
Τραγωδία στα Τέμπη
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
Re: Τραγωδία στα Τέμπη

"Εγώ Μανιάτα φυσικιά. Θα στεϊρωθού 'ς τα γόνατα. Και όλους τους φίλους θα δεχτού κατά που πρέπει καθενού...."
Re: Τραγωδία στα Τέμπη
Ασέβαστος έγραψε: ↑03 Μαρ 2023, 09:52εδω βλεπουμε οτι η τεχνολογια δεν ειναι πανακεια. θελει και ανθρωπινο μυαλο.Ναύτης έγραψε: ↑03 Μαρ 2023, 09:02Από καθαρή τύχη ζούμε, να το ξέρετε.
Φονικό...μπάχαλο! Στο Αμύνταιο Φλώρινας περνάει τρένο όταν σηκώνονται οι μπάρες
θελει ανθρωπινο μυαλο για να κανει τις σωστες ρυθμισεις στα διφραχτα, οχι να επιστρεψουμε πισω στους πασαγιοφυλακες και τις πουλακιδες.
"Εγώ Μανιάτα φυσικιά. Θα στεϊρωθού 'ς τα γόνατα. Και όλους τους φίλους θα δεχτού κατά που πρέπει καθενού...."
Re: Τραγωδία στα Τέμπη
Δλδ απλα το ξεχασε να γυρισει το ιντερσιτι στην κανονικη γραμμη;
Οι κλειδουχοι δεν ειχαν απορια γιατι δεν γυρισε το τραινο στην κανονικη γραμμη;
Οι μηχανοδηγοι δεν ειχαν αυτη την απορια;
Απο περιεργεια ρωταω.
Re: Τραγωδία στα Τέμπη
Ναι, δεν γίνεται να υπάρχει ένας άνθρωπος που να παρακολουθεί από την κάμερα κάθε ισόπεδη, φυλασσόμενη σιδηροδρομική διάβαση. Πάλι θες 9-11 χιλιάδες εργαζόμενους. Θες ένα σύγχρονο ηλεκτρονικό σύστημα που να σε ειδοποιεί, σε περίπτωση αστοχίας του συστήματος τον μηχανοδηγό που βλέπει να ενημερώνει άμεσα, καθώς και εξειδικευμένα συνεργεία σε όλες τις κεντρικές πόλεις της Ελλάδας για να σπεύδουν άμεσα (όχι μόνο για τις μπάρες, γενικότερα για επισκευές και συντηρήσεις). Σε κάθε περίπτωση θες μόνιμο, εξειδικευμένο και επαρκές προσωπικό, καθώς και σύγχρονη τεχνολογία.Ασέβαστος έγραψε: ↑03 Μαρ 2023, 11:07οχι, εναν ανθρωπο να παρακολουθει απο καμερες τις διαβασεις, και αν ανοιγοκλεινουν σωστα οι μπαρες. και φυσικα να δει οτι κατι παει στραβα να φροντιζει για επισκευη αμεσα.Ναύτης έγραψε: ↑03 Μαρ 2023, 11:01
Μα τι λες, αδερφέ; Έναν άνθρωπο για να ανεβοκατεβάζει τις μπάρες; Δηλαδή τουλάχιστον 5-6 εργαζόμενους (1 ανά 8ωρο συν τα ρεπό και οι ασθένειες) ανά ισόπεδη, φυλασσόμενη σιδηροδρομική διάβαση σε όλη την Ελλάδα; Μιλάμε για 1.800 ισόπεδες διαβάσεις, δηλαδή για περίπου 9-11 χιλιάδες εργαζομένους μόνο για να ανεβοκατεβάζουν μπάρες. Δεν είναι πιο απλό να υπάρχει ένα κεντρικό σύστημα τηλεματικής και συνεργεία που να αποκαθιστούν τις βλάβες; Σε κάθε περίπτωση, είναι δυνατόν να ξέρει όλη η Φλώρινα ότι στην συγκεκριμένη διάβαση οι μπάρες σηκώνονται όταν περνάει το τρένο και να μην ασχολείται κανένας υπεύθυνος μ' αυτό; Έτσι όμως και γίνει κάνα θανατηφόρο (εγώ είδα τον πιτσιρικά με το ποδήλατο στο βίντεο και μού πήγε το στομάχι στα δόντια), θα γεμίσουμε από πεφτοσυννεφάκηδες πάλι.
