το κατάλαβα μετα ναι, αλλά καταλαβαινεις φαντάζομαι οτι και τώρα έτσι γίνεται, οι λιθίου θέλουν σοβαρή εποπτεία στην φόρτιση, αλλαζεις και τρόπο στο τέλος, γενικά αυτα όλα ειναι αυτονόητα.Awesomatic έγραψε: ↑14 Ιαν 2023, 21:40Δεν το λέει για αυτό, το λέει για να γλιτώνεις το κλέψιμο από πειραγμένα bms στο αυτοκίνητο. Ξεχωριστή μέτρηση και στις δύο άκρες, επικοινωνία μεταξύ τους για να είναι σύμφωνα όλα και το πρόβλημα λύθηκε.enaon έγραψε: ↑13 Ιαν 2023, 17:50αν τα bms που εχουν οι μπαταρίες των αυτοκινήτων δεν ηταν ικανά να μετράνε ροή χωρητικότητα και εσωτερική αντίσταση, δεν θα υπήρχαν ηλεκτρικά οχήματα, θα ειχαν παρει φωτιά όλα. Δεν υπαρχει θέμα πώς γίνει η εποπτεία της μπαταρίας, συμβαίνει ήδη.Awesomatic έγραψε: ↑13 Ιαν 2023, 13:00
Μπορείς να μετράς στο φορτιστή στην άκρη του καλωδίου που πηγαίνει στο αυτοκίνητο.
η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
- Chilloutbuddy
- Δημοσιεύσεις: 12315
- Εγγραφή: 18 Απρ 2018, 16:09
- Phorum.gr user: Chilloutbuddy
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Όλοι αυτοί μαζί δε λένε τίποτα. Είναι η Βόρεια Ευρώπη που είναι τόσο πολύ η ειδική εξαίρεση της εξαίρεσης που θα μπορούσαν να είναι σε άλλο πλανήτη, και ως ποσοστό του παγκόσμιου πληθυσμού είναι ασήμαντοι. Η Ελλάδα προσποιείται ότι τους ακολουθεί (αλλά δεν μπορεί) και από εκεί και πέρα έχεις την συντριπτική πλειοψηφία του πλανήτη που είναι η Κίνα/Αμερική/Ρωσία/ΝΑ Ασία/Ν.Ευρώπη και το νότιο ημισφαίριο, οι οποίοι έχουν τους δικούς τους Θεούς, και το τι γίνεται εκεί είναι αυτό που καθορίζει το τι γίνεται γενικά.Dwarven Blacksmith έγραψε: ↑15 Ιαν 2023, 00:45Τη Γερμανία τη θεωρώ μια μεσαία ευρωπαϊκή κατάσταση, δεν είναι ούτε τίποτα φοβερά ευαισθητοποιημένοι όπως οι Σουηδοί ούτε πολύ πλούσιοι όπως οι Νορβηγοί, ούτε πολύ μικροί στυλ Λουξεμβούργο.
Η Β.Ευρώπη θα καθορίσει τις εξελίξεις αν έρθει από εκεί κάποια μεγάλη τεχνολογική εξέλιξη όπως έχει έρθει στο παρελθόν*. Αλλά κατά τ'άλλα το ότι έχουν τη δυνατότητα και την κουλτούρα να υιοθετήσουν κάτι ως πρωτοπόροι στο δικό τους σπίτι δε λέει απολύτως τίποτα αν ξεμυτήσεις λίγο απ'τα σύνορά τους.
*ή αν ξεκινήσουν κανα παγκόσμιο πόλεμο όπως επίσης έχουν κάνει δυό φορές στο παρελθόν.
Δοξάκης αν έπαιζε σήμερα θα ήταν 6ος παίκτης άνετα σε μεσαία ομάδα Nba. 

