Κοινωνικά θέματα και προβληματισμοί
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
-
Maspoli
- Δημοσιεύσεις: 18305
- Εγγραφή: 05 Απρ 2018, 23:10
Μη αναγνωσμένη δημοσίευση
από Maspoli » 03 Μαρ 2023, 13:58
πατησιωτης έγραψε: ↑03 Μαρ 2023, 13:52
Beria έγραψε: ↑03 Μαρ 2023, 13:40
Cecily Anne έγραψε: ↑03 Μαρ 2023, 13:38
"Τοποθετημένο δεν ήταν" , το σύστημα υπήρχε.
Από το ρεπορτάζ της ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΣ
Το 2014 η ΕΡΓΟΣΕ υπέγραψε σύμβαση αναθέτοντας σε ιδιώτη να καταστήσει και πάλι λειτουργικό το σύστημα σηματοδότησης και τηλεδιοίκησης, που είχε τοποθετηθεί μια δεκαετία νωρίτερα και το οποίο είχε πέσει σε αχρησία εξαιτίας βλαβών και δολιοφθορών, κυρίως κλοπή καλωδίων ή καταστροφή της υποδομής. Το έργο ονομάζεται «Ανάταξη του συστήματος σηματοδότησης – τηλεδιοίκησης και αντικατάσταση 70 αλλαγών τροχιάς σε εντοπισμένα τμήματα του άξονα Αθήνα – Θεσσαλονίκη» και ανάδοχος είναι η κοινοπραξία ΤΟΜΗ (θυγατρική της «Ελλάκτωρ») – Alstom.
Η σύμβαση είχε αρχικό προϋπολογισμό 41 εκατ. ευρώ και προθεσμία ολοκλήρωσης δύο ετών, δηλαδή το 2016.
Διαδοχικές παρατάσεις
Ομως, τα προβλήματα φάνηκαν πολύ σύντομα.
Ηδη από το 2016 το έργο άρχισε να λαμβάνει διαδοχικές παρατάσεις μέχρι που, σύμφωνα με πηγές του υπουργείου Υποδομών, έπεσε σε τέλμα. Με δεδομένο ότι το έργο είχε χρηματοδοτηθεί από το ΕΣΠΑ, στην υπόθεση παρενέβη η Επιτροπή Δημοσιονομικού Ελέγχου (ΕΔΕΛ), η οποία πραγματοποίησε έλεγχο τον Οκτώβριο και τον Νοέμβριο του 2018. Στην έκθεση ελέγχου η ΕΔΕΛ διαπίστωσε σοβαρά προβλήματα στο τμήμα ΣΚΑ – Πλατύ και ζήτησε την ανάκτηση 2,42 εκατ. ευρώ από τον κύριο του έργου, την ΕΡΓΟΣΕ. Σύμφωνα με την απόφαση του τότε αναπληρωτή υπουργού Οικονομικών Γιώργου Χουλιαράκη (24.6.2019), που επικύρωσε την έκθεση ελέγχου της ΕΔΕΛ, «η ανωτέρω δημοσιονομική διόρθωση επιβάλλεται για τη μη εκπόνηση και έγκριση των μελετών από τη δανειοπάροχο εταιρεία (σ.σ. Alstom) με χρήση του εξειδικευμένου προσωπικού και της εμπειρίας που διαθέτει σε έργα σηματοδότησης – τηλεδιοίκησης, καθώς και η μη παροχή της εξειδικευμένης εμπειρίας και τεχνογνωσίας κατά τη διάρκεια εκτέλεσης των εργασιών από την ανάδοχο κοινοπραξία».