Αλλά ο νους τούτων εδώ που μας κυβερνάνε είναι πώς να απαξιώσουν το δημόσιο προς όφελος των ιδιωτών φίλων τους και πώς να φάνε με απ' ευθείας αναθέσεις και συμβάσεις ημετέρων.
- Gherschaagk
- Συντονίστρια
- Δημοσιεύσεις: 29767
- Εγγραφή: 04 Ιουν 2018, 05:51
Re: Τραγωδία στα Τέμπη
Μόνο που στις περιπτώσεις που γίνεται κάτι τέτοιο, δίνεις προτεραιότητα στο ιντερσιτι να περάσει και μετά επιτρέπεις στο εμπορικό να συνεχίσει για τον απλούστατο λόγο της αποφυγής της σύγκρουσης.axilmar έγραψε: ↑03 Μαρ 2023, 11:15Δλδ απλα το ξεχασε να γυρισει το ιντερσιτι στην κανονικη γραμμη;
Οι κλειδουχοι δεν ειχαν απορια γιατι δεν γυρισε το τραινο στην κανονικη γραμμη;
Οι μηχανοδηγοι δεν ειχαν αυτη την απορια;
Απο περιεργεια ρωταω.
Επίσης αν ισχύει πως 17 λεπτά πριν την σύγκρουση ο σταθμάρχης κατάλαβε πως τα δύο τρένα είναι πάνω στην ίδια ράγα και δεν τους είπε να πλακωθούν στα φρένα και να σταματήσουν για να μην συγκρουστούν, τότε πραγματικά απορώ.
Στες τρεις πήρα κι αράχνιασα, εις τες εννιά μυρίζω,
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
Re: Τραγωδία στα Τέμπη
Ρε συ Ασέβαστε, εσύ πιστεύεις ότι θα ήσουν ακριβοδίκαιος αν συνέβαινε κάτι στο παιδί σου;
Το τι βλέπεις εσύ ή ο οποιοσδήποτε σε τέτοιες φάσεις είναι το πιο αδιάφορο στοιχείο. Το να μοιράζεις δίκαιο από απόσταση ασφαλείας, είναι το πιο εύκολο αλλά και αφελές πράγμα.
Η ελπίδα είναι παγίδα.
Re: Τραγωδία στα Τέμπη
Ίσα, ίσα έγραψε ότι έχει κάθε δικαίωμα να τα λέει, αλλά δεν σημαίνει ότι είναι σωστά, απαντώντας σε κάποιον που ισχυρίστηκε ότι αντικειμενικά είναι σωστά.
Re: Τραγωδία στα Τέμπη
Μα ο σταθμάρχης δεν ήταν υπάλληλος των ιδιωτών, του δημόσιου ήταν. Και οι μετακινήσεις του από πόστο σε πόστο, καθαρά δημόσια πρακτική.
Η ελπίδα είναι παγίδα.
