Έχω διαβάσει αρκετά βιβλία του και βλέπω ότι πέφτει κι αυτός στο παράδοξο που πέφτουν οι περισσότεροι διανοητές που απορρίπτουν την ύπαρξη κάποιας καθε αυτής εγγενώς καθορισμένης οντολογίας (πχ. Καστοριάδης). Απορρίπτει μεν την ύπαρξη του κόσμου ως ένα σύνολο καθορισμένων όντων με δικιά τους ουσία και ιδιότητες και αναγάγει στη χρήση της γραμματικής την πρόσληψή του ως τέτοιον από τον άνθρωπο. Μέσω της γραμματικής απορρέει το υποκείμενο, μέσα από το οποίο απορρέει το αντικείμενο και οι αιτιώδεις σχέσεις. Δεν θεωρεί πως η ύπαρξη του υποκείμενου μπορεί να θεμελιωθεί κάπου πέρα από τη φαντασία του ανθρώπου. Και η φαντασία μαζί με τη συνείδηση αποτελούν ανώτερες βιολογικές λειτουργίες του ανθρώπου οι οποίες τον βοηθούν να συντηρήσει και να επεκτείνει τη δύναμή του. Οπότε αμέσως αμέσως αποδέχετει τη δύναμη ως μια σαφώς καθορισμένη κατάσταση η οποία ξεφεύγει από την αόριστη φύση του γεγονοτικού και μάλιστα σε αρκετά σημείο την καθορίζει/αντικειμενοποιεί σε κβάντα (κβάντο δύναμης) , και το έμβιο ον ως μια αφαίρεση ένος ιεραρχημένου συνόλου δυνάμεων η ως μια καθορισμένη οντότητα με σαφείς σκοπούς ( μπήκε και η έννοια του σκοπού στη συζήτηση ενώ γενικά την απορρίπτει διότι προυποθέτει την ύπαρξη του υποκειμένου ).Bazoomba έγραψε: ↑24 Ιουν 2022, 16:53Και κάθε φορά που τον διαβάζω, όλο και περισσότερο φίλε μου.
Θυμάσαι αυτόν τον συμμαθητή στο σχολείο που έβγαζε μεγαλύτερο βαθμό από το φυτό της τάξης αλλά είχε κοινωνική ζωή; Αυτόν τον αλjητη που σου θύμησε στις πανελλήνιες πως υπήρχε θέμα και στην πίσω κόλλα; Ε, αυτός ο αρχιπάπαρος είναι δαύτος...
Μαγεία και Δαίμονες.
- έργο_μακέτο
- Δημοσιεύσεις: 4674
- Εγγραφή: 22 Σεπ 2021, 23:19
- Phorum.gr user: έργο μακέτο
Re: Μαγεία και Δαίμονες.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος έργο_μακέτο την 24 Ιουν 2022, 17:21, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
- Have you been to Samos ?
- Yes, I was one of the first.
- No, you have not been to Samos!
- Yes I have!
- Look, you are not here today to insult me.
- Yes, I was one of the first.
- No, you have not been to Samos!
- Yes I have!
- Look, you are not here today to insult me.
Re: Μαγεία και Δαίμονες.
Δεν ξέρω, από τις ταινίες τρόμου τα γνωρίζω, που είναι πολύ rock και έχουν ωραία εφέ, αλλά υπάρχει περίπτωση να μην μπορείς να κοιμηθείς μετά.
Το καλύτερο που μπορώ να σκεφθώ για την ώρα, όσον αφορά μεταφυσική εμπειρία, είναι ένα βράδυ που έπεσα να κοιμηθώ και σκεφτόμουν την μικρή ανιψιά μου, ξαφνικά γαλήνεψε ο εγκέφαλός μου και ήταν σαν να φωτίσθηκε από πνεύμα φωτεινό. Άκουσα με την μορφή σκέψης την μικρή ανιψιά μου να λέει "πρέπει να κάνω εξετάσεις τον Ιούνιο, για τον κορωνοιό που πέρασα".
Προτιμώ να σκέφτομαι ωραία πράγματα, ωραίους ανθρώπους.
Re: Μαγεία και Δαίμονες.
Μάταια προσπαθείς να ξεπεράσεις το πνεύμα του, όπως το ίδιο μάταια προσπάθησε κι αυτός να ξεπεράσει το αδογμάτιστο ελληνικό πνεύμα.Bazoomba έγραψε: ↑24 Ιουν 2022, 16:53Και κάθε φορά που τον διαβάζω, όλο και περισσότερο φίλε μου.
