η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μηχανές, αυτοκίνητα, τραίνα, αεροπλάνα, πλοία. Απόλαυση και αδρεναλίνη στα όρια!
stergiosbik
Δημοσιεύσεις: 18912
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 13:22
Τοποθεσία: Λαρισα-Ορεινη Καλαμπακα

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από stergiosbik » 13 Ιαν 2023, 11:38

Ασέβαστος έγραψε:
13 Ιαν 2023, 11:32
stergiosbik έγραψε:
13 Ιαν 2023, 11:21
Αντε και κατεληξαν οι κατασκευαστες και ολα τα αμαξια θα φορανε εναλλαξιμες μπαταριες.
Εχετε αντιληφθει,περαν του αστρονομικου κοστους που θα απαιτηθει για τις υποδομες,ποσος χωρος χρειαζεται για να μπορει ενα μπαταριαδικο να εξυπηρετει αντιστοιχα αυτοκινητα με οσα εξυπηρετει σημερα ενα βενζιναδικο;
Το βενζιναδικο μεσα σε λιγα τετραγωνικα μπορει να ανεφοδιασει ταυτοχρονα 3-5 αυτοκινητα και εχει επαρκεια καποιων δεκαδων χιλιαδων λιτρων καυσιμου για εκατονταδες αυτοκινητα.
Ολα αυτα ακομη και σε πυκνοκατοικημενες περιοχες με βενζιναδικα ανα λιγες εκατονταδες ή και δεκαδες μετρα.
Εσεις τωρα νομιζετε οτι με καποιον μαγικο τροπο θα βρεθει χωρος να χτιστουν με την αντιστοιχη πυκνοτητα αντιστοιχα μπαταριαδικα,προφανως εκατονταδων τ.μ.,που θα εχουν αποθηκευμενες καποιες εκατονταδες μπαταριες και μαλιστα θα φορτιζουν οσες εχουν αλλαξει και ειναι αδειες!
Ρε,σκεφτεστε καθολου ή αμολατε οτι σας κατεβει;
προσωπικα δεν μου φαινεται λειτουργικο. πολυ πιο πιθανο βρισκω να μπουν wallbox και στα περιπτερα. :102:

αλλα δεν μπορω να μη σκεφτω οτι οταν πρωτοκυκλοφορησαν αυτοκινητα, στα καφενεια της εποχης, ολο και καποιος θα ελεγε οτι σιγα μην φτιαχτουν πρατηρια καυσιμων παντου, και πως θα μεταφερεται ολο αυτο το καυσμο, και ειναι επικινδυνο ν απιασει φωτια, και σιγα μην αντικαταστησουν αυτες οι μαλακιες τα αλογα και τα μουλαρια.

λουδιτες.
Δεν ειμαι εναντια στο ρευμα.
Ειμαι εναντια στα πρακτικα προβληματα που υπαρχουν.
Εχω ξαναγραψει οτι η μπαταρια δεν θα ειναι η λυση.
Το υδρογονο ειναι η λυση.

Άβαταρ μέλους
Ερμής
Δημοσιεύσεις: 27977
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 11:00
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ερμής » 13 Ιαν 2023, 11:43

Ασέβαστος έγραψε:
13 Ιαν 2023, 11:26
stergiosbik έγραψε:
13 Ιαν 2023, 10:59
Ερμής έγραψε:
12 Ιαν 2023, 15:06
Αυτο με την αλλαγή μπαταρίας δε μπορεί να γίνει στην πράξη με καμια παναγία.
Με τη λογική να το πάρεις, δε γίνεται. Και οχι απο θέμα χρόνου αλλά απο θέμα κόστους.
Οχι μονο κοστος.
Αλλά και χωρος,υποδομες,και ισως το βασικοτερο,τα αυτοκινητα για να αλλαζουν μπαταριες θα πρεπει να φορανε ολα μπαταριες ιδιων προδιαγραφων και ιδιου μεγεθους.
Οταν οι κατασκευαστες κινητων δεν συμφωνουσαν για πολλα πολλα χρονια σε ενα κοινο προτυπο καλωδιου για την φορτιση των κινητων,ορισμενοι ελπιζουν οτι οι κατασκευαστες αυτοκινητων θα συμφωνησουν ολοι σε μπαταριες κοινων προδιαγραφων και μεγεθους!
Νταξ,πιθανον να δουμε και το Εντερπράιζ να προσγειωνεται στην Γη.
προφανως και αυτο θα γινει. το ποσο συντομα, ειναι συζητησιμο.

