Η Τογιότα λέει ότι ο χρόνος που έχουν θέσει στόχο οι Ευρωπαίοι και οι Αμερικάνοι για πλήρη αντικατάσταση του στόλου δεν είναι ρεαλιστικός και σύμφωνα με τους δικούς τους υπολογισμούς όταν φτάσει τελικά εκείνη η ώρα το 85% των αυτοκινήτων θα έχει ακόμα εξάτμιση.
Ο υπεύθυνος επιστημονικής έρευνας της Τογιότα (Γκιλ Πρατ) λέει ότι δεν μπορείς να βάζεις στόχους με βάση μελλοντικές τεχνολογικές εξελίξεις γιατί η τεχνολογία είναι από τη φύση της απρόβλεπτη. Επίσης είπε ότι μπορείς να στήσεις ένα εργοστάσιο ηλεκτρικών αυτοκινήτων σε 2 χρόνια αλλά χρειάζεσαι 15 χρόνια για να ανοίξεις ένα ορυχείο λιθίου, και ότι είναι πολύ προτιμότερο να μοιράσεις το περιορισμένο λίθιο που υπάρχει διαθέσιμο στην αγορά σε πολλά υβριδικά αυτοκίνητα. Ο νέος Γενικός της Τογιότα είπε ότι το μέλλον για αυτούς είναι ένας στόλος με μίγμα με κινητήρες υβριδικών, υδρογόνου, fuel cells και (μάλλον) και ηλεκτρικούς. Kαι ότι δεν πρέπει να αφήσουμε το τέλειο να γίνει εχθρός του καλύτερου, που λέει κι ο Βολταίρος.
Εντυπωσιακό επίσης (που δεν το ήξερα) ήταν ότι ο απερχόμενος Γενικός της Τογιότα είναι κυριολεκτικά ο εγγονός του ιδρυτή της Τογιότα. Δηλαδή οικογενειακή επιχείρηση όπως Ελλάδα, με τη διαφορά ότι στην Ελλάδα μέχρι να φτάσει στον εγγονό τα παιδιά την έχουν ήδη ψιλοκαταστρέψει κι ο εγγονάκλας απλά την αποτελειώνει

Ο νέος CEO της Τογιότα είναι φυσικά copy-paste oλόϊδιος με τον παλιό και λέει τα ίδια πράγματα.
https://toyotatimes.jp/en/newscast/009.html