Θυμάσαι αυτόν τον συμμαθητή στο σχολείο που έβγαζε μεγαλύτερο βαθμό από το φυτό της τάξης αλλά είχε κοινωνική ζωή; Αυτόν τον αλjητη που σου θύμησε στις πανελλήνιες πως υπήρχε θέμα και στην πίσω κόλλα; Ε, αυτός ο αρχιπάπαρος είναι δαύτος...
Μπορείς όμως να το το απολαύσεις, να το απολαύσεις στο βαθμό που δεν θα δημιουργήσει πόνο σε εσένα και τους γύρω σου.
Δεν υπάρχει σωτηρία σε αυτό το βασανιστήριο που λέγεται ζωή αλλά πούτσα μας, εμείς παίζουμε μουσική.
ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΟΝ ΛΑΟ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗΣ
.
.
- taxalata xalasa
- Δημοσιεύσεις: 20743
- Εγγραφή: 27 Αύγ 2021, 20:52
Re: Μαγεία και Δαίμονες.
ευγε... η σκεψη ειναι δημιουργικη process δια δι κα σια ο.ε.Antares έγραψε: ↑24 Ιουν 2022, 17:17Δεν ξέρω, από τις ταινίες τρόμου τα γνωρίζω, που είναι πολύ rock και έχουν ωραία εφέ, αλλά υπάρχει περίπτωση να μην μπορείς να κοιμηθείς μετά.
Το καλύτερο που μπορώ να σκεφθώ για την ώρα, όσον αφορά μεταφυσική εμπειρία, είναι ένα βράδυ που έπεσα να κοιμηθώ και σκεφτόμουν την μικρή ανιψιά μου, ξαφνικά γαλήνεψε ο εγκέφαλός μου και ήταν σαν να φωτίσθηκε από πνεύμα φωτεινό. Άκουσα με την μορφή σκέψης την μικρή ανιψιά μου να λέει "πρέπει να κάνω εξετάσεις τον Ιούνιο, για τον κορωνοιό που πέρασα".
Προτιμώ να σκέφτομαι ωραία πράγματα, ωραίους ανθρώπους.
Πολλών δ’ ανθρώπων ίδεν άστεα και νόον έγνων.
Re: Μαγεία και Δαίμονες.
μπα. δεν υπηρξαν ποτε. στην φανταζια των χαζων και των επιτηδειων, μονο.
To be old and wise, you must first be young and stupid.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
Re: Μαγεία και Δαίμονες.
Δεν υπάρχει φαντασία.
ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΟΝ ΛΑΟ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗΣ
.
.
Re: Μαγεία και Δαίμονες.
Τα δαιμόνια είναι άφυλα, δεν είναι βιολογικά όντα.
Λέμε ο δαίμονας αλλά αυτό είναι ένας περιορισμός της ανθρώπινης γλώσσας που δεν μπορεί να εννοήσει έννοιες πέρα από την ανθρώπινη εμπειρία.
Μου αρέσει ο παραλληλισμός με τα χελιδόνια, κοίταξε τα χελιδόνια που είναι σαν μηχανές, προγραμματισμένα να φτιάχνουν φωλιές, να κάνουν αυγά και μετά να πιάνουν έντομα για να ταΐζουν τους νεοσσούς τους.
Όσο πιο κοντά είναι σε αυτό ο άνθρωπος τόσο πιο ζώο είναι, ενώ όσο απομακρύνεται από αυτό ο άνθρωπος τόσο πιο δαιμονικός γίνεται.
Λέμε ο δαίμονας αλλά αυτό είναι ένας περιορισμός της ανθρώπινης γλώσσας που δεν μπορεί να εννοήσει έννοιες πέρα από την ανθρώπινη εμπειρία.
Μου αρέσει ο παραλληλισμός με τα χελιδόνια, κοίταξε τα χελιδόνια που είναι σαν μηχανές, προγραμματισμένα να φτιάχνουν φωλιές, να κάνουν αυγά και μετά να πιάνουν έντομα για να ταΐζουν τους νεοσσούς τους.
Όσο πιο κοντά είναι σε αυτό ο άνθρωπος τόσο πιο ζώο είναι, ενώ όσο απομακρύνεται από αυτό ο άνθρωπος τόσο πιο δαιμονικός γίνεται.
- taxalata xalasa
- Δημοσιεύσεις: 20743
- Εγγραφή: 27 Αύγ 2021, 20:52
Re: Μαγεία και Δαίμονες.

