Κανόνες Δ. Συζήτησης
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
Άλλη μια απόδειξη είναι ότι ο νόμος για την οδήγηση σε κατάσταση μέθης έχει αυστηροποιηθεί αρκετά (άλλο που η αστυνομία και τα δικαστήρια είναι χαλαρά, το σύστημα όμως γνωρίζει ότι ο μεθυσμένος θα προκαλέσει δυστύχημα ενώ πριν από 25 χρόνια έλειπε η αυτή η εμπειρία..)..
Πώς άλλο ρε φίλε;
Αυτο είναι που λέμε τόσα χρόνια, ότι λείπει ο νόμος που θα επιβάλει την εφαρμογή των νόμων.
Αν το βρεις κέρδισες (δηλ. θα χάνεις μια ζωή τις εκλογές, αφού κανείς δεν το θέλει για πάρτη του).
Τι είναι το σύστημα που το γνωρίζει; Λειτουργικό σύστημα, όπως το Λίνουξ;
Καλο οδικο δικτυο σημαινει παντου καμερες και προστιμα/βαθμο ποινης σε οποιον παει πανω απο 120 χιλιομετρα την ωρα.
Χαμος θα γινει, ολοι θα βριζουν τους δικτατορες που το κανανε
Και πολλά είναι 120 γι'αυτούς τους δρόμους, εδώ στην Οτοστράντα το είχανε κατεβάσει στα 130 τελευταία φορά που πέρασα.
Δε μπορεί πάντα να σκεφτόμαστε μόνο τον εαυτό μας, είναι η ίδιοι δρόμοι που πρέπει να οδηγήσει και ο παπούς και ο άπειρος που μόλις έβγαλε δίπλωμα.
Μήπως να γυρίσουμε στα άλογα; 20 χλμ. θα τα κάνουν, δεν κάνουν;
Ολα αυτα που γίνανε ειναι φονος εξ αμελείας με θύματα τα παιδιά του ελληνικού κράτους και θύτη το ίδιο το ελληνικό κράτος [...] δεν είναι ότι φταίει ένας σταθμάρχης μα δεν υπάρχουν αξιοκρατικά μέτρα πρόσληψης, ο άνθρωπος είχε ελλειπη εκπαίδευση, σίγουρα έχει την ευθύνη αλλά είναι κάτι που σήμερα αύριο θα γινότανε. όλα αυτά που βγαίνουνε και λένε και μαλώνουν ποιο ήταν χειρότερο του τσίπρα ή του μητσοτάκη, όλα αυτά μου φαίνονται ψεύτικα, το μόνο αληθινό είναι το κλάμα της μητέρας που δεν θα γυρίσει το παιδί της σπίτι
Πούστρα Αλέξανδρε Μαυροκορδάτε σκατά στο τάφο σου και τη ψυχή σου καριόλη τουρκόσπορε.
Καλο οδικο δικτυο σημαινει παντου καμερες και προστιμα/βαθμο ποινης σε οποιον παει πανω απο 120 χιλιομετρα την ωρα.
Χαμος θα γινει, ολοι θα βριζουν τους δικτατορες που το κανανε
Και πολλά είναι 120 γι'αυτούς τους δρόμους, εδώ στην Οτοστράντα το είχανε κατεβάσει στα 130 τελευταία φορά που πέρασα.
Δε μπορεί πάντα να σκεφτόμαστε μόνο τον εαυτό μας, είναι η ίδιοι δρόμοι που πρέπει να οδηγήσει και ο παπούς και ο άπειρος που μόλις έβγαλε δίπλωμα.
Μήπως να γυρίσουμε στα άλογα; 20 χλμ. θα τα κάνουν, δεν κάνουν;
Αναλογα. Τον 1ο αιωνα ενα αλογο μπορουσε να διανυσε 50 χλμ σε μια μερα κατα μεσο ορο (και δεν μιλαω για τα αλογα του ταχυδρομειου που μπορουσαν να καλυψουν μεγαλυτερες αποστάσεις μεχρι να σκάσουν και να αλλαξει ο ταχυδρομος αλογο σε καθε σταθμο).