Re: Τραγωδία στα Τέμπη
Όχι ιδιαίτερα. Τουλάχιστον όχι όσο μπορεί να φαντάζεσαι. Δεν ειμαι κομπιουτεράκιας αλλά πολύ φίλος που έχει εταιρεία η οποία εγκαθιστά τέτοια συστήματα μου έχει πει πως δεν είναι ιδιαίτερα δύσκολος ο σχεδιασμός. Το πρόβλημα είναι στο κόστος των πομπών που θα χρησιμοποιούνται. Για να έχεις κάτι καλό θα πρέπει να το πληρώσεις. Βέβαια όταν μιλάμε για Συγκοινωνίες αυτο το κόστος είναι μηδαμινό.Bic έγραψε: ↑03 Μαρ 2023, 10:59Φαντάζομαι εννοείς ότι η χρήση του, από τον τελικό χρήστη δηλαδή, δεν είναι πολύπλοκη και δύσκολη. Γιατί το σύστημα είναι σαφώς αρκετά πολύπλοκο σε ό,τι αφορά το στήσιμό του.Ερμής έγραψε: ↑03 Μαρ 2023, 10:49Πανεύκολο. Και με μικρό σχετικά κόστος. Είτε μιλάμε για μικρό είτε για τεράστιο δίκτυο.
Σκέψου το απλό. Υπάρχει εφαρμογή για το κινητό που βλέπεις όλα τα αεροπλάνα του κόσμου σε real time με μια κίνηση. Αν βγει κανεις και πει πως ένα τέτοιο σύστημα ειναι πολύπλοκο και δύσκολο, είναι για γιαούρτια.
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
- Otto Weininger
- Δημοσιεύσεις: 38459
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 00:29
- Τοποθεσία: Schwarzspanierstraße 15
Re: Τραγωδία στα Τέμπη
Let them make the first mistake. We make the last move.
Re: Τραγωδία στα Τέμπη
Δεν ξέχασε να γυρίσει το κλειδί, μπερδεύτηκε. Τού το είπε ο κλειδούχος, αλλά εκείνος νόμιζε ότι μιλάει για το τοπικό τρένο. Λένε τώρα ότι είχε ειδοποιηθεί εγκαίρως ότι ανέβαινε το άλλο τρένο από Αθήνα στις ίδιες γραμμές μ' εκείνο που κατέβαινε. Οι μηχανοδηγοί -με το τριτοκοσμικό σιδηροδρομικό μας σύστημα- υπακούν τυφλά και στα τυφλά τον σταθμάρχη. Ο ένας μηχανοδηγός, μάλιστα, φαίνεται ότι παραξενεύτηκε, δεν ξεκίνησε αμέσως και ζήτησε επιβεβαίωση: "Βασίλη φεύγω;"
Γενικά έκανε του κόσμου τις μαλακίες ο σταθμάρχης.
Μιλάμε για έναν 60χρονο μπάρμπα, πρώην αχθοφόρο στον ΟΣΕ, που το '12 πήρε μετάταξη στο Υπουργείο Παιδείας και κουβαλούσε βιβλία για μια δεκαετία και πέρσι ξαναπήγε στον ΟΣΕ μέσω του συστήματος κινητικότητας των ΔΥ. Πέρασε μια 6μηνη εκπαίδευση του κώλου και μετά τον βάλανε σταθμάρχη στη Λάρισα. Σημειωτέον ότι η σχετική προκήρυξη (της κινητικότητας) έθετε όριο ηλικίας για αυτή την θέση, του σταθμάρχη, το 42ο, ο μπάρμπας ήταν ήδη 58, αλλά εγκρίθηκε η αίτησή του γιατί ήταν βύσμα.
Σε κάθε περίπτωση είναι δυνατόν να βασίζεται η ζωή και η ασφάλεια των επιβατών σε έναν και μόνο άνθρωπο;
Τριμπούρδελο.
Γενικά έκανε του κόσμου τις μαλακίες ο σταθμάρχης.
Μιλάμε για έναν 60χρονο μπάρμπα, πρώην αχθοφόρο στον ΟΣΕ, που το '12 πήρε μετάταξη στο Υπουργείο Παιδείας και κουβαλούσε βιβλία για μια δεκαετία και πέρσι ξαναπήγε στον ΟΣΕ μέσω του συστήματος κινητικότητας των ΔΥ. Πέρασε μια 6μηνη εκπαίδευση του κώλου και μετά τον βάλανε σταθμάρχη στη Λάρισα. Σημειωτέον ότι η σχετική προκήρυξη (της κινητικότητας) έθετε όριο ηλικίας για αυτή την θέση, του σταθμάρχη, το 42ο, ο μπάρμπας ήταν ήδη 58, αλλά εγκρίθηκε η αίτησή του γιατί ήταν βύσμα.