δεν λεω για το να αλλαζονται οι μπαταριες στο δρομο, λεω για το να χρησιμοποιουν λιγο-πολυ ιδιες μπαταριες ολοι.

ναι, ακριβως οπως αναγκαστηκαν αυτοι με τα κινητα να εχουν την ιδια θυρα φορτισης.

και οπως αναγκαστηκαν οι αυτοκινητοβιομηχανιες να εχουν ιδια πολλα ανταλλακτικα, οπως μπαταριες και 12v κυκλωμα, ιδια καρε στις ζαντες, ιδια διαμετρο εισαγωγης καυσιμου για την αμολυβδη, ιδια θυρα obd2, και αλλα.

ειτε απο τις συνθηκες, επειδη θα ειναι πιο συμφερον να αγοραζουν μαζικα κατασκευαζομενο το οποιο ανταλακτικο, ειτε με κρατικη παρεμβαση, οπως το obd2.
Έχεις υπόψη σου το κόστος κατασκευής ενός τέτοιου σταθμού;
Και άντε να το δεχτώ, να μπω και εγώ μαζί σας στη σφαίρα της ουτοπίας, πως οι αυτοκινητοβιομηχανίες φτιάχνουν τέτοιους σταθμούς και επωμίζονται το κόστος σε 3-4 μεγάλες πόλεις. Η υπόλοιπη Ελλάδα τι γίνεται; ή μήπως νομίζεται πως θα επενδύσει η κάθε εταιρεία 5-6 μύρια κατελάχιστο για να έχει ανταλλάξιμη μπαταρία ο κυρ Κώστας στην Κατσικανή Σερρών.
Το να φτιάξει ιδιωτης τέτοιο σταθμό, όχι μόνο έχει ένα τεράστιο κόστος, αλλά θα έχει μονίμως κάποια μύρια εντός του "κατάστήματος" να κάθονται, πράγμα που σημαίνει πως θα θέλει έξτρα φύλαξη, έξτρα ασφάλειες, έξτρα όλα.
Ασέβαστε, άνθρωπος της αγοράς είσαι, δεν εισαι ΔΥ, περίεργο που δε σκέφτεσαι εμπορικά παίρνοντας όλες τις παραμέτρους.
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"

Άβαταρ μέλους
Ασέβαστος
Δημοσιεύσεις: 37720
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 12:05

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ασέβαστος » 13 Ιαν 2023, 11:44

stergiosbik έγραψε:
13 Ιαν 2023, 11:34

Αν μου βρεις τον τροπο να εχεις ενα μπαταριαδικο που θα αλλαζει μπαταριες σε οποιοδηποτε ηλεκτρικο,στον ιδιο χρονο,με ισοδυναμο αποθεμα μπαταριων με τα λιτρα καυσιμου ενος βενζιναδικου και ταυτοχρονα θα φορτιζει τις αδειες μπαταριες,στον ΙΔΙΟ χωρο με ενα βενζιναδικο τοτε μεγαλε την εχεις κανει!
Θα εισαι ο πρωτος τρισεκατομμυριουχος στην ιστορια του πλανητη!
τροπο;

πανευκολο. με τη σημερινη τεχνολογια μπορει να γινεται σε 10 δευτερολεπτα, απολυτως αυτοματοποιημενα απο ρομποτ.

