Κοινωνικά θέματα και προβληματισμοί
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
-
Οργισμένος
- Δημοσιεύσεις: 22115
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:21
Μη αναγνωσμένη δημοσίευση
από Οργισμένος » 05 Μαρ 2023, 22:09
Υδράργυρος έγραψε: ↑05 Μαρ 2023, 22:06
Δε θελω να μου κλεψει τη δοξα η τροικα
Ν. Παππάς: Οι διευθύνοντες των ΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ είναι ακόμα στις θέσεις τους
Ο κ. Μητσοτάκης ανακοίνωσε την παραίτηση των διευθυνόντων του ΟΣΕ και της ΕΡΓΟΣΕ. Σήμερα αποδεικνύεται ότι είναι ακόμα στη θέση τους", αναφέρει σε δήλωση του ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ, Νίκος Παππάς.
"Μήπως έχουν πάρει μπρος οι καταστροφείς εγγράφων;", ρωτά ο κ. Παππάς και τονίζει:
"Να παραιτηθούν τώρα".https://www.capital.gr/politiki/3702264 ... eseis-tous
-
pikey25
- Δημοσιεύσεις: 4164
- Εγγραφή: 15 Ιαν 2019, 22:49
- Phorum.gr user: pikey25
Μη αναγνωσμένη δημοσίευση
από pikey25 » 05 Μαρ 2023, 22:11
Πως δε βαλαν και αιτια θανατου "Λαθος Σταθμαρχη "
Αν συνεχιζόταν αυτή η διαδικασία θα χρειαζόταν χρόνος που θα δοκίμαζε ακόμα περισσότερο τις αντοχές των συγγενών, των φίλων και της κοινής γνώμης της χώρας. Έτσι αποφασίστηκε να δοθεί ένα πόρισμα με κοινή αιτία θανάτου.
https://www.newsit.gr/ellada/sygkrousi- ... s/3720491/
Open your eyes time to wake up, Enough is enough is enough is enough
-
Καραμελίτσα
- Δημοσιεύσεις: 11058
- Εγγραφή: 17 Σεπ 2020, 17:35
Μη αναγνωσμένη δημοσίευση
από Καραμελίτσα » 05 Μαρ 2023, 22:29
Εντωμεταξύ, από φετεινό νόμο τροποποίηση παλαιού.
«Καθορίζουμε ως ανώτατο όριο ηλικίας πρόσληψης, λόγω της ιδιάζουσας φύσης και των ιδιαιτεροτήτων των
καθηκόντων του προσωπικού κατηγοριών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΔΕ) του Οργανισμού Σιδηροδρόμων
Ελλάδος Α.Ε., το τεσσαρακοστό δεύτερο (42ο) έτος για τις εξής ειδικότητες:
ΔΕ Προσωπικού Ελιγμών Κλειδούχων,
ΔΕ Σταθμαρχών,
ΔΕ Τεχνιτών Ηλεκτρονικών,
ΔΕ Τεχνιτών Ηλεκτρολόγων και
ΔΕ Χειριστών Μηχανημάτων Έργου.
Η αναγκαιότητα καθορισμού ανώτατου ορίου ηλικίας πρόσληψης, σύμφωνα με την υπ’ αρ. 9019633/
05-05-2022 Εισήγηση της Διεύθυνσης Οργάνωσης και Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού του Οργανισμού
Σιδηροδρόμων Ελλάδος Α.Ε., προκύπτει από το γεγονός ότι οι συγκεκριμένες ειδικότητες είναι επιφορτισμένες
με αυξημένης ευθύνης καθήκοντα (π.χ. την ασφαλή κυκλοφορία των αμαξοστοιχιών και επιβατικού κοινού, τη
φύλαξη της σιδηροδρομικής υποδομής, το χειρισμό των βαρέων μηχανημάτων γραμμής κ.λπ.) για τα οποία απαι-
τείται αφενός μεν σωματική και διανοητική ικανότητα και αντοχή, αφετέρου δε σιδηροδρομική εξειδίκευση
και εμπειρία, η οποία αποκτάται αποκλειστικά ή κατά κανόνα στον Ο.Σ.Ε. Α.Ε., λόγω των ιδιαιτεροτήτων που
απαιτούν οι εκτελούμενες εργασίες του. Κατά συνέπεια, οι υποψήφιοι που θα προσληφθούν θα πρέπει να έχουν
ηλικία τέτοια που να εξασφαλίζει επαρκή χρόνο παραμονής στον Οργανισμό, έτσι ώστε να αποκτήσουν τις δεξιό-
τητες που απαιτούνται για την εκτέλεση των καθηκόντων της ειδικότητας για την οποία προσλαμβάνον
ΕΦΗΜΕΡΙ∆Α TΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ32956 Τεύχος B’ 3326/28.06.2022
Δηλαδή μπορει να γίνει μετάταξη, η οποία είναι ενάντια και στο γράμμα και στο πνεύμα της νομοθεσίας; Χωρίς ρουσφέτι όπως κόπτεται η νδ;
Z
-
Καραμελίτσα
- Δημοσιεύσεις: 11058
- Εγγραφή: 17 Σεπ 2020, 17:35
Μη αναγνωσμένη δημοσίευση
από Καραμελίτσα » 05 Μαρ 2023, 22:34
Εντωμεταξύ, η περιγραφή της θέσης του σταθμάρχη λέει.
