είμαι σίγουρη ότι έχεις περάσει πλέον στους θρύλους των περιοχών που διαβηκες και θα γίνει γνωστό από στόμα σε στόμα το άγος σου .
βοηθάει και το όνομα.
Ερμής ο Ξεφορτιστος

εννοείται απο τη μπαταρία, δε έχει νοημα οτιδηποτε άλλο
αυτο.
Για δευτερο αυτοκίνητο πόλης που θα κινείται σε μια ακτίνα 50χλμ ειναι μια χαρά, αρκεί να είναι μικρό, όπως ένα χοντα που έχω δει. Απλά μη το βγάλεις έξω για ταξίδι.
Πρώτα απο όλα οι Βαρδινογιάννηδες και σία έχουν στα χέρια τους και τον ηλεκτρισμό, οπότε θα τα παίρνουν και απο εκεί.OANNHSEA έγραψε: ↑07 Μαρ 2022, 14:43Το πρόβλημα με τους ταχυφορτιστές το έχουν και οι ΗΠΑ. Κάποιες φορές σχηματίζονται ουρές στα σημεία που έχει ταχυφορτιστές.
Οι Νορβηγοί έχουν φτιάξει ταχυφορτιστές στους δρόμους, αλλά εκεί είναι Νορβηγία.
Γενικά είναι βλακεία να αγοράσει κάποιος σήμερα στην Ελλάδα των Βαρδηνογιάννηδων και σία, ηλεκτρικό αμάξι.
Το πιο λογικό είναι να πάρει ένα επαγγελματικό μικρό - βανάκι - με δικό του ταχυφορτιστή στην έδρα της επιχείρησης του - για κοντινές διαδρομές.
Αυτό συμφέρει...
.
Απο Αθήνα;Σέρπικο έγραψε: ↑08 Μαρ 2022, 10:17Ερμη , σκεφτηκα την περιπρτεια σου χθες οταν ειδα διαφημιση του id4.
Να το παρει κάποιος και να "φορτωσει" την οικογενεια για να ανεβει στην χαλκιδικη πχ για καλοκαιρινες διακοπες.....
Βαρος,ερκοντισιον,ραδιοφωνο ολα εν λειτουργία ,να μειωνουν την αυτονομία συνεχως και ταυτοχρονα ,αδυναμια γρηγορης φορτισης αλλα και αυξημενο κοστος οταν γινει,σε σχεση με το πετρελαιο.
Εφιαλτης.
Ισα που κανει αναστροφη απο λαμια , το πολυ..
χμ, εδω υπαρχει ενα ποιντ, και συγκεκριμμενα με αυτοκινητο που οδηγεις πρωτη φορα, και ακομη πιο συγκεκριμμενα vwΑΧΑΡΙΣΤΟΣ έγραψε: ↑06 Μαρ 2022, 02:08Δε μου πεφτει λογος και καλυτερα να κοιταζω τη δουλεια μου αλλα 150-160 με μωρο μεσα?Ερμής έγραψε: ↑05 Μαρ 2022, 23:55Όντως μεγάλη ταλαιπωρία και δυστυχώς δεν ήμουν και μόνος.
Όχι δεν έπιασα πολυ υψηλές ταχύτητες, το πολύ 150-160 και για λίγο.
Απο τα 140 και πάνω η αυτονομία είναι να την κλαίνε οι ρέγγες. Και ακόμη περισσότερο σε δρόμους με ανηφόρες, εκεί όσο και οικονομία να κάνεις, δε μπορείς να το αποφύγεις.
Έπαθα και έμαθα.
Παιδιά αποκλειστικά ηλεκτρικό αξίζει ΜΟΝΟ κάποιο πολύ μικρό και μόνο μέσα σε πόλεις όπως Αθήνα Θεσσαλονίκη.