Τραγωδία στα Τέμπη: Η σηματοδότηση και η τηλεδιοίκηση στις ράγες του χρόνου
Ο επί 40 χρόνια σταθμάρχης του Βόλου μιλάει στην «Κ»: «Ξέρουμε πού είναι ο ντελιβεράς, αλλά όχι τα τρένα»
Με άλλα λόγια, δύο χρόνια μετά τη λήξη της αρχικής προθεσμίας της σύμβασης, μέρος των απαραίτητων μελετών δεν είχε εκπονηθεί και εγκριθεί και μέρος των έργων που είχαν εκτελεστεί δεν μπορούσε να πιστοποιηθεί. Η εξέλιξη αυτή έδειχνε ότι η σύμβαση βρισκόταν πλέον στα πρόθυρα της διάλυσης – παρ’ όλα αυτά στο «εθνικό σχέδιο» που υπέβαλε το υπουργείο Υποδομών το 2018 στις κοινοτικές αρχές υποστήριξε ότι το έργο
μπορούσε να ολοκληρωθεί… στις αρχές του 2019, παραπλανώντας τις κοινοτικές αρχές εσκεμμένα. Το Δημόσιο όμως δεν προστάτευσε τη θέση του. Αντί να κηρύξει έκπτωτη την κοινοπραξία (που ευθυνόταν για την κατάσταση, σύμφωνα με το πόρισμα της ΕΔΕΛ), η ΕΡΓΟΣΕ προτίμησε να δίνει διαδοχικές παρατάσεις στο έργο αποδεχόμενη (έστω μερικώς) την ευθύνη για την καθυστέρηση. Ετσι το έργο έφθασε να έχει καταληκτική ημερομηνία τον Μάρτιο του 2023 και με την επόμενη παράταση (έως τον Σεπτέμβριο) να βρίσκεται ante portas.
Η υποχρεωτική επιστροφή μέρους της κοινοτικής χρηματοδότησης δρομολόγησε εξελίξεις στο έργο. Στις αρχές του 2021 η ΤΟΜΗ αποχώρησε από το έργο, αναθέτοντας μέσω ιδιωτικού συμφωνητικού στην Alstom το τεχνικό της έργο επί των ηλεκτρονικών συστημάτων (παρέμεινε τυπικά στην κοινοπραξία). Ακολούθως, ένα έτος αργότερα, στα τέλη του 2022 υπεγράφη συμπληρωματική σύμβαση με την κοινοπραξία (ουσιαστικά με την Alstom), ύψους 13,3 εκατ. ευρώ, για την ολοκλήρωση του έργου. Ολες αυτές οι καθυστερήσεις βέβαια συνετέλεσαν στο να μην υπάρχει ακόμη σύγχρονο σύστημα τηλεδιοίκησης και σηματοδότησης ούτε εφαρμογή του συστήματος ETCS (που φρενάρει αυτόματα τα τρένα αν υπερβούν την καθορισμένη ταχύτητα ή εντοπιστεί σοβαρό πρόβλημα). Συστήματα που θα μπορούσαν να είχαν αποτρέψει την προχθεσινή τραγωδία.
Αυτή είναι μια καλή περιγραφή τι συμβαίνει σε ένα τεχνικό έργο όταν
1) δεν έχεις τεχνικούς που να μπορούν να ελέγξουν πραγματικά το έργο
2) οι εταιρίες που αναλαμβάνουν δεν είναι καλοί γνώστες του αντικειμένου
3) τα λεφτά του έργου δεν τα έχεις εσύ διότι όλοι οι φόροι σου πάνε σε μισθούς και συντάξεις (δεν τις ξεχνώ για να μη θιγεί ο Ναύτης

) και προέρχονται από την ΕΕ που θέλει λογαριασμό
4) καραδοκεί και η εκάστοτε αντιπολίτευση και πολλοί άλλοι να κατηγορήσουν τον υπεύθυνο ότι πληρώνει τζάμπα την εταιρία που δεν ξέρει να κάνει το έργο επειδή παίρνει μίζες αλλά και ταυτόχρονα δεν τολμά να σταματήσει το έργο γιατί δεν μπορουν να σταματήσουν οι συγκοινωνίες των τραίνων
και τέλος
5) εκλέγεσαι από ένα πληθυσμό που υποπτεύεται πάντα μίζες,κόλπα κλπ και πολύ σπάνια αποδίδει τα προβήματα στην ΤΕΧΝΙΚΗ ΑΓΝΟΙΑ.