Τυπικά Προσόντα
Αρθρο 17,18 ΠΔ
50/2001
ΔΕ ΣΤΑΘΜΑΡΧΩΝ
Απολυτήριο Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
ΓΝΩΣΕΙΣ
Επιθυμητά Προσόντα
Γνώση δημόσιου management και ανάλυσης δημόσιας πολιτικής
Γνώση των συστημάτων κυκλοφορίας και μεταφορών
Γνώση του ρυθμιστικού πλαισίου που διέπει τον τομέα των μεταφορών και της οδικής ασφάλειας
Βασική γνώση οργάνωσης και λειτουργίας της Δημόσιας Διοίκησης
Γνώση ανάλυσης και τεχνικών διαχείρισης κινδύνων
Καλή γνώση γλώσσας της Ευρωπαϊκής Ένωσης
Ειδικές απαιτήσεις θέσης εργασίας
Σε περίπτωση νέας πρόσληψης θα πρέπει να μην υπερβαίνει το 28ο έτος της ηλικίας
του σύμφωνα με τα οριζόμενα στην ΥΑ.ΔΙΠΠ/Φ.ΗΛ.15/14391/27.7.2006 "Καθορισμός
ειδικών ορίων ηλικίας διοριμού προσωπικού του Οργανισμού Σιδηροδρόμων Ελλάδος
ΑΕ" (ΦΕΚ 1077/Β/7.8.2006)
Εμπειρία Δεξιότητες
Διαθέτει διοικητικές και οργανωτικές ικανότητες
Αναλύει και συνθέτει με αντικειμενικότητα και αξιοπιστία
Επιδεικνύει Συνεργατικό /Ομαδικό πνεύμα
Διαθέτει ικανότητα επίλυσης προβλημάτων και δυνατότητα ευελιξίας και
διαπραγμάτευσης
Διαθέτει ικανότητα ανταπόκρισης σε αυστηρά χρονοδιαγράμματα
Χαρακτηρίζεται από επαγγελματισμό και αποφασιστικότητα.
Αυτό το να μην υπερβαίνει το 28ο έτος της ηλικίας μου φαίνεται περίεργο, αλλά μάλλον ήταν ο νόμος του 2006 και άλλαξε στα 42 φέτος.
