
Δουρειοι Ιπποι των ακροκεντρώων οι καλλιτεχνες
Συμφωνώ απολύτως με αυτό που λες -και ειδικώς με το μπολντ- αλλά όλως τυχαίως δεν νομίζω ότι οι συγκεκριμένες συγκεντρώσεις αφορούν σε αυτούς που αναφέρεσαι.ST48410 έγραψε: ↑12 Φεβ 2023, 14:03Στο χώρο της μουσικής πολλοί βιοπορίζονται διδάσκοντας. Πάρα πολλοί. Μερικοί από αυτούς παίζουν και σε μαγαζιά και ελάχιστοι σε ορχήστρες. Η διδασκαλία δεν είναι κατ' ανάγκη μαύρα ιδιαίτερα. Μπορεί να προσληφθείς από ένα δημοτικό ωδείο πχ ή ένα ιδιωτικό σχολείο και εκεί θα μετρήσει πολλαπλώς η όποια αναγνώριση του πτυχίου σου.ΓΑΛΗ έγραψε: ↑12 Φεβ 2023, 13:54Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι ποια ακριβώς είναι η σημασία μοριοδότησης των πτυχίων σε ένα αμιγώς ελεύθερο επάγγελμα, που σαφώς είναι προσωπική επιλογή.
Έστω ότι κάποιος τελειώνει μια ανώτατη σχολή όπως η ΑΣΚΤ. Και είναι εικαστικός, σκηνοθέτης κλπ
Θα του εξασφαλίσει το πτυχίο κάποια μεγαλύτερη αμοιβή στον ιδιωτικό χώρο; Γιατί σ' αυτόν κινούνται οι περισσότεροι καλλιτέχνες. Και όλοι ξέρουμε ότι σ' αυτόν τον χώρο παίζει η αναγνωρισιμότητα ακόμη και σε ΥΕ περιπτώσεις.
Οι καλλιτεχνικοί φορείς του δημοσίου, είναι άλλο πράγμα.
Δεν συμφωνώ πως ο οποιοσδήποτε με ένα πτυχίο πρέπει να θεωρεί τον εαυτό του κάτι αντίστοιχο με τους αποφοίτους ΑΕΙ αλλά και κάποιος με 3-4 πτυχία που συνεπάγονται καμιά δεκαριά ή δεκαπενταριά χρόνια σπουδές με εξετάσεις που αναγνωρίζονται από το υπουργείο, δεν μπορεί να θεωρείται απόφοιτος λυκείου. Πολλές στρεβλώσεις δεκαετιών και δεν υπάρχουν εύκολες λύσεις.
Για τους ηθοποιούς δεν γνωρίζω.
Νομίζω ότι λέμε το ίδιο με άλλα λόγια. Οι επώνυμοι που έγιναν γνωστοί από τηλεοπτικές σειρές κυρίως, θα κάνουν ακρότητες και θα πάρουν στο λαιμό τους συναδέλφους του χώρου και των άλλων καλλιτεχνικών χώρων που δεν φταίνε σε τίποτα. Και για πολιτικούς λόγους ένθεν κακείθεν θα προβληθούν αυτές οι ακρότητες. Ας μην το αναπαράγουμε κι εμείς εδώ.ΓΑΛΗ έγραψε: ↑12 Φεβ 2023, 14:25Συμφωνώ απολύτως με αυτό που λες -και ειδικώς με το μπολντ- αλλά όλως τυχαίως δεν νομίζω ότι οι συγκεκριμένες συγκεντρώσεις αφορούν σε αυτούς που αναφέρεσαι.
Και όλως τυχαίως, οι "επώνυμοι" που ηγούνται του κινήματος, δεν έγιναν γνωστοί στο κοινό (με ό,τι συνεπάγεται αυτό για τις αμοιβές τους) από τις δάφνες που μάζεψαν σε πολιτιστικές καλλιτεχνικές εκδηλώσεις του κράτους (εθνικό θέατρο, λυρική σκηνή κλπ) αλλά στην απήχηση που είχαν στο κοινό στο πεδίο που αφορά στις αμιγώς "λαϊκίστικες" προτιμήσεις του.
Γιατί άλλο αυτοί που βιοπορίζονται "διδάσκοντας" και άλλοι αυτοί που μπορούν να δουν εκτόξευση της δημοσιότητας και των αμοιβών τους, επειδή έτυχε να πρωταγωνιστούν στη χ πιασάρικη σειρά.
Αν ισχύουν όσα γράφονται, με αυτή την ρύθμιση οι ωδιακοί θα είναι στην ίδια βαθμίδα με τους αποφοίτους λυκείου, ΔΕ δηλαδή.