Ενώ όταν βάζεις διοικητή σε έναν οργανισμό όπως ο ΕΡΓΟΣΕ έναν 37χρονο ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΑ ΑΣΧΕΤΟ με το αντικείμενο και με βασικό προσόν στο βιογραφικό του ότι ήταν ένας από τους 50 που ψήφισε την υποψηφιότητά σου για την κομματική αρχηγία πώς ακριβώς χαρακτηρίζεσαι πατησιώτη και πώς ακριβώς μοχθείς να ξεπεράσεις τις διάφορες αδυναμίες;
Μπορείς να μου πεις;
-
Chilloutbuddy
- Δημοσιεύσεις: 12251
- Εγγραφή: 18 Απρ 2018, 16:09
- Phorum.gr user: Chilloutbuddy
Μη αναγνωσμένη δημοσίευση
από Chilloutbuddy » 03 Μαρ 2023, 14:00
ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: ↑03 Μαρ 2023, 13:44
δηλαδή ρε παιδιά ολόκληρο το σιδηροδρομικό σύστημα στην Ελλάδα επί τόσες δεκαετίες βασίζεται αποκλειστικά και μόνο στο ότι οι σταθμάρχες δεν θα κάνουν λάθος; αυτό δεν γίνεται, όταν υπάρχει ανθρώπινος παράγοντας το λάθος είναι ΠΑΝΤΑ μέσα στην εξίσωση. και εγώ λέω ότι οκ, ο σταθμάρχης έκανε λάθος. όλοι οι άνθρωποι μπορεί να κάνουν λάθη. δεν είναι ζήτημα ηλικίας. δηλαδή αν ήταν 35 χρονών δε θα έκανε λάθος; το ζήτημα είναι γιατί δεν υπάρχει μια δικλείδα ασφαλείας έτσι ώστε όταν γίνει το ανθρώπινο λάθος να υπάρχει μια προειδοποίηση
Για τον ίδιο λόγο που όταν πάμε ταξίδι με το αυτοκίνητο μας σταυρώνει η μάνα μας στην πόρτα. Γιατί όλα αυτά που κάνουν τις μετακινήσεις ασφαλείς κοστίζουν, και όταν υπάρχουν λεφτά συνήθως τα τρώμε αλλού.
H Eλλάδα έχει συνήθως 50+ νεκρούς το μήνα από αυτοκινητιστικά. Επειδή όμως δεν πεθαίνουν όλοι μαζί ταυτόχρονα όπως με το τρένο δε μας φαίνεται και τόσο εντυπωσιακό, αλλά πίστεψέ με, είναι.
Δοξάκης αν έπαιζε σήμερα θα ήταν 6ος παίκτης άνετα σε μεσαία ομάδα Nba.

-
ΟΥΤΙΣ
- Μέγας Ιεροσυντονιστής
- Δημοσιεύσεις: 8204
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:20
Μη αναγνωσμένη δημοσίευση
από ΟΥΤΙΣ » 03 Μαρ 2023, 14:00
πατησιωτης έγραψε: ↑03 Μαρ 2023, 13:31
ΟΥΤΙΣ έγραψε: ↑03 Μαρ 2023, 13:13
Κι ελπίζω έστω και τώρα να καταλάβατε ότι τα Μνημόνια εκτός από την διάσωση των τραπεζών απασχολούσαν στη διάσωση μιας διεφθαρμένης πολιτικο-οικονομικής ελίτ, που φοβήθηκε ότι με την πτώχευση θα κινδύνευε να χάσει την εξουσία.
Καμιά οικονομία δεν διασώθηκε. Διασώθηκαν οι πολιτικοί, οι δικαστές, οι επιχειρηματίες, οι δημοσιογράφοι, που συναπαρτίζουν αυτό το σύστημα και που αντιμετωπίζουν το κράτος ως λάφυρο και ιδιοκτησία τους. Αν πραγματικά τους ενδιέφερε η σωτηρία του κράτους οι πρακτικές μιας άλλης εποχής θα είχαν πεθάνει με τα Μνημόνια. Αντιθέτως, οι πρακτικές, όχι μόνο επιβιώνουν, αλλά θεριεύουν.
1) δεν διασώθηκαν οι τράπεζες.Σώθηκαν οι ΚΑΤΑΘΕΤΕΣ και οι ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ των τραπεζών.Οι μετοχές τους εξαερώθηκαν.