Z
-
adon99
- Δημοσιεύσεις: 5308
- Εγγραφή: 06 Μαρ 2020, 10:56
Μη αναγνωσμένη δημοσίευση
από adon99 » 05 Μαρ 2023, 22:43
Προφυλακιστηκε ο μπαρμπας που δουλευε σε σιδηροδρομο που δεν υπαρχει συστημα ασφαλειας γιατι δεν πατησε ενα κουμπι
Και ο υπουργος που ηταν στην αρμοδιοτητα του η ασφαλεια του σιδηροδρομικου δικτυου και διαβεβαιωνε οτι δεν υπαρχει κανενα θεμα ασφαλειας κυκλοφορει ελευθερος
Ειναι στα ορια της παρωδιας
-
Orion22
- Δημοσιεύσεις: 16560
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 01:41
Μη αναγνωσμένη δημοσίευση
από Orion22 » 05 Μαρ 2023, 23:00
pikey25 έγραψε: ↑05 Μαρ 2023, 22:02
vatraxos έγραψε: ↑05 Μαρ 2023, 21:52
Τελικά οι διοικητές ΟΣΕ/ΕΡΓΟΣΕ παραιτήθηκαν ή όχι;
Νομιζω ξεσκονιζουν την τηλεδιοικηση για τα εγκαινια και κανουν και τις τελευταιες προσληψεις
ένας Πθ ενώ γνωρίζει ότι η Τηλεδιοίκηση στους σιδηροδρόμους ΤΟ ΜΑΚΕΤΟ είναι κενά ντουβάρια & οργανώνει επικοινωνιακή φιέστα προκειμένου να υφαρπάξει ψήφους, τότε πρόκειται για πολιτικό απατεώνα
triggered

Με απόφαση του τότε γενικού γραμματέα Δημοσίων Εργων του ΥΠΕΧΩΔΕ κ. Α. Παναγιωτόπουλου εκπονείται νέα μελέτη για το νέο έργο, που εγκρίθηκε από τις υπηρεσίες του ΥΠΕΧΩΔΕ τον Μάρτιο του 1992, μετά τη δημοπράτηση και έναρξη κατασκευής του έργου από την εργοληπτική επιχείρηση Νέστος του ομίλου Θεμελιοδομή, η οποία το ανέλαβε με έκπτωση 48% και συνεργάστηκε με τις εταιρείες Αφοί Κηρομύτη και Ευκλείδης για την κατασκευή της επιδομής του δρόμου. Προηγουμένως, την περίοδο 1982-1985, οι εταιρείες ΤΕΒ και Ατενέ είχαν κάνει τις επιχώσεις. Τις μελέτες εκπόνησαν τα Συνεργαζόμενα Γραφεία Γ. Μπουρτζίκος, Οδογεωδετική, Δρόμος, Δομή Γ4, Κάστωρ, Ι. Μαραντίδης, Οδοτεχνική, ΕΜΑ, Γεωμηχανική, Γ. Σταθόπουλος και Π. Διαμαντόπουλος. Το έργο είχε προϋπολογισμό 5 δισ. δρχ. από το ΚΠΣ-1, χρήματα που γρήγορα εξαντλήθηκαν και εντάχθηκε στο ΚΠΣ-2 για να συνεχισθεί.
Στις 29.3.1996 τα Συνεργαζόμενα Γραφεία απέστειλαν αναφορά διαμαρτυρίας στο ΥΠΕΧΩΔΕ και στην Περιφέρεια Πελοποννήσου, στην ευθύνη της οποίας είχε περιέλθει το έργο, στην οποία τόνιζαν ότι δεν εφαρμόστηκε η μελέτη τους, αγνοήθηκαν οι προτάσεις τους και οι τεχνικές λύσεις και τα μεγάλα τεχνικά έργα που απαιτούνταν.
Την περίοδο 1997-1998 τα 10 χλμ. του ίδιου δρόμου χωρίστηκαν σε δύο εργολαβίες και δημοπρατήθηκαν για να ολοκληρωθεί η κατασκευή. Τότε έγινε νέα μελέτη, η οποία έδειξε γεωλογικά προβλήματα, ωστόσο δεν περιέλαβε το τμήμα της Τσακώνας!
Τα εγκαίνια του νέου δρόμου έγιναν τον Μάρτιο του 2000 από τον πρωθυπουργό κ. Κ. Σημίτη. Προτού ακόμη ολοκληρωθεί το έργο υπήρχαν υπόνοιες ότι κάτι δεν πήγαινε καλά. Οταν ασφαλτοστρώθηκε, τότε παρουσιάστηκαν και οι πρώτες ρηγματώσεις. Ζητήθηκε από τους καθηγητές του ΕΜΠ κκ. Μαρίνο και Καβαδά να εκπονήσουν έκθεση για το φαινόμενο, πράγμα που έγινε και προσδιορίστηκε το πρόβλημα. Για το 2003 ενεγράφησαν κονδύλια ώστε να εκπονηθεί νέα μελέτη και να γίνει νέα χάραξη του δρόμου! Η κατολίσθηση όμως πρόλαβε τα σχέδια.
Οι Βουλευτικές εκλογές του 2000 έγιναν στις 9 Απριλίου
ΣΥΜΠΤΩΣΕΙΣ - ΤΥΧΑΙΕΣ ΣΥΜΠΤΩΣΕΙΣ 
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος
Orion22 την 05 Μαρ 2023, 23:31, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Dolce et decorum est contra pasok.* pugnatre
@gov.gr : «You were given the choice between war and dishonour. You chose dishonour, and you will have war.»
