Sid Vicious έγραψε: ↑04 Μαρ 2023, 20:55Εσυ μιλας για τεχνολογια, εγω το κανω πιο απλα γιατι δεν την καταλαβαινουν τη τεχνολογια και νομιζουν θελουν 20 χρονια για να την λειτουργησουνenaon έγραψε: ↑04 Μαρ 2023, 20:52ποια διπλή βαρδια ρε γαμωτο,να εχουν τα τρένα την πληροφορία του σταθμάρχη αφου εχει περάσει απο ελεγχους οπως μετωπική κίνηση, ειναι δυνατόν να του μιλάνε απο τον ασύρματο; 20 μέρες επρεπε να φαει αυτό, οχι 20 χρόνια.Sid Vicious έγραψε: ↑04 Μαρ 2023, 20:47Διπλη βαρδια εννοω να ειναι δυο ατομα ταυτοχρονα, να μην εξαρτουνται ολα, ποσο μαλλον οταν υπαρχει διαχειριση πολλων ζωων, απο ενα ατομα. Δεν βγαζω λαδι τον σταθμαρχη αλλα αυτο δεν σημαινει οτι πρεπει να βγουν λαδι οι προισταμενοι του, η εταιρια και η πολιτεια. ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΑΥΤΟΙ ΦΤΑΙΝΕ!
Μια χαρά καταλαβαίνουμε την τεχνολογία. Εσείς να μάς εξηγήσετε όμως γιατί στην προηγμένη Γερμανία συνέβη αυτό;
Και άκουσον, ακόυσον τι τράβηξε ο άνθρωποςΣε συνέντευξη Τύπου στις 16 Φεβρουαρίου 2016, ο τοπικός εισαγγελέας εντόπισε το «ανθρώπινο λάθος» ως την αιτία της συντριβής. Ένας ρυθμιστής κυκλοφορίας κυκλοφορίας τρένων στο κέντρο σηματοδότησης στο Μπαντ Άιμπλινγκ είχε δώσει λάθος οδηγία. [35] Οι Γερμανοί ερευνητές είπαν ότι δεν βρήκαν στοιχεία μηχανικής βλάβης ή τεχνικών ελαττωμάτων που θα προκαλούσαν τη συντριβή. [36] Ο ρυθμιστής κυκλοφορίας κατηγορήθηκε επίσης για επικίνδυνη παρέμβαση στους σιδηρόδρομους, [37] που τιμωρείται με φυλάκιση έως και δέκα ετών. [38]
Κοίτα εδώ... με ασυρμάτους τσ τσ τσ. Τι λέει ο γκουρού της τεχνολογίας enaon;Τον Απρίλιο του 2016 αποκαλύφθηκε ότι ο ρυθμιστής κυκλοφορίας έπαιζε ένα παιχνίδι στο κινητό του εκείνη την εποχή. Αφού συνειδητοποίησε ότι είχε κάνει λάθος, επιτρέποντας και στα δύο τρένα να προχωρήσουν, πληκτρολόγησε λανθασμένο αριθμό όταν προσπάθησε να πραγματοποιήσει κλήση έκτακτης ανάγκης. Δεν υπήρχε τεχνική βλάβη ούτε στα τρένα ούτε στο σύστημα σηματοδότησης. [42] Με αυτά τα νέα ευρήματα, οι εισαγγελείς αντέστρεψαν την αρχική τους υπόθεση για τη διάσπαση προσοχής μετατρέποντάς το σε κατηγορία παράβασης καθήκοντος, η οποία επισύρει βαρύτερη ποινή – ως αποτέλεσμα εκδόθηκε ένταλμα σύλληψης και ο ρυθμιστής κυκλοφορίας του τρένου προφυλακίστηκε από τις 12 Απριλίου 2016. [43] [44] Οι εισαγγελείς άσκησαν τις κατηγορίες στο δικαστήριο στο Τρόινσταϊν στα μέσα Ιουλίου 2016 με δώδεκα κατηγορίες ακούσιας ανθρωποκτονίας, δηλ. φόνους από αμέλεια και 89 κατηγορίες ακούσιων τραυματισμών από αμέλεια. [45] Η κύρια δίκη ορίστηκε για επτά ημέρες μεταξύ 10 Νοεμβρίου και 5 Δεκεμβρίου 2016. [46] Την πρώτη μέρα της δίκης, ο κατηγορούμενος ομολόγησε τις κατηγορίες που του απάγγειλαν οι εισαγγελείς, αλλά ο συνήγορός του ήθελε να εκτιμηθεί ο βαθμός ενοχής στη διαδικασία που ακολούθησε. Παρόλο που έδειξε κάποιο βαθμό συμπόνιας για τα θύματα, ο κατηγορούμενος αρνήθηκε να απαντήσει σε ερωτήσεις σχετικά με την ένταση της ενασχόλησής του με το παιχνίδι στο κινητό. [47] [48]
Ο κατηγορούμενος, ωστόσο, δεν είχε ακολουθήσει γενικές οδηγίες για την αντιμετώπιση προβλημάτων: εάν είχε ελέγξει ξανά τις υπάρχουσες διαδρομές στον πίνακα του κιβωτίου σήματος, τότε θα έπρεπε να είχε εντοπίσει εύκολα τη διαδρομή που ορίστηκε για το τρένο από το Κόλμπερμοορ που εμπόδιζε αυτόματα το σήμα εξόδου για το Μπαντ Άιμπλινγκ. Ούτε έδωσε από τον ασύρματο στον μηχανοδηγό οδηγίες για να προχωρήσει αργά κάτω από τις ασυνήθιστες συνθήκες. [49] Το αρχικό λάθος είχε συμβεί λίγο νωρίτερα, ωστόσο: με ένα από τα τρένα να καθυστερεί, επέλεξε να μετακινήσει τη διέλευση του τρένου από το Κόλμπερμοορ στο Μπαντ Άιμπλινγκ κάνοντας ταχυδακτυλουργικά σεω μερικά από τα σήματα. Με καθυστέρηση μόλις τεσσάρων λεπτών, ωστόσο, αυτή η ενέργεια δεν ήταν δικαιολογημένη. [49]
Ορίστε και στα Ελληνικά
https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A3%CE ... E%B3%CE%BA