Και Ελγίνεια έχω λέγετε.
Re: Και Ελγίνεια έχω λέγετε.
Κάθε λαός έχει τους ηγέτες που του αξίζουν. Οι πολίτες δεν θέλουν εξάλειψη της διαφθοράς, θέλουν περισσότερες ευκαιρίες να συμμετέχουν σ΄ αυτή. Δεν θέλουν ευνομία, θέλουν ανοχή της δικής τους ανομίας.
Θάνος Τζήμερος.
Θάνος Τζήμερος.
-
- Δημοσιεύσεις: 3676
- Εγγραφή: 19 Δεκ 2020, 17:07
- Phorum.gr user: Citroenakias
Re: Και Ελγίνεια έχω λέγετε.
Μια χαρά είναι τα Ελγινεια εκεί στο βρετανικό μουσείο. Δεν χρειάζεται να γίνουν προεκλογικό εργαλείο στα χέρια των καθαρματων που κυβερνανε
-
- Δημοσιεύσεις: 40208
- Εγγραφή: 06 Ιαν 2019, 06:41
- Phorum.gr user: πατησιωτης
- Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Re: Και Ελγίνεια έχω λέγετε.
Τζιτζιμιτζιχότζιρας έγραψε: ↑08 Ιαν 2023, 11:06Το θεματακι "νέες ανασκαφές στην Αμφιπολη" ως τις εκλογές παίζει με απόδοση 1.15 στο στοίχημα.
- ΣΑΤΑΝΙΚΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ
- Δημοσιεύσεις: 31026
- Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 21:47
Re: Και Ελγίνεια έχω λέγετε.
θα σας τα χώσουμε στον πάτο. όχι τα γύψινα τα ιμιτασιόν. τα ορίτζιναλCitroenakias έγραψε: ↑08 Ιαν 2023, 11:59Μια χαρά είναι τα Ελγινεια εκεί στο βρετανικό μουσείο. Δεν χρειάζεται να γίνουν προεκλογικό εργαλείο στα χέρια των καθαρματων που κυβερνανε
Ο χρήστης που γκρέμισε τον εθνολαϊκισμό
- hellegennes
- Δημοσιεύσεις: 45158
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:17
Re: Και Ελγίνεια έχω λέγετε.
Και περιμέρνεις τώρα ότι το Βρετανικό Μουσείο θα δώσει σε κατσίβελους τα μάρμαρα για να τα χρησιμοποιούν για μικροπολιτική. Θα δώσει ένας οργανισμός πολιτιστικής κληρονομιάς τα μνημεία του σε μπούρτζους που η μόνη αξία που βλέπουν σ' αυτά είναι πώς θα τα χρησιμοποιήσουν για να την πούνε στους αντιπάλους τους.ΣΑΤΑΝΙΚΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ έγραψε: ↑08 Ιαν 2023, 14:39θα σας τα χώσουμε στον πάτο. όχι τα γύψινα τα ιμιτασιόν. τα ορίτζιναλCitroenakias έγραψε: ↑08 Ιαν 2023, 11:59Μια χαρά είναι τα Ελγινεια εκεί στο βρετανικό μουσείο. Δεν χρειάζεται να γίνουν προεκλογικό εργαλείο στα χέρια των καθαρματων που κυβερνανε
Καλό.

Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
Re: Και Ελγίνεια έχω λέγετε.
hellegennes έγραψε: ↑08 Ιαν 2023, 22:11Και περιμέρνεις τώρα ότι το Βρετανικό Μουσείο θα δώσει σε κατσίβελους τα μάρμαρα για να τα χρησιμοποιούν για μικροπολιτική. Θα δώσει ένας οργανισμός πολιτιστικής κληρονομιάς τα μνημεία του σε μπούρτζους που η μόνη αξία που βλέπουν σ' αυτά είναι πώς θα τα χρησιμοποιήσουν για να την πούνε στους αντιπάλους τους.ΣΑΤΑΝΙΚΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ έγραψε: ↑08 Ιαν 2023, 14:39θα σας τα χώσουμε στον πάτο. όχι τα γύψινα τα ιμιτασιόν. τα ορίτζιναλCitroenakias έγραψε: ↑08 Ιαν 2023, 11:59Μια χαρά είναι τα Ελγινεια εκεί στο βρετανικό μουσείο. Δεν χρειάζεται να γίνουν προεκλογικό εργαλείο στα χέρια των καθαρματων που κυβερνανε
Καλό.

Re: Και Ελγίνεια έχω λέγετε.
Λες να μας διαβάζουν απο το Βρετανικό Μουσείο; Να προσέχουμε τι λέμε....hellegennes έγραψε: ↑08 Ιαν 2023, 22:11Και περιμέρνεις τώρα ότι το Βρετανικό Μουσείο θα δώσει σε κατσίβελους τα μάρμαρα για να τα χρησιμοποιούν για μικροπολιτική. Θα δώσει ένας οργανισμός πολιτιστικής κληρονομιάς τα μνημεία του σε μπούρτζους που η μόνη αξία που βλέπουν σ' αυτά είναι πώς θα τα χρησιμοποιήσουν για να την πούνε στους αντιπάλους τους.ΣΑΤΑΝΙΚΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ έγραψε: ↑08 Ιαν 2023, 14:39θα σας τα χώσουμε στον πάτο. όχι τα γύψινα τα ιμιτασιόν. τα ορίτζιναλCitroenakias έγραψε: ↑08 Ιαν 2023, 11:59Μια χαρά είναι τα Ελγινεια εκεί στο βρετανικό μουσείο. Δεν χρειάζεται να γίνουν προεκλογικό εργαλείο στα χέρια των καθαρματων που κυβερνανε
Καλό.
