Hλεκτρικά αυτοκινητάκια του γκολφ υπάρχουν εδώ και 80 χρόνια περίπου.
Τι άλλαξε; Επειδή το κλείσαν γύρω γύρω και βάλαν και καλοριφέρ;
Hλεκτρικά αυτοκινητάκια του γκολφ υπάρχουν εδώ και 80 χρόνια περίπου.
https://www.autotrader.co.uk/content/ne ... -good-ideaGherschaagk έγραψε: ↑12 Ιαν 2023, 12:50Πρακτικά σκέφτηκα και μου φάνηκε too good to be true.stergiosbik έγραψε: ↑12 Ιαν 2023, 11:44OYΓΚ.Gherschaagk έγραψε: ↑12 Ιαν 2023, 11:39
Από άντρα το άκουσα. Άσχετα με την άγνοιά μου, ένα που μπορείς να κάνεις είναι να εξηγήσεις τι μου είπαν λάθος και τι όχι. Το άλλο που μπορείς να κάνεις είναι να αδιαφορήσεις. Επιλέγεις να με μειώσεις γιατί έχεις λιγότερο μυαλό από ουρακοτάγκο σε ότι αφορά τις γυναίκες.
Επειδή ο χρόνος μου είναι πολύτιμος, θα μπορούσες να απαντήσεις με ένα ουγκ. Θα καταλάβαινα επακριβώς τι θα ήθελες να πεις και θα φόρτωνες με λιγότερα μπιτ την νταταμπεης.
ΥΓ
Καλα θα κανεις να μην πιστευεις οτι σου λενε.
Αν σκεφτεις λιγο πρακτικα και λογικα θα καταλαβεις γιατι δεν μπορει να γινει κατι τετοιο.
Ουτε εξειδικευμενες γνωσεις χρειαζεται,ουτε καποια εμπειρια.
Κοινη απλη λογικη.
Αλλά είπαμε, είσαι ουρακοτάγκος.
Nio battery swapping stations
Chinese automotive company Nio pioneered battery swapping technology in China, installing 700 stations by the end of 2021. There are currently over 900 operational battery swapping stations across China and one in Norway, with the company planning on expanding across the rest of Norway and Europe. To date, those stations have carried out over seven million swaps, with thousands more taking place every hour.
According to their website, Nio has devised “the world’s first smart power solution” combining a network of battery recharging stations with battery swapping stations to provide a robust network for Nio BEVs. Unfortunately, this is only available to those who own a Nio car. Nio currently don’t operate in the UK but this is expected to change within the next year, as Nio release the ET5 in Europe in Spring 2023.
EVOGO battery swap solution
In January 2022, CATL (Contemporary Amperex Technology Co. Ltd) began its rollout of EVOGO, their solution to battery swap technology, which features modular battery-swapping based on the concept of separating car and battery ownership.
CATL developed easily replaceable batteries, designed to look like a chocolate bar, to facilitate battery swapping on a mass scale. The newly developed electric car batteries, aptly named “Choco-SEB (swapping electric block)”, offer high-energy density in a compact, minimalist design, specially developed for EV battery sharing. This means that the battery would be considered a shared product, creating a new experience for the market whilst promoting cross-market collaboration, something the market currently lacks. EVOGO reported earlier in 2022 that the technology is compatible with “80% of global BEV platform-based vehicle models available on the market, and all BEV platform-based models to be released in the next three years globally." This could disrupt the current EV market, allowing it to transform into the universal, interlinked network EV owners have only dreamt of in recent years.
H Nίο στην Κίνα έχει ήδη φτιάξει 1,200 σταθμούς, και φτιάχνει συνέχεια κι άλλους (με πρόλαβε ο γιατρός)stergiosbik έγραψε: ↑12 Ιαν 2023, 11:44OYΓΚ.Gherschaagk έγραψε: ↑12 Ιαν 2023, 11:39Από άντρα το άκουσα. Άσχετα με την άγνοιά μου, ένα που μπορείς να κάνεις είναι να εξηγήσεις τι μου είπαν λάθος και τι όχι. Το άλλο που μπορείς να κάνεις είναι να αδιαφορήσεις. Επιλέγεις να με μειώσεις γιατί έχεις λιγότερο μυαλό από ουρακοτάγκο σε ότι αφορά τις γυναίκες.stergiosbik έγραψε: ↑12 Ιαν 2023, 11:30
Αποδεικνυεις το γιατι οι γυναικες δεν πρεπει να ασχολουνται με τ αμαξια.
Επειδή ο χρόνος μου είναι πολύτιμος, θα μπορούσες να απαντήσεις με ένα ουγκ. Θα καταλάβαινα επακριβώς τι θα ήθελες να πεις και θα φόρτωνες με λιγότερα μπιτ την νταταμπεης.
ΥΓ
Καλα θα κανεις να μην πιστευεις οτι σου λενε.
Αν σκεφτεις λιγο πρακτικα και λογικα θα καταλαβεις γιατι δεν μπορει να γινει κατι τετοιο.
Ουτε εξειδικευμενες γνωσεις χρειαζεται,ουτε καποια εμπειρια.
Κοινη απλη λογικη.
ε, οχι μονο. μπορουν να κινηθουν με ασφαλεια με τριψηφια χαω, και εχουν αυτονομια τριψηφιο παλι.Chilloutbuddy έγραψε: ↑12 Ιαν 2023, 13:07Hλεκτρικά αυτοκινητάκια του γκολφ υπάρχουν εδώ και 80 χρόνια περίπου.