Ειμαστε η μοναδικη χωρα με Χατζηαβατη στην Κυβερνηση και Καραγκιοζη στην Αντιπολιτευση.
Άλλη μια απόδειξη είναι ότι ο νόμος για την οδήγηση σε κατάσταση μέθης έχει αυστηροποιηθεί αρκετά (άλλο που η αστυνομία και τα δικαστήρια είναι χαλαρά, το σύστημα όμως γνωρίζει ότι ο μεθυσμένος θα προκαλέσει δυστύχημα ενώ πριν από 25 χρόνια έλειπε η αυτή η εμπειρία..)..
Πώς άλλο ρε φίλε;
Αυτο είναι που λέμε τόσα χρόνια, ότι λείπει ο νόμος που θα επιβάλει την εφαρμογή των νόμων.
Αν το βρεις κέρδισες (δηλ. θα χάνεις μια ζωή τις εκλογές, αφού κανείς δεν το θέλει για πάρτη του).
Τι είναι το σύστημα που το γνωρίζει; Λειτουργικό σύστημα, όπως το Λίνουξ;
Το 1980 θα ήταν αδιανόητο να αφαιρέσεις δίπλωμα οδήγησης, αν κάποιος βρισκόταν με λίγα ποτηράκια να οδηγάει (αν γινόντουσαν κιόλας αλκοτεστ και τέτοια).. Γιατί απλούστατα το σύστημα δεν είχε την εμπειρία.. Τώρα το σύστημα γνωρίζει ότι όποιος οδηγάει μεθυσμένος είναι επικίνδυνος, λόγω εμπειρίας πια..
Άλλη μια απόδειξη αυτών που λέω, είναι ο,τι έχει να κάνει με την ασφάλεια των αεροπλάνων η οποία βελτιώνεται κάθε φορά απ' τα πορίσματα επιτροπών εμπειρογνωμόνων που μελετούν τα αεροπορικά δυστυχήματα..
Ο επιθεωρητής του οσε που τέθηκε σε αργία, λέει ότι είχε τοποθετήσει 3 σταθμαρχες εκείνο το βράδυ.
Ο ένας είχε βάρδια μέχρι τις 23:00, και οι άλλοι 2 μέχρι τις 7 το πρωί.
Ο ένας απο τους 2, ο παλιός, την κοπανησε, με αποτέλεσμα να μείνει ο άσχετος μόνος του.
Άλλη μια απόδειξη είναι ότι ο νόμος για την οδήγηση σε κατάσταση μέθης έχει αυστηροποιηθεί αρκετά (άλλο που η αστυνομία και τα δικαστήρια είναι χαλαρά, το σύστημα όμως γνωρίζει ότι ο μεθυσμένος θα προκαλέσει δυστύχημα ενώ πριν από 25 χρόνια έλειπε η αυτή η εμπειρία..)..
Πώς άλλο ρε φίλε;
Αυτο είναι που λέμε τόσα χρόνια, ότι λείπει ο νόμος που θα επιβάλει την εφαρμογή των νόμων.
Αν το βρεις κέρδισες (δηλ. θα χάνεις μια ζωή τις εκλογές, αφού κανείς δεν το θέλει για πάρτη του).
Τι είναι το σύστημα που το γνωρίζει; Λειτουργικό σύστημα, όπως το Λίνουξ;
Το 1980 θα ήταν αδιανόητο να αφαιρέσεις δίπλωμα οδήγησης, αν κάποιος βρισκόταν με λίγα ποτηράκια να οδηγάει (αν γινόντουσαν κιόλας αλκοτεστ και τέτοια).. Γιατί απλούστατα το σύστημα δεν είχε την εμπειρία.. Τώρα το σύστημα γνωρίζει ότι όποιος οδηγάει μεθυσμένος είναι επικίνδυνος, λόγω εμπειρίας πια..
