Τελικά η τηλεδιοίκηση λειτουργούσε ή όχι;
-
- Δημοσιεύσεις: 27573
- Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 18:54
Re: Τελικά η τηλεδιοίκηση λειτουργούσε ή όχι;
Τό 'πε κι ο Άδωνις ότι λειτουργούσε για 5 χλμ πριν και μετά τη Λάρισα, αλλά δεν την έβαλε ο τύπος. 

-
- Δημοσιεύσεις: 27573
- Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 18:54
Re: Τελικά η τηλεδιοίκηση λειτουργούσε ή όχι;
Ρε πανε καλά; και γιατι 9 μερες τωρα γινεται ο χαμος - πολιτικος χαμός διοτι κοινωνικος θρηνος καλως γινεται - αν λειτουργουσε το σύστημα;
-
- Δημοσιεύσεις: 27573
- Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 18:54
Re: Τελικά η τηλεδιοίκηση λειτουργούσε ή όχι;
Ε; Για τον σταθμάρχη λέμε. Είχε επιλογή αυτόματο και χειροκίνητο. Προτίμησε το δεύτερο, αλλά δεν τα πήγε καλά. Δεν γύρισε το κλειδί και μετά επί 12,5 λεπτά δεν είδε ή δεν αντέδρασε στα φωτάκια που άναβε ο πίνακας ότι το τραίνο κινείται στην κάθοδο.
Re: Τελικά η τηλεδιοίκηση λειτουργούσε ή όχι;
ήταν up and running το σύστημα .
Re: Τελικά η τηλεδιοίκηση λειτουργούσε ή όχι;
Tηλεδιοίκηση είναι αυτο

Κατέβασε το γενικό στο κτίριο της τηλεδιοίκησης και έδιωξε τους υπόλοιπους υπαλλήλους ο Σταθμάρχης;
Re: Τελικά η τηλεδιοίκηση λειτουργούσε ή όχι;
Το σύστημα της τηλεδιοικησης που λειτουργούσε γιατί δεν έστειλε σήμα στους μηχανοδηγούς να ακινητοποίήσουν επειγόντως τις αμαξοστοιχείες. Επίσης γιατί δεν άναψαν κόκκινο τα φανάρια που δεν υπήρχαν;
Re: Τελικά η τηλεδιοίκηση λειτουργούσε ή όχι;
Το ταμπλώ στη Λάρισα το είδες; Σαν αυτό που έβαλες μικρότερο σε τραπεζάκι. Αυτό είχε αυτοματισμό, έτσι είπαν.
Re: Τελικά η τηλεδιοίκηση λειτουργούσε ή όχι;
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος sharp την 10 Μαρ 2023, 01:04, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
-
- Δημοσιεύσεις: 29319
- Εγγραφή: 19 Σεπ 2018, 10:47
Re: Τελικά η τηλεδιοίκηση λειτουργούσε ή όχι;
Υπάρχει ήδη συζητηση ήμαρτον. γι αυτό το θέμα υπάρχουν πληροφορίες Εξάρχης.
Όπως ότι – εκείνη την ημέρα ο σταθμάρχης ήταν προγραμματισμένο να διαχειριστεί δύο δρομολόγια αλλά λόγω βλάβης στο ηλεκτρικό ρεύμα και διακοπών στα συστήματα χρειάστηκε να χειριστεί και να ρυθμίσει σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα τα δρομολόγια τριών ή τεσσάρων αμαξοστοιχιών. Και μάλιστα εντελώς μόνος ενώ οι οργανικές θέσεις για το Σταθμαρχείο Λάρισας είναι δύο!
Σύμφωνα με πληροφορίες της «Εστίας», μολονότι υπήρχε ταμπλό από το οποίο θα μπορούσε να εποπτεύει ο σταθμάρχης την κίνηση των τρένων από την Λάρισα μέχρι τους Νέους Πόρους αυτό ήταν διαρκώς χαλασμένο και δεν μπορούσε να του παράσχει την αναγκαία πληροφόρηση. Το μόνο που του προσέφερε το συγκεκριμένο ταμπλό ήταν «ορατότητα» μέσα στον σιδηροδρομικό σταθμό της Λάρισας. Τα συστήματα του ταμπλό ήταν χαλασμένα στην περιοχή όπου συνέβη το τραγικό συμβάν.