Τι άλλαξε; Επειδή το κλείσαν γύρω γύρω και βάλαν και καλοριφέρ;
Eυχαριατω για τα καλά σου λόγια!Gherschaagk έγραψε: ↑12 Ιαν 2023, 12:50stergiosbik έγραψε: ↑12 Ιαν 2023, 11:44OYΓΚ.Gherschaagk έγραψε: ↑12 Ιαν 2023, 11:39
Από άντρα το άκουσα. Άσχετα με την άγνοιά μου, ένα που μπορείς να κάνεις είναι να εξηγήσεις τι μου είπαν λάθος και τι όχι. Το άλλο που μπορείς να κάνεις είναι να αδιαφορήσεις. Επιλέγεις να με μειώσεις γιατί έχεις λιγότερο μυαλό από ουρακοτάγκο σε ότι αφορά τις γυναίκες.
Επειδή ο χρόνος μου είναι πολύτιμος, θα μπορούσες να απαντήσεις με ένα ουγκ. Θα καταλάβαινα επακριβώς τι θα ήθελες να πεις και θα φόρτωνες με λιγότερα μπιτ την νταταμπεης.
ΥΓ
Καλα θα κανεις να μην πιστευεις οτι σου λενε.
Αν σκεφτεις λιγο πρακτικα και λογικα θα καταλαβεις γιατι δεν μπορει να γινει κατι τετοιο.
Ουτε εξειδικευμενες γνωσεις χρειαζεται,ουτε καποια εμπειρια.
Κοινη απλη λογικη.
Αλλά είπαμε, είσαι ουρακοτάγκος.
Είχα διαβάσει ότι έχουν βάλει στις προδιαγραφές να βγάζουν υποχρεωτικά ήχο κάτω από κάποια χλμ. νομίζω 30 ακριβώς γι' αυτόν τον λόγο (δεν έχουν μόνο στην Ελλάδα κινητά)EKPLIKTIKOS έγραψε: ↑12 Ιαν 2023, 10:43Δύο όψεις του νομίσματος. Στην Ελλάδα που περπατάμε στον δρόμο (οι πεζοι) και παίζουμε με το κινητό (οι οδηγοί) καλό είναι να κάνουμε και λίγο θόρυβο όταν οδηγούμε
sharp έγραψε: ↑12 Ιαν 2023, 15:04Είχα διαβάσει ότι έχουν βάλει στις προδιαγραφές να βγάζουν υποχρεωτικά ήχο κάτω από κάποια χλμ. νομίζω 30 ακριβώς γι' αυτόν τον λόγο (δεν έχουν μόνο στην Ελλάδα κινητά)EKPLIKTIKOS έγραψε: ↑12 Ιαν 2023, 10:43Δύο όψεις του νομίσματος. Στην Ελλάδα που περπατάμε στον δρόμο (οι πεζοι) και παίζουμε με το κινητό (οι οδηγοί) καλό είναι να κάνουμε και λίγο θόρυβο όταν οδηγούμε
μια χαρά γινεται:
οποιος έχει κουράγιο μπορεί να δει συγκεντρωμένα 13 χρόνια εξαγγελίες για νέες επαναστατικές τεχνολογίες στις μπαταρίεςenaon έγραψε: ↑11 Ιαν 2023, 02:08αλλά γενικά περίεργο μου μοιάζει που παμε με τις λιθίου να κατακτήσουμε τον κόσμο και βλέπουμε, αφού ξέρουμε τί θα δούμε αν δεν βρουμε άλλη τεχνολογία.Chilloutbuddy έγραψε: ↑11 Ιαν 2023, 01:43Ξανακοίταξα πρόσφατα και μου φάνηκαν και τα χαρακτηριστικά και οι τιμές ότι δεν έχουν αλλάξει πάρα πολύ από τότε, έως καθόλου δηλαδή.
Ναι οκ στη θεωρία όλα είναι απλά και εύκολα.dna replication έγραψε: ↑12 Ιαν 2023, 23:11μια χαρά γινεται:
ολα ανεξαιρετως τα ηλεκτρικά έχουν υποχρεωτικά αφαιρούμενες μπαταρίες με τυποποιημένες διαστάσεις και τυποποιημένα κουμπώματα.
Πας στο μπαταριάδικο στην ειδική θέση, σου ξεκουμπώνουν την ξεφόρτιστη μπαταρία, σου κουμπώνουν την αποβραδις φορτισμένη και έφυγες
ΧμJan 13 (Reuters) - Tesla (TSLA.O) has slashed prices on its electric vehicles in the United States and Europe, the automaker's website shows, extending a new strategy of aggressive discounting after missing Wall Street estimates for deliveries.
The U.S. price cuts, announced late Thursday in U.S. time on the Model 3 sedan and Model Y crossover SUV, ranged between 6% and 20% compared with prices before the discount, according to Reuters calculations.
That is before accounting for an up to $7,500 federal tax credit that took effect for many electric vehicle models at the start of January.
Register for free to Reuters and know the full storyRegister now
Tesla also cut prices for its Model X luxury crossover SUV and Model S sedan in the United States.
In Germany, it cut prices on the Model 3 and the Model Y - its global top-sellers - by between about 1% and almost 17% depending on the configuration. It also cut prices in Austria, Switzerland and France.
ΧμPrice drop in EU
Not only in US, here in EU also got the price cut. I picked up my M3LR for EUR 66.2K on 28th Dec. Now same model with same features are EUR 59.5K
Almost 7K loss.