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Μέχρι το 2035 θα πρέπει να είναι ηλεκτρικά όλα τα νέα αυτοκίνητα.ΣΚΕΠΤΙΚΟΣ έγραψε: ↑14 Ιαν 2023, 21:29OANNHSEA έγραψε: ↑14 Ιαν 2023, 13:06Λες και δεν το ξέραμε εμείς αυτό όταν γράφαμε ότι είναι απλώς γελοία οι χρονολογίες σταματήματος της παραγωγής ΜΕΚ αυτοκινήτων!!!Chilloutbuddy έγραψε: ↑14 Ιαν 2023, 12:14
Σ'αυτό δε διαφωνώ.
Όπως έλεγα πριν βλέπω σοβαρό κίνδυνο να σταματήσουν να αυξάνονται τα ηλεκτρικά πριν φτάσει καν το πρόβλημα στις υποδομές για μπαταριάδικα που λες εσυ. Υπάρχει θέμα με τις πρώτες ύλες, νόμιζα μόνο το λίθιο αλλά τώρα διαβάζω πρέπει να διπλασιαστεί/τριπλασιαστεί και η παγκόσμια παραγωγή χαλκού, νικελίου, καδμίου κλπ, το οποίο χλωμό σε τέτοια χρονοδιαγράμματα που έχουν θέσει.
Μήπως και είδες τους νέους νόμους της Καλιφόρνιας για τα φορτηγά και τις νταλίκες;
Μιλάμε για πολύ γέλιο!!!
ΥΓ
Εκτός των άλλων, δεν αναφέρει κανένας ένα τεράστιο πρόβλημα: το λίθιο τρελαίνει τα ψάρια!!!
Για πείτε μου τι θα γίνει:
α) όταν θα υπάρχει ένας τεράστιος στόλος από οχήματα με μπαταρίες λιθίου
β) όταν σε 40-60 χρόνια αρχίσει να απόσυρση όλων αυτών των μπαταριών;;; Σε ποιανού κώλο θα χώσουμε τόσο λίθιο για να μην καταλήξει στη θάλασσα;
.
.
Επειδή το κάνεις συχνάκις αυτό μεγάλε.....
Πετάς πχ μια πρόταση για τους νέους νόμους της Καλιφόρνια.....
Ε.....πές σε μία πρόταση τα νέα.....με το τσιγκέλι θα στα βγάζουμε ;;; .
. :
Μέχρι το 2045 θα πρέπει να είναι ηλεκτρικά όλα τα νέα φορτηγά και οι νταλίκες!!!
Έχουν καταλάβει τα πολιτικά σκατά της Καλιφόρνιας τι πάει να πει αυτό;
.
Bellum omnium contra omnes
Ου παντός πλειν εις Κόρινθον...
Ου παντός πλειν εις Κόρινθον...
- Dwarven Blacksmith
- Δημοσιεύσεις: 49930
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:08
- Τοποθεσία: Maiore Patria
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Ναι το κατάλαβα, πιστεύεις οτι είναι εξαίρεση και ότι κάθε χώρα κάνει χωριστά opt-in στις τεχνολογίες που της αρέσουν. Εγώ πιστεύω ότι αυτό είναι η πραγματική εξαίρεση, και στο αρχικό ποστ είχα και την Κίνα δίπλα για να καλύψω όλες τις βάσεις, οπότε το θεωρώ τελειωμένη υπόθεση.Chilloutbuddy έγραψε: ↑15 Ιαν 2023, 07:02Όλοι αυτοί μαζί δε λένε τίποτα. Είναι η Βόρεια Ευρώπη που είναι τόσο πολύ η ειδική εξαίρεση της εξαίρεσης που θα μπορούσαν να είναι σε άλλο πλανήτη, και ως ποσοστό του παγκόσμιου πληθυσμού είναι ασήμαντοι. Η Ελλάδα προσποιείται ότι τους ακολουθεί (αλλά δεν μπορεί) και από εκεί και πέρα έχεις την συντριπτική πλειοψηφία του πλανήτη που είναι η Κίνα/Αμερική/Ρωσία/ΝΑ Ασία/Ν.Ευρώπη και το νότιο ημισφαίριο, οι οποίοι έχουν τους δικούς τους Θεούς, και το τι γίνεται εκεί είναι αυτό που καθορίζει το τι γίνεται γενικά.Dwarven Blacksmith έγραψε: ↑15 Ιαν 2023, 00:45Τη Γερμανία τη θεωρώ μια μεσαία ευρωπαϊκή κατάσταση, δεν είναι ούτε τίποτα φοβερά ευαισθητοποιημένοι όπως οι Σουηδοί ούτε πολύ πλούσιοι όπως οι Νορβηγοί, ούτε πολύ μικροί στυλ Λουξεμβούργο.