Πολλών δ’ ανθρώπων ίδεν άστεα και νόον έγνων.
Re: Μαγεία και Δαίμονες.
φανταζομαι πως δεν εχεις δικιο.
To be old and wise, you must first be young and stupid.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
- Πορφύριος Εξαρχίδης
- Δημοσιεύσεις: 10269
- Εγγραφή: 17 Μάιος 2018, 10:03
- Phorum.gr user: Πορφύριος Εξαρχίδης
Re: Μαγεία και Δαίμονες.
μην το φαντάζεσαι μόνο. Να το πιστεύεις. Στην πραγματικότητα υπάρχει μόνο φαντασία.
Re: Μαγεία και Δαίμονες.
Νομίζω ότι κάπου τα έχεις μπερδέψει, φίλε. Ο Νίτσε εκφράζει έναν ιδιότυπο Νατουραλισμό, στον οποίο, ναι μεν,το "αληθές" έχει την μορφή ενός σχεσιακά ορισμένου επιφαινόμενου ("ένα άθροισμα ανθρωπίνων σχέσεων") μα αυτό αφορά μονάχα την αλήθεια υπό την έννοια των θεμελιωδών αξιωμάτων από τα οποία απορρέουν οι προκείμενες των εκάστοτε πολιτισμών. Ο Νίτσε φαίνεται να είναι ικανός να σπάσει μερικώς τον πανάρχαιο δεσμό που ορίζει ότι " κανείς δεν ξεφεύγει από την εποχή του" (άλλωστε ο ίδιος έχοντας επίγνωση αυτού και της επαναληψιμότητας του στα μεγάλα πνεύματα μέσα στην Ιστορία, παραφράζει τον Αριστοτέλη προσθέτοντας ότι καταφέρνει να "ζει" μόνος όχι επειδή είναι θηρίο ή θεός αλλά φιλόσοφος). Συνεπώς, αληθές με την πιο απρόσιτη έννοια είναι μονάχα ότι μπορούμε να προσεγγίσουμε με τον βαθύτερο πυρήνα της ύπαρξης μας.Oχι την νόηση, αλλά όπως θα έλεγε ο κύριος Μιγιάγκι: Σου θυμίζει κάτι αυτό; Σαν μια πιο προσγειωμένη θεωρία της Παράστασης, μόνο που δεν τον ενδιαφέρει να δημιουργήσει ένα γενικό κοσμολογικό μοντέλο όπως ο πρόδρομος του με την έννοια της Βούλησης, αλλά να πάρει ένα κομμάτι του, αυτό που είναι άμεσα προσπελάσιμο από το κοινό πνεύμα. Ότι ακολουθεί την νόηση, δηλαδή οι λογικές προκείμενες, η λογική η ίδια είναι στην πραγματικότητα οι αμφιέσεις τις αλήθειας, τα πέπλα της αναγκαίας κανονιστικής προσαρμογής. Η αλήθεια κρύβεται εκεί έξω. μας λέει, στον απέραντο ορίζοντα που κλείνει η σάρκα σου εντός της, αλλά είναι "σκουπίδια χυμένα τυχαία" σε μορφή που αντιτίθεται στην φύση του πολιτισμένου ανθρώπου, που είχε το σθένος να δημιουργήσει κόσμο εντός κόσμου, κοινώς: Ιστορία.έργο_μακέτο έγραψε: ↑24 Ιουν 2022, 17:12Έχω διαβάσει αρκετά βιβλία του και βλέπω ότι πέφτει κι αυτός στο παράδοξο που πέφτουν οι περισσότεροι διανοητές που απορρίπτουν την ύπαρξη κάποιας καθε αυτής εγγενώς καθορισμένης οντολογίας (πχ. Καστοριάδης). Απορρίπτει μεν την ύπαρξη του κόσμου ως ένα σύνολο καθορισμένων όντων με δικιά τους ουσία και ιδιότητες και αναγάγει στη χρήση της γραμματικής την πρόσληψή του ως τέτοιον από τον άνθρωπο. Μέσω της γραμματικής απορρέει το υποκείμενο, μέσα από το οποίο απορρέει το αντικείμενο και οι αιτιώδεις σχέσεις. Δεν θεωρεί πως η ύπαρξη του υποκείμενου μπορεί να θεμελιωθεί κάπου πέρα από τη φαντασία του ανθρώπου. Και η φαντασία μαζί με τη συνείδηση αποτελούν ανώτερες βιολογικές λειτουργίες του ανθρώπου οι οποίες τον βοηθούν να συντηρήσει και να επεκτείνει τη δύναμή του. Οπότε αμέσως αμέσως αποδέχετει τη δύναμη ως μια σαφώς καθορισμένη κατάσταση η οποία ξεφεύγει από την αόριστη φύση του γεγονοτικού και μάλιστα σε αρκετά σημείο την καθορίζει/αντικειμενοποιεί σε κβάντα (κβάντο δύναμης) , και το έμβιο ον ως μια αφαίρεση ένος ιεραρχημένου συνόλου δυνάμεων η ως μια καθορισμένη οντότητα με σαφείς σκοπούς ( μπήκε και η έννοια του σκοπού στη συζήτηση ενώ γενικά την απορρίπτει διότι προυποθέτει την ύπαρξη του υποκειμένου ).Bazoomba έγραψε: ↑24 Ιουν 2022, 16:53Και κάθε φορά που τον διαβάζω, όλο και περισσότερο φίλε μου.
