Χι,χι

Οποτε, θα το ξαναεκανες στο επομενο σου αμαξι;Maspoli έγραψε: ↑19 Μάιος 2022, 23:10Λοιπον λίγα παραπάνω ως προς το τι αντιμετώπισα εγω:
Εγώ ήταν κάποια περίοδος ετών που έκανα πολλά χιλιόμετρα. Με το αυτοκίνητο που συζητάμε μπορεί να έκανα και 40.000+ χιλιόμετρα το χρόνο. Τα χιλιόμετρα είχαν κατά το 95% να κάνουν με οδήγηση σε αυτοκινητοδρομο, με ψιλό σταθερή ταχύτητα και χωρίς εξάρσεις στο γκάζι. Η ζημια βγήκε περίπου στα 65000 χιλιόμετρα με υγραεριοκίνηση. Υπήρχαν πριν 100.000 χλμ με βενζίνη που το αμαξάκι δεν είχε βγάλει τίποτα και ακολούθησαν μετά την επισκευή και επιστροφή στη βενζινοκίνηση αλλες 120.000 χλμ που πάλι ήταν απροβλημάτιστα. Το θεμα της βλάβης ήταν καθαρά το αέριο.
Τωρα αν κάποιος οδηγάει μικρές αποστάσεις μέσα στην πόλη, ο κινητήρας μπορεί να μην προλαβαίνει να θερμανθεί τόσο λόγω των μεγαλύτερων θερμοκρασιών (και λιγότερων τριβών) του υγραερίου και θα βγάλει πιθανότατα περισσότερα χιλιόμετρα. Σίγουρα όμως δεν θα κάνει τα χιλιόμετρα που θα έκανε χωρίς την αλλαγή καυσίμου εφόσον οι συνθήκες μένουν ίδιες.
Σαν κατανάλωση καυσίμου, η κατανάλωση με υγραέριο θα έλεγα ότι ίσως βγαίνει 20% υψηλότερη. Όντας όμως αρκετά φθηνότερο σε τιμή, κερδίζεις από εκεί. Για την περίοδο που το χρησιμοποιούσα, υπολόγιζα το όφελος γύρω στο 25-30%. Αν έχουν αλλάξει τώρα τα πράγματα με τις τιμές, δεν τον ξέρω.
Σε συζητήσεις με άλλους, τα γιαπωνέζικα ήταν πιο γρήγορα στο να επισκεφτούν το συνεργείο, τα ευρωπαϊκά πήγαιναν αργότερα (και όσο πιο παλιά τόσο καλύτερα το άντεχαν)
Οχι.Volk έγραψε: ↑19 Μάιος 2022, 23:16Οποτε, θα το ξαναεκανες στο επομενο σου αμαξι;Maspoli έγραψε: ↑19 Μάιος 2022, 23:10Λοιπον λίγα παραπάνω ως προς το τι αντιμετώπισα εγω:
Εγώ ήταν κάποια περίοδος ετών που έκανα πολλά χιλιόμετρα. Με το αυτοκίνητο που συζητάμε μπορεί να έκανα και 40.000+ χιλιόμετρα το χρόνο. Τα χιλιόμετρα είχαν κατά το 95% να κάνουν με οδήγηση σε αυτοκινητοδρομο, με ψιλό σταθερή ταχύτητα και χωρίς εξάρσεις στο γκάζι. Η ζημια βγήκε περίπου στα 65000 χιλιόμετρα με υγραεριοκίνηση. Υπήρχαν πριν 100.000 χλμ με βενζίνη που το αμαξάκι δεν είχε βγάλει τίποτα και ακολούθησαν μετά την επισκευή και επιστροφή στη βενζινοκίνηση αλλες 120.000 χλμ που πάλι ήταν απροβλημάτιστα. Το θεμα της βλάβης ήταν καθαρά το αέριο.
Τωρα αν κάποιος οδηγάει μικρές αποστάσεις μέσα στην πόλη, ο κινητήρας μπορεί να μην προλαβαίνει να θερμανθεί τόσο λόγω των μεγαλύτερων θερμοκρασιών (και λιγότερων τριβών) του υγραερίου και θα βγάλει πιθανότατα περισσότερα χιλιόμετρα. Σίγουρα όμως δεν θα κάνει τα χιλιόμετρα που θα έκανε χωρίς την αλλαγή καυσίμου εφόσον οι συνθήκες μένουν ίδιες.