το προβλημα δεν ειναι η τεχνικη δυνατοτητα να γινει. ειναι το κοστος, και το να συνενοηθουν ολοι οι ενδιαφερομενοι και να συμφωνησουν.
To be old and wise, you must first be young and stupid.

https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.

Άβαταρ μέλους
Ασέβαστος
Δημοσιεύσεις: 37720
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 12:05

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ασέβαστος » 13 Ιαν 2023, 11:46

stergiosbik έγραψε:
13 Ιαν 2023, 11:38


Δεν ειμαι εναντια στο ρευμα.
Ειμαι εναντια στα πρακτικα προβληματα που υπαρχουν.
Εχω ξαναγραψει οτι η μπαταρια δεν θα ειναι η λυση.
Το υδρογονο ειναι η λυση.
απο οτι φαινεται, κανεις λαθος. :102:

η μπαταρια νικησε το υδρογονο.
To be old and wise, you must first be young and stupid.

https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.

Άβαταρ μέλους
Ασέβαστος
Δημοσιεύσεις: 37720
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 12:05

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ασέβαστος » 13 Ιαν 2023, 11:53

Ερμής έγραψε:
13 Ιαν 2023, 11:43

Έχεις υπόψη σου το κόστος κατασκευής ενός τέτοιου σταθμού;
Και άντε να το δεχτώ, να μπω και εγώ μαζί σας στη σφαίρα της ουτοπίας, πως οι αυτοκινητοβιομηχανίες φτιάχνουν τέτοιους σταθμούς και επωμίζονται το κόστος σε 3-4 μεγάλες πόλεις. Η υπόλοιπη Ελλάδα τι γίνεται; ή μήπως νομίζεται πως θα επενδύσει η κάθε εταιρεία 5-6 μύρια κατελάχιστο για να έχει ανταλλάξιμη μπαταρία ο κυρ Κώστας στην Κατσικανή Σερρών.
Το να φτιάξει ιδιωτης τέτοιο σταθμό, όχι μόνο έχει ένα τεράστιο κόστος, αλλά θα έχει μονίμως κάποια μύρια εντός του "κατάστήματος" να κάθονται, πράγμα που σημαίνει πως θα θέλει έξτρα φύλαξη, έξτρα ασφάλειες, έξτρα όλα.
Ασέβαστε, άνθρωπος της αγοράς είσαι, δεν εισαι ΔΥ, περίεργο που δε σκέφτεσαι εμπορικά παίρνοντας όλες τις παραμέτρους.
μα το ιδιο λεμε. οικονομοτεχνικα, ειναι πολυ πιο αποδοτικο ενα wallbox σε καθε γωνια, και να εισαι ιδιοκτητης και οχι ενοικιαστης της μπαταριας σου. και πολλα αλλα προβληματα, οπως το πως και ποσο θα χρεωνεσαι για την αλλαγη μπαταριας, σε συγκριση με το να φορτιζες σπιτι σου, κλπ.

αλλα συζηταμε και για το αν γινεται, τεχνικα. ε, γινεται. :102: οικονομικα, μοιαζει ασυμφορο για ολους.
To be old and wise, you must first be young and stupid.

https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.

Άβαταρ μέλους
Ερμής
Δημοσιεύσεις: 27977
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 11:00
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ερμής » 13 Ιαν 2023, 12:04