2) δεν ξέρω ποιά ακριβώς ελίτ κινδύνευσε και τι θα πάθαινε εάν ακολουθούσε άτακτη χρεωκοπία και έξοδος από την ΕΕ.Κανείς δεν ξέρει την πολιτική κατάσταση που θα προέκυπτε σε αυτή την περίπτωση και ποιά θα ήταν η ελίτ της καταστάσεως αυτής.
Μια χαρά σώθηκαν οι τράπεζες. Πούλα αλλού τα φούμαρα σου.
Η άτακτη χρεωκοπία θα ξεγύμνωνε πλήρως την πολιτική και οικονομική ελίτ, η οποία δεν θα είχε πια καμία ηθική ή θεσμική νομιμοποίηση.
«Δεν σου μιλώ για περασμένα, μιλώ για την αγάπη", Γιώργος Σεφέρης, Κίχλη.
-
πατησιωτης
- Δημοσιεύσεις: 40127
- Εγγραφή: 06 Ιαν 2019, 06:41
- Phorum.gr user: πατησιωτης
- Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Μη αναγνωσμένη δημοσίευση
από πατησιωτης » 03 Μαρ 2023, 14:01
Orion22 έγραψε: ↑03 Μαρ 2023, 13:53
Scouser έγραψε: ↑02 Μαρ 2023, 11:08
Δηλαδή ρε μαλάκες, για το Θεό. 60ρης μεταταχθείς ΔΕ περνάει λέει
εκπαίδευση και παίρνει
πιστοποίηση. Δεν υπάρχει εργαζόμενος στο Δημόσιο που να διαβάζει αυτή την πρόταση και να μην ανθυπομειδιά τουλάχιστον με το τι περιλαμβάνει στην πράξη αυτή η διαδικασία. Τα σχολεία ειδικότητας που περνάνε ξέρω γω 50ρηδες ΕΜΘ ανθύπες του Ταχυδρομικού Σώματος 2-3 χρόνια πριν τη σύνταξη πρέπει να φαντάζουν ΜΙΤ.
Σύμφωνα με το σημερινό ρεπορτάζ του Mega, η προκήρυξη για προσλήψεις, ενώ ήταν να βγει στις 2 Φεβρουαρίου το '22, εκδόθηκε τελικά 11 μήνες μετά και συγκεκριμένα τον Νοέμβριο του ΄22.
Η υποβολή των αιτήσεων έγινε μέσα στις γιορτές, ειδικότερα από τις 19 Δεκεμβρίου 2022 έως και 2 Ιανουαρίου 2023. Η προκήρυξη αφορούσε προσλήψεις για 36 θέσεις σταθμαρχών.
Αυτά είναι τα προσόντα για την πρόσληψη:
Απολυτήριο Λυκείου ή υψηλότερος τίτλος
Γνώση χειρισμού Η/Υ
Καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας
Να μην έχουν συμπληρώσει το 42ο έτος της ηλικίας τους
Αν κάποιος όμως είναι ήδη μέσα στον ΟΣΕ τότε οι προϋποθέσεις αλλάζουν:
χωρίς ηλικιακό όριο
χωρίς υπόλοιπα τυπικά προσόντα
μόνο με ιατρικές βεβαιώσεις
[img]https://i.postimg.cc/NLhyXCFz/Scre ... .jpg[/img]https://diavgeia.gov.gr/search?advanced ... %22&page=0
Στη στρατιωτική μου θητεια παντως (δεκαετια του 80) η ειδικότης ΚΛΕΙΔΟΥΧΟΣ εθεωρείτο η πλέον προνομιακή και ήταν και πηγή ανεκδότων - για να πάρεις αυτήν την ειδικότητα θα έπρεπε να έχεις μέσον υπουργό ή τον αρχηγό στρατού,κάτι τέτοιο.
Ποτέ δεν θυμάμαι να συζητήθηκε η ανάγκη να έχει κάποιο προσόν ο κλειδούχος.
