Απορώ πως δεν σε ντουμανιασαν στην πανώληΛοξίας έγραψε: ↑26 Νοέμ 2021, 14:57
ΓΚΟΥΕΡΙΝΟ = 728
ΓΟΝΙΜΕΣ ΜΕΡΕΣ = 728
Πες μου πότε τις έχεις να σε γονιμοποιήσω...Σαν τον Τζιορντάνο Μπρούνο θα σε πήγαινα μωρή γριά μάγισσα.Γκουερινο 4 έγραψε: ↑26 Νοέμ 2021, 11:58Πολύ θα γούσταρα να ζούσαμε πριν τρεις, τέσσερις αιώνες να περάσω τον λόξια από μια πανέμορφη ιερά εξετασουλα
Υπάρχει Θεός;
Συντονιστής: ΟΥΤΙΣ
-
- Δημοσιεύσεις: 2302
- Εγγραφή: 12 Αύγ 2021, 12:44
- Phorum.gr user: Gouerino
Re: Υπάρχει Θεός;
Re: Υπάρχει Θεός;
Είχα δυο μαύρες γάτες ρε μλκα...Γκουερινο 4 έγραψε: ↑26 Νοέμ 2021, 15:39Απορώ πως δεν σε ντουμανιασαν στην πανώληΛοξίας έγραψε: ↑26 Νοέμ 2021, 14:57
ΓΚΟΥΕΡΙΝΟ = 728
ΓΟΝΙΜΕΣ ΜΕΡΕΣ = 728
Πες μου πότε τις έχεις να σε γονιμοποιήσω...Σαν τον Τζιορντάνο Μπρούνο θα σε πήγαινα μωρή γριά μάγισσα.Γκουερινο 4 έγραψε: ↑26 Νοέμ 2021, 11:58Πολύ θα γούσταρα να ζούσαμε πριν τρεις, τέσσερις αιώνες να περάσω τον λόξια από μια πανέμορφη ιερά εξετασουλα

-
- Δημοσιεύσεις: 2302
- Εγγραφή: 12 Αύγ 2021, 12:44
- Phorum.gr user: Gouerino
Re: Υπάρχει Θεός;
Μανία που έχετε όλες οι κωλογριες με τις γατεςΛοξίας έγραψε: ↑26 Νοέμ 2021, 15:44Είχα δυο μαύρες γάτες ρε μλκα...

- taxalata xalasa
- Δημοσιεύσεις: 20743
- Εγγραφή: 27 Αύγ 2021, 20:52
Re: Υπάρχει Θεός;
φιλε, αν δεν καταλαβαινεις τι γραφω, να πας σε γιατρο.klg έγραψε: ↑26 Νοέμ 2021, 11:11Εδώ και τρεις σελίδες γράφεις ακριβώς το ίδιο ασυνάρτητο πράγμα, δεν απαντάς σε καμία επεξηγηματική ερώτηση και απλά επαναλαμβάνεις με υφάκι την ίδια βλακώδη ερώτηση. Είσαι ο ορισμός του psychotic. Αλλά πάμε πάλι μπας και το εμπεδώσουμε.taxalata xalasa έγραψε: ↑26 Νοέμ 2021, 02:54Καλα ρε συ, σε ρωταω ομορφα, χωρις στολισμους, να μου πεις τι ειναι ο λογος του Ιωαννη και ποια η διαφορα του απο τον λογο του π και μου απαντας δεν είναι διαίρεση πραγμάτων, λες και εγω ειπα οτι ειναι διαιρεση πραγματων...και λες εμενα psychotic μανευγε.
Για να ξερεις τι δεν ειναι, πρεπει να εχεις εστω μια επαφη με το τι ειναι. Πες μας λοιπον, θα σε παρακαλαμε...;
τι κρυβεσαι πισω απο τα δεν.;
Δεν υπάρχει "λογική του π". Αυτό είναι δική σου αδόκιμη ορολογία δική σου. Οι σταθερές που σπαμάρεις είναι διαιρέσεις πραγμάτων, όσο και αν το διαγράφεις εσύ αυτό δεν αλλάζει. Αν πιστεύεις ότι ο θεός είναι διαίρεση πραγματών (δεδομένου ότι αυτό άλλαξες σε αυτό που έγραψα) πρέπει να μας το παρέχεις υπο τη μορφή κάποιου ορισμού. Αν θες να ορίσεις κάποια λογική του π δικαίωμά σου, αλλά πρέπει να μας παρέχεις τον ορισμό. Αν με το λογική του π, προσπαθείς να εξισωσεις μια μαθηματική έκφραση με μια έκφραση τυπικής λογικής, πες το ξεκάθαρα για να μπορέσουμε να κάνουμε κάποια σοβαρή κριτική σε ότι γράφεις εδώ και τόσες σελίδες.Δεν έχω ασχοληθεί να σε στολίσω καν, είσαι πολύ low-hanging fruit.
Πολλών δ’ ανθρώπων ίδεν άστεα και νόον έγνων.
Re: Υπάρχει Θεός;
Καταλαβαίνω ότι γράφεις μαλακίες, και πρέπει και εσύ κάποια στιγμή να το καταλάβεις.taxalata xalasa έγραψε: ↑26 Νοέμ 2021, 17:39φιλε, αν δεν καταλαβαινεις τι γραφω, να πας σε γιατρο.klg έγραψε: ↑26 Νοέμ 2021, 11:11Εδώ και τρεις σελίδες γράφεις ακριβώς το ίδιο ασυνάρτητο πράγμα, δεν απαντάς σε καμία επεξηγηματική ερώτηση και απλά επαναλαμβάνεις με υφάκι την ίδια βλακώδη ερώτηση. Είσαι ο ορισμός του psychotic. Αλλά πάμε πάλι μπας και το εμπεδώσουμε.taxalata xalasa έγραψε: ↑26 Νοέμ 2021, 02:54Καλα ρε συ, σε ρωταω ομορφα, χωρις στολισμους, να μου πεις τι ειναι ο λογος του Ιωαννη και ποια η διαφορα του απο τον λογο του π και μου απαντας δεν είναι διαίρεση πραγμάτων, λες και εγω ειπα οτι ειναι διαιρεση πραγματων...και λες εμενα psychotic μανευγε.
