Ναι βεβαίως, και έτσι ακριβώς πρέπει να είναιEKPLIKTIKOS έγραψε: ↑03 Μαρ 2023, 21:36Ναι είναι κατσικακι αλλά δεν κάνει τίποτε αλλο καλα:
Χώρους έχει είτε ως διθεσιο είτε.. δεν έχει.
Καίει τον πάτο του. Αν μπεις σε κάνα suzuki club θα δεις πραγματικές καταναλώσεις 12-14λ/100 για πλάκα
Στον δρόμο είναι εφιάλτης. Γκάζι δεν έχει, κρατήματα δεν έχει, είναι πολύ ευπαθες στους πλευρικούς ανέμους (στην Κακια Σκάλα μια φορά με δαύτο είπα καμια 10αρια πάτερ ημων)
Είναι δύσκολο να βρεις σωστό μεταχειρισμένο. Είναι πανάκριβα λόγω χαμηλών ΤΚ, ενώ τα μισά τα είχαν καγκουρες οφ ροουνταδες ή ενοικιαζομενα.

Να σου εξηγήσω γιατί: γιατί για να μειώσεις την ευαισθησία στους ανέμους, να μειώσεις την κατανάλωση και να βελτιώσεις τη συμπεριφορά στο δρόμο πρέπει Α) να χαμηλώσεις το ταβάνι το οποίο είναι πανύψηλο (και αν το κάνεις κόβεις ό,τι χώρο υπάρχει για το κεφάλι και τις αποσκευές πίσω, και κόβει και απ'την την ορατότητα), Β) να κάνεις όλες τις γυάλινες επιφάνεις του αυτοκινήτου επικλινείς αντί κάθετες, το οποίο επίσης κόβει πλαϊνούς χώρους στην καμπίνα και κόβει και ορατότητα, η οποία είναι σημαντική όταν σκαρφαλώνεις. Και μικραίνει και η επιφάνεια της σχάρας. Γ) να αλλάξεις τις αναρτήσεις και να βάλεις πιό δρομίσιες (οπότε ξέχνα το κατσικίσιο σκαρφάλωμα εντελώς), και Δ) να πλακώσεις συστήματα και ηλεκτρονικά (τα οποία ανεβάζουν το κόστος). Και όταν τα κάνεις όλα αυτά το αποτέλεσμα θα είναι άλλο ένα μικρό Σουβ ολόϊδιο με ένα δισεκατομμύριο άλλα μικρά Σουβ. Ε, πάρε ένα απ'τα άλλα αν είναι.
Η Σουζούκι έφτιαξε ένα τίμιο μικροσκοπικό, φτηνό και αξιόπιστο αυτοκίνητο πόλης, που σου επιτρέπει να σκαρφαλώνεις και κανά κοντινό βουνό ή αμμόλοφο το σαβατοκύριακο με τη φίλη σου. Που έτσι κι αλλιώς όλα κοντά είναι στην Ελλάδα. Κουνάει όταν φυσάει; Ναι, να προσέχεις όταν φυσάει, κόψε. Δε σκαρφαλώνεις αμμόλοφο; πάρε άλλο. Δε θες πόλης; πάρε άλλο. Έχεις οικογένεια; πάρε άλλο. Αυτό το αυτοκίνητο αυτά σχεδιάστηκε να προσφέρει και σχεδιάστηκε πολύ καλά. Από εκεί και πέρα δυστυχώς ή ευτυχώς σχεδιάστηκε τόσο πολύ καλά και έγινε τόσο δημοφιλές που οι τιμές του εκτοξεύτηκαν στο Θεό, στην Αυστραλία το ξεκίνησε η Σουζούκι απ'τα 25 και αυτή τη στιγμή τα καλά μεταχειρισμένα ξεκινάνε από 40 γιατί έγινε τόσο της μόδας που το αγοράζουν όλοι οι χιπστεράδες. Και το αγοράζουν για το ντιζάϊν, είναι απ'αυτά τα αυτοκίνητα που θα το δεις σε 80 χρόνια και θα πεις οκ ωραίο είναι, όπως το λες σήμερα "ωραίο είναι" όταν βλέπεις ένα τζιπ Γουίλι του Β'Παγκοσμίου. Ενώ βλέπεις ένα Κορόλα ή ένα Γκολφ και στην 5ετία έχει αρχίσει να σου φαίνεται παλιό, γιατί έχει βγει το καινούργιο με βελτιωμένο σχέδιο με στυλιστικά ωραιότερες γραμμές. Στο Τζίμνι τι να βελτιώσεις στις γραμμές του; ένας κύβος είναι, το επόμενο πάλι ένας κύβος θα είναι. Το πιό πιθανό είναι να το γαμήσουν και να το κάνουν πιό πλακουτσό Σουβοϊδές, οπότε οι τιμές του μεταχειρισμένου ορίτζιναλ κύβου να ανέβουν ακόμα πιό πολύ.
Κρίμα πάντως για την τιμή γιατί δεν ήταν αυτός ο στόχος της Σουζούκι, στόχος ήταν να είναι πάμφθηνο.
Αλλά έτσι κι αλλιώς εδώ πέρα με το καλημέρα είχε λίστα αναμονής 1 χρόνο + όταν δεν είχε κανένας άλλος, έτσι απλά γιατί είναι χαριτωμένο.