- hellegennes
- Δημοσιεύσεις: 45158
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:17
Re: Και Ελγίνεια έχω λέγετε.
Χρειάζεται να μας διαβάζουν; Δεν ξέρουν τι αμόρφωτοι γύφτουλες είναι οι πολιτικοί και οι οπαδοί τους; Δεν ξέρουν ότι δεν ενδιαφέρονται καθόλου για την ιστορική και την αισθητική αξία των μνημείων παρά μόνο για την μικροπολιτική τους αξία;gassim έγραψε: ↑08 Ιαν 2023, 22:28Λες να μας διαβάζουν απο το Βρετανικό Μουσείο; Να προσέχουμε τι λέμε....hellegennes έγραψε: ↑08 Ιαν 2023, 22:11Και περιμέρνεις τώρα ότι το Βρετανικό Μουσείο θα δώσει σε κατσίβελους τα μάρμαρα για να τα χρησιμοποιούν για μικροπολιτική. Θα δώσει ένας οργανισμός πολιτιστικής κληρονομιάς τα μνημεία του σε μπούρτζους που η μόνη αξία που βλέπουν σ' αυτά είναι πώς θα τα χρησιμοποιήσουν για να την πούνε στους αντιπάλους τους.ΣΑΤΑΝΙΚΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ έγραψε: ↑08 Ιαν 2023, 14:39
θα σας τα χώσουμε στον πάτο. όχι τα γύψινα τα ιμιτασιόν. τα ορίτζιναλ
Καλό.
Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
-
- Δημοσιεύσεις: 40208
- Εγγραφή: 06 Ιαν 2019, 06:41
- Phorum.gr user: πατησιωτης
- Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Re: Και Ελγίνεια έχω λέγετε.
Το πρόβλημα του Μουσείου είναι εσωτερικό.Τα τελευταία χρόνια λόγω πολιτικής ορθότητος,BLM και παρόμοιων αντιαποικιακών καταστάσεων έχει γίνει συνήθεια στη Βρεταννία να απολογούνται απέναντι σε παρόμοιους και πολύ χειρότερους γύφτουλες καμμιά πενηνταριά χωρών και φυλών για όσα έκαναν στο παρελθόν.hellegennes έγραψε: ↑08 Ιαν 2023, 22:51Χρειάζεται να μας διαβάζουν; Δεν ξέρουν τι αμόρφωτοι γύφτουλες είναι οι πολιτικοί και οι οπαδοί τους; Δεν ξέρουν ότι δεν ενδιαφέρονται καθόλου για την ιστορική και την αισθητική αξία των μνημείων παρά μόνο για την μικροπολιτική τους αξία;
- dna replication
- Δημοσιεύσεις: 34940
- Εγγραφή: 16 Απρ 2018, 21:29
- Phorum.gr user: dna
Re: Και Ελγίνεια έχω λέγετε.
Διάβασα αυτό και ξεκαθάρισαν όλα
Lionis Dedes
Πρώτη εβδομάδα του χρόνου και η δημόσια συζήτηση περιστρέφεται γύρω από τα γλυπτά του Παρθενώνα. Νομίζω ότι το πλήθος των δημοσιευμάτων περισσότερο συσκοτίζουν παρά φωτίζουν την υπόθεση.
Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Απ΄ όταν ξεκίνησε το θέμα της επανένωσης και όχι -προσοχή- της επιστροφής των γλυπτών δύο θέσεις συγκρούονται: η βρετανική που υποστηρίζει ότι είναι ο νόμιμος ιδιοκτήτης των γλυπτών και η ελληνική που δεν αναγνωρίζει δικαίωμα ιδιοκτησίας των γλυπτών από το Βρετανικό μουσείο. Τι έχουμε τώρα; Προχωρημένες συζητήσεις μεταξύ των δύο πλευρών για τμηματική επιστροφή ορισμένων γλυπτών και αντιδάνειο αρχαία έργα τέχνης από τα ελληνικά μουσεία. Κατά βάση αυτό είναι το σενάριο που έπαιξε. Πως φτάσαμε σε αυτό το σημείο. Με την γνωστή μέθοδο των μυστικών διαπραγματεύσεων. Γιατί τώρα βγήκε στο φως όλη αυτή η μεθόδευση και μάλιστα από την βρετανική πλευρά; Ποια είναι η αντίδραση της ελληνικής πλευράς; Τα έχουμε σπάσει με το ΒΜ όταν η συμφωνία είχε ολοκληρωθεί κατά 90%;
Φαίνεται πως όντως υπήρξαν μυστικές επαφές μεταξύ των δύο πλευρών. Το τεκμαίρουμε από την αντίδραση της κυβέρνησης. Διαψεύδει μετά βδελυγμίας τα δημοσιεύματα που μιλούν για δανεισμό και σωστά σε δελτίο τύπου το ΥΠΠΟΑ αναφέρει ότι δεν αναγνωρίζουμε κατοχή, νομή και κυριότητα στο ΒΜ, αλλά και εδώ είναι το κλειδί δεν διαψεύδει ότι έγιναν μυστικές συναντήσεις και διαπραγματεύσεις ακόμα και με την συμμετοχή του ΠΘ. Τι συζητήθηκε λοιπόν σε αυτές τις συναντήσεις, ποιοι συμμετείχαν και με ποια ιδιότητα; Αν δεν παίζει το σενάριο του δανεισμού που με την σειρά του σημαίνει πλήρη αποδοχή από την πλευρά της Ελλάδας της βρετανικής θέσης, τότε πως υπάρχουν διαρροές ακόμα και ονομαστικά για αρχαιότητες που θα δοθούν ως αντιδάνειο στο ΒΜ;
Φαίνεται ότι η νομιμοποίηση της συλλογής Στερν άνοιξε την όρεξη σε κυβερνητικούς παράγοντες για να εφαρμόσουν κάτι ανάλογο και στην περίπτωση των γλυπτών. Μόνο που εδώ υπάρχουν σημαντικές διαφορές. Στην περίπτωση της συλλογής Στερν διαπραγματεύτηκε πάλι εν κρυπτώ και παραβύστω η ελληνική πλευρά με ιδιώτη συλλέκτη που επιθυμούσε διακαώς να νομιμοποιήσει την συλλογή του, ενώ για τα μάρμαρα έχει να κάνει με οργανισμό (ΒΜ) και κυβέρνηση (την βρετανική) που δεν την κόφτει κιόλας να νομιμοποιήσει μια συλλογή, θεωρεί a priori ότι είναι νόμιμος ιδιόκτητής της. Η διαπραγμάτευση λοιπόν θα πρέπει να είναι σε διαφορετική βάση και τα επιχειρήματα είναι γνωστά, μην τα επαναλαμβάνουμε.
Το θέμα λοιπόν ξέφυγε από τις κλειστές συναντήσεις και τώρα η κυβέρνηση τρέχει να διαψεύσει τα αδιάψευστα. Γιατί συμβαίνει αυτό; Elementary dear Watson. Στο συλλογικό εθνικό φαντασιακό η επανένωση των μαρμάρων αποτελεί -όχι άδικα κατά την γνώμη μου- το ιερό δισκοπότηρο. Όμως διάφορες κυβερνήσεις αγνοώντας τους αρχαιολόγους και την επιστημονική κοινότητα προσπάθησαν να εντάξουν σε μικροπολιτικούς σχεδιασμούς την επιστροφή. Ο Σημίτης χωρίς να το ξέρει με ανοιχτά μικρόφωνα ζήταγε από τον Μπλερ κάτι να γυρίσει από το ΒΜ γιατί έχει εκλογές μπροστά του, ο Σαμαράς σε life style προσέγγιση φώναζε την Αλαμουντίν για να φέρει τα μάρμαρα πίσω, η σημερινή κυβέρνηση πολύ θα ήθελε εγκαίνια με δυο τρεις πλάκες από τα γλυπτά του Παρθενώνα για να πείσει το πόπολο ότι «πέτυχε» εκεί που απέτυχαν όλοι οι άλλοι προηγούμενοι. Εξάλλου "εθνικός σκοπός" είναι αυτός και όλοι πρέπει να συμπαραταχθούμε. Βέβαια άντε να εξηγήσεις ότι εθνικός σκοπός είναι η επανένωση του συνόλου του γλυπτού διακόσμου και όχι η φιέστα με δυο τρεις πλάκες που θα σπάσουν έτι περαιτέρω την ενότητα του συνόλου, εθνικός σκοπός είναι η μη αναγνώριση νόμιμης ιδιοκτησίας δια της μεθόδου του δανεισμού από το ΒΜ, εθνικός σκοπός είναι να μην εργαλειοποιούνται οι αρχαιότητες για μια φούχτα ψήφους.
Lionis Dedes
Πρώτη εβδομάδα του χρόνου και η δημόσια συζήτηση περιστρέφεται γύρω από τα γλυπτά του Παρθενώνα. Νομίζω ότι το πλήθος των δημοσιευμάτων περισσότερο συσκοτίζουν παρά φωτίζουν την υπόθεση.
Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Απ΄ όταν ξεκίνησε το θέμα της επανένωσης και όχι -προσοχή- της επιστροφής των γλυπτών δύο θέσεις συγκρούονται: η βρετανική που υποστηρίζει ότι είναι ο νόμιμος ιδιοκτήτης των γλυπτών και η ελληνική που δεν αναγνωρίζει δικαίωμα ιδιοκτησίας των γλυπτών από το Βρετανικό μουσείο. Τι έχουμε τώρα; Προχωρημένες συζητήσεις μεταξύ των δύο πλευρών για τμηματική επιστροφή ορισμένων γλυπτών και αντιδάνειο αρχαία έργα τέχνης από τα ελληνικά μουσεία. Κατά βάση αυτό είναι το σενάριο που έπαιξε. Πως φτάσαμε σε αυτό το σημείο. Με την γνωστή μέθοδο των μυστικών διαπραγματεύσεων. Γιατί τώρα βγήκε στο φως όλη αυτή η μεθόδευση και μάλιστα από την βρετανική πλευρά; Ποια είναι η αντίδραση της ελληνικής πλευράς; Τα έχουμε σπάσει με το ΒΜ όταν η συμφωνία είχε ολοκληρωθεί κατά 90%;
Φαίνεται πως όντως υπήρξαν μυστικές επαφές μεταξύ των δύο πλευρών. Το τεκμαίρουμε από την αντίδραση της κυβέρνησης. Διαψεύδει μετά βδελυγμίας τα δημοσιεύματα που μιλούν για δανεισμό και σωστά σε δελτίο τύπου το ΥΠΠΟΑ αναφέρει ότι δεν αναγνωρίζουμε κατοχή, νομή και κυριότητα στο ΒΜ, αλλά και εδώ είναι το κλειδί δεν διαψεύδει ότι έγιναν μυστικές συναντήσεις και διαπραγματεύσεις ακόμα και με την συμμετοχή του ΠΘ. Τι συζητήθηκε λοιπόν σε αυτές τις συναντήσεις, ποιοι συμμετείχαν και με ποια ιδιότητα; Αν δεν παίζει το σενάριο του δανεισμού που με την σειρά του σημαίνει πλήρη αποδοχή από την πλευρά της Ελλάδας της βρετανικής θέσης, τότε πως υπάρχουν διαρροές ακόμα και ονομαστικά για αρχαιότητες που θα δοθούν ως αντιδάνειο στο ΒΜ;
Φαίνεται ότι η νομιμοποίηση της συλλογής Στερν άνοιξε την όρεξη σε κυβερνητικούς παράγοντες για να εφαρμόσουν κάτι ανάλογο και στην περίπτωση των γλυπτών. Μόνο που εδώ υπάρχουν σημαντικές διαφορές. Στην περίπτωση της συλλογής Στερν διαπραγματεύτηκε πάλι εν κρυπτώ και παραβύστω η ελληνική πλευρά με ιδιώτη συλλέκτη που επιθυμούσε διακαώς να νομιμοποιήσει την συλλογή του, ενώ για τα μάρμαρα έχει να κάνει με οργανισμό (ΒΜ) και κυβέρνηση (την βρετανική) που δεν την κόφτει κιόλας να νομιμοποιήσει μια συλλογή, θεωρεί a priori ότι είναι νόμιμος ιδιόκτητής της. Η διαπραγμάτευση λοιπόν θα πρέπει να είναι σε διαφορετική βάση και τα επιχειρήματα είναι γνωστά, μην τα επαναλαμβάνουμε.
Το θέμα λοιπόν ξέφυγε από τις κλειστές συναντήσεις και τώρα η κυβέρνηση τρέχει να διαψεύσει τα αδιάψευστα. Γιατί συμβαίνει αυτό; Elementary dear Watson. Στο συλλογικό εθνικό φαντασιακό η επανένωση των μαρμάρων αποτελεί -όχι άδικα κατά την γνώμη μου- το ιερό δισκοπότηρο. Όμως διάφορες κυβερνήσεις αγνοώντας τους αρχαιολόγους και την επιστημονική κοινότητα προσπάθησαν να εντάξουν σε μικροπολιτικούς σχεδιασμούς την επιστροφή. Ο Σημίτης χωρίς να το ξέρει με ανοιχτά μικρόφωνα ζήταγε από τον Μπλερ κάτι να γυρίσει από το ΒΜ γιατί έχει εκλογές μπροστά του, ο Σαμαράς σε life style προσέγγιση φώναζε την Αλαμουντίν για να φέρει τα μάρμαρα πίσω, η σημερινή κυβέρνηση πολύ θα ήθελε εγκαίνια με δυο τρεις πλάκες από τα γλυπτά του Παρθενώνα για να πείσει το πόπολο ότι «πέτυχε» εκεί που απέτυχαν όλοι οι άλλοι προηγούμενοι. Εξάλλου "εθνικός σκοπός" είναι αυτός και όλοι πρέπει να συμπαραταχθούμε. Βέβαια άντε να εξηγήσεις ότι εθνικός σκοπός είναι η επανένωση του συνόλου του γλυπτού διακόσμου και όχι η φιέστα με δυο τρεις πλάκες που θα σπάσουν έτι περαιτέρω την ενότητα του συνόλου, εθνικός σκοπός είναι η μη αναγνώριση νόμιμης ιδιοκτησίας δια της μεθόδου του δανεισμού από το ΒΜ, εθνικός σκοπός είναι να μην εργαλειοποιούνται οι αρχαιότητες για μια φούχτα ψήφους.
- hellegennes
- Δημοσιεύσεις: 45158
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:17
Re: Και Ελγίνεια έχω λέγετε.