Σαν κατανάλωση καυσίμου, η κατανάλωση με υγραέριο θα έλεγα ότι ίσως βγαίνει 20% υψηλότερη. Όντας όμως αρκετά φθηνότερο σε τιμή, κερδίζεις από εκεί. Για την περίοδο που το χρησιμοποιούσα, υπολόγιζα το όφελος γύρω στο 25-30%. Αν έχουν αλλάξει τώρα τα πράγματα με τις τιμές, δεν τον ξέρω.
Σε συζητήσεις με άλλους, τα γιαπωνέζικα ήταν πιο γρήγορα στο να επισκεφτούν το συνεργείο, τα ευρωπαϊκά πήγαιναν αργότερα (και όσο πιο παλιά τόσο καλύτερα το άντεχαν)
Πληρωσες, επαθες, εμαθες!Maspoli έγραψε: ↑19 Μάιος 2022, 23:26Οχι.Volk έγραψε: ↑19 Μάιος 2022, 23:16Οποτε, θα το ξαναεκανες στο επομενο σου αμαξι;Maspoli έγραψε: ↑19 Μάιος 2022, 23:10Λοιπον λίγα παραπάνω ως προς το τι αντιμετώπισα εγω:
Εγώ ήταν κάποια περίοδος ετών που έκανα πολλά χιλιόμετρα. Με το αυτοκίνητο που συζητάμε μπορεί να έκανα και 40.000+ χιλιόμετρα το χρόνο. Τα χιλιόμετρα είχαν κατά το 95% να κάνουν με οδήγηση σε αυτοκινητοδρομο, με ψιλό σταθερή ταχύτητα και χωρίς εξάρσεις στο γκάζι. Η ζημια βγήκε περίπου στα 65000 χιλιόμετρα με υγραεριοκίνηση. Υπήρχαν πριν 100.000 χλμ με βενζίνη που το αμαξάκι δεν είχε βγάλει τίποτα και ακολούθησαν μετά την επισκευή και επιστροφή στη βενζινοκίνηση αλλες 120.000 χλμ που πάλι ήταν απροβλημάτιστα. Το θεμα της βλάβης ήταν καθαρά το αέριο.
Τωρα αν κάποιος οδηγάει μικρές αποστάσεις μέσα στην πόλη, ο κινητήρας μπορεί να μην προλαβαίνει να θερμανθεί τόσο λόγω των μεγαλύτερων θερμοκρασιών (και λιγότερων τριβών) του υγραερίου και θα βγάλει πιθανότατα περισσότερα χιλιόμετρα. Σίγουρα όμως δεν θα κάνει τα χιλιόμετρα που θα έκανε χωρίς την αλλαγή καυσίμου εφόσον οι συνθήκες μένουν ίδιες.
Σαν κατανάλωση καυσίμου, η κατανάλωση με υγραέριο θα έλεγα ότι ίσως βγαίνει 20% υψηλότερη. Όντας όμως αρκετά φθηνότερο σε τιμή, κερδίζεις από εκεί. Για την περίοδο που το χρησιμοποιούσα, υπολόγιζα το όφελος γύρω στο 25-30%. Αν έχουν αλλάξει τώρα τα πράγματα με τις τιμές, δεν τον ξέρω.
Σε συζητήσεις με άλλους, τα γιαπωνέζικα ήταν πιο γρήγορα στο να επισκεφτούν το συνεργείο, τα ευρωπαϊκά πήγαιναν αργότερα (και όσο πιο παλιά τόσο καλύτερα το άντεχαν)
800 ευρωπουλακια και αφαίρεση διπλώματος 6 μήνες!Στύγιος έγραψε: ↑19 Μάιος 2022, 21:26stergiosbik Μακρυχώρι,παράδρομος, 9 το πρωί, Στύγιος χαλαρός με μουσικούλα και προβλεπόμενος με 65 πίσω από νταλίκα , ξαφνικά μας προσπερνούν 3 σε διπλή γραμμή και μετά από 200 μέτρα βλέπω 2 μπάτσους να μας κάνουν σήμα να προχωρήσουμε και τους 3 σταματημένους!