Ασέβαστος έγραψε:
13 Ιαν 2023, 11:53
Ερμής έγραψε:
13 Ιαν 2023, 11:43

Έχεις υπόψη σου το κόστος κατασκευής ενός τέτοιου σταθμού;
Και άντε να το δεχτώ, να μπω και εγώ μαζί σας στη σφαίρα της ουτοπίας, πως οι αυτοκινητοβιομηχανίες φτιάχνουν τέτοιους σταθμούς και επωμίζονται το κόστος σε 3-4 μεγάλες πόλεις. Η υπόλοιπη Ελλάδα τι γίνεται; ή μήπως νομίζεται πως θα επενδύσει η κάθε εταιρεία 5-6 μύρια κατελάχιστο για να έχει ανταλλάξιμη μπαταρία ο κυρ Κώστας στην Κατσικανή Σερρών.
Το να φτιάξει ιδιωτης τέτοιο σταθμό, όχι μόνο έχει ένα τεράστιο κόστος, αλλά θα έχει μονίμως κάποια μύρια εντός του "κατάστήματος" να κάθονται, πράγμα που σημαίνει πως θα θέλει έξτρα φύλαξη, έξτρα ασφάλειες, έξτρα όλα.
Ασέβαστε, άνθρωπος της αγοράς είσαι, δεν εισαι ΔΥ, περίεργο που δε σκέφτεσαι εμπορικά παίρνοντας όλες τις παραμέτρους.
μα το ιδιο λεμε. οικονομοτεχνικα, ειναι πολυ πιο αποδοτικο ενα wallbox σε καθε γωνια, και να εισαι ιδιοκτητης και οχι ενοικιαστης της μπαταριας σου. και πολλα αλλα προβληματα, οπως το πως και ποσο θα χρεωνεσαι για την αλλαγη μπαταριας, σε συγκριση με το να φορτιζες σπιτι σου, κλπ.

αλλα συζηταμε και για το αν γινεται, τεχνικα. ε, γινεται. :102: οικονομικα, μοιαζει ασυμφορο για ολους.
Θεωρητικά μπορούν να κατασκευαστούν και ιπτάμενα αυτοκίνητα, στην πράξη δεν.
Μέχρι να βγει ενα wallbox σε κάθε γωνία που θα φορτίζει σε 5-10 λεπτά έχουμε πολύ δρόμο ακόμη.
Προς το παρόν οδηγώ(όπως και μερικά δισεκατομμύρια κόσμου) βενζινοκίνητο γιατί είμαι φτωχος.
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"

Άβαταρ μέλους
dna replication
Δημοσιεύσεις: 35064
Εγγραφή: 16 Απρ 2018, 21:29
Phorum.gr user: dna

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από dna replication » 13 Ιαν 2023, 12:12

Ερμής έγραψε:
13 Ιαν 2023, 12:04
Θεωρητικά μπορούν να κατασκευαστούν και ιπτάμενα αυτοκίνητα, στην πράξη δεν.
Μέχρι να βγει ενα wallbox σε κάθε γωνία που θα φορτίζει σε 5-10 λεπτά έχουμε πολύ δρόμο ακόμη.
Προς το παρόν οδηγώ(όπως και μερικά δισεκατομμύρια κόσμου) βενζινοκίνητο γιατί είμαι φτωχος.
για παράδειγμα για να βγεί ενα wallbox σε κάθε γωνιά που θα φορτίζει σε 10-15 λεπτά χωρίς να υπερθερμαινεται το καλώδιο
χρειάζεται παρα πολύ χοντρή καλωδιωση. π.χ. 7 εκατοστά διατομή καλώδιο


Άβαταρ μέλους
dna replication
Δημοσιεύσεις: 35064
Εγγραφή: 16 Απρ 2018, 21:29
Phorum.gr user: dna

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από dna replication » 13 Ιαν 2023, 12:36

stergiosbik έγραψε:
13 Ιαν 2023, 11:34
Αν μου βρεις τον τροπο να εχεις ενα μπαταριαδικο που θα αλλαζει μπαταριες σε οποιοδηποτε ηλεκτρικο,στον ιδιο χρονο,με ισοδυναμο αποθεμα μπαταριων με τα λιτρα καυσιμου ενος βενζιναδικου και ταυτοχρονα θα φορτιζει τις αδειες μπαταριες,στον ΙΔΙΟ χωρο με ενα βενζιναδικο τοτε μεγαλε την εχεις κανει!
Θα εισαι ο πρωτος τρισεκατομμυριουχος στην ιστορια του πλανητη!
δεν είναι τοσο δυσκολο
το βενζινάδικο αποθηκευει σε υπογειες δεξαμενες ένα βυτιο βενζινης κάθε εβδομάδα
Δουλευει με την εβδομάδα