Αυτό δεν σημαίνει ότι θα αρχίσουν να τα δίνουν πίσω. Κι αν συνέβαινε κάτι τέτοιο και μάλιστα για τους λόγους που λες, πρώτα θα έβλεπες να άδειαζαν όλες οι υπόλοιπες πτέρυγες του μουσείου και μετά η ελληνική.πατησιωτης έγραψε: ↑08 Ιαν 2023, 22:58Το πρόβλημα του Μουσείου είναι εσωτερικό.Τα τελευταία χρόνια λόγω πολιτικής ορθότητος,BLM και παρόμοιων αντιαποικιακών καταστάσεων έχει γίνει συνήθεια στη Βρεταννία να απολογούνται απέναντι σε παρόμοιους και πολύ χειρότερους γύφτουλες καμμιά πενηνταριά χωρών και φυλών για όσα έκαναν στο παρελθόν.hellegennes έγραψε: ↑08 Ιαν 2023, 22:51Χρειάζεται να μας διαβάζουν; Δεν ξέρουν τι αμόρφωτοι γύφτουλες είναι οι πολιτικοί και οι οπαδοί τους; Δεν ξέρουν ότι δεν ενδιαφέρονται καθόλου για την ιστορική και την αισθητική αξία των μνημείων παρά μόνο για την μικροπολιτική τους αξία;
Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
- ΣΑΤΑΝΙΚΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ
- Δημοσιεύσεις: 31026
- Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 21:47
Re: Και Ελγίνεια έχω λέγετε.
όχι για να τους την πούμε απλά. θα τους τα χώσουμε κανονικάhellegennes έγραψε: ↑08 Ιαν 2023, 22:11Και περιμέρνεις τώρα ότι το Βρετανικό Μουσείο θα δώσει σε κατσίβελους τα μάρμαρα για να τα χρησιμοποιούν για μικροπολιτική. Θα δώσει ένας οργανισμός πολιτιστικής κληρονομιάς τα μνημεία του σε μπούρτζους που η μόνη αξία που βλέπουν σ' αυτά είναι πώς θα τα χρησιμοποιήσουν για να την πούνε στους αντιπάλους τους.ΣΑΤΑΝΙΚΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ έγραψε: ↑08 Ιαν 2023, 14:39θα σας τα χώσουμε στον πάτο. όχι τα γύψινα τα ιμιτασιόν. τα ορίτζιναλCitroenakias έγραψε: ↑08 Ιαν 2023, 11:59Μια χαρά είναι τα Ελγινεια εκεί στο βρετανικό μουσείο. Δεν χρειάζεται να γίνουν προεκλογικό εργαλείο στα χέρια των καθαρματων που κυβερνανε
Καλό.
Ο χρήστης που γκρέμισε τον εθνολαϊκισμό
Re: Και Ελγίνεια έχω λέγετε.
Έτσι θα τα εκθέσετε στο μουσείο της Ακρόπολης, κάθε έκθεμα σφηνωμένο στον κώλο κάποιου;ΣΑΤΑΝΙΚΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ έγραψε: ↑08 Ιαν 2023, 14:39θα σας τα χώσουμε στον πάτο. όχι τα γύψινα τα ιμιτασιόν. τα ορίτζιναλCitroenakias έγραψε: ↑08 Ιαν 2023, 11:59Μια χαρά είναι τα Ελγινεια εκεί στο βρετανικό μουσείο. Δεν χρειάζεται να γίνουν προεκλογικό εργαλείο στα χέρια των καθαρματων που κυβερνανε
Ωραίες ιστορίες θα έχουν να διηγούνται οι τουρίστες.

-
- Δημοσιεύσεις: 40208
- Εγγραφή: 06 Ιαν 2019, 06:41
- Phorum.gr user: πατησιωτης
- Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Re: Και Ελγίνεια έχω λέγετε.
https://www.liberal.gr/politiki/ston-sy ... ys-hitones
ε τούτα εδώ τα μάρμαρα κακιά σκουριά δεν πιάνει» γράφει ο ποιητής. Πιάνει όμως ο οξειδωμένος και οξειδωτικός λόγος. Το πρωτογράψαμε με αφορμή τα αρχαία στο μετρό Θεσσαλονίκης. Η Αριστερά - αυτό το είδος της Αριστεράς που αντιπροσωπεύει ο ΣΥΡΙΖΑ – είχε από πάντα ιδεολογική αποστροφή προς κάθε εκθειαστική αναφορά και εκθεσιακή παρουσίαση του αρχαίου ελληνικού πολιτισμού. Τα χαρακτήριζε ως συντηρητική προγονοπληξία και εθνικιστική αρχαιολατρία. Ταίριαζαν στην εθνικιστική δεξιά.
Άλλωστε η κλασσική παιδεία των αρχαίων ημών (όσο ήταν ημών) προγόνων, εμπεριείχε διαχρονικές αξίες, προτάγματα που δεν αντιπροσώπευαν τον καινούργιο κόσμο που ήθελε να κτίσει η Αριστερά. Πολύ περισσότερο που γι’ αυτούς - ως πρόσφατα - ο αρχαιοελληνικός κόσμος ήταν ένας κόσμος «αποικιοκρατικός» και «δουλοκτητικός» (που όντως έτσι ήταν, αλλά κρίνεις τις αρχαίες κοινωνίες στα δεδομένα των εποχών τους, των τότε αξιών, και όχι υπό σημερινό πρίσμα).