-
sharp
- Δημοσιεύσεις: 27648
- Εγγραφή: 01 Μάιος 2018, 21:47
Μη αναγνωσμένη δημοσίευση
από sharp » 03 Μαρ 2023, 14:01
ΟΥΤΙΣ έγραψε: ↑03 Μαρ 2023, 13:58
ΓΑΛΗ έγραψε: ↑03 Μαρ 2023, 13:16
ΟΥΤΙΣ έγραψε: ↑03 Μαρ 2023, 13:13
Κι ελπίζω έστω και τώρα να καταλάβατε ότι τα Μνημόνια εκτός από την διάσωση των τραπεζών απασχολούσαν στη διάσωση μιας διεφθαρμένης πολιτικο-οικονομικής ελίτ, που φοβήθηκε ότι με την πτώχευση θα κινδύνευε να χάσει την εξουσία.
Καμιά οικονομία δεν διασώθηκε. Διασώθηκαν οι πολιτικοί, οι δικαστές, οι επιχειρηματίες, οι δημοσιογράφοι, που συναπαρτίζουν αυτό το σύστημα και που αντιμετωπίζουν το κράτος ως λάφυρο και ιδιοκτησία τους. Αν πραγματικά τους ενδιέφερε η σωτηρία του κράτους οι πρακτικές μιας άλλης εποχής θα είχαν πεθάνει με τα Μνημόνια. Αντιθέτως, οι πρακτικές, όχι μόνο επιβιώνουν, αλλά θεριεύουν.
Εννοείς ότι πριν τα Μνημόνια, το κράτος λειτουργούσε σωστά χωρίς την επέμβαση των οικονομικοπολιτικών ελίτ στο πρότζεκτ;
Η διεφθαρμένη ελίτ ήταν που οδήγησε το κράτος στην πτώχευση! Αυτή η ελίτ ήταν που κλήθηκε να εφαρμόσει τα Μνημόνια. Μια διεφθαρμένη ελίτ δεν μπορεί να εφαρμόσει τίποτα. Στην χειρότερη πάει στο σπίτι της και στην καλύτερη στην φυλακή. Εδώ, όμως, δεν έγινε τίποτα από αυτά. Τα Μνημόνια ήταν η σανίδα σωτηρίας τους. Τους έδωσαν την ευκαιρία να συνεχίζουν να κυβερνούν.
Έλα πια με αυτή τη λέξη. Όλη μέρα διαδηλώσεις για αυξήσεις μισθών και οι πολιτικοί τις έδιναν για να βγαίνουν. Σε άλλες χώρες δεν έχει ελίτ; Οι οδηγοί προαστιακού με 5.000 καθαρά τότε ανήκουν στην ελίτ; Τα μάθαμε όλα με την ιστορία που έγινε
-
Maspoli
- Δημοσιεύσεις: 18305
- Εγγραφή: 05 Απρ 2018, 23:10
Μη αναγνωσμένη δημοσίευση
από Maspoli » 03 Μαρ 2023, 14:02
Κερδίζουμε τις εκλογές; Βάζουμε το φιλαράκι μας να παίρνει καλό μισθό διοικητή στον ΕΡΓΟΣΕ
Σε άλλη περίπτωση που δείχνει πώς αντιμετωπίζεται η επάνδρωση του κράτους: Αποτυγχάνει ο εκλεκτός μας να βγει δήμαρχος; Τον βάζουμε την επομένη πρόεδρο στο Αττικό Μετρό.
Τι; Είναι άσχετοι με το αντικείμενο; Λεπτομέρειες...
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος
Maspoli την 03 Μαρ 2023, 14:04, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
-
Chilloutbuddy
- Δημοσιεύσεις: 12251
- Εγγραφή: 18 Απρ 2018, 16:09
- Phorum.gr user: Chilloutbuddy
Μη αναγνωσμένη δημοσίευση
από Chilloutbuddy » 03 Μαρ 2023, 14:02
sys3x έγραψε: ↑03 Μαρ 2023, 13:56
Φυσικά και θα είχες δίκαιο όπου και να τους συναντούσες εάν τους έβριζες, δεν θα έλεγες, αντίστοιχα, στον καρκίνο που εμφανίστηκε στο πάγκρεας (εσ. πολιτική πχ) α εδώ μια χαρά είναι ο καρκίνος δεν τον πειράζουμε. Φτύσιμο και απαξίωση παντού σε όσους δηλητηριάζουν τον δημόσιο διάλογο και την ίδια την κοινωνία για το στενό κομματικό συμφέρον (είτε αυτό λέγεται βόλεμα του σκατόσογου τους από ένα άλλο αντίστοιχο σκατόσογο είτε ντεμέκ ιδεολογία).