Η Β.Ευρώπη θα καθορίσει τις εξελίξεις αν έρθει από εκεί κάποια μεγάλη τεχνολογική εξέλιξη όπως έχει έρθει στο παρελθόν*. Αλλά κατά τ'άλλα το ότι έχουν τη δυνατότητα και την κουλτούρα να υιοθετήσουν κάτι ως πρωτοπόροι στο δικό τους σπίτι δε λέει απολύτως τίποτα αν ξεμυτήσεις λίγο απ'τα σύνορά τους.
*ή αν ξεκινήσουν κανα παγκόσμιο πόλεμο όπως επίσης έχουν κάνει δυό φορές στο παρελθόν.


- Chilloutbuddy
- Δημοσιεύσεις: 12315
- Εγγραφή: 18 Απρ 2018, 16:09
- Phorum.gr user: Chilloutbuddy
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δε σου σπάω τ'αρχίδια χωρίς λόγο. Kαι με την Κίνα δεν κάλυψες τίποτα. Αμερική, Νότιο ημισφαίριο, Ρωσία κλπ.
'Οταν μιλάμε για παγκόσμια ζήτηση και τιμή πρώτης ύλης το τι κάνει η Γερμανία είναι αδιάφορο, και 100% ηλεκτροκίνηση να έχει δεν μπορεί να κουνήσει μόνη της αυτόν τον δείκτη. Ούτε μπορεί να επιβάλλει την υιοθέτηση τεχνολογίας σε άλλους, ειδικά σε χώρες όπως η Ελλάδα που δεν έχουν τις δυνατότητες που έχει η ίδια. Και ούτε φυσικά είναι η Γερμανία ενδεικτική παγκόσμιας τάσης, γιατί οι Βορειοευρωπαίοι πάντα είναι πρωτοπόροι σε ένα σωρό πράγματα τα οποία τελικά δεν υιοθετούνται πουθενά αλλού. Όχι ότι δε θα θέλαμε να υιοθετηθούν ή δεν προσπαθήσαμε, απλά είναι δύσκολο.
Εν πάση περιπτώσει εκεί που θέλω να καταλήξω είναι ότι κάθε χώρα κάνει αυτό που μπορεί, όχι αυτό που της αρέσει.
'Οταν μιλάμε για παγκόσμια ζήτηση και τιμή πρώτης ύλης το τι κάνει η Γερμανία είναι αδιάφορο, και 100% ηλεκτροκίνηση να έχει δεν μπορεί να κουνήσει μόνη της αυτόν τον δείκτη. Ούτε μπορεί να επιβάλλει την υιοθέτηση τεχνολογίας σε άλλους, ειδικά σε χώρες όπως η Ελλάδα που δεν έχουν τις δυνατότητες που έχει η ίδια. Και ούτε φυσικά είναι η Γερμανία ενδεικτική παγκόσμιας τάσης, γιατί οι Βορειοευρωπαίοι πάντα είναι πρωτοπόροι σε ένα σωρό πράγματα τα οποία τελικά δεν υιοθετούνται πουθενά αλλού. Όχι ότι δε θα θέλαμε να υιοθετηθούν ή δεν προσπαθήσαμε, απλά είναι δύσκολο.
Εν πάση περιπτώσει εκεί που θέλω να καταλήξω είναι ότι κάθε χώρα κάνει αυτό που μπορεί, όχι αυτό που της αρέσει.
Δοξάκης αν έπαιζε σήμερα θα ήταν 6ος παίκτης άνετα σε μεσαία ομάδα Nba. 