Θυμάσαι αυτόν τον συμμαθητή στο σχολείο που έβγαζε μεγαλύτερο βαθμό από το φυτό της τάξης αλλά είχε κοινωνική ζωή; Αυτόν τον αλjητη που σου θύμησε στις πανελλήνιες πως υπήρχε θέμα και στην πίσω κόλλα; Ε, αυτός ο αρχιπάπαρος είναι δαύτος...
Η γραμμή ιδεών, για να βοηθηθείς, εκκινεί εκ νέου από τον Σπινόζα, στον Σοπενάουερ, σε αυτόν και καταλήγει στον Σπένγκλερ. Μάλιστα, οι έννοιες των πολιτισμικών κόσμων αναλύονται βαθύτατα από τον τελευταίο στο Magnus Opus του, σου προτείνω να το διαβάσεις για να έχεις μια εποπτεία πέρα από τις κλισεδιές που μετά πολλών κόπων "ετυχε" να επικρατήσουν.Εν μέρει με ευθύνη του ίδιου του Νίτσε,αφού δεν προσπάθησε να γίνει προσιτός στον ανώνυμο αναγνώστη γενικά και αόριστα, μα ούτε και έγραψε με τρόπο που να διασφαλίσει αυτή του την επιθυμία όπως ο Χαιντεγκερ ή ο Ντεριντά. (αμφισημία του επαρκώς λεγόμενου/ φλυαρία του τεχνικώς λεγόμενου).
Εδώ έγκειται η αγανάκτηση μου αγαπητέ sys3x και όχι στο τι εκφράζει ο ίδιος. Γιατί αυτά που αυτός θεώρησε περιττά να περιγράψει αποτέλεσαν ολόκληρα φιλοσοφικά συστήματα και νέες μορφές ανάλυσης. Και τα λίγα που φιλοτιμήθηκε να αναφέρει επαρκώς, ήταν οι ανούσιες κραυγές ενός ανθρώπου που είχε το μεγαλείο να ξανα-ανακαλύψει τις άχρονες κρυμμένες αλήθειες απλώς και μόνο για να τις θάψει ο Διάβολος-Χρόνος.
Οπότε στα του θέματος, όταν αναφερόμαστε σε σχεσιακές-κανονιστικές αλήθειες, θα στεναχωρήσουμε κάποιους, λέγοντας πως ο Θείος Φόβος έδινε ζωή σε αυτές τις μορφές, όπως τα περισσότερο απτά μαθηματικά δίνουν μορφή σε κόσμους που εκκινούν από χορδές κιθάρας

- έργο_μακέτο
- Δημοσιεύσεις: 4674
- Εγγραφή: 22 Σεπ 2021, 23:19
- Phorum.gr user: έργο μακέτο
Re: Μαγεία και Δαίμονες.