Για να ξερεις τι δεν ειναι, πρεπει να εχεις εστω μια επαφη με το τι ειναι. Πες μας λοιπον, θα σε παρακαλαμε...;
τι κρυβεσαι πισω απο τα δεν.;
Δεν υπάρχει "λογική του π". Αυτό είναι δική σου αδόκιμη ορολογία δική σου. Οι σταθερές που σπαμάρεις είναι διαιρέσεις πραγμάτων, όσο και αν το διαγράφεις εσύ αυτό δεν αλλάζει. Αν πιστεύεις ότι ο θεός είναι διαίρεση πραγματών (δεδομένου ότι αυτό άλλαξες σε αυτό που έγραψα) πρέπει να μας το παρέχεις υπο τη μορφή κάποιου ορισμού. Αν θες να ορίσεις κάποια λογική του π δικαίωμά σου, αλλά πρέπει να μας παρέχεις τον ορισμό. Αν με το λογική του π, προσπαθείς να εξισωσεις μια μαθηματική έκφραση με μια έκφραση τυπικής λογικής, πες το ξεκάθαρα για να μπορέσουμε να κάνουμε κάποια σοβαρή κριτική σε ότι γράφεις εδώ και τόσες σελίδες.Δεν έχω ασχοληθεί να σε στολίσω καν, είσαι πολύ low-hanging fruit.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος klg την 26 Νοέμ 2021, 18:35, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Ενπηρειά και σθένος σου πήρε 6 σελίδες να κάνεις άρνηση απαιτούμενος. Είμαι νεαρή γυναίκα, είμαι νεαρή γυναίκα, είμαι νεαρή γυναίκα, είμαι νεαρή γυναίκα. Ακόμα και οι Ζαίοι δεν χρειάζονται τα δύο χρώματα σαν κυρίες.
Thank you Google Translate.
Thank you Google Translate.
Re: Υπάρχει Θεός;
Εδώ θα σου έλεγα ότι δεν υπάρχει κάποιο σύστημα άπειρων δυνατοτήτων, αλλά πάλι θα πέσουμε στις γνωσιολογικές αντιρρήσεις σου.stavmanr έγραψε: ↑25 Νοέμ 2021, 20:38Σε οποιοδήποτε τέτοιο σύστημα δυνατοτήτων, φυσικά.
Έστω ότι παίζεις μπιλιάρδο. Το αν θα πετύχει η "καραμπόλα" δεν εξαρτάται από την ίδια. Δεν είναι ανεξάρτητη. Η εμφάνιση της καραμπόλας ως τοπικό φαινόμενο εξαρτάται από τις αρχικές συνθήκες παραγωγής του παιχνιδιού. Η ύπαρξη της καραμπόλας δεν είναι το φαινόμενο της σύγκρουσης, αλλά το σύνολο των δυνατοτήτων του αρχικού χτυπήματος και των παραμέτρων του παιχνιδιού.
Στον κόσμο μας υπάρχουν φαινόμενα που εκδηλώνονται στα μάτια μας, φαινόμενα που εκδηλώθηκαν κάποτε και δεν τα είδαμε, και φαινόμενα που θα εκδηλωθούν. Το αν υπάρχει κάτι δεν εξαρτάται από το αν το βλέπεις. Δεν απαιτεί τη δική σου εμπειρία για να υπάρχει.
Ναι αλλά εγώ δεν μίλησα για τη διατήρηση της ορμής με οντολογικούς όρους, μίλησα για ένα αντικείμενο που θα την παραβιάζει.stavmanr έγραψε: ↑25 Νοέμ 2021, 20:38Η αρχή διατήρησης της ορμής είναι ένα εξαιρετικό παράδειγμα μη "φυσικής ύπαρξης".
Είναι μία θεωρία που περιλαμβάνει έννοιες (πχ. ορμή) κι όχι αντικείμενα.
Αυτό που μας απασχολεί είναι το τί εκφράζει αυτή η θεωρία (δηλαδή η φανταστική σύλληψη του νου), που μπορεί σε 50 χρόνια να θεωρείται εσφαλμένη.
Είναι πολύ σαφές ότι δεν υπάρχει κανένας εδώ πέρα, εκτός από εσένα, που να ισχυρίζεται ότι η ύπαρξη είναι ταυτόσημη έννοια με την δυνατότητα ύπαρξης. Που βασικά δεν επιχειρηματολογείς καν για τη δυνατότητα ύπαρξης από ότι καταλαβαίνω, ισχυρίζεσαι ότι ακόμα και αν κάτι δεν έχει τη δυνατότητα να υπάρχει, ας υποθέσουμε για φυσικούς λόγους, αυτό σημαίνει όχι πραγματική ανυπαρξία δυνατότητας αλλά μάλλον κάποια έλλειψη κατανόησής σε σχέση με το πώς λειτουργεί το λανθάνον "σύστημα δυνατοτήτων".stavmanr έγραψε: ↑25 Νοέμ 2021, 20:38Δεν είμαι βέβαιος ότι κάποιος γενικά καταλαβαίνει επακριβώς τι λέει.
Αν ξέραμε ακριβώς τι λέμε, θα ήμασταν εμείς θεοί.
Εδώ ανταλλάσσουμε απόψεις, οπτικές, εμπειρίες. Δική μου θέση είναι ότι καμία λέξη στο μυαλό ενός ανθρώπου δεν είναι ταυτόσημη με την ίδια λέξη στο μυαλό άλλου ανθρώπου. Κάθε τι, σε κάθε άνθρωπο, αποτελεί ένα σύμπλεγμα αλληλοεξάρτησης εννοιών, συναισθημάτων κλπ, το οποίο συμβαίνει με τελείως μοναδικό τρόπο.
Τουλάχιστον μετά από αρκετές συζητήσεις καταλήξαμε σε μια στοιχειώδη οντολογία, οπότε one step forward I guess.
Ενπηρειά και σθένος σου πήρε 6 σελίδες να κάνεις άρνηση απαιτούμενος. Είμαι νεαρή γυναίκα, είμαι νεαρή γυναίκα, είμαι νεαρή γυναίκα, είμαι νεαρή γυναίκα. Ακόμα και οι Ζαίοι δεν χρειάζονται τα δύο χρώματα σαν κυρίες.
Thank you Google Translate.
Thank you Google Translate.