-
Gherschaagk
- Συντονίστρια
- Δημοσιεύσεις: 29767
- Εγγραφή: 04 Ιουν 2018, 05:51
Μη αναγνωσμένη δημοσίευση
από Gherschaagk » 05 Μαρ 2023, 23:26
Καραμελίτσα έγραψε: ↑05 Μαρ 2023, 23:20

Το εξελάκι με τα στοιχεία της θέσης που πήρε ο σταθμάρχης έλεγε εκπεφρασμένα έως 48 ετών για την μετάταξη.
Το excelaki που το βρήκες;
Στες τρεις πήρα κι αράχνιασα, εις τες εννιά μυρίζω,
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
-
nik_killthemall
- Δημοσιεύσεις: 7237
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 19:35
Μη αναγνωσμένη δημοσίευση
από nik_killthemall » 05 Μαρ 2023, 23:27
Καραμελίτσα έγραψε: ↑05 Μαρ 2023, 22:29
Εντωμεταξύ, από φετεινό νόμο τροποποίηση παλαιού.
«Καθορίζουμε ως ανώτατο όριο ηλικίας πρόσληψης, λόγω της ιδιάζουσας φύσης και των ιδιαιτεροτήτων των
καθηκόντων του προσωπικού κατηγοριών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΔΕ) του Οργανισμού Σιδηροδρόμων
Ελλάδος Α.Ε., το τεσσαρακοστό δεύτερο (42ο) έτος για τις εξής ειδικότητες:
ΔΕ Προσωπικού Ελιγμών Κλειδούχων,
ΔΕ Σταθμαρχών,
ΔΕ Τεχνιτών Ηλεκτρονικών,
ΔΕ Τεχνιτών Ηλεκτρολόγων και
ΔΕ Χειριστών Μηχανημάτων Έργου.
Η αναγκαιότητα καθορισμού ανώτατου ορίου ηλικίας πρόσληψης, σύμφωνα με την υπ’ αρ. 9019633/
05-05-2022 Εισήγηση της Διεύθυνσης Οργάνωσης και Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού του Οργανισμού
Σιδηροδρόμων Ελλάδος Α.Ε., προκύπτει από το γεγονός ότι οι συγκεκριμένες ειδικότητες είναι επιφορτισμένες
με αυξημένης ευθύνης καθήκοντα (π.χ. την ασφαλή κυκλοφορία των αμαξοστοιχιών και επιβατικού κοινού, τη
φύλαξη της σιδηροδρομικής υποδομής, το χειρισμό των βαρέων μηχανημάτων γραμμής κ.λπ.) για τα οποία απαι-
τείται αφενός μεν σωματική και διανοητική ικανότητα και αντοχή, αφετέρου δε σιδηροδρομική εξειδίκευση
και εμπειρία, η οποία αποκτάται αποκλειστικά ή κατά κανόνα στον Ο.Σ.Ε. Α.Ε., λόγω των ιδιαιτεροτήτων που
απαιτούν οι εκτελούμενες εργασίες του. Κατά συνέπεια, οι υποψήφιοι που θα προσληφθούν θα πρέπει να έχουν
ηλικία τέτοια που να εξασφαλίζει επαρκή χρόνο παραμονής στον Οργανισμό, έτσι ώστε να αποκτήσουν τις δεξιό-
τητες που απαιτούνται για την εκτέλεση των καθηκόντων της ειδικότητας για την οποία προσλαμβάνον
ΕΦΗΜΕΡΙ∆Α TΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ32956 Τεύχος B’ 3326/28.06.2022
Δηλαδή μπορει να γίνει μετάταξη, η οποία είναι ενάντια και στο γράμμα και στο πνεύμα της νομοθεσίας; Χωρίς ρουσφέτι όπως κόπτεται η νδ;
Ναι ενώ η μεταταξη αυτη καθεαυτη ενός εργαζομενου χωρις αληθινο αντικειμενο εργασιας ειναι συμφωνη με το γραμμα και πνευμα του νομου και οχι ενα νομιμοποιημενο πελατειακο και αναξιοκρατικο ρουσφετι ακομα, που εγκρινεται απολη την πολιτικη γκαμα σαπιλας εν συγκριση με την
αναλγητη απολυση του σκληρα εργαζόμενου που καθαριζε 2,5 καθαρα ...