Ρε φιλαράκι μου ωραία και ενδιαφέροντα αυτά που λες αλλά προσπάθησε να απαντάς στοχευμένα σ'αυτό που σου λέει ο άλλος αντί απλά να παραθέτεις όγκο πληροφοριών. Έγραψες ότι τα έχω μπερδέψει. Αν έχω κάνει λάθος κάπου εξήγησέ μου που, σε ποιό σημείο και διόρθωσέ με επ'αυτού.Bazoomba έγραψε: ↑24 Ιουν 2022, 20:46Νομίζω ότι κάπου τα έχεις μπερδέψει, φίλε. Ο Νίτσε εκφράζει έναν ιδιότυπο Νατουραλισμό, στον οποίο, ναι μεν,το "αληθές" έχει την μορφή ενός σχεσιακά ορισμένου επιφαινόμενου ("ένα άθροισμα ανθρωπίνων σχέσεων") μα αυτό αφορά μονάχα την αλήθεια υπό την έννοια των θεμελιωδών αξιωμάτων από τα οποία απορρέουν οι προκείμενες των εκάστοτε πολιτισμών. Ο Νίτσε φαίνεται να είναι ικανός να σπάσει μερικώς τον πανάρχαιο δεσμό που ορίζει ότι " κανείς δεν ξεφεύγει από την εποχή του" (άλλωστε ο ίδιος έχοντας επίγνωση αυτού και της επαναληψιμότητας του στα μεγάλα πνεύματα μέσα στην Ιστορία, παραφράζει τον Αριστοτέλη προσθέτοντας ότι καταφέρνει να "ζει" μόνος όχι επειδή είναι θηρίο ή θεός αλλά φιλόσοφος). Συνεπώς, αληθές με την πιο απρόσιτη έννοια είναι μονάχα ότι μπορούμε να προσεγγίσουμε με τον βαθύτερο πυρήνα της ύπαρξης μας.Oχι την νόηση, αλλά όπως θα έλεγε ο κύριος Μιγιάγκι: Σου θυμίζει κάτι αυτό; Σαν μια πιο προσγειωμένη θεωρία της Παράστασης, μόνο που δεν τον ενδιαφέρει να δημιουργήσει ένα γενικό κοσμολογικό μοντέλο όπως ο πρόδρομος του με την έννοια της Βούλησης, αλλά να πάρει ένα κομμάτι του, αυτό που είναι άμεσα προσπελάσιμο από το κοινό πνεύμα. Ότι ακολουθεί την νόηση, δηλαδή οι λογικές προκείμενες, η λογική η ίδια είναι στην πραγματικότητα οι αμφιέσεις τις αλήθειας, τα πέπλα της αναγκαίας κανονιστικής προσαρμογής. Η αλήθεια κρύβεται εκεί έξω. μας λέει, στον απέραντο ορίζοντα που κλείνει η σάρκα σου εντός της, αλλά είναι "σκουπίδια χυμένα τυχαία" σε μορφή που αντιτίθεται στην φύση του πολιτισμένου ανθρώπου, που είχε το σθένος να δημιουργήσει κόσμο εντός κόσμου, κοινώς: Ιστορία.έργο_μακέτο έγραψε: ↑24 Ιουν 2022, 17:12Έχω διαβάσει αρκετά βιβλία του και βλέπω ότι πέφτει κι αυτός στο παράδοξο που πέφτουν οι περισσότεροι διανοητές που απορρίπτουν την ύπαρξη κάποιας καθε αυτής εγγενώς καθορισμένης οντολογίας (πχ. Καστοριάδης). Απορρίπτει μεν την ύπαρξη του κόσμου ως ένα σύνολο καθορισμένων όντων με δικιά τους ουσία και ιδιότητες και αναγάγει στη χρήση της γραμματικής την πρόσληψή του ως τέτοιον από τον άνθρωπο. Μέσω της γραμματικής απορρέει το υποκείμενο, μέσα από το οποίο απορρέει το αντικείμενο και οι αιτιώδεις σχέσεις. Δεν θεωρεί πως η ύπαρξη του υποκείμενου μπορεί να θεμελιωθεί κάπου πέρα από τη φαντασία του ανθρώπου. Και η φαντασία μαζί με τη συνείδηση αποτελούν ανώτερες βιολογικές λειτουργίες του ανθρώπου οι οποίες τον βοηθούν να συντηρήσει και να επεκτείνει τη δύναμή του. Οπότε αμέσως αμέσως αποδέχετει τη δύναμη ως μια σαφώς καθορισμένη κατάσταση η οποία ξεφεύγει από την αόριστη φύση του γεγονοτικού και μάλιστα σε αρκετά σημείο την καθορίζει/αντικειμενοποιεί σε κβάντα (κβάντο δύναμης) , και το έμβιο ον ως μια αφαίρεση ένος ιεραρχημένου συνόλου δυνάμεων η ως μια καθορισμένη οντότητα με σαφείς σκοπούς ( μπήκε και η έννοια του σκοπού στη συζήτηση ενώ γενικά την απορρίπτει διότι προυποθέτει την ύπαρξη του υποκειμένου ).Bazoomba έγραψε: ↑24 Ιουν 2022, 16:53
Και κάθε φορά που τον διαβάζω, όλο και περισσότερο φίλε μου.
