George_V έγραψε: ↑20 Μαρ 2023, 00:08
taxalata xalasa έγραψε: ↑19 Μαρ 2023, 23:57
George_V έγραψε: ↑19 Μαρ 2023, 23:45
Aλλο σε ρωτησα.
Τι σχέση εχει το κειμενο του Ιωσηπου που παρέθεσες με τα Ευαγγέλια?(ειτε τα εγραψαν ιστορικοι ειτε οχι. Δεν ειναι αυτο το προβλημα)
Πετας ενα κειμενο που αναφέρεται σε γεγονοτα που εγιναν το 62-64 μ.Χ. σε ενα νημα που πραγματευεται την ιστορικοτητα του Ιησου. Ασχετο και ακυρο.
Ένα κείμενο του οποίου ο συγγραφέας ήταν πρωταγωνιστής των γεγονότων και τα οποία γεγονότα έχουν άμεση σχέση με την ίδια εποχή και με τα κοινωνικά, πολιτικά και φυλετικά γεγονότα.
Πως είναι άσχετο και άκυρο, εφόσον είναι της ίδιας εποχής ;
Είναι σχετικότατο και έγκυρο!
Τα πάντα είναι σχετικά (και τα quoάλλα άσχετα)...

Παμε ξανα.
Το αποσπασμα αναφέρεται σε γεγονοτα που εγιναν το 62-64 μ.Χ.
Πως συνδεονται με την ιστορικοτητα του Χριστου οταν δεν αναφέρονται ουτε σε αυτον, ουτε στους μαθητες του, ουτε στους ακολουθους του, ουτε σε οπαδους κτλ. ? Και κυριως πως συνδεονται με την ιστορικοτητα του Χριστου οταν μιλαμε για ασχετα πράγματα που εγιναν 30 χρονια μετα την Σταυρωση του Χριστου.
Ειναι σαν να μιλαμε για την ιστορικοτητα του Σωκράτη και να μου πετάς κειμενο που λεει τι εκανε ο Επαμεινωνδας στο Αργος το 369 π.Χ.
Δεν σε απασχολεί το γέγονος πως ο Josephus
1. Γεννήθηκε σε μια από τις ελίτ οικογένειες της Ιερουσαλήμ ;
+
2. Το ό,τι ήταν δευτερότοκος γιος του Ματθία, Εβραίου ιερέα της εποχής;
+
3. Το ό,τι η μητέρα του ήταν μια αριστοκρατική γυναίκα που καταγόταν από τη βασιλική και πρώην κυρίαρχη δυναστεία των Χασμονέων ;
+
4. Το ό,τι η οικογένεια του Ιώσηπου ήταν πλούσια ;
+
5. Το ό,τι μέσω του πατέρα του καταγοταν από το ιερατικό τάγμα των Ιωαρίβ, που ήταν το πρώτο από τα 24 τάγματα ιερέων στο Ναό της Ιερουσαλήμ;
+
6. Το ό,τι ήταν απόγονος του Αρχιερέα του Ισραήλ Jonathan Apphus.
+
7. Το ό,τι γνώριζε τον ιουδαϊκό νόμο πάρα πολύ καλά από νεαρή ηλικία, και γνώριζε όλες τις θρησκευτικές αιρέσεις της εποχής του, τους Εσσαίους - με τους οποίους μάλιστα έζησε τρία χρόνια παίρνοντας το όνομα Βανούν - αλλά και τους Φαρισαίους, τους Σαδδουκαίους και τους Ζηλωτές ;
+
8. Το ό,τι τελικά οι Φαρισαίοι κερδίζουν την εύνοιά του;
=
9. Δεν θα έπρεπε να γνωρίζει τα γεγονότα από πρώτο χέρι και να έχει γράψει κάτι για αυτά; Γιατί δεν γράφει κάτι για τα γνωστά, μέσω θρησκείας και όχι ιστοριας, γεγονότα;
=
10. Έκανε συνωμοσία εναντίων των χριστιανών ;
=
11. Πόσοι ήσαν οι χριστιανοί στην εποχή του, που τους θεώρησε αντίπαλους και θέλησε να τους εξαφανίσει από την ιστορία με την μη καταγραφή τους;
=
12. Μήπως ακριβώς επειδή ΔΕΝ αναφέρεται, ουτε σε αυτον, ουτε στους μαθητες του, ουτε στους ακολουθους του, ουτε σε οπαδους του, υπάρχει η υποψία περί
μη ιστορικότητας των θρησκευτικών υπο-κειμένων;
=
13. Πως είναι δυνατόν ένας γνώστης της εποχής να μην αναφέρει κάτι άλλο εκτός από το απόσπασμα που ανάρτησα και που παρουσιάζει ένα συνώνυμο άτομο-προφήτη να έχει αντιμετώπιση ίδια με τον θρησκευτικό θυσιαζόμενο ήρωα, αλλά με διαφορετικό τέλος;
_____________________________