Chilloutbuddy έγραψε: ↑14 Μαρ 2023, 01:33
talaipwros έγραψε: ↑14 Μαρ 2023, 01:10
Chilloutbuddy έγραψε: ↑14 Μαρ 2023, 00:56
Nαι σαφώς. Εδώ συνιστούν
400 με 500 Nm για ασφαλή ρυμούλκηση.
Βεβαια αν έχεις μόνο ένα τρέϊλερ με 3 ποδήλατα ξέρω γω πίσω ή δεν έχεις ποτέ ανηφόρα μπορεί να τραβάς και με λιγότερα, οκ, οτιδήποτε παραπάνω θέλει δύναμη.
A, οποτε η καινουρια BMW 530i με 350Nm δεν μπορει να ρυμουλκησει.
https://www.google.com/amp/s/www.ultima ... i.html/amp
Μηπως ειναι ελαφρως υπερβολικα τα νουμερα;
Όχι δεν είναι υπερβολικά, είναι guidance γιατί στη ρυμούλκηση παίζουν ρόλο πολλά, όχι μόνο η ροπή. Αν ξέρεις μόνο τη ροπή τότε καλό είναι να πας πάνω από 400 για να είσαι σίγουρος. Αλλά 200 πάντως είναι σαφώς πολύ λίγα. Δες το βίντεο που έβαλες εσύ τι λέει ο άνθρωπος για την οδήγηση στην εθνική. Ε, φαντάσου να είχε μέσα και ανθρώπους, τα πράγματά τους, και ένα τρέϊλερ με βάρκα από πίσω και να σου κάτσει ανηφόρα. Δε θέλει πολλή φαντασία θα ανέβεις στην Κακιά Σκάλα με δευτέρα και τις στροφές στα κόκκινα. Το αμάξι είναι χιλιάρι ρε συ, μιλάμε κινητήρας απλό σουζούκι σουίφτ
αγαπητε, το ζητημα ειναι αν μπορει σε μια αναγκη να ρυμουλκησει και ο κατασκευαστης λεει ναι μεχρι 1200 κιλα με φρενα ( ή κατι τετοιο)
Προφανως και θα υπαρξει καποιο ζορι, αλλα τα καταφερνει
Θυμισω οτι το GolfGTI 16V ( ενα απο τα ταχυτερα hot hatches ) ειχε ροπη169Nm οταν το Dacia εχει διακοσια
Διαολε, το λεξους μου ειναι 3.5 λιτρα V6 και εχει 350Nm ροπης, αν ειναι ετσι ουτε αυτο ειναι να ρυμουλκησει.
Επισης θυμιζω οτι το Dacia ειναι παμφτηνο
ΟΚ, αν ειναι με ενα τροχοσπιτο 2 φορες το μηνα αναβαση στο βουνο, ας παρει κατι αλλο αλλα ετσι οπως τα λεει ακουγεται καλη Οικονομικη λυση.