- taxalata xalasa
- Δημοσιεύσεις: 20743
- Εγγραφή: 27 Αύγ 2021, 20:52
Re: Υπάρχει Θεός;
αφου διαβαζεις και αλλου τι γραφω. ουτε βουδα, ουτε κουδα, ουτε γιεσσουα κ ιουδα, που ειπε ο ποιητης. Δεν εχω σχεση με τα ανω που γραφεις. Αλλα ειδικα για τον παυλιτο οπως γραφεις εχω ωραιο θεμα αμα θελεις να το δουμε.Λοξίας έγραψε: ↑26 Νοέμ 2021, 10:00taxalata xalasa
Ας ξεκινήσω από το ΥΣ.
Όχι, δεν είναι αυτό. Δεν είναι τα ελληνοαμερικάνικα των μεταναστών...μπιλοζίρια (below zero), φέρε δυο μπρέντια (bread), τάληρα (dollars) και άλλα.
Αυτές οι προσφωνήσεις, χρησιμοποιούνται από Έλληνες ακολούθους ενός θρησκευτικού συγκρητισμού που έχει προκύψει τα τελαυταία 50 χρόνια.
'Ολοι οι θεοί, Θεός, Αλλάχ, Μπράχμα είναι ένας (ο Μεγάλος), οι θεοί των αρχαίων είναι θεότητες του τρίτου επιπέδου, Ιησούς (Τζήζας), Βούδας (Μπούντι) και άλλοι, είναι αντανάκλαση του Μεγάλου στο δικό μας επίπεδο, Ιωάννης (Τζόνις), Παύλος (Παυλίτο) και άλλοι, είναι "φωτισμένοι" κ.λπ.
Τα πάντα όλα δηλαδή...και τα κοάλα τίποτε...
Κοιτα, οπως ειπα σε αυτα που γραφω, ολοι οι μετεπειτα ποιητες του Ιωαννη μπορουν να μεταφρασουν κατα το δοκουν.Λοξίας έγραψε: ↑26 Νοέμ 2021, 10:00Λοιπόν, παρ' όλο που δεν απέφυγες τα λεκτικά "τσαλιμάκια", ήσουν πιο ξεκάθαρος.
Η δική μου άποψη έχει ως εξής:
Οι χριστιανική θελογία (από τον καιρό του Αυγουστίνου) λέει: αυτο δεν ειναι δικη σου αποψη
Λόγος = ο λόγος του Θεού, η διδασκαλία του Θεού προς τους ανθρώπους, ο Χριστός ο ίδιος (και Θεός ήν ο Λόγος). αυτο δεν ειναι δικη σου αποψη
Ακόμα και σήμερα, η θεολογία αυτή δεν έχει αλλάξει. αυτο δεν ειναι δικη σου αποψη
Τώρα έρχεσαι εσύ *** και θέλεις να ψάξουμε κάποιο άλλο, κρυφό και υπόγειο νόημα, που (ίσως) ταυτίζει τον χριστιανικό θεολογικό Λόγο με τον μαθηματικό λόγο, βασισμένος σε μία ρήση του Ιωάννη. αυτο δεν ειναι δικη σου αποψη
Υπάρχει ανάλογη μνεία σε άλλα χωρία των ευαγγελίων και όχι μόνον στην Αποκάλυψη; αυτο δεν ειναι δικη σου αποψη
Δεν νομίζω να υπάρχει η ερμηνεία που θέτεις εσύ στην χριστιανική θεολογία, αλλά ας μιλήσουν οι "κατέχοντες". αυτο δεν ειναι δικη σου αποψη
Φυσικά, εννοώ να έχει θεολογήσει η χριστιανική εκκλησία πάνω σε αυτό. Διότι μόνον τότε θα είχαμε κατάληξη. αυτο δεν ειναι δικη σου αποψη
Το τι λέει/πρεσβεύει ένας μεμονωμένος ιερέας, εσύ, εγώ, ο άλλος, δεν λέει κάτι. αυτο δεν ειναι δικη σου αποψη
Ας λύσουμε αυτό το πρόβλημα και μετά βλέπουμε αν τα πάντα στο Σύμπαν είναι μαθηματικός λόγος. αυτο δεν ειναι δικη σου αποψη
*** edit
Είδα ότι και ο Σπύρος θεωρεί πως ο Ιωάννης "εννοεί άλλον λόγο"...
Δεν θα συνταχθώ, για τους λόγους που είπα πιο πάνω. ποιους λογους; αφου αυτα δεν ειναι δικη σου αποψη
Το να ερμηνεύω εγώ, κατά πως θέλω και με βολεύει, θρησκευτικά χωρία και ρήσεις, δεν αποτελεί κάποιο εχέγγυο αλήθειας/πραγματικότητας.
Βέβαια, αυτό οφείλεται και στις ασάφειες αυτών των χωρίων, που σου δίνουν την δυνατότητα να τα ερμηνεύεις άλλοτε κυριολεκτικά και άλλοτε αλληγορικά.
Θρησκεία βλέπεις.... εχει δικιο ο Γκουερινο 4 που στα χωνει...με γκαζια....
Ξεκινησες να πεις την αποψη σου και δεν την ειπες και ειπες αλλωνωνε... τι τρεχει μαζι σου;.....
Και εκαναν ακριβως αυτο που εγραψα και σου φαινονται μυστηρια και αποκρυφα για περιστρεφομενους δερβισηδες.
Ελαβε φαξ ο Αυγουστιος απο τον Θεο που του εγραφε "Αγαπητε Αugusto, για να μην μπερδευεσαι, οταν ειπα στον Ιωαννη "εν αρχην ην ο λογος...", εννοουσα τον Υιο μου τον Γιεσσουα που ητανε μαζι του, αλλα κεινος ο μπουφος δεν καταλαβε καλα και δεν το γραψε, ασχετως αν εγραψε ολα τα αλλα. Για γραφτο εσυ καλυτερα να τα καταλαβει ο κοσμος..."

Μετα ηρθε αλλος που ειχε φαξ line με τον Θεο και ειπε οτι ουτε ο Αυγουστινος τα καταλαβε καλα....

Μετα ηρθε παραλλος που ειχε φαξ line με τον Θεο και ειπε οτι ουτε ο αλλος τα καταλαβε καλα....

Μετα ηρθε παραπαραλλος που ειχε φαξ line με τον Θεο και ειπε οτι ουτε ο παραλλος τα καταλαβε καλα....