Δεν έχω τέτοια κουράγια φίλε.
Δοξάκης αν έπαιζε σήμερα θα ήταν 6ος παίκτης άνετα σε μεσαία ομάδα Nba.

-
Ασέβαστος
- Δημοσιεύσεις: 37614
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 12:05
Μη αναγνωσμένη δημοσίευση
από Ασέβαστος » 03 Μαρ 2023, 14:03
Bic έγραψε: ↑03 Μαρ 2023, 12:43
Ερμής έγραψε: ↑03 Μαρ 2023, 11:28
Bic έγραψε: ↑03 Μαρ 2023, 10:59
Φαντάζομαι εννοείς ότι η χρήση του, από τον τελικό χρήστη δηλαδή, δεν είναι πολύπλοκη και δύσκολη. Γιατί το σύστημα είναι σαφώς αρκετά πολύπλοκο σε ό,τι αφορά το στήσιμό του.
Όχι ιδιαίτερα. Τουλάχιστον όχι όσο μπορεί να φαντάζεσαι. Δεν ειμαι κομπιουτεράκιας αλλά πολύ φίλος που έχει εταιρεία η οποία εγκαθιστά τέτοια συστήματα μου έχει πει πως δεν είναι ιδιαίτερα δύσκολος ο σχεδιασμός. Το πρόβλημα είναι στο κόστος των πομπών που θα χρησιμοποιούνται. Για να έχεις κάτι καλό θα πρέπει να το πληρώσεις. Βέβαια όταν μιλάμε για Συγκοινωνίες αυτο το κόστος είναι μηδαμινό.
Αναφέρομαι στο συνολικό στήσιμο, όχι στο πώς θα εγκατασταθεί σε ένα πισί η εφαρμογή.
σκεψου οτι αυτη τη στιγμη μπορει να ανοιξεις το γκουγκλ μαπς, και να επιλεξεις να βλεπει η γυναικα σου και τα παιδια σου ανα πασα στιγμη που εισαι. αν το ιδιο κανουν και αυτοι εχεις ετοιμη μια μικρογραφια αυτου που λεμε. σε 1 λεπτο.
ποσο δυσκολο να ειναι;
-
zteo
- Δημοσιεύσεις: 13673
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 02:36
Μη αναγνωσμένη δημοσίευση
από zteo » 03 Μαρ 2023, 14:04
Το ζήτημα είναι ότι για να ιδιωτικοποιηθεί ο ΟΣΕ έσπασε σε δεκάδες εταιρείες και εργολαβίες χωρίς κανένας να συντονίζει κεντρικά.
Γι'αυτό βλέπουμε τώρα το πινγκ πονγκ ευθυνών μεταξύ τους.
Κουλης για Τέμπη
Και εγω υπάλληλος ειμαι
-
πατησιωτης
- Δημοσιεύσεις: 40127
- Εγγραφή: 06 Ιαν 2019, 06:41
- Phorum.gr user: πατησιωτης
- Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Μη αναγνωσμένη δημοσίευση
από πατησιωτης » 03 Μαρ 2023, 14:05
ΟΥΤΙΣ έγραψε: ↑03 Μαρ 2023, 14:00
πατησιωτης έγραψε: ↑03 Μαρ 2023, 13:31
ΟΥΤΙΣ έγραψε: ↑03 Μαρ 2023, 13:13
Κι ελπίζω έστω και τώρα να καταλάβατε ότι τα Μνημόνια εκτός από την διάσωση των τραπεζών απασχολούσαν στη διάσωση μιας διεφθαρμένης πολιτικο-οικονομικής ελίτ, που φοβήθηκε ότι με την πτώχευση θα κινδύνευε να χάσει την εξουσία.
