεις σημερα τον Διαβολο" προφανώς δεν διαφέρουμε από τους "ζωροάστρες" και μάλιστα γνωρίζοντας... "Β Κορ. 11,14 καὶ οὐ θαυμαστόν· αὐτὸς γὰρ ὁ σατανᾶς μετασχηματίζεται εἰς ἄγγελον φωτός. "
Θεωρώ, πάντα κατ' εμέ + Παύλο, ότι κακώς πιστεύεις Γιώργο ότι ο Σατανάς έχει συγκεκριμένο σχήμα
ΥΓ
φαντάζομαι τι θα τους έκανε ως στρατηγός; αυτοκράτορας; "ο Αλεξανδρος που αναφέρεται ως "Ισκαντέρ Ζουλ Καρνει" " για να τον ονομάσουν "Αλεξανδρος ο Δικέρατος" = Διάβολος...
.,
ΟκGeorge_V έγραψε: ↑19 Σεπ 2021, 10:02Για αυτο ειπα "οπως φανταζομαστε" και οχι "οπως ειναι".O I έγραψε: ↑19 Σεπ 2021, 09:58Όσοι τον φαντάζονται "οπως φανταζομαστε εμεις σημερα τον Διαβολο" προφανώς δεν διαφέρουμε από τους "ζωροάστρες" και μάλιστα γνωρίζοντας... "Β Κορ. 11,14 καὶ οὐ θαυμαστόν· αὐτὸς γὰρ ὁ σατανᾶς μετασχηματίζεται εἰς ἄγγελον φωτός. "
Θεωρώ, πάντα κατ' εμέ + Παύλο, ότι κακώς πιστεύεις Γιώργο ότι ο Σατανάς έχει συγκεκριμένο σχήμα
ΥΓ
φαντάζομαι τι θα τους έκανε ως στρατηγός; αυτοκράτορας; "ο Αλεξανδρος που αναφέρεται ως "Ισκαντέρ Ζουλ Καρνει" " για να τον ονομάσουν "Αλεξανδρος ο Δικέρατος" = Διάβολος...
.,
Ο Διαβολος ειναι πνευμα.
Το τι φανταζεται η λαικη κουλτουρα για αυτον δεν εχει σχέση με το πως ειναι.
Όχι
Mα δε διαφωνουμε. Οπως διακηρυξε η Ζ' Οικουμενικη Συνοδος στις εικονες και τα λειψανα αποδιδεται τιμη και προσκυνησις αλλα οχι λατρεια (το οποιο παρεπιτοντως οι φανατικοι εικονολατρες το εξέλαβαν ως μεγαλη παραχωρηση στους Εικονομάχους)O I έγραψε: ↑19 Σεπ 2021, 10:43Όχι
Είναι η μεγαλύτερη ευλογία που άφησε ο Χριστός πίσω Του για μας, τους Ο.Χ. και δεν ξέρω ποιους άλλους.
αλλά φαντάσου τι συνέβη, πάνω, στο Τίμιο ξύλο...
Πως να στο πω αλλιώς;...σιγή;...ενός λεπτού το τιμούμε τουλάχιστον για ήρωες...
όπως είπα και στο προηγούμενο "Λιγότερα λόγια και περισσότερη πίστη θα πρότεινα" και ειδικά κατάνυξη για ότι συμβολίζει αυτό που συνέβη τότε, εκεί πάνω στον Τίμιο Σταυρό...που απαιτεί η ημέρα και που ανέβασες το νήμα και τα συγκεκριμένα σχόλια.
Όπως νομίζεις ρε Γιώργο
.,