Το μπαταριάδικο θα έχει κάθε πρωί π.χ. 150 φορτισμένες μπαταρίες αποθεμα που θα τις έχει φορτίσει με αργή φορτιση το βράδυ
Στη διάρκεια της ημέρας θα βγάζει τις ξεφορτιστες που θα κάνει αλλαγή απο τα αυτοκινητα και θα τις βάζει για φορτιση. Αν πέσει πολλή κινηση και μειώνεται το αποθεμα, θα βάζει μερικές σε γρήγορη φορτιση για να διατηρήσει το αποθεμα
Ασέβαστος έγραψε:
13 Ιαν 2023, 11:53
το πως και ποσο θα χρεωνεσαι για την αλλαγη μπαταριας, σε συγκριση με το να φορτιζες σπιτι σου, κλπ.
χρεώνεσαι με τα μιλιαμπερ που δινει η μπαταρία . Αυτό είναι ένα μικρό πρόβλημα.
Το μπαταριάδικο μετράει αυτά που χώρεσε στη μπαταρία ο φορτιστής. Οπως γινεται τωρα η φορτιση και οπως χρεώνεται.
Το αυτοκινητο μετράει αυτά που μπορεσε να πάρει απο τη μπαταρία . Θα υπάρχει αποκλιση λογω παλαιότητας, διαφοράς ποιότητας αποδοτικότητας του φορτιστή κ.λ.π.

Εφοσον η μπαταρια είναι ενοικιαζόμενη, το δικαιο είναι να χρεώνεσαι με τα μιλιαμπέρ που κατάφερε να σου δώσει η μπαταρία .
Αυτό προυποθέτει αξιόπιστους στανταρισμένους μετρητές στα αυτοκινητα που δε θα επιδέχονται πειραγμα.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος dna replication την 13 Ιαν 2023, 12:46, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.

Άβαταρ μέλους
Ερμής
Δημοσιεύσεις: 27977
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 11:00
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ερμής » 13 Ιαν 2023, 12:46

dna replication έγραψε:
13 Ιαν 2023, 12:36
stergiosbik έγραψε:
13 Ιαν 2023, 11:34
Αν μου βρεις τον τροπο να εχεις ενα μπαταριαδικο που θα αλλαζει μπαταριες σε οποιοδηποτε ηλεκτρικο,στον ιδιο χρονο,με ισοδυναμο αποθεμα μπαταριων με τα λιτρα καυσιμου ενος βενζιναδικου και ταυτοχρονα θα φορτιζει τις αδειες μπαταριες,στον ΙΔΙΟ χωρο με ενα βενζιναδικο τοτε μεγαλε την εχεις κανει!
Θα εισαι ο πρωτος τρισεκατομμυριουχος στην ιστορια του πλανητη!
δεν είναι τοσο δυσκολο
το βενζινάδικο αποθηκευει σε υπογειες δεξαμενες ένα βυτιο βενζινης κάθε εβδομάδα
Δουλευει με την εβδομάδα

Το μπαταριάδικο θα έχει κάθε πρωί π.χ. 150 φορτισμένες μπαταρίες αποθεμα που θα τις έχει φορτίσει με αργή φορτιση το βράδυ
Στη διάρκεια της ημέρας θα βγάζει τις ξεφορτιστες που θα κάνει αλλαγή απο τα αυτοκινητα και θα τις βάζει για φορτιση. Αν πέσει πολλή κινηση και μειώνεται το αποθεμα, θα βάζει μερικές σε γρήγορη φορτιση για να διατηρήσει το αποθεμα
Αληθεια δεν έχεις ιδέα απο το ασύμφορο του πράγματος, έτσι δεν ειναι;
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"

Άβαταρ μέλους
dna replication
Δημοσιεύσεις: 35064
Εγγραφή: 16 Απρ 2018, 21:29
Phorum.gr user: dna

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από dna replication » 13 Ιαν 2023, 12:52

εσεις μάλλον δεν έχετε ιδέα απο την ιστορία της αυτοκινησης...