Καμιά οικονομία δεν διασώθηκε. Διασώθηκαν οι πολιτικοί, οι δικαστές, οι επιχειρηματίες, οι δημοσιογράφοι, που συναπαρτίζουν αυτό το σύστημα και που αντιμετωπίζουν το κράτος ως λάφυρο και ιδιοκτησία τους. Αν πραγματικά τους ενδιέφερε η σωτηρία του κράτους οι πρακτικές μιας άλλης εποχής θα είχαν πεθάνει με τα Μνημόνια. Αντιθέτως, οι πρακτικές, όχι μόνο επιβιώνουν, αλλά θεριεύουν.
1) δεν διασώθηκαν οι τράπεζες.Σώθηκαν οι ΚΑΤΑΘΕΤΕΣ και οι ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ των τραπεζών.Οι μετοχές τους εξαερώθηκαν.
2) δεν ξέρω ποιά ακριβώς ελίτ κινδύνευσε και τι θα πάθαινε εάν ακολουθούσε άτακτη χρεωκοπία και έξοδος από την ΕΕ.Κανείς δεν ξέρει την πολιτική κατάσταση που θα προέκυπτε σε αυτή την περίπτωση και ποιά θα ήταν η ελίτ της καταστάσεως αυτής.
Μια χαρά σώθηκαν οι τράπεζες. Πούλα αλλού τα φούμαρα σου.
Η άτακτη χρεωκοπία θα ξεγύμνωνε πλήρως την πολιτική και οικονομική ελίτ, η οποία δεν θα είχε πια καμία ηθική ή θεσμική νομιμοποίηση.
Δεν πρόκειται να σου κάνω τη χάρη.Ξέρω πολύ καλά τι έγινε με τις μετοχές των τραπεζών και τι έγινε με τις καταθέσεις και τους υπαλλήλους και ποιός σώθηκε και τι.
Εσύ θα λες τα δικά σου και εγώ τα δικά μου.Οι τράπεζες δεν είναι τα ντουβάρια των κτιρίων που δεν κινδύνευσαν από κάτι εκτός φυσικά από τη Μάρφιν που την έκαψαν.Οι τράπεζες είναι οι μέτοχοι,οι υπάλληλοι και οι καταθέτες.Άλλοι δεν υπάρχουν για να σωθούν ή μη.
-
sys3x
- Δημοσιεύσεις: 40018
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 21:40
- Τοποθεσία: m lagou
Μη αναγνωσμένη δημοσίευση
από sys3x » 03 Μαρ 2023, 14:07
Chilloutbuddy έγραψε: ↑03 Μαρ 2023, 14:02
sys3x έγραψε: ↑03 Μαρ 2023, 13:56
Φυσικά και θα είχες δίκαιο όπου και να τους συναντούσες εάν τους έβριζες, δεν θα έλεγες, αντίστοιχα, στον καρκίνο που εμφανίστηκε στο πάγκρεας (εσ. πολιτική πχ) α εδώ μια χαρά είναι ο καρκίνος δεν τον πειράζουμε. Φτύσιμο και απαξίωση παντού σε όσους δηλητηριάζουν τον δημόσιο διάλογο και την ίδια την κοινωνία για το στενό κομματικό συμφέρον (είτε αυτό λέγεται βόλεμα του σκατόσογου τους από ένα άλλο αντίστοιχο σκατόσογο είτε ντεμέκ ιδεολογία).
Δεν έχω τέτοια κουράγια φίλε.
Ούτε εσύ ούτε οι περισσότεροι από εμάς, γι' αυτό βρίσκουν (στον κενό εγκέφαλο τους) "ελεύθερο" πεδίο τα μπάσταρδα και συνεχίζουν, όπως βλέπεις και μόνος σου με τα ματάκια σου, να μας κουνάνε τα βουτηγμένα στα σκατά δακτυλάκια τους, ε αυτό σου λέω, στη τελική άμα δεν τους τα κόψουμε εμείς (γιατί ποιος περιμένεις να το κάνει αυτό για εσένα;) φταίμε κι εμείς πλέον.
ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΟΝ ΛΑΟ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗΣ
.