Άλλη μια απόδειξη αυτών που λέω, είναι ο,τι έχει να κάνει με την ασφάλεια των αεροπλάνων η οποία βελτιώνεται κάθε φορά απ' τα πορίσματα επιτροπών εμπειρογνωμόνων που μελετούν τα αεροπορικά δυστυχήματα..
Δεν διαφωνώ, αλλά πρέπει να του παίρνεις και το δίπλωμα, δεν αρκεί να τού λες "πρόσεξε, γιατί έχω δικαίωμα να στο πάρω". Επίσης να μην μπορεί να βάλει μέσο και να το πάρει πίσω νωρίτερα, πολύ σημαντικό.
Αυτο είναι που λέμε τόσα χρόνια, ότι λείπει ο νόμος που θα επιβάλει την εφαρμογή των νόμων.
Αν το βρεις κέρδισες (δηλ. θα χάνεις μια ζωή τις εκλογές, αφού κανείς δεν το θέλει για πάρτη του).
Τι είναι το σύστημα που το γνωρίζει; Λειτουργικό σύστημα, όπως το Λίνουξ;
Το 1980 θα ήταν αδιανόητο να αφαιρέσεις δίπλωμα οδήγησης, αν κάποιος βρισκόταν με λίγα ποτηράκια να οδηγάει (αν γινόντουσαν κιόλας αλκοτεστ και τέτοια).. Γιατί απλούστατα το σύστημα δεν είχε την εμπειρία.. Τώρα το σύστημα γνωρίζει ότι όποιος οδηγάει μεθυσμένος είναι επικίνδυνος, λόγω εμπειρίας πια..
Άλλη μια απόδειξη αυτών που λέω, είναι ο,τι έχει να κάνει με την ασφάλεια των αεροπλάνων η οποία βελτιώνεται κάθε φορά απ' τα πορίσματα επιτροπών εμπειρογνωμόνων που μελετούν τα αεροπορικά δυστυχήματα..
Δεν διαφωνώ, αλλά πρέπει να του παίρνεις και το δίπλωμα, δεν αρκεί να τού λες "πρόσεξε, γιατί έχω δικαίωμα να στο πάρω". Επίσης να μην μπορεί να βάλει μέσο και να το πάρει πίσω νωρίτερα, πολύ σημαντικό.
Ο επιθεωρητής του οσε που τέθηκε σε αργία, λέει ότι είχε τοποθετήσει 3 σταθμαρχες εκείνο το βράδυ.
Ο ένας είχε βάρδια μέχρι τις 23:00, και οι άλλοι 2 μέχρι τις 7 το πρωί.
Ο ένας απο τους 2, ο παλιός, την κοπανησε, με αποτέλεσμα να μείνει ο άσχετος μόνος του.
Κλασική πρακτική ελληνικού δημοσίου.
αν είναι έτσι μεγαλύτερη ευθύνη έχει αυτός που την κοπάνησε.
Ντάξει καλά τα είπε ή καλά του τα γράψανε, γουατέβερ δε με νοιάζει. Καλά πάντως.
Άσχετα από αυτό, για να μη με κυνηγάει κανας ταμένος, ΛΕΩ ΑΣΧΕΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ:
Η ερώτηση μου είναι αν είναι να φτιάξουμε κάτι, δεν πρέπει να πάρουνε προτεραιότητα οι δρόμοι; Δρόμους δεν εννοώ τις λακκούβες, εννοώ όλο το σύστημα, τα πρόστιμα, τη σηματοδότηση, το φωτισμό, όλα. Γιατί το τρένο σκότωσε μεν 50 (ή 100) αλλά το αυτοκίνητο στην Ελλάδα σκοτώνει 50 κάθε μήνα. Κυριολεκτικά.
Να σημειώσω εδώ ότι η οικογένειά μου στην Ελλάδα μπαίνει και στα δύο συνέχεια.
