Lord Brum έγραψε: ↑25 Ιαν 2022, 12:47
stavmanr έγραψε: ↑25 Ιαν 2022, 12:30
πατησιωτης έγραψε: ↑25 Ιαν 2022, 12:27
Δεν θα κουρασθώ να το βάζω αυτό το λινκ που είναι πριν από ένα χρόνο.Εκεί μπορείς να δεις και 20 σελίδες σχόλια που πολλοί από όσους φωνάζουν σήμερα γιατί άφησαν την Αττική Οδό ανοιχτή φώναζαν πέρυσι γιατί έκλεισε η Εθνική Οδός.
Μπορούμε να εξετάσουμε τις δύο περιπτώσεις χωριστά.
- Στη μία περίπτωση δεν γίνονται οι απαραίτητες εργασίες καθαρισμού του οδοστρώματος και διατάσσεται πάγωμα των συγκοινωνιών.
- Στην άλλη περίπτωση δεν γίνονται οι απαραίτητες εργασίες καθαρισμού του οδοστρώματος, δεν διατάσσεται πάγωμα των συγκοινωνιών κι εγκλωβίζεται κόσμος στους δρόμους.
Βλέπεις κάτι κοινό στις δύο περιπτώσεις;
στο ζαίικο μυαλό σου υπάρχει ένας μαγικός κόσμος όπου όλα μπορούν να λειτουργούν αρκεί το κράτος πατερούλης να φροντίσει τον πολίτη ο οποίος έχει μόνο δικαιώματα και καμία υποχρέωση (πχ να βαλει αλυσιδες). Στον πραγματικό κόσμος όταν έρχεται τέτοιοα κακοκαιρία λουφάζεις μέχρι να περάσει και ακόμη και αν όλα γίνουν σωστά πάλι οι δρόμοι ενδέχεται να έιναι απροσπέλαστοι
Νομίζω ότι καταρχήν το ποστ σου είναι άσχετο με το quote. Κάπου τα έμπλεξες. Ίσως και να έκανες λάθος παράθεση. Στην καλύτερη περίπτωση που δεν έμπλεξες τα μπούτια σου...
Οι κρατικοί μηχανισμοί δεν υπάρχουν για να κάθονται και να κάνουν φιλοσοφικές αναλύσεις των δικαιωμάτων και των υποχρεώσεων, σε ένα καναπέ.
Υπάρχουν για να προλαβαίνουν, να επεμβαίνουν και να διατηρούν τους δρόμους καθαρούς σε όσο το δυνατό μεγαλύτερο βαθμό.
Συνήθως χρειάζεται συνεργασία τροχαίας, δήμου και περιφέρειας.
Συνήθως κανένα από τα παραπάνω δεν μπορεί να συνεννοηθεί με τον εαυτό του, πολλώ δε μάλλον με τους υπόλοιπους.