-
πατησιωτης
- Δημοσιεύσεις: 40127
- Εγγραφή: 06 Ιαν 2019, 06:41
- Phorum.gr user: πατησιωτης
- Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Μη αναγνωσμένη δημοσίευση
από πατησιωτης » 03 Μαρ 2023, 14:08
Maspoli έγραψε: ↑03 Μαρ 2023, 13:58
Ενώ όταν βάζεις διοικητή σε έναν οργανισμό όπως ο ΕΡΓΟΣΕ έναν 37χρονο ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΑ ΑΣΧΕΤΟ με το αντικείμενο και με βασικό προσόν στο βιογραφικό του ότι ήταν ένας από τους 50 που ψήφισε την υποψηφιότητά σου για την κομματική αρχηγία πώς ακριβώς χαρακτηρίζεσαι πατησιώτη και πώς ακριβώς μοχθείς να ξεπεράσεις τις διάφορες αδυναμίες;
Μπορείς να μου πεις;
Δεν έχω αντίρρηση να πω ότι το Μητρώο Στελεχών που έλεγε πήγε άπατο και ελάχιστα χρησιμοποιήθηκε.
-
Orion22
- Δημοσιεύσεις: 16560
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 01:41
Μη αναγνωσμένη δημοσίευση
από Orion22 » 03 Μαρ 2023, 14:10
Rakomelofronas έγραψε: ↑02 Μαρ 2023, 12:07
Το θέμα είναι ότι, όταν συνδυάζεται η αντιρατσιστική ατιμωρησία ευαίσθητων κοινωνικών ομάδων με ρουσφέτια και αλληλοβόλεμα κράτους - ιδιωτών, στατιστικά αυξάνεται η πιθανότητα συσσώρευσης των λαθών και πρόκλησης ατυχημάτων και πολλαπλασιάζεται η επίπτωση κάθε ατομικής ανοησίας ή παράβασης.
Σωστός αλλά πολύ επιφανειακά, ειναι πολύ χειρότερα από αυτό.
οδηγεί σε πλήρη κατάρρευση - οτι ακριβώς συμβαίνει τώρα στην Ν. Αφρική.
https://www.bbc.com/news/world-africa-60202570
Dolce et decorum est contra pasok.* pugnatre
@gov.gr : «You were given the choice between war and dishonour. You chose dishonour, and you will have war.»
-
-
- 65 Απαντήσεις
- 1643 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Saturn
20 Μαρ 2025, 12:58
-
-
- 3 Απαντήσεις
- 133 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Stinger
01 Φεβ 2025, 20:33
-
-
- 29 Απαντήσεις
- 876 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Αχθος Αρουρης
17 Ιαν 2025, 16:50
-
-
- 3 Απαντήσεις
- 477 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Unique
29 Ιουν 2023, 11:35
Phorum.com.gr : Αποποίηση Ευθυνών
Αποποίηση Ευθυνών Διαχείρισης Φόρουμ (Phorum.com.gr)
Οι απόψεις και τα σχόλια που δημοσιεύονται σε αυτό το Φόρουμ είναι προσωπικά και δεν αντιπροσωπεύουν αυτές της Διαχείρισης του Phorum.com.gr
Το κάθε μέλος, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη των δημοσιεύσεών του, των απόψεων / θέσεων που εκφράζονται
μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται.
Η Διαχείριση του Phorum.com.gr σε καμία περίπτωση δεν αποδέχεται οποιαδήποτε ευθύνη, για οποιαδήποτε συμβουλή ή συστάσεις που κάνει ή υπονοεί κάποιο μέλος ή επισκέπτης του Phorum.com.gr
η οποία έχει ως αποτέλεσμα οποιαδήποτε απώλεια / ζημία, με οποιονδήποτε τρόπο, για μέλος του Phorum.com.gr, ή για οποιοδήποτε άλλο πρόσωπο.
Επιπλέον, η Διαχείριση του Phorum.com.gr δεν είναι και δεν μπορεί να είναι υπεύθυνη, για το περιεχόμενο οποιουδήποτε άλλου ιστοτόπου στο Διαδίκτυο,
που έχει συνδεθεί με σύνδεσμο (link) από το Phorum.com.gr
Για άμεση επικοινωνία με τη Διαχείριση του Phorum.com.gr μπορείτε να συμπληρώνετε τη φόρμα της σελίδας Επικοινωνίας του Phorum.com.gr παρακάτω.