Αντι το κράτος να απολυσει τον εργαζομενο που του ειναι αχρηστος και να προσλαβει στη θεση του εναν καταρτισμενο νεο στην ειδικότητα της θέσης στην οποια εχει και ελλειψη, μετατασσει αναξιοκρατικα τον αχρηστο για να παρει τη θεση του χρησιμου.
Ε και εξισου αναξιοκρατικα ο αχρηστος θα κανει τη μεταταξη ενα κλικ πριν την συνταξιοδοτηση του.
Νομιμη πουστια βιες παρανομης πουστιας. Πουστια εδω πουστια εκει πουστια και παρα περα, πουστια στη γη στη θαλασσα και 57 νεκροι.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος
nik_killthemall την 05 Μαρ 2023, 23:33, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
Πούστρα Αλέξανδρε Μαυροκορδάτε σκατά στο τάφο σου και τη ψυχή σου καριόλη τουρκόσπορε.
-
adon99
- Δημοσιεύσεις: 5308
- Εγγραφή: 06 Μαρ 2020, 10:56
Μη αναγνωσμένη δημοσίευση
από adon99 » 05 Μαρ 2023, 23:29
Γιατι ηταν θεμα ηλικιας
Αμα ηταν 48 και δεν λειτουργουσε κανενα συστημα ασφαλειας δεν γινεται να κανεις λαθος
-
Καραμελίτσα
- Δημοσιεύσεις: 11058
- Εγγραφή: 17 Σεπ 2020, 17:35
Μη αναγνωσμένη δημοσίευση
από Καραμελίτσα » 05 Μαρ 2023, 23:33
nik_killthemall έγραψε: ↑05 Μαρ 2023, 23:27
Καραμελίτσα έγραψε: ↑05 Μαρ 2023, 22:29
Εντωμεταξύ, από φετεινό νόμο τροποποίηση παλαιού.
«Καθορίζουμε ως ανώτατο όριο ηλικίας πρόσληψης, λόγω της ιδιάζουσας φύσης και των ιδιαιτεροτήτων των
καθηκόντων του προσωπικού κατηγοριών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΔΕ) του Οργανισμού Σιδηροδρόμων
Ελλάδος Α.Ε., το τεσσαρακοστό δεύτερο (42ο) έτος για τις εξής ειδικότητες:
ΔΕ Προσωπικού Ελιγμών Κλειδούχων,
ΔΕ Σταθμαρχών,
ΔΕ Τεχνιτών Ηλεκτρονικών,
ΔΕ Τεχνιτών Ηλεκτρολόγων και
ΔΕ Χειριστών Μηχανημάτων Έργου.
Η αναγκαιότητα καθορισμού ανώτατου ορίου ηλικίας πρόσληψης, σύμφωνα με την υπ’ αρ. 9019633/
05-05-2022 Εισήγηση της Διεύθυνσης Οργάνωσης και Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού του Οργανισμού
Σιδηροδρόμων Ελλάδος Α.Ε., προκύπτει από το γεγονός ότι οι συγκεκριμένες ειδικότητες είναι επιφορτισμένες
με αυξημένης ευθύνης καθήκοντα (π.χ. την ασφαλή κυκλοφορία των αμαξοστοιχιών και επιβατικού κοινού, τη
φύλαξη της σιδηροδρομικής υποδομής, το χειρισμό των βαρέων μηχανημάτων γραμμής κ.λπ.) για τα οποία απαι-
τείται αφενός μεν σωματική και διανοητική ικανότητα και αντοχή, αφετέρου δε σιδηροδρομική εξειδίκευση
και εμπειρία, η οποία αποκτάται αποκλειστικά ή κατά κανόνα στον Ο.Σ.Ε. Α.Ε., λόγω των ιδιαιτεροτήτων που
απαιτούν οι εκτελούμενες εργασίες του. Κατά συνέπεια, οι υποψήφιοι που θα προσληφθούν θα πρέπει να έχουν
ηλικία τέτοια που να εξασφαλίζει επαρκή χρόνο παραμονής στον Οργανισμό, έτσι ώστε να αποκτήσουν τις δεξιό-
τητες που απαιτούνται για την εκτέλεση των καθηκόντων της ειδικότητας για την οποία προσλαμβάνον
ΕΦΗΜΕΡΙ∆Α TΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ32956 Τεύχος B’ 3326/28.06.2022
Δηλαδή μπορει να γίνει μετάταξη, η οποία είναι ενάντια και στο γράμμα και στο πνεύμα της νομοθεσίας; Χωρίς ρουσφέτι όπως κόπτεται η νδ;
Ναι ενώ η μεταταξη αυτη καθεαυτη ενός εργαζομενου χωρις αληθινο αντικειμενο εργασιας ειναι συμφωνη με το γραμμα και πνευμα του νομου και οχι ενα νομιμοποιημενο πελατειακο και αναξιοκρατικο ρουσφετι ακομα, που εγκρινεται απολη την πολιτικη γκαμα σαπιλας εν συγκριση με την
αναλγητη απολυση του σκληρα εργαζόμενου που καθαριζε 2,5 καθαρα ...