Άουτς ,πόσο να πόνεσε αυτό;
Maspoli έγραψε: ↑19 Μάιος 2022, 23:10Λοιπον λίγα παραπάνω ως προς το τι αντιμετώπισα εγω:
Εγώ ήταν κάποια περίοδος ετών που έκανα πολλά χιλιόμετρα. Με το αυτοκίνητο που συζητάμε μπορεί να έκανα και 40.000+ χιλιόμετρα το χρόνο. Τα χιλιόμετρα είχαν κατά το 95% να κάνουν με οδήγηση σε αυτοκινητοδρομο, με ψιλό σταθερή ταχύτητα και χωρίς εξάρσεις στο γκάζι. Η ζημια βγήκε περίπου στα 65000 χιλιόμετρα με υγραεριοκίνηση. Υπήρχαν πριν 100.000 χλμ με βενζίνη που το αμαξάκι δεν είχε βγάλει τίποτα και ακολούθησαν μετά την επισκευή και επιστροφή στη βενζινοκίνηση αλλες 120.000 χλμ που πάλι ήταν απροβλημάτιστα. Το θεμα της βλάβης ήταν καθαρά το αέριο.
Τωρα αν κάποιος οδηγάει μικρές αποστάσεις μέσα στην πόλη, ο κινητήρας μπορεί να μην προλαβαίνει να θερμανθεί τόσο λόγω των μεγαλύτερων θερμοκρασιών (και λιγότερων τριβών) του υγραερίου και θα βγάλει πιθανότατα περισσότερα χιλιόμετρα. Σίγουρα όμως δεν θα κάνει τα χιλιόμετρα που θα έκανε χωρίς την αλλαγή καυσίμου εφόσον οι συνθήκες μένουν ίδιες.
Σαν κατανάλωση καυσίμου, η κατανάλωση με υγραέριο θα έλεγα ότι ίσως βγαίνει 20% υψηλότερη. Όντας όμως αρκετά φθηνότερο σε τιμή, κερδίζεις από εκεί. Για την περίοδο που το χρησιμοποιούσα, υπολόγιζα το όφελος γύρω στο 25-30%. Αν έχουν αλλάξει τώρα τα πράγματα με τις τιμές, δεν τον ξέρω.
Σε συζητήσεις με άλλους, τα γιαπωνέζικα ήταν πιο γρήγορα στο να επισκεφτούν το συνεργείο, τα ευρωπαϊκά πήγαιναν αργότερα (και όσο πιο παλιά τόσο καλύτερα το άντεχαν)
To ξέρω κάθε μέραstergiosbik έγραψε: ↑19 Μάιος 2022, 23:36800 ευρωπουλακια και αφαίρεση διπλώματος 6 μήνες!Στύγιος έγραψε: ↑19 Μάιος 2022, 21:26stergiosbik Μακρυχώρι,παράδρομος, 9 το πρωί, Στύγιος χαλαρός με μουσικούλα και προβλεπόμενος με 65 πίσω από νταλίκα , ξαφνικά μας προσπερνούν 3 σε διπλή γραμμή και μετά από 200 μέτρα βλέπω 2 μπάτσους να μας κάνουν σήμα να προχωρήσουμε και τους 3 σταματημένους!
Άουτς ,πόσο να πόνεσε αυτό;
Πρόσεχε τον αυτόν τον δρόμο γιατί είναι επικίνδυνος.
Πολλοί βλέπουν τα ραδίκια ανάποδα λόγω αυτού.
α ναι, εχεις δικιο το ειχα ξεχασει.
οδικη ασφαλεια να κανεις.In our 2016 Driver Power owner satisfaction survey, the MiTo finished 145th out of 150 cars for reliability, so it's hard to draw many positives. In recent years, Alfa has climbed up the overall ranking, but it's still a concern that it was ranked 23rd out of 32 manufacturers for reliability in the 2016 edition.
τετοιες κουβεντες πρεπει να λεγονται απο ανθρωπους που ξερουν τι ειναι η καθε μετατροπη, με λεπτομερεριες. αρκετες μετατροπες ειναι ουσιαστικες βελτιωσεις στο αυτοκινητο, που ο καθε κατασκευαστης δεν εκανε για λογους οικονομιας η αλλους. πολλες φυσικα ειναι απλως καγκουριες.Volk έγραψε: ↑19 Μάιος 2022, 20:53Ο χ κατασκευαστης αυτοκινητων, μετα απο επενδυσεις, υποδομες, δοκιμες, μελετες κτλπ κατασκευαζει ενα αυτοκινητο. Με τις χ προδιαγραφες και τα χ μηχανικα μερη.