Θυμάσαι αυτόν τον συμμαθητή στο σχολείο που έβγαζε μεγαλύτερο βαθμό από το φυτό της τάξης αλλά είχε κοινωνική ζωή; Αυτόν τον αλjητη που σου θύμησε στις πανελλήνιες πως υπήρχε θέμα και στην πίσω κόλλα; Ε, αυτός ο αρχιπάπαρος είναι δαύτος...
Η γραμμή ιδεών, για να βοηθηθείς, εκκινεί εκ νέου από τον Σπινόζα, στον Σοπενάουερ, σε αυτόν και καταλήγει στον Σπένγκλερ. Μάλιστα, οι έννοιες των πολιτισμικών κόσμων αναλύονται βαθύτατα από τον τελευταίο στο Magnus Opus του, σου προτείνω να το διαβάσεις για να έχεις μια εποπτεία πέρα από τις κλισεδιές που μετά πολλών κόπων "ετυχε" να επικρατήσουν.Εν μέρει με ευθύνη του ίδιου(Νίτσε,αφού δεν προσπάθησε να γίνει προσιτός στον ανώνυμο αναγνώστη γενικά και αόριστα, μα ούτε και έγραψε με τρόπο που να διασφαλίσει αυτή του την επιθυμία όπως ο Χαιντεγκερ ή ο Ντεριντά. (αμφισημία του επαρκώς λεγόμενου/ φλυαρία του τεχνικώς λεγόμενου).
Εδώ έγκειται η αγανάκτηση μου αγαπητέ sys3x και όχι στο τι εκφράζει ο ίδιος. Γιατί αυτά που αυτός θεώρησε περιττά να περιγράψει αποτέλεσαν ολόκληρα φιλοσοφικά συστήματα και νέες μορφές ανάλυσης. Και τα λίγα που φιλοτιμήθηκε να αναφέρει επαρκώς, ήταν οι ανούσιες κραυγές ενός ανθρώπου που είχε το μεγαλείο να ξανα-ανακαλύψει τις άχρονες κρυμμένες αλήθειες απλώς και μόνο για να τις θάψει ο Διάβολος-Χρόνος.
Οπότε στα του θέματος, όταν αναφερόμαστε σε σχεσιακές-κανονιστικές αλήθειες, θα στεναχωρήσουμε κάποιους, λέγοντας πως ο Θείος Φόβος έδινε ζωή σε αυτές τις μορφές, όπως τα περισσότερο απτά μαθηματικά δίνουν μορφή σε κόσμους που εκκινούν από χορδές κιθάρας
- Have you been to Samos ?
- Yes, I was one of the first.
- No, you have not been to Samos!
- Yes I have!
- Look, you are not here today to insult me.
- Yes, I was one of the first.
- No, you have not been to Samos!
- Yes I have!
- Look, you are not here today to insult me.
Re: Μαγεία και Δαίμονες.
Διάβασε το κείμενο σου που παραθέτω φίλε, σε αυτό απαντάω και στο γεγονός ότι η αλήθεια απορρέει από την Γραμματική, ότι κι αν σημαίνει αυτό.
- έργο_μακέτο
- Δημοσιεύσεις: 4674
- Εγγραφή: 22 Σεπ 2021, 23:19
- Phorum.gr user: έργο μακέτο
Re: Μαγεία και Δαίμονες.
Οκ.
Θα το διαβάσω προσεκτικά.
Θα το διαβάσω προσεκτικά.
- Have you been to Samos ?
- Yes, I was one of the first.
- No, you have not been to Samos!
- Yes I have!
- Look, you are not here today to insult me.
- Yes, I was one of the first.
- No, you have not been to Samos!
- Yes I have!
- Look, you are not here today to insult me.
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
-
Νέα δημοσίευση Δαίμονες των Ονείρων : Αρχαία Ελλάδα
από tanipteros » 30 Δεκ 2024, 22:41 » σε Θρησκειολογία - 0 Απαντήσεις
- 207 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από tanipteros
30 Δεκ 2024, 22:41
-
-
- 11 Απαντήσεις
- 37964 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Πασιφάη
17 Μαρ 2025, 13:58
-
-
Νέα δημοσίευση Μαγισούλες ... Μάγοι ... Μαγεία ...
από tanipteros » 17 Ιαν 2024, 22:07 » σε Θρησκειολογία - 125 Απαντήσεις
- 2230 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από tanipteros
21 Ιαν 2024, 13:16
-