Αντι το κράτος να απολυσει τον εργαζομενο που του ειναι αχρηστος και να προσλαβει στη θεση του εναν καταρτισμενο νεο στην ειδικότητα της θέσης, μετατασσει αναξιοκρατικα τον αχρηστο για να παρει τη θεση του χρησιμου.
Ε και εξισου αναξιοκρατικα ο αχρηστος θα κανει τη μεταταξη ενα κλικ πριν την συνταξιοδοτηση του.
Νομιμη πουστια βιες παρανομης πουστιας. Πουστια εδω πουστια εκει πουστια και παρα περα, πουστια στη γη στη θαλασσα και 57 νεκροι.
Επίσης δεν είναι ο μόνος. Η μετάταξη σαν λύση συμπλήρωσης κενών (και όχι μόνο ως βύσμα) ξεκίνησε με τους περιορισμούς της τρόικας. Βέβαια πλέον αυτοί δεν υπάρχουν, αλλά έπρεπε να φτάσει 23 για να γίνει προκήρυξη νέων θέσεων σταθμάρχη. Βέβαια θέσεις ξυσίματος, όπως αυτές της πανεπιστημιακής αστυνομίας, προκηρύχθηκαν μια χαρα.
Z
-
Οργισμένος
- Δημοσιεύσεις: 22115
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:21
Μη αναγνωσμένη δημοσίευση
από Οργισμένος » 05 Μαρ 2023, 23:39
nik_killthemall έγραψε: ↑05 Μαρ 2023, 23:27
Καραμελίτσα έγραψε: ↑05 Μαρ 2023, 22:29
Εντωμεταξύ, από φετεινό νόμο τροποποίηση παλαιού.
«Καθορίζουμε ως ανώτατο όριο ηλικίας πρόσληψης, λόγω της ιδιάζουσας φύσης και των ιδιαιτεροτήτων των
καθηκόντων του προσωπικού κατηγοριών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΔΕ) του Οργανισμού Σιδηροδρόμων
Ελλάδος Α.Ε., το τεσσαρακοστό δεύτερο (42ο) έτος για τις εξής ειδικότητες:
ΔΕ Προσωπικού Ελιγμών Κλειδούχων,
ΔΕ Σταθμαρχών,
ΔΕ Τεχνιτών Ηλεκτρονικών,
ΔΕ Τεχνιτών Ηλεκτρολόγων και
ΔΕ Χειριστών Μηχανημάτων Έργου.