Ο νόμος που έχει δημιουργήσει τόση ένταση δεν αφορά τον διορισμό των καλλιτεχνών σε σχολεία ή εν γένει σε θέση καλλιτεχνική.
Ενδιαφέρον.Beria έγραψε: ↑12 Φεβ 2023, 14:46Ο νόμος που έχει δημιουργήσει τόση ένταση δεν αφορά τον διορισμό των καλλιτεχνών σε σχολεία ή εν γένει σε θέση καλλιτεχνική.
Εκεί αναγνωρίζεται το πτυχίο τους.
Αφορά τον διορισμό τους στο δημόσιο ως υπάλληλοι, όπου εκεί αναγνωρίζονται ως απόφοιτοι λυκείου.
Πολύς θόρυβος για το τίποτα δηλαδή
Ενώ δεν θα έπρεπε;
Θα εξισωθεί με απόφοιτο Λυκείου εφόσον διεκδικήσει θέση απλού υπαλλήλου στο δημόσιο.hellegennes έγραψε: ↑12 Φεβ 2023, 17:15Ενώ δεν θα έπρεπε;
Δεν είναι εύκολο το ζήτημα γιατί υπάρχουν πολλά συμφέροντα και θα θιγούν όποια λύση κι αν ακολουθηθεί. Αν σπουδάζει κάποιος 8 ή 10 χρόνια τι του λες μετά; Ότι σε κορόιδευαν που σου έδιναν πτυχία τα οποία αναγνώριζε και το υπουργείο και τώρα είναι σαν να μην έκανες τίποτα;hellegennes έγραψε: ↑12 Φεβ 2023, 17:15Ενώ δεν θα έπρεπε;
Περιεργο πνευματικοι ανθρωποι στους οποιους οφειλουμε οτι δε ζουμε σε σπηλιες να υστεριαζουν σαν οχλος απο ψωνισμενα χαζομουνα.Beria έγραψε: ↑12 Φεβ 2023, 14:46Ο νόμος που έχει δημιουργήσει τόση ένταση δεν αφορά τον διορισμό των καλλιτεχνών σε σχολεία ή εν γένει σε θέση καλλιτεχνική.
Εκεί αναγνωρίζεται το πτυχίο τους.
Αφορά τον διορισμό τους στο δημόσιο ως υπάλληλοι, όπου εκεί αναγνωρίζονται ως απόφοιτοι λυκείου.
Πολύς θόρυβος για το τίποτα δηλαδή
Όλα αδιέξοδα μάς τα λες τελευταία. Τι έγινε η έμφυτη αισιοδοξία σου; Αυτή που σε έκανε να πιστεύεις ότι με κατάλληλη εκπαίδευση θα άκουγαν όλοι Στοκχάουζεν;ST48410 έγραψε: ↑12 Φεβ 2023, 19:21Δεν είναι εύκολο το ζήτημα γιατί υπάρχουν πολλά συμφέροντα και θα θιγούν όποια λύση κι αν ακολουθηθεί. Αν σπουδάζει κάποιος 8 ή 10 χρόνια τι του λες μετά; Ότι σε κορόιδευαν που σου έδιναν πτυχία τα οποία αναγνώριζε και το υπουργείο και τώρα είναι σαν να μην έκανες τίποτα;
Όλο το σύστημα θέλει γκρέμισμα και φτιάξιμο από την αρχή. Στο μεσοδιάστημα όμως τι γίνεται με όποιον έχει σπουδάσει και εργάζεται;
Αν είναι να σπάσει αυγά και να πάρει σκληρές αποφάσεις, ας γίνει κάτι που θα έχει νόημα για το μέλλον. Ας δει δηλαδή κάποιο σύστημα πιο προηγμένης χώρας και ας το αντιγράψει. Αλλά ούτε αυτό δεν θα είναι εύκολο καθώς έξω υπάρχουν και ιδιωτικές σχολές πανεπιστημιακού επιπέδου οπότε πάλι θα σκοντάψουμε στα κομματικά μας κολλήματα.
Καθόλου περίεργο. Στο άλλο νήμα για τον Ξαρχάκο έγραψα μερικά πράγματα για την υπερπροβολή της δημοφιλούς/εμπορικής τέχνης που καπέλωσε οτιδήποτε άλλο στη χώρα 50-60 χρόνια τώρα. Έγινε κυρίως στην μουσική αλλά πήρε η μπάλα και άλλους χώρους σε σημαντικό βαθμό.