Και ξάφνου η Αριστερά (ο ΣΥΡΙΖΑ βασικά) κατελήφθη από αρχαιολατρικό οίστρο. Το κόμμα που προς στιγμήν παρέδωσε αρχαιολογικούς χώρους στο Υπερταμείο και υπαναχώρησε κατόπιν αντιδράσεων, ένιωσε ιερή αγανάκτηση επειδή θα μετακινούνταν (πρόσκαιρα) τα αρχαία στον σταθμό Βενιζέλου στη Θεσσαλονίκη και θα επανατοποθετούντο ως είχαν, μετά το πέρας των εργασιών. Οι αρχαιολόγοι του ΣΥΡΙΖΑ θα έπρεπε να γνωρίζουν ότι καθόλη τη διάρκεια της ανθρώπινης ιστορίας μνημεία μετακινούνται εάν υπήρχε χρεία (π.χ.ο ναός του Αρεως κατασκευής περί το 440 π.χ., στο Άμπου Σιμπέλ στην Αίγυπτο, ή πριν πέντε χρόνια ολόκληρος ναός 2000 τόνων στην Σαγκάη!). Και όμως, η πρόσκαιρη μετακίνηση για τα έργα του μετρό, πλασαρίστηκε από την αντιπολιτευτική αγωνία του ΣΥΡΙΖΑ ως ταπείνωση των μνημείων.
Ήταν τόση… η γνώση του Τσίπρα επί του θέματος, που συνέθεσε έναν σουρεαλιστικό διάλογο με την υπουργό Πολιτισμού Μενδώνη στην έκτακτη συνάντηση τους στην Ακρόπολη. Τότε που πήγε να επιθεωρήσει τον διάδρομο (!) αφού προηγουμένως είχε κάνει επιθεώρηση… η Ραλλία!
Για τα «Γλυπτά στον σταθμό Βενιζέλου» έλεγε ο Τσίπρας στη Μενδώνη. «Ποια γλυπτά, δεν υπάρχουν γλυπτά κε Πρόεδρε στην Βενιζέλου» εξηγούσε η υπουργός. Τον ενημέρωσε δε, ότι η ίδια διαδικασία της μετακίνησης έγινε και επί των ημερών του (2017 και 2018) στον σταθμό της Αγίας Σοφίας «που είναι η συνέχεια της «Μέσης οδού» του σταθμού Βενιζέλου». «Ποια Αγία Σοφία» ρωτούσε ο Τσίπρας. «Δεν έχω πάει, δεν έχω δει…» (φυσικά. Τότε δεν είχε σημασία αν μετακινήθηκαν αρχαία. Ήταν ο ΣΥΡΙΖΑ στην κυβέρνηση και δεν είχε ενσκήψει το ξαφνικό τσουνάμι της αρχαιολατρίας).
Η επίσκεψη στην Ακρόπολη είχε γίνει για το «τσιμέντωμα» που ήταν ακριβώς πάνω στον παλιό διάδρομο ο οποίος είχε φθαρεί και επί του οποίου δεν μπορούσαν να κυλίσουν τα καροτσάκια των ΑΜΕΑ. Αλλά ήταν τόση η ευαισθησία του αριστερού αρχηγού, που δεν τον ένοιαζε ότι τα ΑΜΕΑ θα απολάμβαναν επιτέλους την Ακρόπολη. Αρκέστηκε να καταγγείλει το τσιμέντωμα, που φέρνει καταστροφή «όπως του Μοροζίνι», και το οποίο όπως είπε, είναι «μνημείο του μέτρου και της αρμονίας αλλά και παγκόσμιο σύμβολο της Δημοκρατίας» (σχετικά με το τελευταίο, δεν ξέρουμε αν γνωρίζει την ιστορία και τις οικονομικές πηγές χρηματοδότησης του μνημείου).
Παράλληλα έδωσε σήμα σε ένα πολύχρωμο πλήθος «αρχαιο-αγανακτισμένων». Το έβλεπες στα κοινωνικά δίκτυα. Άνθρωποι που ενδέχεται να μην είχαν ανέβη ούτε με σχολική εκδρομή στην Ακρόπολη - ή έκτοτε ποτέ - άφριζαν από ιερή οργή γιατί «η χούντα Κούλη» με ιδιοκτησιακή αντίληψη, τσιμέντωσε την Ακρόπολη. Από κοντά και «ευαίσθητοι» διανοούμενοι της Αριστεράς, που σε άλλους τομείς μπορεί να έχουν γνώση, αλλά όντας άσχετοι με τις αναστηλώσεις αρχαίων μνημείων, κατάπιαν αμάσητη τη λέξη «τσιμέντωμα» (αφού το έλεγε ο ΣΥΡΙΖΑ ανυπερθέτως έτσι θα ήταν). Άρχισαν να ουρλιάζουν καταδικαστικά, μεταβαίνοντας με ταχύτητα φωτός, από τον Σλάβοϊ Ζίζεκ στο αρχαιοελληνικό κλέος και τον Περικλή!