Η αναγκαιότητα καθορισμού ανώτατου ορίου ηλικίας πρόσληψης, σύμφωνα με την υπ’ αρ. 9019633/
05-05-2022 Εισήγηση της Διεύθυνσης Οργάνωσης και Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού του Οργανισμού
Σιδηροδρόμων Ελλάδος Α.Ε., προκύπτει από το γεγονός ότι οι συγκεκριμένες ειδικότητες είναι επιφορτισμένες
με αυξημένης ευθύνης καθήκοντα (π.χ. την ασφαλή κυκλοφορία των αμαξοστοιχιών και επιβατικού κοινού, τη
φύλαξη της σιδηροδρομικής υποδομής, το χειρισμό των βαρέων μηχανημάτων γραμμής κ.λπ.) για τα οποία απαι-
τείται αφενός μεν σωματική και διανοητική ικανότητα και αντοχή, αφετέρου δε σιδηροδρομική εξειδίκευση
και εμπειρία, η οποία αποκτάται αποκλειστικά ή κατά κανόνα στον Ο.Σ.Ε. Α.Ε., λόγω των ιδιαιτεροτήτων που
απαιτούν οι εκτελούμενες εργασίες του. Κατά συνέπεια, οι υποψήφιοι που θα προσληφθούν θα πρέπει να έχουν
ηλικία τέτοια που να εξασφαλίζει επαρκή χρόνο παραμονής στον Οργανισμό, έτσι ώστε να αποκτήσουν τις δεξιό-
τητες που απαιτούνται για την εκτέλεση των καθηκόντων της ειδικότητας για την οποία προσλαμβάνον
ΕΦΗΜΕΡΙ∆Α TΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ32956 Τεύχος B’ 3326/28.06.2022
Δηλαδή μπορει να γίνει μετάταξη, η οποία είναι ενάντια και στο γράμμα και στο πνεύμα της νομοθεσίας; Χωρίς ρουσφέτι όπως κόπτεται η νδ;
Ναι ενώ η μεταταξη αυτη καθεαυτη ενός εργαζομενου χωρις αληθινο αντικειμενο εργασιας ειναι συμφωνη με το γραμμα και πνευμα του νομου και οχι ενα νομιμοποιημενο πελατειακο και αναξιοκρατικο ρουσφετι ακομα, που εγκρινεται απολη την πολιτικη γκαμα σαπιλας εν συγκριση με την
αναλγητη απολυση του σκληρα εργαζόμενου που καθαριζε 2,5 καθαρα ...
Αντι το κράτος να απολυσει τον εργαζομενο που του ειναι αχρηστος και να προσλαβει στη θεση του εναν καταρτισμενο νεο στην ειδικότητα της θέσης στην οποια εχει και ελλειψη, μετατασσει αναξιοκρατικα τον αχρηστο για να παρει τη θεση του χρησιμου.
Ε και εξισου αναξιοκρατικα ο αχρηστος θα κανει τη μεταταξη ενα κλικ πριν την συνταξιοδοτηση του.
Νομιμη πουστια βιες παρανομης πουστιας. Πουστια εδω πουστια εκει πουστια και παρα περα, πουστια στη γη στη θαλασσα και 57 νεκροι.
Ευτυχως κανενας δυ δεν απολυεται. Απο κει και περα 57 νεκροι ειναι , ε, σε κανα 2μηνο θα ξεχαστει το θεμα. Ολα καλα.
Δεν θελανε Τομσεν τα ζωα.
Τωρα κανουν πως κλαινε τα ζωα....
-
-
- 65 Απαντήσεις
- 1643 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Saturn
20 Μαρ 2025, 12:58
-
-
- 3 Απαντήσεις
- 133 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Stinger
01 Φεβ 2025, 20:33
-
-
- 29 Απαντήσεις
- 875 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Αχθος Αρουρης
17 Ιαν 2025, 16:50
-
-
- 3 Απαντήσεις
- 477 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Unique
29 Ιουν 2023, 11:35
Phorum.com.gr : Αποποίηση Ευθυνών
Αποποίηση Ευθυνών Διαχείρισης Φόρουμ (Phorum.com.gr)
Οι απόψεις και τα σχόλια που δημοσιεύονται σε αυτό το Φόρουμ είναι προσωπικά και δεν αντιπροσωπεύουν αυτές της Διαχείρισης του Phorum.com.gr
Το κάθε μέλος, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη των δημοσιεύσεών του, των απόψεων / θέσεων που εκφράζονται
μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται.
Η Διαχείριση του Phorum.com.gr σε καμία περίπτωση δεν αποδέχεται οποιαδήποτε ευθύνη, για οποιαδήποτε συμβουλή ή συστάσεις που κάνει ή υπονοεί κάποιο μέλος ή επισκέπτης του Phorum.com.gr
η οποία έχει ως αποτέλεσμα οποιαδήποτε απώλεια / ζημία, με οποιονδήποτε τρόπο, για μέλος του Phorum.com.gr, ή για οποιοδήποτε άλλο πρόσωπο.
Επιπλέον, η Διαχείριση του Phorum.com.gr δεν είναι και δεν μπορεί να είναι υπεύθυνη, για το περιεχόμενο οποιουδήποτε άλλου ιστοτόπου στο Διαδίκτυο,
που έχει συνδεθεί με σύνδεσμο (link) από το Phorum.com.gr
Για άμεση επικοινωνία με τη Διαχείριση του Phorum.com.gr μπορείτε να συμπληρώνετε τη φόρμα της σελίδας Επικοινωνίας του Phorum.com.gr παρακάτω.