Και η αποδειξη γνησιοτητας των φαξων, ηταν η ιδια εντολη υστερογραφο σε ολα. "Κατακτηστε τους απιστους...". Αυτο αν δεν Θεϊκο , τι ειναι; Μονο Θεϊκη μπορει να ειναι αυτη η κοινη εντολη στο φαξ ολων και ειναι η αποδειξη της γνησιοτητας των φαξων.
Και μη φερεις αντιρρηση γιατι ο θεος της απολυτης αγαπης μας εχει δωσει πληρεξουσιο, μεσω φαξ, να σε καψουμε/σφαξουμε, λογω υπερβολικης αγαπης, αν κανεις και βγεις απ το μαντρι. Λογικα πραματα, ειχες το δικαιωμα να μην καεις/σφαχτεις αν γονατισεις.
Ομορφα κ ειρηνικα...

Κατσε να δουμε πως το λεγε ωραια ο Αυγουστινος η οι αυγουστινοι.
-«In principio erat Verbum, et Verbum era apud Deum, et Deus erat Verbum»
.εν αρχην ην το Ρημα, και το Ρημα ει προς το Δευ, και ο Δευς ην Ρημα.
Ολοϊδιο με του Ιωαννη.

Τι να σου ρε Λοξια; Εγω δεν ηρθα να σε βαλω ...«να ψάξουμε κάποιο άλλο, κρυφό και υπόγειο νόημα, που (ίσως) ταυτίζει τον χριστιανικό θεολογικό Λόγο με τον μαθηματικό λόγο, βασισμένος σε μία ρήση του Ιωάννη.»
Μου εκανε εντυπωση αυτη η μεμονομενη φραση και ποσο αντιθετη ειναι με την ολη θρησκεια και το ιδρυμα, ενω ταυτοχρονα ποσο πραγματικη ειναι αν αλλαξεις καποιες λεξεις ομωνυμες οπως θεος=ολον [κατα την θεολογια]. Τοτε ολον=λογος και αυτο με το φτωχο μου μυαλο το αντιλαμβανομαι ως το ορατο συμπαν που μας δειχνει η επισημη επιστημη και αστρονομια, αστροφυσικη και τα λοιπα, με την σκεψη οτι ο λογος [φυσικος, μαθηματικος, κτλ] διεπει τα παντα μεσα στο συμπαν.
Και μοιραστηκα εδω την απορια που εχω ο ιδιος.
Δεν λεω οτι υπαρχει στην θεολογια ουτε αν δεν υπαρχει, δεν εχω σχεση με την θεολογια για να ξερω τι λεει.
Εσυ καθεσαι και παπαγαλιζεις τι λεει ο αυγουστινος και σεπτεμβρινος και ο δεκεμβρινος και η επισημη θεολογια ως αποψη σου;
Εδω ο αλλος που με λεει psycotic δεν ξερει τι ειναι λογος και καθεται και επινοει τα δικα του, και με βαση το μυαλο του εγω ειμαι pysco. Ευτυχως δηλαδη που ειμαι psyco για ο μυαλο του γιατι αλλιως θα ειμουν psyco για το ιδρυμα αμα δεν ειμουν psyco για το μυαλο του.
Πολλών δ’ ανθρώπων ίδεν άστεα και νόον έγνων.
- taxalata xalasa
- Δημοσιεύσεις: 20743
- Εγγραφή: 27 Αύγ 2021, 20:52
Re: Υπάρχει Θεός;
Οτι ειναι καθενας βλεπει.
Αν βλεπεις μαλακιες, υπαρχει ΛΟΓΟΣ.
Να πας σε ΜαλακιοφθαλμοΛΟΓΟ να σε κοιταξει.
Χαϊβανι. حيوان
Πολλών δ’ ανθρώπων ίδεν άστεα και νόον έγνων.
Re: Υπάρχει Θεός;
Εγώ θα έλεγα ότι υπάρχει.klg έγραψε: ↑26 Νοέμ 2021, 18:34Εδώ θα σου έλεγα ότι δεν υπάρχει κάποιο σύστημα άπειρων δυνατοτήτων, αλλά πάλι θα πέσουμε στις γνωσιολογικές αντιρρήσεις σου.stavmanr έγραψε: ↑25 Νοέμ 2021, 20:38Σε οποιοδήποτε τέτοιο σύστημα δυνατοτήτων, φυσικά.
Έστω ότι παίζεις μπιλιάρδο. Το αν θα πετύχει η "καραμπόλα" δεν εξαρτάται από την ίδια. Δεν είναι ανεξάρτητη. Η εμφάνιση της καραμπόλας ως τοπικό φαινόμενο εξαρτάται από τις αρχικές συνθήκες παραγωγής του παιχνιδιού. Η ύπαρξη της καραμπόλας δεν είναι το φαινόμενο της σύγκρουσης, αλλά το σύνολο των δυνατοτήτων του αρχικού χτυπήματος και των παραμέτρων του παιχνιδιού.
Στον κόσμο μας υπάρχουν φαινόμενα που εκδηλώνονται στα μάτια μας, φαινόμενα που εκδηλώθηκαν κάποτε και δεν τα είδαμε, και φαινόμενα που θα εκδηλωθούν. Το αν υπάρχει κάτι δεν εξαρτάται από το αν το βλέπεις. Δεν απαιτεί τη δική σου εμπειρία για να υπάρχει.

Γιατί να μας απασχολεί στη συζήτηση να βρούμε κάτι τέτοιο;Ναι αλλά εγώ δεν μίλησα για τη διατήρηση της ορμής με οντολογικούς όρους, μίλησα για ένα αντικείμενο που θα την παραβιάζει.stavmanr έγραψε: ↑25 Νοέμ 2021, 20:38Η αρχή διατήρησης της ορμής είναι ένα εξαιρετικό παράδειγμα μη "φυσικής ύπαρξης".
Είναι μία θεωρία που περιλαμβάνει έννοιες (πχ. ορμή) κι όχι αντικείμενα.
Αυτό που μας απασχολεί είναι το τί εκφράζει αυτή η θεωρία (δηλαδή η φανταστική σύλληψη του νου), που μπορεί σε 50 χρόνια να θεωρείται εσφαλμένη.