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Ναι αλλά από τη στιγμή που ζω εδώ κοιτάζω τι με συμφέρει στο εδώ. Είναι ανάλογα αυτά. Πάντως όποιος ξέρω με ηλεκτρικό έχουν τουλάχιστον άλλο ένα αυτοκίνητο, δικό τους σπίτι και γενικά αρκετά φράγκα.Chilloutbuddy έγραψε: ↑15 Ιαν 2023, 00:38Ναι αλλά έχετε πιάσει όμως τα δύο άκρα, ο Νάνος τη Β Ευρώπη που είναι η 3% εξαίρεση του πλανήτη κι εσύ την Ελλάδα που είναι πάντα η πιό απρόβλεπτη χώρα του κόσμου.Ερμής έγραψε: ↑14 Ιαν 2023, 16:47Μιλάω πάντα για Ελλάδα.Dwarven Blacksmith έγραψε: ↑14 Ιαν 2023, 14:48
Ο καθένας ατομικά θα στραφεί όποτε μπορεί και θέλει. Ωστόσο δεν μπορείς να λες ότι το 36% των Γερμανών ή αγοραστών ή το 26% των κινέζων είναι η μεγαλοαστική τάξη. Αυτά είναι άρνηση της πραγματικότητας.
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
-
- Δημοσιεύσεις: 27573
- Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 18:54
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Στην Ελλαδα ειδικα με την τρελη επιδοτηση, το Model3 κανει 37 χιλιαρικα ολα κιολα, πιο φτηνα απο την φτηνοτερη αλφα.
ΣΑΤΑΝΙΚΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ μηπως ηλθε η ωρα της ηλεκτροκινησης;
ΣΑΤΑΝΙΚΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ μηπως ηλθε η ωρα της ηλεκτροκινησης;
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Και εκεί θα μείνει...Ερμής έγραψε: ↑15 Ιαν 2023, 12:32Ναι αλλά από τη στιγμή που ζω εδώ κοιτάζω τι με συμφέρει στο εδώ. Είναι ανάλογα αυτά. Πάντως όποιος ξέρω με ηλεκτρικό έχουν τουλάχιστον άλλο ένα αυτοκίνητο, δικό τους σπίτι και γενικά αρκετά φράγκα.Chilloutbuddy έγραψε: ↑15 Ιαν 2023, 00:38Ναι αλλά έχετε πιάσει όμως τα δύο άκρα, ο Νάνος τη Β Ευρώπη που είναι η 3% εξαίρεση του πλανήτη κι εσύ την Ελλάδα που είναι πάντα η πιό απρόβλεπτη χώρα του κόσμου.
Δεν μπορεί να αγοράσει κάποιος χαμηλόμισθος ένα αμάξι μεταχειρισμένο, στο οποίο θα πρέπει να αλλάξει την μπαταρία του!!!
Δηλαδή θα πρέπει να το πουλάνε τσάμπα για να το πάρει και να πληρώσει για να αλλάξει την μπαταρία του!!!
Ούτε μπορεί να αγοράσει κάποιο Tesla ή παρεμφερή κόστους όχημα, ακόμα και μεταχειρισμένο!!!
Ούτε μπορεί να έχει ένα βόθρο όπως τα κινεζικά φτηνά.
Θέλει ένα που να τα κάνει όλα, όπως τώρα!!!
Υπάρχει να του το δώσεις; Καλώς...
Δεν υπάρχει; Ε τότε βάλτε οι πολιτικοί τα Tesla στον κώλο σας και το 2035 βαθιά στον κώλο κάθε πολιτικού που σκέφτηκε αυτή την ημερομηνία!!!
.
Bellum omnium contra omnes
Ου παντός πλειν εις Κόρινθον...
Ου παντός πλειν εις Κόρινθον...
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Τι λε ρε μπατσωμένε; Αλήθεια;talaipwros έγραψε: ↑15 Ιαν 2023, 13:15Στην Ελλαδα ειδικα με την τρελη επιδοτηση, το Model3 κανει 37 χιλιαρικα ολα κιολα, πιο φτηνα απο την φτηνοτερη αλφα.
ΣΑΤΑΝΙΚΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ μηπως ηλθε η ωρα της ηλεκτροκινησης;
Τα 37 χιλιάρικα είναι μικρή τιμή για εσένα;;;
.
Bellum omnium contra omnes
Ου παντός πλειν εις Κόρινθον...
Ου παντός πλειν εις Κόρινθον...
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
δεν εισαι δίκαιος νομίζω, η μετάβαση στον ηλεκτρισμό για ρομπότ και μικρά οχηματα αυτόνομα οκ ειναι ομαλή, να συμπαρασύρει όμως απο τωρα τα ηλεκτρικά είναι επιλογή των Κινέζων, ενας απο τους τρόπους που αλλάζουν την ισορροπία που λες οτι δεν αλλάζει γιατι τα συμφεροντα παραμένουν τα ίδια.Dwarven Blacksmith έγραψε: ↑14 Ιαν 2023, 12:39Δεν γίνεται συμφέροντα υπο εκκόλαψη να φάνε well established συμφέροντα, αυτά είναι τελείως αντίθετα με το πως δουλεύει ο πραγματικός κόσμος.dna replication έγραψε: ↑14 Ιαν 2023, 12:31εδώ όμως να σημειώσουμε οτι ο κρατικός παρεμβατισμός έβαλε το χέρι του και διατάραξε την οικονομία της αγοράς επιβαρυνοντας με φορους τα καύσιμα και τα αυτοκινητα με ΜΕΚ και επιδοτώντας άμεσα και έμμεσα τα ηλεκτρικά.
παραμένει διχογνωμία αν οι κυβερνησεις είχαν γνησιες περιβαλλοντικές ανησυχίες ή οργανωμένα οικονομικά συμφέροντα χρησιμοποιησαν και χρησιμοποιούν τους κανονισμούς προς οφελός τους
Μόνο στις αγγλοσαξωνικές δυστοπίες υπάρχει τέτοια διχογνωμία. Αλλού ο κόσμος είναι μορφωμένος και ξέρει.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Η Γερμανία αυτό προσπαθεί να πετύχει, να εξαγάγει την πράσινη τεχνολογία ως know-how στον υπόλοιπο κόσμο. Δεν το βλέπω να τούς βγαίνει όμως, ήδη η υπεύθυνη υπηρεσία ζήτησε να σταματήσουν οι νέες εγκαταστάσεις σταθμών φόρτισης αυτοκινήτων και θέρμανσης κατοικιών με ρεύμα, διαφορετικά θα πρέπει να προβεί σε παροχή με δελτίο (κάτι από Ρουμανία του Τσαουσέσκου και Αλβανία του Χότζα θυμίζει αυτόChilloutbuddy έγραψε: ↑15 Ιαν 2023, 07:02Όλοι αυτοί μαζί δε λένε τίποτα. Είναι η Βόρεια Ευρώπη που είναι τόσο πολύ η ειδική εξαίρεση της εξαίρεσης που θα μπορούσαν να είναι σε άλλο πλανήτη, και ως ποσοστό του παγκόσμιου πληθυσμού είναι ασήμαντοι. Η Ελλάδα προσποιείται ότι τους ακολουθεί (αλλά δεν μπορεί) και από εκεί και πέρα έχεις την συντριπτική πλειοψηφία του πλανήτη που είναι η Κίνα/Αμερική/Ρωσία/ΝΑ Ασία/Ν.Ευρώπη και το νότιο ημισφαίριο, οι οποίοι έχουν τους δικούς τους Θεούς, και το τι γίνεται εκεί είναι αυτό που καθορίζει το τι γίνεται γενικά.Dwarven Blacksmith έγραψε: ↑15 Ιαν 2023, 00:45Τη Γερμανία τη θεωρώ μια μεσαία ευρωπαϊκή κατάσταση, δεν είναι ούτε τίποτα φοβερά ευαισθητοποιημένοι όπως οι Σουηδοί ούτε πολύ πλούσιοι όπως οι Νορβηγοί, ούτε πολύ μικροί στυλ Λουξεμβούργο.