Σε κάθε περίπτωση είναι δυνατόν να βασίζεται η ζωή και η ασφάλεια των επιβατών σε έναν και μόνο άνθρωπο;
Τριμπούρδελο.
Re: Τραγωδία στα Τέμπη
Αυτό το καθεστώς πάντως, το ότι δηλαδή η διαχείριση των ελληνικών σιδηροδρόμων πουλήθηκε για ένα αστείο ποσό σε μια ξένη κρατική εταιρία που έχει αναλάβει να καρπώνεται τα κέρδη μέσω θυγατρικής που εμφανίζεται ως ιδιωτική, αλλά τους υπαλλήλους της ιδιωτικής συνεχίζει να τους προσλαμβάνει και να πληρώνει ο Έλληνας φορολογούμενος, είναι τόσο παράλογο, που αν αυτό το γκροτέσκο τέρας δεν προκαλούσε αυτό που προκάλεσε, θα ήταν για γέλια 
Με λίγα λόγια, το ελληνικό κράτος ξεφορτώθηκε το κομμάτι των σιδηροδρόμων που παράγει τα λεφτά και έχει κρατήσει το κομμάτι που αφορά τις υποδομές και τη συντήρηση, καθώς και το μεγαλύτερο μέρος των υπαλλήλων

Με λίγα λόγια, το ελληνικό κράτος ξεφορτώθηκε το κομμάτι των σιδηροδρόμων που παράγει τα λεφτά και έχει κρατήσει το κομμάτι που αφορά τις υποδομές και τη συντήρηση, καθώς και το μεγαλύτερο μέρος των υπαλλήλων
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Σενέκας την 03 Μαρ 2023, 11:36, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Τραγωδία στα Τέμπη
Για να μην υπάρχουν παρανοήσεις, ο αριθμός των αγνοουμένων δεν προστίθεται στον αριθμό των νεκρών. Να μην κάνει δηλαδή κάποιος την σκέψη αγνοούμενοι + ανοικοινωθέντες νεκροί= συνολικοί νεκροί.
Re: Τραγωδία στα Τέμπη
Τώρα παρατήρησα τον τίτλο του νήματος.
Έπεσε τρένο στη Λάρισσα.
Έπεσε;
Έπεσε τρένο στη Λάρισσα.
Έπεσε;
Re: Τραγωδία στα Τέμπη
Αγνοούμενοι είναι ακόμη όσοι δεν έχουν ταυτοποιηθεί. Οι νεκροί δυστυχως ειναι πάνω απο 100.
Και ξαναλέω, δε φταίει καμια ΝΔ, κανένας ΣΥΡΙΖΑ, κανένα ΠΑΣΟΚ. Φταίει η γαμημένη ελ νοοτροπία του δε βαριέσαι.
Δεν ειναι πρώτη φορά που το δε βαριέσαι, σκοτώνει.
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 65 Απαντήσεις
- 1643 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Saturn
20 Μαρ 2025, 12:58
-
- 3 Απαντήσεις
- 133 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Stinger
01 Φεβ 2025, 20:33
-
- 29 Απαντήσεις
- 876 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Αχθος Αρουρης
17 Ιαν 2025, 16:50
-
-
Νέα δημοσίευση Παραλίγο νέα τραγωδία στη Θεσσαλία
από killzone » 29 Ιουν 2023, 11:18 » σε Εσωτερική Πολιτική - 3 Απαντήσεις
- 477 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Unique
29 Ιουν 2023, 11:35
-