επισης ανα ανεβεις στα καλαβρυτα και ανακαλυψεις οτι για καποιο λογο επαψε να υπαρχει ηλεκτρισμος εκει δεν εχεις κανενα προβλημα να κατεβεις. και μολις κατεβεις θα εισαι μισοφορτισμενος, απο τα φρενα...
παραπροχθές επιστρέφοντας απο Ναυπλιο προσπέρασα ένα Tesla X που πηγαινε με 90 τέρμα δεξιά στις κατηφόρες στους Αγ Θεοδώρους με full regeneration προφανως..
σε χαμηλες ταχυτητες, ειναι στα καλυτερα του, και επηρεαζεται ελαχιστα απο συνεχομενες αυξομειωσεις, δηλαδη σε φουρκετες γκαζι φρενο συνεχεια αλλα με μωτ 50, θα εχεις καταναλωση οχι πολυ διαφορετικη απο το να πηγαινεις με 50 στην εθνικη.
κατι εχεις καταλάβει λιγο λάθος.
Η χωρητικότητα μιας μπαταρίας λιθίου δεν εναι σταθερή, ειναι συνάρτηση του ρυθμού αποφόρτισης, όσο πιο γρηγορα την αδειάζεις, τόσο πιο μικρή ειναι.
Γιατί rx8; Αφού το μέσο ηλεκτρικό έχει πολύ καλές επιταχύνσεις;
Η απόλαυση στην οδήγηση με την αποτελεσματικότητα είναι δύο τελείως διαφορετικα πράγματα. Γι αυτό και πουλάνε σα ζεστά ψωμακια κάτι στάρλετ πισωκινητα των 80s
Έχω δει τέτοιο, δικέ μου σε αγώνα drift στις Σέρρες.
Θα ανεβάσω σύντομα νήμα σχετικά με την εμπειρια - περιπέτεια μου που σχετίζεται με ηλεκτροκίνηση. Ταξίδι με ηλεκτροκίνητο όχημα στους ελ δρόμους. Από Αθήνα μέχρι Γύθειο.
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
Για παράδειγμα, ένα πρόβλημα στο λογισμικό ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου χρειάζεται κατά μέσο όρο πέντε εργάσιμες ημέρες για να επισκευαστεί, ενώ το ίδιο πρόβλημα σε ένα αυτοκίνητο με κινητήρα βενζίνης απαιτεί το πολύ τρεις ημέρες και τέσσερις σε ένα ντίζελ.
seems legit.
To be old and wise, you must first be young and stupid.
Για παράδειγμα, ένα πρόβλημα στο λογισμικό ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου χρειάζεται κατά μέσο όρο πέντε εργάσιμες ημέρες για να επισκευαστεί, ενώ το ίδιο πρόβλημα σε ένα αυτοκίνητο με κινητήρα βενζίνης απαιτεί το πολύ τρεις ημέρες και τέσσερις σε ένα ντίζελ.
seems legit.
Θα σου ελεγα δες την περίπτωση του ταλαιπωρου, αλλά με το κουβαγκεν που πήγε κ πήρε, κ βενζίνη να ήταν, την ίδια ταλαιπα θα πέρναγε
Για παράδειγμα, ένα πρόβλημα στο λογισμικό ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου χρειάζεται κατά μέσο όρο πέντε εργάσιμες ημέρες για να επισκευαστεί, ενώ το ίδιο πρόβλημα σε ένα αυτοκίνητο με κινητήρα βενζίνης απαιτεί το πολύ τρεις ημέρες και τέσσερις σε ένα ντίζελ.
seems legit.
Θα σου ελεγα δες την περίπτωση του ταλαιπωρου, αλλά με το κουβαγκεν που πήγε κ πήρε, κ βενζίνη να ήταν, την ίδια ταλαιπα θα πέρναγε
η "επισκευη" λογισμικου (πως στο μπουντζο επισκευαζεις λογισμικο, τεσπα) δεν μπορει να εχει σχεση με το αν το λογισμικο αυτο ειναι για βενζινη, ντιζελ, μαζουτ, υγραεριο, καρβουνα, η οτι αλλο.
To be old and wise, you must first be young and stupid.
Οι απόψεις και τα σχόλια που δημοσιεύονται σε αυτό το Φόρουμ είναι προσωπικά και δεν αντιπροσωπεύουν αυτές της Διαχείρισης του Phorum.com.gr
Το κάθε μέλος, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη των δημοσιεύσεών του, των απόψεων / θέσεων που εκφράζονται
μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται.
Η Διαχείριση του Phorum.com.gr σε καμία περίπτωση δεν αποδέχεται οποιαδήποτε ευθύνη, για οποιαδήποτε συμβουλή ή συστάσεις που κάνει ή υπονοεί κάποιο μέλος ή επισκέπτης του Phorum.com.gr
η οποία έχει ως αποτέλεσμα οποιαδήποτε απώλεια / ζημία, με οποιονδήποτε τρόπο, για μέλος του Phorum.com.gr, ή για οποιοδήποτε άλλο πρόσωπο.
Επιπλέον, η Διαχείριση του Phorum.com.gr δεν είναι και δεν μπορεί να είναι υπεύθυνη, για το περιεχόμενο οποιουδήποτε άλλου ιστοτόπου στο Διαδίκτυο,
που έχει συνδεθεί με σύνδεσμο (link) από το Phorum.com.gr
Για άμεση επικοινωνία με τη Διαχείριση του Phorum.com.gr μπορείτε να συμπληρώνετε τη φόρμα της σελίδας Επικοινωνίας του Phorum.com.gr παρακάτω.