Η Β.Ευρώπη θα καθορίσει τις εξελίξεις αν έρθει από εκεί κάποια μεγάλη τεχνολογική εξέλιξη όπως έχει έρθει στο παρελθόν*. Αλλά κατά τ'άλλα το ότι έχουν τη δυνατότητα και την κουλτούρα να υιοθετήσουν κάτι ως πρωτοπόροι στο δικό τους σπίτι δε λέει απολύτως τίποτα αν ξεμυτήσεις λίγο απ'τα σύνορά τους.
*ή αν ξεκινήσουν κανα παγκόσμιο πόλεμο όπως επίσης έχουν κάνει δυό φορές στο παρελθόν.

Φυσικά Πράσινοι και υπόλοιποι μλκες την αγνοούν, δεν αποκλείεται να περιμένουν να σκάσει η βόμβα στα χέρια του επόμενου, όπως έγινε με τη Μέρκελ και το αέριο του Πούτιν.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Κάπου εκεί βλέπω κι εγώ ότι έγινε παιχνίδι. Οι Κινέζοι δεν είχαν τύχη στο να ανταγωνιστουν τις παραδοσιακές αυτοκινητοβιομηχανίες σε Ευρώπη και Αμερική. Όχι αναγκαστικά γιατί δεν μπορούσαν να αντιγράψουν και να βελτιώσουν ένα ξένο όχημα. Το κάνουν με οτιδήποτε άλλο. Θα το έκαναν μια χαρά και με τα αυτοκίνητα. Και πάλι θα πουλούσαν αν βρίσκονταν και 10 χρόνια πίσω σε εξέλιξη. Οποιοσδήποτε θα αγόραζε σήμερα ένα όχημα εφάμιλλο μιας BMW του 2013 αν ήταν να το πληρώσει καινούριο στο 1/3 της τιμής. Υποψιάζομαι όμως ότι δεν μπορούν να εξάγουν προς τα εδώ κυρίως λόγω κατοχυρωμένων πατεντών. Και λόγω ενός γενικότερου μηχανισμού που ελέγχουν οι μεγάλοι ΕΕ παίκτες, που στηρίζονται από κράτη ολόκληρα.
Άρα η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση αφενός μεν αλλάζει την ισορροπία στο παραπάνω σκέλος, αφετέρου δε εξαρτά τους κατασκευαστές παγκοσμίως περισσότερο από Κινεζικά προϊόντα μελλοντικά.
Υπάρχει και μια οικολογική εσάνς στο παραπάνω, οπότε θα δέχονται λιγότερες πιέσεις από την διεθνή κοινότητα εφόσον σέρνουν το χορό της πράσινης αλλαγής.
Για τα δικά μας. Για την ώρα όχι απλά δεν συμφέρει (μας τρολάρει ο ταλαίπωρος ότι ο μέσος Έλληνας εργαζόμενος μπορεί να διαθέσει σήμερα 40 χιλ για όχημα) αλλά σε αρκετές περιοχές δεν υπάρχουν καν χώροι. Και να μου το χάριζαν, εδώ που μένω δεν θα μπορούσα να το παρκάρω έξω από το σπίτι μου και άρα να φορτίσω. Όταν ένα μικρό οικογενειακό πέσει κάτω από τα 15 χιλ, αυξηθεί σημαντικά η αυτονομία ώστε να αρκεί σαν μοναδικό όχημα και υπάρχει και ένα υποτυπώδες δίκτυο φορτιστών για να μην σκέφτεσαι αν μπορώ να πάω εδώ ή να πάω εκεί, το ξαναβλέπουμε.
