Αμπελοφιλοσοφία.
Αμπελοφιλοσοφία.
Ως γνωστόν οι αρχαίοι υμών πρόγονοι μαζευόντουσαν σε συμπόσια όπου κατανάλωναν μεγάλες ποσότητες οίνου και φιλοσοφούσαν.
Γιατί επικράτησε η ξενέρωτη φιλοσοφία;
Γιατί επικράτησε η ξενέρωτη φιλοσοφία;
the end
Re: Αμπελοφιλοσοφία.
τι παει να πει ξενερωτη φιλοσοφια;
Re: Αμπελοφιλοσοφία.
Τον Γιούνγκερ ας πούμε τον έχετε παρεξηγήσει, είναι μεγάλος οραματιστής.
the end
Re: Αμπελοφιλοσοφία.
νομιζω οτι κοινωνικες αλλαγες κατα την διαρκεια της ρωμαιοκρατιας οδηγησαν στην εξαλειψη αυτης της συνηθειας.
πρωτα η διακοπη της δουλειας, μετα η δυσκολες εποχες του πρωιμου μεσαιωνα αναγκασαν τους ανθρωπους να σταματησουν να ασχολουνται με αυτα πινοντας, εχω την εντυπωση οτι δεν προλαβαιναν καν να φιλοσοφησουν
πρωτα η διακοπη της δουλειας, μετα η δυσκολες εποχες του πρωιμου μεσαιωνα αναγκασαν τους ανθρωπους να σταματησουν να ασχολουνται με αυτα πινοντας, εχω την εντυπωση οτι δεν προλαβαιναν καν να φιλοσοφησουν
Re: Αμπελοφιλοσοφία.
Κι' όμως αν έχεις μέτρο το συνδυάζεις και μάλιστα με εκπληκτικά αποτελέσματα.lolek1 έγραψε: ↑27 Αύγ 2018, 23:35νομιζω οτι κοινωνικες αλλαγες κατα την διαρκεια της ρωμαιοκρατιας οδηγησαν στην εξαλειψη αυτης της συνηθειας.
πρωτα η διακοπη της δουλειας, μετα η δυσκολες εποχες του πρωιμου μεσαιωνα αναγκασαν τους ανθρωπους να σταματησουν να ασχολουνται με αυτα πινοντας, εχω την εντυπωση οτι δεν προλαβαιναν καν να φιλοσοφησουν
Ο Πυθαγόρας σχεδίασε μια κούπα ειδικά για αυτή την περίπτωση. Η γνωστή κούπα του Πυθαγόρα όπου είναι η αρχή λειτουργίας για το καζανάκι που έχουμε στην τουαλέτα.
Στα συμπόσια όλοι γέμιζαν τις κούπες με γύρους, δεν επιτρεπόταν να γεμίσεις δεύτερη φορά, υπήρχε κάποιο μέτρο... η κούπα του Πυθαγόρα λοιπόν τι έκανε; Είχε μια γραμμή όπου σου έδειχνε μέχρι που θα το γεμίσεις, αν έβαζες παραπάνω κρασί από την γραμμή ή κούπα άδειαζε όλη από μια τρύπα στον πάτο. Δεν είχες δικαίωμα να την ξαναγεμίσεις.... αυτό ήταν η τιμωρία στους πλεονέκτες που ήθελαν να πιουν παραπάνω από τους άλλους.
the end
Re: Αμπελοφιλοσοφία.
χα χα ωραιο κυπελλο!!
μολις το ειδα στο γιου τουμπ
μολις το ειδα στο γιου τουμπ
Re: Αμπελοφιλοσοφία.
είσαι σίγουρος;
Νομίζω ξενέρωτος είναι εκείνος που δεν βάζει νερό στο κρασί του, μεθά και λέει σάχλες, οπότε δεν μπορείς να φιλοσοφήσεις, οι αρχαίοι νομίζω το νέρωναν. Θεωρούσα οτι είναι σαν τόσα που έχει χάσει το νόημά του και έχει γίνει ανάποδο.
ξενέρωτος ειναι εκείνος που δεν είναι διατεθειμένος να γίνει ρόμπα, ντίρλα, πίτα, χώμα στον βωμό της διασκέδασης, καμία σχέση με την φιλοσοφία νομίζω δηλαδή

Τελευταία επεξεργασία από το μέλος enaon την 27 Αύγ 2018, 23:56, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Αμπελοφιλοσοφία.
Έχεις δίκιο σε αυτό που λες.. εν ήθελαν την κραιπάλη αλλά την ευφορία εξού και η κούπα του Πυθαγόρα.

Κάπως 'έπρεπε να το διατυπώσω όμως και με βόλεψε.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Πάνας την 27 Αύγ 2018, 23:57, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
the end
Re: Αμπελοφιλοσοφία.
καλά δεν το ξέρω, απλά έτσι το καταλαβαίνω, ταιριάζει νομίζω κιόλας όπως το χρησιμοποιούμε.
Re: Αμπελοφιλοσοφία.
αν και όχι, σάχλες λέω, δεν ταιριάζει, θα τους λέγαμε νερωμένους, άκυρο 
θα λέγαμε άντε ρε νερωμένε, ωχου.. κλπ
οπότε μάλλον το νερό είναι το ποτό εδώ.

θα λέγαμε άντε ρε νερωμένε, ωχου.. κλπ

οπότε μάλλον το νερό είναι το ποτό εδώ.
Re: Αμπελοφιλοσοφία.
Ε βάλε κάτι να πιούμε τότε,μην είσαι παρτάκιας.Ας είναι και στην κούπα του Πυθαγόρα 

SpoilerShow
- Άμμες ποκ΄ ήμες άλκιμοι νεανίαι.
- Άμμες δε γ΄ ειμέν, αι δε λης πείραν λάβε.
- Άμμες δε γ΄ εσσόμεθα πολλώ κάρρονες.
- Άμμες δε γ΄ ειμέν, αι δε λης πείραν λάβε.
- Άμμες δε γ΄ εσσόμεθα πολλώ κάρρονες.
Re: Αμπελοφιλοσοφία.
Ο ουν Πόρος μεθυσθείς του νέκταρος (οίνος γαρ ούπω ην) εις τον του
Διός κήπων επελθών βεβαρημένος μηδέν. ή oυv Πενία επιβουλεύουσα δια την αυτής απορίαν
Περίεργος αυτή ή παρατήρησις. Ούτως ή άλλως και μετά την εύρεσιν του οίνου οι θεοί Έπιναν νέκταρ ("Ομ. Ε 341). Προφανώς θέλει να τονίσει ο Σωκράτης ότι ή μέθη προϋπήρχε του οίνου και του Διονύσου, ο όποιος την εισήγαγε· γεννήθηκε μαζί
με τους θεούς.
Διός κήπων επελθών βεβαρημένος μηδέν. ή oυv Πενία επιβουλεύουσα δια την αυτής απορίαν
Περίεργος αυτή ή παρατήρησις. Ούτως ή άλλως και μετά την εύρεσιν του οίνου οι θεοί Έπιναν νέκταρ ("Ομ. Ε 341). Προφανώς θέλει να τονίσει ο Σωκράτης ότι ή μέθη προϋπήρχε του οίνου και του Διονύσου, ο όποιος την εισήγαγε· γεννήθηκε μαζί
με τους θεούς.
the end