Με τα κλειδιά των γραμμών επίσης υπήρχαν συνεχώς προβλήματα: Δεν άνοιγαν, δεν έκλειναν και πολλές φορές τα προβλήματα επιλύονταν από τον κλειδούχο μετά από εντολή του σταθμάρχη. Η αμαξοστοιχία 62 η οποία έμεινε δύο λεπτά στον σταθμό και αφού αποβίβασε και επιβίβασε ο σταθμάρχης έδωσε πράσινο φως για την συνέχεια του δρομολογίου της αφού στον πίνακα έβλεπε ότι οι λυχνίες ήταν στις κύριες γραμμές χωρίς να αναβοσβήνουν. Ένδειξη ότι τα συστήματα είχαν κλειδώσει ασφαλώς.
Ο σταθμάρχης εξήγησε στους αστυνομικούς ότι λόγω φόρτου εργασίας (είχε πέσει ένα καλώδιο και υπήρχε διακοπή ρεύματος που επηρέαζε άλλες αμαξοστοιχίες όπως μία του προαστιακού) έδωσε προφορικό τηλεγράφημα R-T μέσω ασυρμάτου στον μηχανοδηγό το οποίο βρέθηκε στα εισερχόμενα του βιβλίου της αμαξοστοιχίας με το οποίο τον ενημέρωνε ότι το φωτόσημο εξόδου ήταν κόκκινο και έπρεπε να το αγνοήσει γιατί ήταν καιρό χαλασμένο και δεν άναβε πράσινο! Το συγκλονιστικό είναι πως ο μηχανοδηγός δεν απέστειλε τηλεγράφημα επιβεβαίωσης στο σταθμαρχείο ότι παρέλαβε το προφορικό τηλεγράφημα R-T με τις οδηγίες του σταθμάρχη! Άγνωστο για ποιο λόγο.
Για μένα, το λοιπόν, το πιο εκπληκτικό,
πιο επιβλητικό, πιο μυστηριακό και πιο μεγάλο,
είναι ένας μπαχαλος που τον μποδίζουν να βαδίζει,
είναι ένας μπαχαλος που τον αλυσοδένουνε.
πιο επιβλητικό, πιο μυστηριακό και πιο μεγάλο,
είναι ένας μπαχαλος που τον μποδίζουν να βαδίζει,
είναι ένας μπαχαλος που τον αλυσοδένουνε.
- Golden Age
- Δημοσιεύσεις: 36323
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 01:24
Re: Τελικά η τηλεδιοίκηση λειτουργούσε ή όχι;
Εγώ παραλίγο να χάσω αεροπλάνο στο εξωτερικό επειδή το τρενο με το οποιο θα πήγαινα αεροδρόμιο είχε μεγάλη καθυστέρηση. Η αιτία signalling problem. Προφανώς οποιοδήποτε πρόβλημα στη σήμανση σημαίνει ακινητοποίηση των τρένων. Εδώ ήταν όλα κόκκινα και του έλεγε ο κυρ μήτσος ο σταθμάρχης πέρνα τάκη χαλασμένο είναι.Golden Age έγραψε: ↑10 Μαρ 2023, 01:04Τα φανάρια υπάρχουν και είναι μονίμως στο κόκκινο επειδή δεν λειτουργούν, λόγω των κλοπών των καλοδίων που έχουν γίνει.
Βέβαι το σύστημα τηλεδιοικησης ήταν up & running μην είμαστε άδικοι.
- Υδράργυρος
- Δημοσιεύσεις: 26298
- Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 17:47
Re: Τελικά η τηλεδιοίκηση λειτουργούσε ή όχι;
Φτυστε τους. Εκτος απο ανικανοι και λαμογια, εχουν τεραστιο θρασος.
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
-
Νέα δημοσίευση Eνώ ακόμα δεν έφτιαξαν την τηλεδιοίκηση στα τρένα χάριζαν εκατομμύρια στην ΜΚΟ του Σόρος
από Αρίστος » 10 Φεβ 2025, 13:27 » σε Εσωτερική Πολιτική - 45 Απαντήσεις
- 642 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από ΓΑΛΗ
10 Φεβ 2025, 16:47
-
-
- 3 Απαντήσεις
- 202 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από The Rebel
05 Μαρ 2025, 19:58
-
-
Νέα δημοσίευση Η ανακοίνωση του ΟΣΕ για την Τηλεδιοίκηση που πολλοί αγνοούν ή υποκρίνονται ότι αγνοούν
από SeaHawk » 13 Απρ 2025, 14:06 » σε Εσωτερική Πολιτική - 7 Απαντήσεις
- 141 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από πήζον bot
13 Απρ 2025, 14:39
-
-
- 13 Απαντήσεις
- 360 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από talaipwros
06 Αύγ 2024, 21:15