τελη των 90ς αρχες 2000 λιγα ηταν τα καρα που καθοταν σωστα και ηταν ΠΟΛΥ ακριβοτερα της πλέμπας . ( audi - bmw - μερτσεντε )
εεεε! μας βλεπουνε.
οσο κι αν θελω να τους τρολλαρω, οι ιταλοι παντα καθονταν σωστα (αλφα-λαντσια) οταν ηταν εκτος συνεργειου. οπως φυσικα και οι καλοι γιαπωνεζοι, (χοντα τογιοτα σουμπαρου μιτσουμπισι)
απο αυτους που ανεφερες, μονο αουντι.
ΟΙ Ιταλοί τελευταία πρέπει να τα'χουν δώσει έξω υπεργολαβία τα ηλεκτρικά γιατί δεν τους βλέπω πια πρωταθλητές στα συνεργεία
Θα τους τα στέλνουν τίποτα Ιάπωνες σε ζελατίνες και απλά θα τα κουμπώνουν πάνω με usb
Δοξάκης αν έπαιζε σήμερα θα ήταν 6ος παίκτης άνετα σε μεσαία ομάδα Nba.
ΟΙ Ιταλοί τελευταία πρέπει να τα'χουν δώσει έξω υπεργολαβία τα ηλεκτρικά γιατί δεν τους βλέπω πια πρωταθλητές στα συνεργεία
Θα τους τα στέλνουν τίποτα Ιάπωνες σε ζελατίνες και απλά θα τα κουμπώνουν πάνω με usb
Τα εχουμε ξαναπει αυτα . την τελευταια 10ετια εχουν μικρύνει οι διαφορες απο εταιρια σε εταιρια καθως πολλα μοτερια (ειδικα τα πετρέλαια ) φοριουνται σε 2-3 μαρκες οπως και πολλα παρτς ειναι universal ειδικα στα ηλεκτρονικα .
Γιατι μου αρεσουν και το σκεφτομαι, αλλα ακουω οτι χαλανε καθε 10 μετρα.
αγορασμενα καινουρια
μια 730d , την κρατησα 3 χρονια, εκανε 120 χιλιαδες χιλιομετρα, μηδεν βλαβες, την εδωσα στην αντιπροσωπεια και πηρα μια 740d xdrive που χρησιμοποιω ακομα, εχει κανει 175.000 χιλιομετρα, ουτε κλικ. Αν γυρισεις το οδομετρο νομιζεις οτι εινια καινουργια
επισης για τη συζυγο ενα 225xe active tourer, 72000 χιλιομετρα, επισης μηδεν βλαβες ( μονο παραπονο οτι το cruise control καμια φορα δεν πιανει οταν εχει πολυ ηλιο απεναντι, αλλα αυτο το παθαινουν και αλλα αυτοκινητα - αν και οχι η 7αρα)
το 225 επι της ουσιας στηριζεται στην σειρα 1 ή μαλλον στο X1.
Το εσωτερικο τους καμια σχεση με κορεατικα βεβαια (οκ, υπαρχει μεγαλη διαφορα αναμεσα στο 2 και το 7, αλλα αναλογικα μιλωντας), μονο μεγαλα lexus ειναι καλυτερα, ουτε η mercedes τοσο καλα
760, την ειχα ευχαριστηθει για μερικους μηνες, πολυ δυνατο αμαξι, αρκετα καλο κρατημα παρα το μεγεθος και το βαρος του. Συνεχεια κατι εβγαζε, μετα απο μερικα καλα πατηματα, κατι εβγαζε. Στο τελος βαρεθηκα το δωσα και πηρα αλλο κουμπαρα χωρις πατο, amg!
20 χρονων αμάξι δε θεωρείς λογικό να βγάζει και να ζητάει;
Για ποιο AMG λες γιατί πρωτη φορά ακουω μια AMG να ζητάει. Εκτος και εχει γραψει ένα σκασκο χλμ.
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
τελη των 90ς αρχες 2000 λιγα ηταν τα καρα που καθοταν σωστα και ηταν ΠΟΛΥ ακριβοτερα της πλέμπας . ( audi - bmw - μερτσεντε )
εεεε! μας βλεπουνε.
οσο κι αν θελω να τους τρολλαρω, οι ιταλοι παντα καθονταν σωστα (αλφα-λαντσια) οταν ηταν εκτος συνεργειου. οπως φυσικα και οι καλοι γιαπωνεζοι, (χοντα τογιοτα σουμπαρου μιτσουμπισι)
απο αυτους που ανεφερες, μονο αουντι.
BMW 323 bavaria μοντελο 83 ηταν το πρώτο αμάξι που οδήγησα. Γερό σκαρί, πολύ δυνατό, αλλά δε πάταγε με την καμία.