Και τώρα που ανέκυψε θέμα των «μαρμάρων του Παρθενώνα», άρχισε η πολιτική διελκυστίνδα περί της κυριότητας. Όχι, αν θα επιστραφούν, αλλά υπό ποία κυριότητα. Και αυτό παρότι η Μενδώνη δήλωσε πως η ελληνική κυβέρνηση δεν συζητά θέμα βρετανικής κυριότητας (σ.σ. για τους τυπολάτρες «αστυνόμους» της γλώσσας που άνθισαν ξαφνικά και επιτιμούν όποιον αναφέρει τη φράση «μάρμαρα» του Παρθενώνα, αφού είναι «γλυπτά» γνωστοποιούμε ότι η διεθνής εκστρατεία ήταν «return the Marbles». Μάλλον, τότε ουδόλως τους απασχολούσε το θέμα, και γι’ αυτό δεν το είχαν πάρει πρέφα, ώστε να συνετίσουν τους βέβηλους που μιλούσαν για «μάρμαρα»).
Και ενώ δεν γνωρίζουμε αν θα έρθουν τα μάρμαρα, και επιπροσθέτως υπό ποια νομική μορφή, βρήκαν μιαν ακόμη πτυχή αντιπολίτευσης. Τα τρολ τους καταγγέλλουν προκαταβολικά τους αντιπάλους τους ως προδότες. Αν αυτό θεωρούν ότι τους φέρνει ψήφους, σε εμάς δεν πέφτει λόγος.
ε τούτα εδώ τα μάρμαρα κακιά σκουριά δεν πιάνει» γράφει ο ποιητής. Πιάνει όμως ο οξειδωμένος και οξειδωτικός λόγος. Το πρωτογράψαμε με αφορμή τα αρχαία στο μετρό Θεσσαλονίκης. Η Αριστερά - αυτό το είδος της Αριστεράς που αντιπροσωπεύει ο ΣΥΡΙΖΑ – είχε από πάντα ιδεολογική αποστροφή προς κάθε εκθειαστική αναφορά και εκθεσιακή παρουσίαση του αρχαίου ελληνικού πολιτισμού. Τα χαρακτήριζε ως συντηρητική προγονοπληξία και εθνικιστική αρχαιολατρία. Ταίριαζαν στην εθνικιστική δεξιά.
Άλλωστε η κλασσική παιδεία των αρχαίων ημών (όσο ήταν ημών) προγόνων, εμπεριείχε διαχρονικές αξίες, προτάγματα που δεν αντιπροσώπευαν τον καινούργιο κόσμο που ήθελε να κτίσει η Αριστερά. Πολύ περισσότερο που γι’ αυτούς - ως πρόσφατα - ο αρχαιοελληνικός κόσμος ήταν ένας κόσμος «αποικιοκρατικός» και «δουλοκτητικός» (που όντως έτσι ήταν, αλλά κρίνεις τις αρχαίες κοινωνίες στα δεδομένα των εποχών τους, των τότε αξιών, και όχι υπό σημερινό πρίσμα).
Και ξάφνου η Αριστερά (ο ΣΥΡΙΖΑ βασικά) κατελήφθη από αρχαιολατρικό οίστρο. Το κόμμα που προς στιγμήν παρέδωσε αρχαιολογικούς χώρους στο Υπερταμείο και υπαναχώρησε κατόπιν αντιδράσεων, ένιωσε ιερή αγανάκτηση επειδή θα μετακινούνταν (πρόσκαιρα) τα αρχαία στον σταθμό Βενιζέλου στη Θεσσαλονίκη και θα επανατοποθετούντο ως είχαν, μετά το πέρας των εργασιών. Οι αρχαιολόγοι του ΣΥΡΙΖΑ θα έπρεπε να γνωρίζουν ότι καθόλη τη διάρκεια της ανθρώπινης ιστορίας μνημεία μετακινούνται εάν υπήρχε χρεία (π.χ.ο ναός του Αρεως κατασκευής περί το 440 π.χ., στο Άμπου Σιμπέλ στην Αίγυπτο, ή πριν πέντε χρόνια ολόκληρος ναός 2000 τόνων στην Σαγκάη!). Και όμως, η πρόσκαιρη μετακίνηση για τα έργα του μετρό, πλασαρίστηκε από την αντιπολιτευτική αγωνία του ΣΥΡΙΖΑ ως ταπείνωση των μνημείων.
Ήταν τόση… η γνώση του Τσίπρα επί του θέματος, που συνέθεσε έναν σουρεαλιστικό διάλογο με την υπουργό Πολιτισμού Μενδώνη στην έκτακτη συνάντηση τους στην Ακρόπολη. Τότε που πήγε να επιθεωρήσει τον διάδρομο (!) αφού προηγουμένως είχε κάνει επιθεώρηση… η Ραλλία!
Για τα «Γλυπτά στον σταθμό Βενιζέλου» έλεγε ο Τσίπρας στη Μενδώνη. «Ποια γλυπτά, δεν υπάρχουν γλυπτά κε Πρόεδρε στην Βενιζέλου» εξηγούσε η υπουργός. Τον ενημέρωσε δε, ότι η ίδια διαδικασία της μετακίνησης έγινε και επί των ημερών του (2017 και 2018) στον σταθμό της Αγίας Σοφίας «που είναι η συνέχεια της «Μέσης οδού» του σταθμού Βενιζέλου». «Ποια Αγία Σοφία» ρωτούσε ο Τσίπρας. «Δεν έχω πάει, δεν έχω δει…» (φυσικά. Τότε δεν είχε σημασία αν μετακινήθηκαν αρχαία. Ήταν ο ΣΥΡΙΖΑ στην κυβέρνηση και δεν είχε ενσκήψει το ξαφνικό τσουνάμι της αρχαιολατρίας).