1) Δεν με απασχολεί πόσοι υπάρχουν εδώ πέρα που να συμφωνούν μαζί μου.Είναι πολύ σαφές ότι δεν υπάρχει κανένας εδώ πέρα, εκτός από εσένα, που να ισχυρίζεται ότι η ύπαρξη είναι ταυτόσημη έννοια με την δυνατότητα ύπαρξης. Που βασικά δεν επιχειρηματολογείς καν για τη δυνατότητα ύπαρξης από ότι καταλαβαίνω, ισχυρίζεσαι ότι ακόμα και αν κάτι δεν έχει τη δυνατότητα να υπάρχει, ας υποθέσουμε για φυσικούς λόγους, αυτό σημαίνει όχι πραγματική ανυπαρξία δυνατότητας αλλά μάλλον κάποια έλλειψη κατανόησής σε σχέση με το πώς λειτουργεί το λανθάνον "σύστημα δυνατοτήτων".stavmanr έγραψε: ↑25 Νοέμ 2021, 20:38Δεν είμαι βέβαιος ότι κάποιος γενικά καταλαβαίνει επακριβώς τι λέει.
Αν ξέραμε ακριβώς τι λέμε, θα ήμασταν εμείς θεοί.
Εδώ ανταλλάσσουμε απόψεις, οπτικές, εμπειρίες. Δική μου θέση είναι ότι καμία λέξη στο μυαλό ενός ανθρώπου δεν είναι ταυτόσημη με την ίδια λέξη στο μυαλό άλλου ανθρώπου. Κάθε τι, σε κάθε άνθρωπο, αποτελεί ένα σύμπλεγμα αλληλοεξάρτησης εννοιών, συναισθημάτων κλπ, το οποίο συμβαίνει με τελείως μοναδικό τρόπο.
2) Εσύ τι εννοείς ως "ύπαρξη" αν όχι συγκεκριμένο μόρφωμα που παράγεται από ένα σύστημα; Εννοείς πχ. ότι η γη εμφανίστηκε ξαφνικά στο σύμπαν;
Ζμπουφ! κι έτσι;
Σου γράφω απλά ότι κάθε τι που αντιλαμβάνεσαι ότι "υπάρχει" υφίσταται μόνο ως αποτέλεσμα της δυνατότητας του υπάρχειν. Δεν μπορεί να υφίσταται οτιδήποτε αν δεν υπήρχε η δυνατότητα να υπάρχει. Κάθε τί αποτελεί μία στιγμιαία εικόνα (καρέ) μίας δυνατότητας που εξελίσσεται μέσα στο σύστημα.
Δυνατότητα και ύπαρξη είναι ένα και το αυτό.
Η διαφορά μας είναι ότι όταν κοιτάς το στιγμιαίο αποτέλεσμα (μορφώματα) είναι σαν να κοιτάς τα γκολ, ενώ αν κοιτάς τη δυνατότητα είναι σα να παρακολουθείς τον αγώνα.

Αν καταλήξαμε, έχουμε θέμα.Τουλάχιστον μετά από αρκετές συζητήσεις καταλήξαμε σε μια στοιχειώδη οντολογία, οπότε one step forward I guess.

Σε αυτά τα θέματα ακονίζεις το νου σου, δεν καταλήγεις.
Re: Υπάρχει Θεός;
Είπα πως τέτοιες προσφωνήσεις, πιθανόν να είναι τυχαίο εκ μέρους σου.taxalata xalasa έγραψε: ↑26 Νοέμ 2021, 18:44αφου διαβαζεις και αλλου τι γραφω. ουτε βουδα, ουτε κουδα, ουτε γιεσσουα κ ιουδα, που ειπε ο ποιητης. Δεν εχω σχεση με τα ανω που γραφεις. Αλλα ειδικα για τον παυλιτο οπως γραφεις εχω ωραιο θεμα αμα θελεις να το δουμε.Λοξίας έγραψε: ↑26 Νοέμ 2021, 10:00taxalata xalasa
Ας ξεκινήσω από το ΥΣ.
Όχι, δεν είναι αυτό. Δεν είναι τα ελληνοαμερικάνικα των μεταναστών...μπιλοζίρια (below zero), φέρε δυο μπρέντια (bread), τάληρα (dollars) και άλλα.
Αυτές οι προσφωνήσεις, χρησιμοποιούνται από Έλληνες ακολούθους ενός θρησκευτικού συγκρητισμού που έχει προκύψει τα τελαυταία 50 χρόνια.
'Ολοι οι θεοί, Θεός, Αλλάχ, Μπράχμα είναι ένας (ο Μεγάλος), οι θεοί των αρχαίων είναι θεότητες του τρίτου επιπέδου, Ιησούς (Τζήζας), Βούδας (Μπούντι) και άλλοι, είναι αντανάκλαση του Μεγάλου στο δικό μας επίπεδο, Ιωάννης (Τζόνις), Παύλος (Παυλίτο) και άλλοι, είναι "φωτισμένοι" κ.λπ.
Τα πάντα όλα δηλαδή...και τα κοάλα τίποτε...
Και νόμισα πως θα ήξερες σε ποιους αναφέρομαι. Δεν ήξερες, αλλά δεν είναι τίποτε σπουδαίο. Δεν υπάρχει λόγος συνέχειας εδώ.
Όμως...
Re: Υπάρχει Θεός;
...όμως ρε φίλε, τι να σου πω! Συνεχίζεις στο ίδιο βιολί...εξυπανακίστικη διδασκαλία.
Και αντί να ζητήσεις διευκρινήσεις, κοτσάρεις μια μαλακιούλα και νομίζεις πως έβαλες κάτω από την βάση στον κακό μαθητή...
Ρε ου...
Πάρε λοιπόν μια δική σου προτροπή (αν δεν καταλαβαίνεις τι γράφω, να πας σε γιατρό)...να στανιάρεις.
Διότι ΟΝΤΩΣ δεν κατάλαβες και προσπάθησες να την πεις, πως τάχα δεν είναι δική μου άποψη αυτά.
Σώωωωωπα! Θερμά συγχαρητήρια που βρήκες ότι εγώ πράγματι δεν έχω συνεισφέρει στην χριστιανική θεολογία.
Σου μετέφερα τι λέει η χριστιανική θεολογία ρε μπούφε και πως αυτά ξέρω εγώ πως λέει. Αλλά καθώς δεν είμαι ειδικός (άθεος γαρ), κάποιος πιο μελετημένος θα μπορούσε να διαφωτίσει το σημείο αυτό. Και εσύ το ερμήνευσες πως είναι δική μου άποψη!
Πιο μπούφος, μπαίνεις σε κλουβί για επίδειξη....