η κορη του Benz η Mercedes όταν έκανε βολτες στις πολεις και τα χωριά της Γερμανίας με το αυτοκινητο που έφτιαξε ο πατέρας της ,
σταματούσε στα φαρμακεια και έπαιρνε ολο το αποθεμα με τα γυάλινα μπουκαλάκια φρμακευτική βενζινη για εντριβές και γεμιζε το αμάξι

Άβαταρ μέλους
Awesomatic
Δημοσιεύσεις: 6553
Εγγραφή: 16 Μάιος 2018, 00:11
Phorum.gr user: Awesomatic

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Awesomatic » 13 Ιαν 2023, 13:00

dna replication έγραψε:
13 Ιαν 2023, 12:36
Εφοσον η μπαταρια είναι ενοικιαζόμενη, το δικαιο είναι να χρεώνεσαι με τα μιλιαμπέρ που κατάφερε να σου δώσει η μπαταρία .
Αυτό προυποθέτει αξιόπιστους στανταρισμένους μετρητές στα αυτοκινητα που δε θα επιδέχονται πειραγμα.
Μπορείς να μετράς στο φορτιστή στην άκρη του καλωδίου που πηγαίνει στο αυτοκίνητο. Αν θες να το κάνεις πιο σοφιστικέ το αυτοκίνητο και ο φορτιστής κάνουν ένα handshake πάνω από το καλώδιο και μιλάνε μεταξύ τους για να εξασφαλίζει ότι γράφει το ίδιο. Στην πρώτη απόκλιση διακόπτεται η φόρτιση και δίνει σφάλμα που αν θες μπορεί μέχρι και να γίνεται αυτόματα αναφορά σε κεντρικό σύστημα στο υπουργείο για να μπορούν να έρχονται να ελέγχουν όταν γίνεται συστηματικά και υποψιάζονται πείραγμα.
"Taxation is theft, purely and simply even though it is theft on a grand and colossal scale which no acknowledged criminals could hope to match. It is a compulsory seizure of the property of the State’s inhabitants, or subjects."

Άβαταρ μέλους
Ερμής
Δημοσιεύσεις: 27977
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 11:00
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ερμής » 13 Ιαν 2023, 13:07

dna replication έγραψε:
13 Ιαν 2023, 12:52
εσεις μάλλον δεν έχετε ιδέα απο την ιστορία της αυτοκινησης...

η κορη του Benz η Mercedes όταν έκανε βολτες στις πολεις και τα χωριά της Γερμανίας με το αυτοκινητο που έφτιαξε ο πατέρας της ,
σταματούσε στα φαρμακεια και έπαιρνε ολο το αποθεμα με τα γυάλινα μπουκαλάκια φρμακευτική βενζινη για εντριβές και γεμιζε το αμάξι
:lol:
Οκ δεν έχετε ιδέα
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"

Άβαταρ μέλους
dna replication
Δημοσιεύσεις: 35064
Εγγραφή: 16 Απρ 2018, 21:29
Phorum.gr user: dna

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από dna replication » 13 Ιαν 2023, 13:15

