Otto Weininger έγραψε: ↑18 Οκτ 2022, 22:17
Ερμής έγραψε: ↑18 Οκτ 2022, 14:31
nyxtovios έγραψε: ↑18 Οκτ 2022, 14:29

Ξέρουμε και οι δύο όμως ότι δεν εννοεί αυτό

Δε ξέρω, το ιταλικό που είχα για 3 χρόνια δε μου έβγαλε το παραμικρό θέμα.
έχουν περάσει διάφορα αυτοκίνητα από μας. η συντριπτική πλειοψηφία γερμανικά (Golf, Α4, A6, E class) που δεν έβγαλαν κανένα πρόβλημα ποτέ.
δυο ήταν ιταλικά, που επίσης δεν έβγαλαν ποτέ θέμα.
το δε C2 τιμίοτατο (μέχρι τον τράκο που έφαγε και αποδήμησε)
η μεγαλύτερη μαλακία που είχαμε πάρει ποτέ (την κρατήσαμε ένα χρόνο) ήταν αυτό, μόλις είχε βγει:

ήταν όμορφο, μέσα εντυπωσιακό με τα δέρματα, τα ξύλα, τα πάντα ηλεκτρονικά (μιλάμε για 1999) κλπ. μετά από κάνα δίμηνο άρχιζαν να κολλάνε τα ηλεκτρικά (παράθυρα, καθίσματα) να φεύγουν τα "καπάκια" από τους πλευρικούς αερόσακους κλπ

Rover 75 τσιμπητέ μου.
Το ζαχάρωνε ο πατέρας οταν πρωτοβγήκε.
Χλιδα και χαϊλίκι, η τζάγκουαρ του φτωχού ειδικά η έκδοση κονοσέρ.
Νομίζω ήταν το τελευταίο που έβγαλε η ρόβερ πριν το φούντο. Τελικά προτίμησε μια μεταχειρισμένη τριάρα.
Γενικά μονο γερμανούς και γάλλους.
Ιταλικά μέχρι τώρα είχα μονο ένα

και μου λείπει κάθε ωρα κάθε στιγμή.
πάντως το γλε δεν ήξερα πως κατασκευάζεται στις ΗΠΑ. Ίσως αυτό φταίει για το μαλακισμένο κιβώτιο και τις απότομες αλλαγες, αλλα δε γαμείς, του βάζεις τα παντλς και καθαρισες.
C4 εννοείται καβλερό και στέκεται ακόμη αγέρωχο ακόμη και πριν τα 400Κ χιλιόμετρα.