Μήπως έχεις και εσύ φαξογραμμή με τον Θεό; Ή μάλλον ανταλλάσσεται emails και μιλάτε καμιά φορά στο κινητό, ε;
Συνεχίζεις λοιπόν στο ίδιο βιολί και δεν εννοείς να αλλάξεις τον τρόπο σου.
Εξ άλλου, γιατί να αλλάξεις τρόπο; Σε καταλαβαίνω, δεν ήρθες να συνδιαλλαγείς. Να διδάξεις ήρθες.
Κάνε μας την χάρη λοιπόν και διέγραψέ με από ...μαθητή σου.
.
Είδες τι εύκολο είναι να διαγράφεις και, τάχα μου, να "διορθώνεις" με μαλακιούλες επειδή δεν καταλαβαίνεις τι γράφει ο άλλος.taxalata xalasa έγραψε: ↑26 Νοέμ 2021, 18:44Λοξίας έγραψε: ↑26 Νοέμ 2021, 10:00Λοιπόν, παρ' όλο που δεν απέφυγες τα λεκτικά "τσαλιμάκια", ήσουν πιο ξεκάθαρος.
Η δική μου άποψη έχει ως εξής: Αν δεν κατάλαβες τι έγραψα, μην το διαγράφεις, να πας στον γιατρό
Οι χριστιανική θελογία (από τον καιρό του Αυγουστίνου) λέει: αυτο δεν ειναι δικη σου αποψη Αν δεν κατάλαβες τι έγραψα, να πας στον γιατρό
Λόγος = ο λόγος του Θεού, η διδασκαλία του Θεού προς τους ανθρώπους, ο Χριστός ο ίδιος (και Θεός ήν ο Λόγος). αυτο δεν ειναι δικη σου αποψηΑν δεν κατάλαβες τι έγραψα, να πας στον γιατρό
Ακόμα και σήμερα, η θεολογία αυτή δεν έχει αλλάξει. αυτο δεν ειναι δικη σου αποψηΑν δεν κατάλαβες τι έγραψα, να πας στον γιατρό
Τώρα έρχεσαι εσύ *** και θέλεις να ψάξουμε κάποιο άλλο, κρυφό και υπόγειο νόημα, που (ίσως) ταυτίζει τον χριστιανικό θεολογικό Λόγο με τον μαθηματικό λόγο, βασισμένος σε μία ρήση του Ιωάννη. αυτο δεν ειναι δικη σου αποψηΑν δεν κατάλαβες τι έγραψα, να πας στον γιατρό
Υπάρχει ανάλογη μνεία σε άλλα χωρία των ευαγγελίων και όχι μόνον στην Αποκάλυψη; αυτο δεν ειναι δικη σου αποψηΑν δεν κατάλαβες τι έγραψα, να πας στον γιατρό
Δεν νομίζω να υπάρχει η ερμηνεία που θέτεις εσύ στην χριστιανική θεολογία, αλλά ας μιλήσουν οι "κατέχοντες". αυτο δεν ειναι δικη σου αποψηΑν δεν κατάλαβες τι έγραψα, να πας στον γιατρό
Φυσικά, εννοώ να έχει θεολογήσει η χριστιανική εκκλησία πάνω σε αυτό. Διότι μόνον τότε θα είχαμε κατάληξη. αυτο δεν ειναι δικη σου αποψηΑν δεν κατάλαβες τι έγραψα, να πας στον γιατρό
Το τι λέει/πρεσβεύει ένας μεμονωμένος ιερέας, εσύ, εγώ, ο άλλος, δεν λέει κάτι. αυτο δεν ειναι δικη σου αποψηΑν δεν κατάλαβες τι έγραψα, να πας στον γιατρό
Ας λύσουμε αυτό το πρόβλημα και μετά βλέπουμε αν τα πάντα στο Σύμπαν είναι μαθηματικός λόγος. αυτο δεν ειναι δικη σου αποψηΑν δεν κατάλαβες τι έγραψα, να πας στον γιατρό
Ξεκινησες να πεις την αποψη σου και δεν την ειπες και ειπες αλλωνωνε... τι τρεχει μαζι σου;.....Αν δεν κατάλαβες τι έγραψα, να πας στον γιατρό
Και αντί να ζητήσεις διευκρινήσεις, κοτσάρεις μια μαλακιούλα και νομίζεις πως έβαλες κάτω από την βάση στον κακό μαθητή...
Ρε ου...
Πάρε λοιπόν μια δική σου προτροπή (αν δεν καταλαβαίνεις τι γράφω, να πας σε γιατρό)...να στανιάρεις.
Διότι ΟΝΤΩΣ δεν κατάλαβες και προσπάθησες να την πεις, πως τάχα δεν είναι δική μου άποψη αυτά.
Σώωωωωπα! Θερμά συγχαρητήρια που βρήκες ότι εγώ πράγματι δεν έχω συνεισφέρει στην χριστιανική θεολογία.
Σου μετέφερα τι λέει η χριστιανική θεολογία ρε μπούφε και πως αυτά ξέρω εγώ πως λέει. Αλλά καθώς δεν είμαι ειδικός (άθεος γαρ), κάποιος πιο μελετημένος θα μπορούσε να διαφωτίσει το σημείο αυτό. Και εσύ το ερμήνευσες πως είναι δική μου άποψη!
Πιο μπούφος, μπαίνεις σε κλουβί για επίδειξη....
Δεν ξέρεις τι λέει η χριστιανική θεολογία (διότι δεν έχεις σχέση), αλλά το τι εννοεί ο Ιαωάννης το ξέρεις εσύ καλύτερα από τους θεολόγους, ε;taxalata xalasa έγραψε: ↑26 Νοέμ 2021, 18:44Κοιτα, οπως ειπα σε αυτα που γραφω, ολοι οι μετεπειτα ποιητες του Ιωαννη μπορουν να μεταφρασουν κατα το δοκουν.
Και εκαναν ακριβως αυτο που εγραψα και σου φαινονται μυστηρια και αποκρυφα για περιστρεφομενους δερβισηδες.
Ελαβε φαξ ο Αυγουστιος απο τον Θεο που του εγραφε "Αγαπητε Αugusto, για να μην μπερδευεσαι, οταν ειπα στον Ιωαννη "εν αρχην ην ο λογος...", εννοουσα τον Υιο μου τον Γιεσσουα που ητανε μαζι του, αλλα κεινος ο μπουφος δεν καταλαβε καλα και δεν το γραψε, ασχετως αν εγραψε ολα τα αλλα. Για γραφτο εσυ καλυτερα να τα καταλαβει ο κοσμος..."