Awesomatic έγραψε:
13 Ιαν 2023, 13:00
dna replication έγραψε:
13 Ιαν 2023, 12:36
Εφοσον η μπαταρια είναι ενοικιαζόμενη, το δικαιο είναι να χρεώνεσαι με τα μιλιαμπέρ που κατάφερε να σου δώσει η μπαταρία .
Αυτό προυποθέτει αξιόπιστους στανταρισμένους μετρητές στα αυτοκινητα που δε θα επιδέχονται πειραγμα.
Μπορείς να μετράς στο φορτιστή στην άκρη του καλωδίου που πηγαίνει στο αυτοκίνητο. Αν θες να το κάνεις πιο σοφιστικέ το αυτοκίνητο και ο φορτιστής κάνουν ένα handshake πάνω από το καλώδιο και μιλάνε μεταξύ τους για να εξασφαλίζει ότι γράφει το ίδιο. Στην πρώτη απόκλιση διακόπτεται η φόρτιση και δίνει σφάλμα που αν θες μπορεί μέχρι και να γίνεται αυτόματα αναφορά σε κεντρικό σύστημα στο υπουργείο για να μπορούν να έρχονται να ελέγχουν όταν γίνεται συστηματικά και υποψιάζονται πείραγμα.
Το να χρεώνεσαι μονο με τι έδωσε ο φορτιστής μπορεί να είναι άδικο
Ο φορτιστής μπορεί να δινει Χ ενεργεια αλλά η μπαταρία αποθηκευει Χ-απώλειες λογω χημειας φορτισης
(αν είναι κινέζικη γιαπωνέζικη γερμανική αμερικάνικη κ.λ.π.)
Επίσης στην εκφορτιση θα πάρεις ακομη λιγότερη ενεργεια λογω του ιδιου προβλήματος
Δεν είναι χρηματοκιβώτιο η μπαταρία, είναι δυναμικό πράγμα, ακομα και αν στέκεται αχρησιμοποιητη εκφορτίζεται

Άβαταρ μέλους
dna replication
Δημοσιεύσεις: 35064
Εγγραφή: 16 Απρ 2018, 21:29
Phorum.gr user: dna

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από dna replication » 13 Ιαν 2023, 13:19

Ερμής έγραψε:
13 Ιαν 2023, 13:07
dna replication έγραψε:
13 Ιαν 2023, 12:52
εσεις μάλλον δεν έχετε ιδέα απο την ιστορία της αυτοκινησης...

η κορη του Benz η Mercedes όταν έκανε βολτες στις πολεις και τα χωριά της Γερμανίας με το αυτοκινητο που έφτιαξε ο πατέρας της ,
σταματούσε στα φαρμακεια και έπαιρνε ολο το αποθεμα με τα γυάλινα μπουκαλάκια φρμακευτική βενζινη για εντριβές και γεμιζε το αμάξι
:lol:
Οκ δεν έχετε ιδέα
εσυ και stergiosbk έχετε στραβώσει και δενξερωγιατί

αν ησουν εκει μπαρμπα Ερμή σε κανένα Taverne σε χωριο της Γερμανίας να έλεγες στη Μερσέντες οτι αποκλειεται ποτε να φτιαχτει δικτυο Βενζινάδικων και οτι απαιτούνται τεράστιες επενδυσεις και οτι είναι ασυμφορο
και καλυτερα να σερνει απο πίσω μια καρότσα με μπιτόνια βενζινης για να έχει αυτονομία

Άβαταρ μέλους
EKPLIKTIKOS
Δημοσιεύσεις: 13238
Εγγραφή: 18 Οκτ 2019, 00:15

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από EKPLIKTIKOS » 13 Ιαν 2023, 13:28

Ασέβαστος έγραψε:
13 Ιαν 2023, 11:26

ναι, ακριβως οπως αναγκαστηκαν αυτοι με τα κινητα να εχουν την ιδια θυρα φορτισης.
Η γυναίκα μου έχει iPhone 13 κ γω Samsung, διαφορετικές θύρες φορτισης.

Απάντηση


  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Μηχανοκίνηση”

Phorum.com.gr : Αποποίηση Ευθυνών