Πολύ σωστή η δήλωση αλλά επαναλαμβάνω θα είχε νόημα να την έκανε στην αρχή,
Το οτι έγινε σήμερα, τυχαίως μια μέρα μετά από αυτό https://www.tovima.gr/print/politics/oi ... oniologou/
άλλο πράγμα δείχνει. τεσπα
Για τους δρόμους που λες και έχεις απόλυτο δίκιο. => Το όλο "σύστημα".
δες εδώ παράδειγμα
αριστερά στο βιντεάκι ο δρόμος που υπήρχε και δεξια ο μετά τις "παρεμβάσεις ασφαλείας"
Το αριστερά ήταν καρμανιόλα, κυριολεκτικά δεκάδες νεκρούς κάθε χρόνο.
Ξεκινούν πέρσι και φτιάχνουν αυτο που βλέπεις δεξια = τρείς λωρίδες κυκλοφορίας -χωρίς βοηθητικές** - με κολωνάκια να αλλάζουν την πρόσβαση στην μεσαία (για προσπεράσεις πχ) ανά κάποια χλμ.
Κάποιοι αποφάσισαν πως αυτό το πράγμα λειτουργεί (στην θεωρία) και θα το υλοποιήσουν για να δουμε και την αναβάθμιση της ασφάλειας στην πράξη.
Αυτό που έγινε ήταν οτι στις πρώτες δύο εβδομάδες κόπηκαν τα κολωνάκια σε συγκεκριμένα σημεία της διαδρομής με αποτέλεσμα νταλίκες τρακτέρ και ό,τι άλλο φανταστείς να κόβουν κάθετα στο αντίθετο ρεύμα για αν μπούν στον απέναντι παράδρομο...
SpoilerShow
Για ποια τροχαία και τι πρόστιμα να συζητήσουμε..
**δεν μιλάμε για κλειστό αυτοκινητόδρομο που σπάνια βλέπεις ζώο, αλλά για επαρχιακό με αγροτικές εκτάσεις εκατέρωθεν το οποίο σημαίνει μεγάλος αριθμός αδέσποτων/αλεπούδων κ.ο.κ/αλλά και εποχιακών ή μη εργατών οι οποιοί τον χρησιμοποιούν πεζοί...
Dolce et decorum est contra pasok.* pugnatre
@gov.gr : «You were given the choice between war and dishonour. You chose dishonour, and you will have war.»
Οι απόψεις και τα σχόλια που δημοσιεύονται σε αυτό το Φόρουμ είναι προσωπικά και δεν αντιπροσωπεύουν αυτές της Διαχείρισης του Phorum.com.gr
Το κάθε μέλος, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη των δημοσιεύσεών του, των απόψεων / θέσεων που εκφράζονται
μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται.
Η Διαχείριση του Phorum.com.gr σε καμία περίπτωση δεν αποδέχεται οποιαδήποτε ευθύνη, για οποιαδήποτε συμβουλή ή συστάσεις που κάνει ή υπονοεί κάποιο μέλος ή επισκέπτης του Phorum.com.gr
η οποία έχει ως αποτέλεσμα οποιαδήποτε απώλεια / ζημία, με οποιονδήποτε τρόπο, για μέλος του Phorum.com.gr, ή για οποιοδήποτε άλλο πρόσωπο.
Επιπλέον, η Διαχείριση του Phorum.com.gr δεν είναι και δεν μπορεί να είναι υπεύθυνη, για το περιεχόμενο οποιουδήποτε άλλου ιστοτόπου στο Διαδίκτυο,
που έχει συνδεθεί με σύνδεσμο (link) από το Phorum.com.gr
Για άμεση επικοινωνία με τη Διαχείριση του Phorum.com.gr μπορείτε να συμπληρώνετε τη φόρμα της σελίδας Επικοινωνίας του Phorum.com.gr παρακάτω.