Μήπως έχεις και εσύ φαξογραμμή με τον Θεό; Ή μάλλον ανταλλάσσεται emails και μιλάτε καμιά φορά στο κινητό, ε;
Συνεχίζεις λοιπόν στο ίδιο βιολί και δεν εννοείς να αλλάξεις τον τρόπο σου.
Εξ άλλου, γιατί να αλλάξεις τρόπο; Σε καταλαβαίνω, δεν ήρθες να συνδιαλλαγείς. Να διδάξεις ήρθες.
Κάνε μας την χάρη λοιπόν και διέγραψέ με από ...μαθητή σου.
.
Re: Υπάρχει Θεός;
https://mondrian.mashable.com/uploads%2 ... zonaws.com ...taxalata xalasa έγραψε: ↑26 Νοέμ 2021, 17:39φιλε, αν δεν καταλαβαινεις τι γραφω, να πας σε γιατρο.klg έγραψε: ↑26 Νοέμ 2021, 11:11Εδώ και τρεις σελίδες γράφεις ακριβώς το ίδιο ασυνάρτητο πράγμα, δεν απαντάς σε καμία επεξηγηματική ερώτηση και απλά επαναλαμβάνεις με υφάκι την ίδια βλακώδη ερώτηση. Είσαι ο ορισμός του psychotic. Αλλά πάμε πάλι μπας και το εμπεδώσουμε.taxalata xalasa έγραψε: ↑26 Νοέμ 2021, 02:54Καλα ρε συ, σε ρωταω ομορφα, χωρις στολισμους, να μου πεις τι ειναι ο λογος του Ιωαννη και ποια η διαφορα του απο τον λογο του π και μου απαντας δεν είναι διαίρεση πραγμάτων, λες και εγω ειπα οτι ειναι διαιρεση πραγματων...και λες εμενα psychotic μανευγε.
Για να ξερεις τι δεν ειναι, πρεπει να εχεις εστω μια επαφη με το τι ειναι. Πες μας λοιπον, θα σε παρακαλαμε...;
τι κρυβεσαι πισω απο τα δεν.;
Δεν υπάρχει "λογική του π". Αυτό είναι δική σου αδόκιμη ορολογία δική σου. Οι σταθερές που σπαμάρεις είναι διαιρέσεις πραγμάτων, όσο και αν το διαγράφεις εσύ αυτό δεν αλλάζει. Αν πιστεύεις ότι ο θεός είναι διαίρεση πραγματών (δεδομένου ότι αυτό άλλαξες σε αυτό που έγραψα) πρέπει να μας το παρέχεις υπο τη μορφή κάποιου ορισμού. Αν θες να ορίσεις κάποια λογική του π δικαίωμά σου, αλλά πρέπει να μας παρέχεις τον ορισμό. Αν με το λογική του π, προσπαθείς να εξισωσεις μια μαθηματική έκφραση με μια έκφραση τυπικής λογικής, πες το ξεκάθαρα για να μπορέσουμε να κάνουμε κάποια σοβαρή κριτική σε ότι γράφεις εδώ και τόσες σελίδες.Δεν έχω ασχοληθεί να σε στολίσω καν, είσαι πολύ low-hanging fruit.
«...γιατί σκοπός μας δεν είναι να μάθουμε πολλά. Σκοπός μας είναι μέσα από την εξάσκησή μας να φέρουμε σε κατάσταση κβαντισμού τον ίδιο το νου μας...»
Re: Υπάρχει Θεός;
https://mondrian.mashable.com/uploads%2 ... zonaws.com ...taxalata xalasa έγραψε: ↑26 Νοέμ 2021, 18:50Οτι ειναι καθενας βλεπει.
Αν βλεπεις μαλακιες, υπαρχει ΛΟΓΟΣ.
Να πας σε ΜαλακιοφθαλμοΛΟΓΟ να σε κοιταξει.
Χαϊβανι. حيوان
«...γιατί σκοπός μας δεν είναι να μάθουμε πολλά. Σκοπός μας είναι μέσα από την εξάσκησή μας να φέρουμε σε κατάσταση κβαντισμού τον ίδιο το νου μας...»
Re: Υπάρχει Θεός;
Ναι, no shit...

Δεν μας απασχολεί να βρούμε κάτι τέτοιοιο, το ανάφερα σε ως παράδειγμα στο πώς είμαστε bounded εντός του συστήματος φυσικής, σε σχέση με τη δυνατότητα ύπαρξης.
Δεν είπα ότι πρέπει να σε απασχολεί, αλλά δεν μπορεί εδώ και χρόνια να γράφεις συνεχώς επιχειρήματα του στυλ "μα πώς γίνεται το Χ abstract concept να μην υπάρχει εφόσον το σκέφτεσαι" και να σου φαίνεται σκανδαλιστικό ότι κανείς δεν συμμερίζεται μια τόσο σκεπτικιστική θέση όσο σε ζητήματα οντολογίας.
Βασικά δεν ξέρω σε ποια βάση μπορούμε να κάνουμε αυτή τη συζήτηση. Στην οντολογία που επαφύεται της φυσικής (i.e υπάρχει ό,τι έχει measurable observables) το αντεπιχείρημά σου είναι ότι απλώς δεν έχουμε ακόμα τις διανοητικές ικανότητες να αντιληφθούμε άπειρες δυνατότητες ύπαρξης. Το να γράφεις "κάθε τι που αντιλαμβάνεσαι ότι "υπάρχει" υφίσταται μόνο ως αποτέλεσμα της δυνατότητας του υπάρχειν" είναι κάπως ταυτολογικό, προφανώς ο,τιδήποτε υπάρχει ipso facto έχει τη δυνατότητα να υπάρχει. Αυτό που δεν καταλαβαίνω από αυτά που γράφεις, είναι πώς στηρίζεις την "άπειρη" δυνατότητα ύπαρξης (που το άπειρο για εμένα είναι η βάση του επιχειρήματός σου). Δεν βλέπω από που προκύπτει ότι είναι άπειρες.stavmanr έγραψε: ↑25 Νοέμ 2021, 20:382) Εσύ τι εννοείς ως "ύπαρξη" αν όχι συγκεκριμένο μόρφωμα που παράγεται από ένα σύστημα; Εννοείς πχ. ότι η γη εμφανίστηκε ξαφνικά στο σύμπαν;
Ζμπουφ! κι έτσι;
Σου γράφω απλά ότι κάθε τι που αντιλαμβάνεσαι ότι "υπάρχει" υφίσταται μόνο ως αποτέλεσμα της δυνατότητας του υπάρχειν. Δεν μπορεί να υφίσταται οτιδήποτε αν δεν υπήρχε η δυνατότητα να υπάρχει. Κάθε τί αποτελεί μία στιγμιαία εικόνα (καρέ) μίας δυνατότητας που εξελίσσεται μέσα στο σύστημα.