Θεωρω, οτι ο κατασκευαστης που κατασκευασε το αυτοκινητο, γνωριζει πολλα παραπανω για το εν λογω αυτοκινητο απο ολους τους υπολοιπους!
Γραφει μεσα στο βιβλιο που συνοδευει το καθε αυτοκινητο, το τι καυσιμο καιει, τι λαδια βαζουμε και πολλες αλλες χρησιμες πληροφοριες.
Οταν εχει κατασκευασει ενα αυτοκινητο να καιει βενζινη, καιει βενζινη, τελος!
Οποιαδηποτε μετατροπη εκτος των προδιαγραφων που εχει θεσει ο κατασκευαστης (ναι αυτος που κατασκευασε το αυτοκινητο και γνωριζει παραπανω απο τον καθενα μας) εχει αγνωστα αποτελεσματα, τοσο στην αξιοπιστια του αυτοκινητου οσο και στην ασφαλεια αλλα και στις επιδοσεις.
Θελεις αυτοκινητο που να καιει lpg; Εχει αυτοκινητα που εχουν κατασκευαστει με εργοστασιακο συστημα. Απλο δεν ειναι;
Συνηθως, το να μετατρεψεις ενα αμαξι που δεν καιει lpg σε αμαξι που καιει lpg, τα λεφτα που θα δωσεις καποια στιγμη σε βλαβες-επισκευες θα ειναι παραπανω απο αυτα που θα εχεις κερδισει λογω οικονομιας καυσιμου.
Απο εκει και περα, ο καθενας με τα λεφτα του, πληρωνει και πειραματιζεται οπως γουσταρει. Χιλιαδες τα μαστορια εκει εξω, περιμενουν!
τι ζημια; φανταζομαι βαλβιδες. λοιπον.Maspoli έγραψε: ↑19 Μάιος 2022, 23:10Λοιπον λίγα παραπάνω ως προς το τι αντιμετώπισα εγω:
Εγώ ήταν κάποια περίοδος ετών που έκανα πολλά χιλιόμετρα. Με το αυτοκίνητο που συζητάμε μπορεί να έκανα και 40.000+ χιλιόμετρα το χρόνο. Τα χιλιόμετρα είχαν κατά το 95% να κάνουν με οδήγηση σε αυτοκινητοδρομο, με ψιλό σταθερή ταχύτητα και χωρίς εξάρσεις στο γκάζι. Η ζημια βγήκε περίπου στα 65000 χιλιόμετρα με υγραεριοκίνηση. Υπήρχαν πριν 100.000 χλμ με βενζίνη που το αμαξάκι δεν είχε βγάλει τίποτα και ακολούθησαν μετά την επισκευή και επιστροφή στη βενζινοκίνηση αλλες 120.000 χλμ που πάλι ήταν απροβλημάτιστα. Το θεμα της βλάβης ήταν καθαρά το αέριο.
Τωρα αν κάποιος οδηγάει μικρές αποστάσεις μέσα στην πόλη, ο κινητήρας μπορεί να μην προλαβαίνει να θερμανθεί τόσο λόγω των μεγαλύτερων θερμοκρασιών (και λιγότερων τριβών) του υγραερίου και θα βγάλει πιθανότατα περισσότερα χιλιόμετρα. Σίγουρα όμως δεν θα κάνει τα χιλιόμετρα που θα έκανε χωρίς την αλλαγή καυσίμου εφόσον οι συνθήκες μένουν ίδιες.
Σαν κατανάλωση καυσίμου, η κατανάλωση με υγραέριο θα έλεγα ότι ίσως βγαίνει 20% υψηλότερη. Όντας όμως αρκετά φθηνότερο σε τιμή, κερδίζεις από εκεί. Για την περίοδο που το χρησιμοποιούσα, υπολόγιζα το όφελος γύρω στο 25-30%. Αν έχουν αλλάξει τώρα τα πράγματα με τις τιμές, δεν τον ξέρω.
Σε συζητήσεις με άλλους, τα γιαπωνέζικα ήταν πιο γρήγορα στο να επισκεφτούν το συνεργείο, τα ευρωπαϊκά πήγαιναν αργότερα (και όσο πιο παλιά τόσο καλύτερα το άντεχαν)