ΥΓ. Φίλος αγοράζει ηλεκτρικό τρίκυκλο για να πηγαινοέρχεται στην δουλειά. Μέγιστη ταχύτητα 45 χλμ. Βασικά και στην παραλιακή να βγεις με αυτό είναι ζήτημα και θεωρώ πως θα έχει πρόβλημα στην πράξη. Θα σας πω μετά από λίγο καιρό εντυπώσεις
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Ευτυχώς δεν είπαν τίποτε για φόρτιση ηλεκτροκίνητωνΠροκειμένου να αποφευχθεί η συμφόρηση στο ηλεκτρικό δίκτυο, οι καταναλωτές στη Βάδη-Βυρτεμβέργη θα πρέπει να χρησιμοποιούν όσο το δυνατόν λιγότερες οικιακές συσκευές, όπως πλυντήρια ρούχων, το βράδυ της Κυριακής. Είναι περίπου η ώρα από τις 5 το απόγευμα έως τις 7 το απόγευμα.

- Dwarven Blacksmith
- Δημοσιεύσεις: 49930
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:08
- Τοποθεσία: Maiore Patria
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Έχεις ένα δίκιο εδώ ναι. Αδικείς και μένα βέβαια γιατί δεν εννοώ ότι δεν αλλάζει ποτέ τίποτα, απλά ότι οι αλλαγές δεν οφείλονται σε συνωμοσίες. Που και που υπάρχουν τεχνολογίες που ανακατεύουν την τράπουλα, όπως όταν ήρθε το Android και ξεχάσαμε τη Νόκια.enaon έγραψε: ↑15 Ιαν 2023, 13:40δεν εισαι δίκαιος νομίζω, η μετάβαση στον ηλεκτρισμό για ρομπότ και μικρά οχηματα αυτόνομα οκ ειναι ομαλή, να συμπαρασύρει όμως απο τωρα τα ηλεκτρικά είναι επιλογή των Κινέζων, ενας απο τους τρόπους που αλλάζουν την ισορροπία που λες οτι δεν αλλάζει γιατι τα συμφεροντα παραμένουν τα ίδια.Dwarven Blacksmith έγραψε: ↑14 Ιαν 2023, 12:39Δεν γίνεται συμφέροντα υπο εκκόλαψη να φάνε well established συμφέροντα, αυτά είναι τελείως αντίθετα με το πως δουλεύει ο πραγματικός κόσμος.dna replication έγραψε: ↑14 Ιαν 2023, 12:31εδώ όμως να σημειώσουμε οτι ο κρατικός παρεμβατισμός έβαλε το χέρι του και διατάραξε την οικονομία της αγοράς επιβαρυνοντας με φορους τα καύσιμα και τα αυτοκινητα με ΜΕΚ και επιδοτώντας άμεσα και έμμεσα τα ηλεκτρικά.
παραμένει διχογνωμία αν οι κυβερνησεις είχαν γνησιες περιβαλλοντικές ανησυχίες ή οργανωμένα οικονομικά συμφέροντα χρησιμοποιησαν και χρησιμοποιούν τους κανονισμούς προς οφελός τους
Μόνο στις αγγλοσαξωνικές δυστοπίες υπάρχει τέτοια διχογνωμία. Αλλού ο κόσμος είναι μορφωμένος και ξέρει.
Οι Κινέζοι έχουν ένα λόγο παραπάνω γιατί ήταν έξω από την προηγούμενη μοιρασιά. Η Γερμανία ως άντρο της ΜΕΚοκίνησης αντιστάθηκε, αλλά μπήκε κι αυτή στο πρόγραμμα. Όποιος δεν μπει θα πάθει Νόκια.


-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 3 Απαντήσεις
- 202 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από The Rebel
05 Μαρ 2025, 19:58
-
- 2 Απαντήσεις
- 407 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Ληστοσυμμορίτης
15 Μαρ 2025, 01:07
-
-
Νέα δημοσίευση Η ανώτατη απάτη του κατώτατου μισθού
από Unique » 28 Μαρ 2025, 13:10 » σε Εσωτερική Πολιτική - 35 Απαντήσεις
- 464 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Δημοκράτης
28 Μαρ 2025, 15:21
-
-
-
Νέα δημοσίευση Απάτη με το ΟΠΕΚΕΠΕ: Στο τάκο ο Βοθρίδης.
από Kauldron » 05 Μαρ 2025, 22:58 » σε Εσωτερική Πολιτική - 12 Απαντήσεις
- 444 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Kauldron
07 Μαρ 2025, 17:52
-