Το πρόβλημα της έλλειψης ταχυφορτιστών στο ελ δίκτυο πιστεύω είναι μεγαλύτερο και απο το πρόβλημα της αυτονομίας(το οποίο είναι μεγάλος πονοκέφαλος)
Ναι ,απο αθηνα εννοούσα! Λιγο η ανηφόρα ,λιγο ο καλός δρομος για ταχυτητα,λιγο το ερκοντισιον,η χαλαρότητα ,ολα συνηγορούν στο πατητα του γκαζιου και στον ερχομο του εφιαλτηΕρμής έγραψε: ↑08 Μαρ 2022, 10:22Απο Αθήνα;Σέρπικο έγραψε: ↑08 Μαρ 2022, 10:17Ερμη , σκεφτηκα την περιπρτεια σου χθες οταν ειδα διαφημιση του id4.
Να το παρει κάποιος και να "φορτωσει" την οικογενεια για να ανεβει στην χαλκιδικη πχ για καλοκαιρινες διακοπες.....
Βαρος,ερκοντισιον,ραδιοφωνο ολα εν λειτουργία ,να μειωνουν την αυτονομία συνεχως και ταυτοχρονα ,αδυναμια γρηγορης φορτισης αλλα και αυξημενο κοστος οταν γινει,σε σχεση με το πετρελαιο.
Εφιαλτης.
Ισα που κανει αναστροφη απο λαμια , το πολυ..
Αν το πηγαίνεις πατητό, φτάνεις δε φτάνεις Στυλίδα*
Στις ανηφοριές είναι το καλό το ζόρι, εκεί κλαις με μαυρο δάκρυ.
Θα γράψω σε λίγο και τα της επιστροφής, που δεν ειχε περιπέτεια αλλά φάνηκε καλύτερα πως δουλεύει.
*πατητο φτάνεις δε φτάνεις Θερμοπύλες τωρα που το υπολογίζω καλύτερα. Ξέχασα οτι ο δρόμος ειναι σχετικά ανηφορικός μέχρι τη μαλεσίνα.
Εξήγησα παρακάτω το της ταχύτητας.Ασέβαστος έγραψε: ↑08 Μαρ 2022, 10:28χμ, εδω υπαρχει ενα ποιντ, και συγκεκριμμενα με αυτοκινητο που οδηγεις πρωτη φορα, και ακομη πιο συγκεκριμμενα vwΑΧΑΡΙΣΤΟΣ έγραψε: ↑06 Μαρ 2022, 02:08Δε μου πεφτει λογος και καλυτερα να κοιταζω τη δουλεια μου αλλα 150-160 με μωρο μεσα?Ερμής έγραψε: ↑05 Μαρ 2022, 23:55Όντως μεγάλη ταλαιπωρία και δυστυχώς δεν ήμουν και μόνος.
Όχι δεν έπιασα πολυ υψηλές ταχύτητες, το πολύ 150-160 και για λίγο.
Απο τα 140 και πάνω η αυτονομία είναι να την κλαίνε οι ρέγγες. Και ακόμη περισσότερο σε δρόμους με ανηφόρες, εκεί όσο και οικονομία να κάνεις, δε μπορείς να το αποφύγεις.
Έπαθα και έμαθα.
Παιδιά αποκλειστικά ηλεκτρικό αξίζει ΜΟΝΟ κάποιο πολύ μικρό και μόνο μέσα σε πόλεις όπως Αθήνα Θεσσαλονίκη.