Η επίσκεψη στην Ακρόπολη είχε γίνει για το «τσιμέντωμα» που ήταν ακριβώς πάνω στον παλιό διάδρομο ο οποίος είχε φθαρεί και επί του οποίου δεν μπορούσαν να κυλίσουν τα καροτσάκια των ΑΜΕΑ. Αλλά ήταν τόση η ευαισθησία του αριστερού αρχηγού, που δεν τον ένοιαζε ότι τα ΑΜΕΑ θα απολάμβαναν επιτέλους την Ακρόπολη. Αρκέστηκε να καταγγείλει το τσιμέντωμα, που φέρνει καταστροφή «όπως του Μοροζίνι», και το οποίο όπως είπε, είναι «μνημείο του μέτρου και της αρμονίας αλλά και παγκόσμιο σύμβολο της Δημοκρατίας» (σχετικά με το τελευταίο, δεν ξέρουμε αν γνωρίζει την ιστορία και τις οικονομικές πηγές χρηματοδότησης του μνημείου).
Παράλληλα έδωσε σήμα σε ένα πολύχρωμο πλήθος «αρχαιο-αγανακτισμένων». Το έβλεπες στα κοινωνικά δίκτυα. Άνθρωποι που ενδέχεται να μην είχαν ανέβη ούτε με σχολική εκδρομή στην Ακρόπολη - ή έκτοτε ποτέ - άφριζαν από ιερή οργή γιατί «η χούντα Κούλη» με ιδιοκτησιακή αντίληψη, τσιμέντωσε την Ακρόπολη. Από κοντά και «ευαίσθητοι» διανοούμενοι της Αριστεράς, που σε άλλους τομείς μπορεί να έχουν γνώση, αλλά όντας άσχετοι με τις αναστηλώσεις αρχαίων μνημείων, κατάπιαν αμάσητη τη λέξη «τσιμέντωμα» (αφού το έλεγε ο ΣΥΡΙΖΑ ανυπερθέτως έτσι θα ήταν). Άρχισαν να ουρλιάζουν καταδικαστικά, μεταβαίνοντας με ταχύτητα φωτός, από τον Σλάβοϊ Ζίζεκ στο αρχαιοελληνικό κλέος και τον Περικλή!
Και τώρα που ανέκυψε θέμα των «μαρμάρων του Παρθενώνα», άρχισε η πολιτική διελκυστίνδα περί της κυριότητας. Όχι, αν θα επιστραφούν, αλλά υπό ποία κυριότητα. Και αυτό παρότι η Μενδώνη δήλωσε πως η ελληνική κυβέρνηση δεν συζητά θέμα βρετανικής κυριότητας (σ.σ. για τους τυπολάτρες «αστυνόμους» της γλώσσας που άνθισαν ξαφνικά και επιτιμούν όποιον αναφέρει τη φράση «μάρμαρα» του Παρθενώνα, αφού είναι «γλυπτά» γνωστοποιούμε ότι η διεθνής εκστρατεία ήταν «return the Marbles». Μάλλον, τότε ουδόλως τους απασχολούσε το θέμα, και γι’ αυτό δεν το είχαν πάρει πρέφα, ώστε να συνετίσουν τους βέβηλους που μιλούσαν για «μάρμαρα»).
Και ενώ δεν γνωρίζουμε αν θα έρθουν τα μάρμαρα, και επιπροσθέτως υπό ποια νομική μορφή, βρήκαν μιαν ακόμη πτυχή αντιπολίτευσης. Τα τρολ τους καταγγέλλουν προκαταβολικά τους αντιπάλους τους ως προδότες. Αν αυτό θεωρούν ότι τους φέρνει ψήφους, σε εμάς δεν πέφτει λόγος.
Re: Και Ελγίνεια έχω λέγετε.
Μιλάμε το 99% των αρχαιολόγων είναι αριστεροί.πατησιωτης έγραψε: ↑09 Ιαν 2023, 09:12https://www.liberal.gr/politiki/ston-sy ... ys-hitones
ε τούτα εδώ τα μάρμαρα κακιά σκουριά δεν πιάνει» γράφει ο ποιητής. Πιάνει όμως ο οξειδωμένος και οξειδωτικός λόγος. Το πρωτογράψαμε με αφορμή τα αρχαία στο μετρό Θεσσαλονίκης. Η Αριστερά - αυτό το είδος της Αριστεράς που αντιπροσωπεύει ο ΣΥΡΙΖΑ – είχε από πάντα ιδεολογική αποστροφή προς κάθε εκθειαστική αναφορά και εκθεσιακή παρουσίαση του αρχαίου ελληνικού πολιτισμού. Τα χαρακτήριζε ως συντηρητική προγονοπληξία και εθνικιστική αρχαιολατρία. Ταίριαζαν στην εθνικιστική δεξιά.
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
-
Νέα δημοσίευση Τα εκκλησιαστικα ελγινεια των Σερρών
από Ίακχος » 29 Ιουν 2024, 18:34 » σε Θρησκειολογία - 6 Απαντήσεις
- 419 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από taxalata xalasa
01 Ιούλ 2024, 21:52
-