Όπως επίσης στα χοντα, αν θυμάσαι το crx ηταν ο βασιλιάς των οικοπέδων.
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
Δεν είπε κανείς ότι το Χιουντάι θα τα βάλει με Μερσέντες,Μπέμπα,Χόντα,Βόλβο κλπ πολυτελείς φίρμες.
Δεν είναι Ιάπωνες.αλλά δεν είναι και Κινέζοι.
Μην ψαρώνεις, αν το βάλουνε στόχο σου βγάζουνε μερσεντές-χόντα-βόλβο, υποβρύχιο, αεροπλανοφόρο, και διαστημόπλοιο. Είναι απλά θέμα χρόνου και κυρίως επένδυσης, αν θεωρούν δηλαδή ότι αξίζει ή όχι. Για κάποιο λόγο θεώρησαν ότι αξίζει και αποφάσισαν να μπούνε στα πολυετελείας με το τζένεσις, πρώτη απόπειρα ντάξει μακριά, δεύτερη πιό κοντά, τρίτη ακόμα πιό κοντά. Είναι θέμα χρόνου, τίποτα άλλο.
Αυτά τα κολλήματα με τις μάρκες και τις χώρες είναι στερεότυπα, μέχρι να χαμπαριάσει ο κόσμος τι παίζεται και να αλλάξει το στερεότυπο περνάνε δεκαετίες. Κάποτε γελάγανε ΟΛΟΙ με την τογιότα, τώρα οι ίδιοι άνθρωποι μαζεύουνε δεκάρα-δεκάρα για landcruiser. Σήμερα στα αυτοκίνητα η χιουντάι είναι η τογιότα, απλά θα περάσει καμμιά δεκαετία ακόμα μεχρι να το καταλάβει η αγορά, και μόλις το καταλάβει η πλειοψηφία θα βάλουν και οι κορεάτες τις τιμές πολύ ψηλά (ήδη έχουν ανέβει), και τότε θα το καταλάβουν μια χαρά όλοι.
Whatever the mind can conceive and believe, it can achieve.
ΟΙ Ιταλοί τελευταία πρέπει να τα'χουν δώσει έξω υπεργολαβία τα ηλεκτρικά γιατί δεν τους βλέπω πια πρωταθλητές στα συνεργεία
Θα τους τα στέλνουν τίποτα Ιάπωνες σε ζελατίνες και απλά θα τα κουμπώνουν πάνω με usb
Whatever the mind can conceive and believe, it can achieve.
ΟΙ Ιταλοί τελευταία πρέπει να τα'χουν δώσει έξω υπεργολαβία τα ηλεκτρικά γιατί δεν τους βλέπω πια πρωταθλητές στα συνεργεία
Θα τους τα στέλνουν τίποτα Ιάπωνες σε ζελατίνες και απλά θα τα κουμπώνουν πάνω με usb
Το μόνο που ξέρω είναι ότι τα Honda scooter, SH, PCX, κλπ φτιάχνονται Ιταλία, και έγιναν πρόσφατα ανακλήσεις για τα Led controllers, Start_stop και κάτι άλλα ηλεκτρικά, οπότε ακόμα.... μα κε κατσο
The business man whose master plan controls the world each day,
Is blind to indications of his species slow decay.
Οι απόψεις και τα σχόλια που δημοσιεύονται σε αυτό το Φόρουμ είναι προσωπικά και δεν αντιπροσωπεύουν αυτές της Διαχείρισης του Phorum.com.gr
Το κάθε μέλος, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη των δημοσιεύσεών του, των απόψεων / θέσεων που εκφράζονται
μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται.
Η Διαχείριση του Phorum.com.gr σε καμία περίπτωση δεν αποδέχεται οποιαδήποτε ευθύνη, για οποιαδήποτε συμβουλή ή συστάσεις που κάνει ή υπονοεί κάποιο μέλος ή επισκέπτης του Phorum.com.gr
η οποία έχει ως αποτέλεσμα οποιαδήποτε απώλεια / ζημία, με οποιονδήποτε τρόπο, για μέλος του Phorum.com.gr, ή για οποιοδήποτε άλλο πρόσωπο.
Επιπλέον, η Διαχείριση του Phorum.com.gr δεν είναι και δεν μπορεί να είναι υπεύθυνη, για το περιεχόμενο οποιουδήποτε άλλου ιστοτόπου στο Διαδίκτυο,
που έχει συνδεθεί με σύνδεσμο (link) από το Phorum.com.gr
Για άμεση επικοινωνία με τη Διαχείριση του Phorum.com.gr μπορείτε να συμπληρώνετε τη φόρμα της σελίδας Επικοινωνίας του Phorum.com.gr παρακάτω.