Το πρόβλημα της έλλειψης ταχυφορτιστών στο ελ δίκτυο πιστεύω είναι μεγαλύτερο και απο το πρόβλημα της αυτονομίας(το οποίο είναι μεγάλος πονοκέφαλος)
Όπως το σκέφτηκες, ξέχνα το απλά. Η πλάκα είναι να το πάρει κανείς αμαθος σαν εμενα και να πάει να ανέβει κανένα καρπενήσι, ή προς Αράχωβα να το παίξει και μόρτηςΣέρπικο έγραψε: ↑08 Μαρ 2022, 10:31Ναι ,απο αθηνα εννοούσα! Λιγο η ανηφόρα ,λιγο ο καλός δρομος για ταχυτητα,λιγο το ερκοντισιον,η χαλαρότητα ,ολα συνηγορούν στο πατητα του γκαζιου και στον ερχομο του εφιαλτηΕρμής έγραψε: ↑08 Μαρ 2022, 10:22Απο Αθήνα;Σέρπικο έγραψε: ↑08 Μαρ 2022, 10:17Ερμη , σκεφτηκα την περιπρτεια σου χθες οταν ειδα διαφημιση του id4.
Να το παρει κάποιος και να "φορτωσει" την οικογενεια για να ανεβει στην χαλκιδικη πχ για καλοκαιρινες διακοπες.....
Βαρος,ερκοντισιον,ραδιοφωνο ολα εν λειτουργία ,να μειωνουν την αυτονομία συνεχως και ταυτοχρονα ,αδυναμια γρηγορης φορτισης αλλα και αυξημενο κοστος οταν γινει,σε σχεση με το πετρελαιο.
Εφιαλτης.
Ισα που κανει αναστροφη απο λαμια , το πολυ..
Αν το πηγαίνεις πατητό, φτάνεις δε φτάνεις Στυλίδα*
Στις ανηφοριές είναι το καλό το ζόρι, εκεί κλαις με μαυρο δάκρυ.
Θα γράψω σε λίγο και τα της επιστροφής, που δεν ειχε περιπέτεια αλλά φάνηκε καλύτερα πως δουλεύει.
*πατητο φτάνεις δε φτάνεις Θερμοπύλες τωρα που το υπολογίζω καλύτερα. Ξέχασα οτι ο δρόμος ειναι σχετικά ανηφορικός μέχρι τη μαλεσίνα.
αληθεια, γιατι πιστευετε οτι μαλακια σας σερβιρουν;
υπαρχει εξτρα, 12βολτη μπαταρια, οπως στα συμβατικα.
ναι κάτι τέτοιο κατάλαβα πως παίζει, πως για αυτά παίζει κάτι ξεχωριστό.
συντηρηση μηδεν. κανα φιλτρο καμπινας, και λαστιχα.Ερμής έγραψε: ↑08 Μαρ 2022, 10:04
Για δευτερο αυτοκίνητο πόλης που θα κινείται σε μια ακτίνα 50χλμ ειναι μια χαρά, αρκεί να είναι μικρό, όπως ένα χοντα που έχω δει. Απλά μη το βγάλεις έξω για ταξίδι.
Πρέπει να το έχεις μόνιμα στο ρευμα οταν δε κινείται σε περίπτωση που δεν υπάρχει κάτι πέρα απο οικιακή πριζα. Δε ξερω φυσικά τι παίζει με την κατανάλωση του, εμένα μου έφαγε ένα τριανταπεντάρι περίπου για την απόσταση Γύθειο- π.φάληρο, όταν το δίλιτρο σιτροέν θέλει γυρω στα σαράντα.
Βέβαια δε ξέρω τι παίζει απο το κόστος της συντήρησης, οκ δεν έχει τα κλασσικά των ΜΕΚ αλλά δε ξέρω με τα ανταλλακτικά του τι παίζει, μπορεί να κοστίζουν όσο το ίδιο το αυτοκίνητο.
Τωρα που το σκέφτομαι όμως γιατί να μη πάρει κάποιος για πόλη ένα υβριδικό;
Ειλικρινά δε βρήκα ουτε ένα σημείο που να υπερέχει των ΜΕΚ, ίσως μόνο στη ροπή αλλά κλάιν.
Πάντως η ρήση που λέει οτι αφού υπάρχει ρεύμα ακόμη και στο τελευταίο ελ χωριό, τότε το λύσαμε το θέμα ηλεκτροκίνηση είναι πλήρως ανυπόστατη.