Δυνατότητα και ύπαρξη είναι ένα και το αυτό.
Η διαφορά μας είναι ότι όταν κοιτάς το στιγμιαίο αποτέλεσμα (μορφώματα) είναι σαν να κοιτάς τα γκολ, ενώ αν κοιτάς τη δυνατότητα είναι σα να παρακολουθείς τον αγώνα.
Καταλήξαμε να την διατυπώσεις, σίγουρα κάτι είναι και αυτό.
Ενπηρειά και σθένος σου πήρε 6 σελίδες να κάνεις άρνηση απαιτούμενος. Είμαι νεαρή γυναίκα, είμαι νεαρή γυναίκα, είμαι νεαρή γυναίκα, είμαι νεαρή γυναίκα. Ακόμα και οι Ζαίοι δεν χρειάζονται τα δύο χρώματα σαν κυρίες.
Thank you Google Translate.
Thank you Google Translate.
Re: Υπάρχει Θεός;
Η Φυσική είναι ένα μεταφυσικό σύστημα ερμηνείας του κόσμου (θεωρητική ερμηνεία). Μέσω αυτής προσπαθούμε να περιγράψουμε το σύστημα στο οποίο υποθέτει ότι είμαστε bounded. Και φυσικά διαρκώς αναθεωρούμε αυτά τα οποία καταγράφει προσπαθώντας να καταλάβουμε τί συμβαίνει.
Όλα υπάρχουν. Τα πάντα. Γι' αυτό κι επηρεάζουν την εξέλιξη του κόσμου.Δεν είπα ότι πρέπει να σε απασχολεί, αλλά δεν μπορεί εδώ και χρόνια να γράφεις συνεχώς επιχειρήματα του στυλ "μα πώς γίνεται το Χ abstract concept να μην υπάρχει εφόσον το σκέφτεσαι" και να σου φαίνεται σκανδαλιστικό ότι κανείς δεν συμμερίζεται μια τόσο σκεπτικιστική θέση όσο σε ζητήματα οντολογίας.
Το πώς επηρεάζουν είναι αυτό που εξετάζουμε κι όχι αν επηρεάζουν.
Το να υποστηρίζουμε ότι τα δεδομένα του εγκεφάλου (σκέψεις, εικόνες κλπ) δεν επηρεάζουν τους γύρω είναι σα να αρνούμαστε την επικοινωνία.
Βάλε όποια βάση θέλεις εσύ κι ανάπτυξε το σκεπτικό σου.Βασικά δεν ξέρω σε ποια βάση μπορούμε να κάνουμε αυτή τη συζήτηση. Στην οντολογία που επαφύεται της φυσικής (i.e υπάρχει ό,τι έχει measurable observables) το αντεπιχείρημά σου είναι ότι απλώς δεν έχουμε ακόμα τις διανοητικές ικανότητες να αντιληφθούμε άπειρες δυνατότητες ύπαρξης. Το να γράφεις "κάθε τι που αντιλαμβάνεσαι ότι "υπάρχει" υφίσταται μόνο ως αποτέλεσμα της δυνατότητας του υπάρχειν" είναι κάπως ταυτολογικό, προφανώς ο,τιδήποτε υπάρχει ipso facto έχει τη δυνατότητα να υπάρχει. Αυτό που δεν καταλαβαίνω από αυτά που γράφεις, είναι πώς στηρίζεις την "άπειρη" δυνατότητα ύπαρξης (που το άπειρο για εμένα είναι η βάση του επιχειρήματός σου). Δεν βλέπω από που προκύπτει ότι είναι άπειρες.stavmanr έγραψε: ↑25 Νοέμ 2021, 20:382) Εσύ τι εννοείς ως "ύπαρξη" αν όχι συγκεκριμένο μόρφωμα που παράγεται από ένα σύστημα; Εννοείς πχ. ότι η γη εμφανίστηκε ξαφνικά στο σύμπαν;
Ζμπουφ! κι έτσι;
Σου γράφω απλά ότι κάθε τι που αντιλαμβάνεσαι ότι "υπάρχει" υφίσταται μόνο ως αποτέλεσμα της δυνατότητας του υπάρχειν. Δεν μπορεί να υφίσταται οτιδήποτε αν δεν υπήρχε η δυνατότητα να υπάρχει. Κάθε τί αποτελεί μία στιγμιαία εικόνα (καρέ) μίας δυνατότητας που εξελίσσεται μέσα στο σύστημα.
Δυνατότητα και ύπαρξη είναι ένα και το αυτό.

Τελευταία επεξεργασία από το μέλος stavmanr την 26 Νοέμ 2021, 21:39, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
-
Νέα δημοσίευση Πρέπει να θεωρήσουμε ότι ο Θεός υπάρχει εάν δεν μπορούμε να αποδείξουμε ότι δεν υπάρχει;
από Άθεος » 13 Μάιος 2024, 08:14 » σε Θρησκειολογία - 456 Απαντήσεις
- 12213 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Άθεος
03 Μαρ 2025, 20:24
-
-
-
Νέα δημοσίευση Υπάρχει Θεός;
από Α Φ Ρ Ο Δ Ι Τ Η 3 6 5 - 24_7 » 08 Σεπ 2024, 09:43 » σε Θρησκειολογία - 2671 Απαντήσεις
- 41343 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Citroenakias
Χθες, 16:13
-
-
- 1 Απαντήσεις
- 400 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Unicex
07 Μαρ 2025, 10:12
-
-
Νέα δημοσίευση Υπάρχει ο Θεός των Γιουδαίων;
από taxalata xalasa » 19 Οκτ 2024, 19:07 » σε Θρησκειολογία - 202 Απαντήσεις
- 3730 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από taxalata xalasa
29 Οκτ 2024, 19:52
-