Μηχανές, αυτοκίνητα, τραίνα, αεροπλάνα, πλοία. Απόλαυση και αδρεναλίνη στα όρια!
-
enterprise-psi
- Υπερσυντονιστής
- Δημοσιεύσεις: 13271
- Εγγραφή: 02 Απρ 2018, 07:29
- Phorum.gr user: enterprise-psi
- Τοποθεσία: Sector 001
-
Επικοινωνία:
Μη αναγνωσμένη δημοσίευση
από enterprise-psi » 19 Μαρ 2023, 18:49
Chilloutbuddy έγραψε: ↑18 Μαρ 2023, 08:54
Ασέβαστος έγραψε: ↑18 Μαρ 2023, 08:20
kodak μου μυριζει.
Ναι καλά, πρέπει πρώτα να πείσεις τους Ταλαίπωρους αυτού του κόσμου ότι βγάζουν και άλλοι αξιόπιστα αυτοκίνητα, όχι μόνο η Τογιολέξους.
Good luck with that
Σωστά, είναι και η Honda


The business man whose master plan controls the world each day,
Is blind to indications of his species slow decay.
-
ST48410
- Δημοσιεύσεις: 25723
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 20:21
Μη αναγνωσμένη δημοσίευση
από ST48410 » 21 Μαρ 2023, 15:42
talaipwros έγραψε: ↑21 Μαρ 2023, 15:39
Λοιπόν, μολις ξαναειδα το model 3. Οφείλω να ομολογησω οτι υπαρχει σαφέστατη πρόοδος στην ποιοτητα κατασκευής του εσωτερικού
Συγκρίσιμη με άλλους κατασκευαστές τα ίδια λεφτά ή πρόοδος μεν αλλά υπολείπεται;
-
talaipwros
- Δημοσιεύσεις: 27573
- Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 18:54
Μη αναγνωσμένη δημοσίευση
από talaipwros » 21 Μαρ 2023, 15:45
ST48410 έγραψε: ↑21 Μαρ 2023, 15:42
talaipwros έγραψε: ↑21 Μαρ 2023, 15:39
Λοιπόν, μολις ξαναειδα το model 3. Οφείλω να ομολογησω οτι υπαρχει σαφέστατη πρόοδος στην ποιοτητα κατασκευής του εσωτερικού
Συγκρίσιμη με άλλους κατασκευαστές τα ίδια λεφτά ή πρόοδος μεν αλλά υπολείπεται;
Μα πλεον τα λεφτα ειναι λιγα. Οκ, το RZ εχει καλύτερο εσωτερικό αλλα κανει τουλαχιστον 20 χιλιαρικα παραπάνω
Ειναι λίγο πιο ακριβό απο το Leaf πλεον, συγκρίσιμη η ποιότητα
-
ST48410
- Δημοσιεύσεις: 25723
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 20:21
Μη αναγνωσμένη δημοσίευση
από ST48410 » 21 Μαρ 2023, 15:47
Dwarven Blacksmith έγραψε: ↑18 Μαρ 2023, 15:15
Εγώ πιστεύω ότι απλά δεν βλέπετε την εκθετική πρόοδο που συμβαίνει κάτω από τη μύτη σας μερικοί. Το γιατί δεν το έχω καταλάβει, δεν είναι ότι δεν έχουν μπει διαγράμματα.
Εγώ συμφωνώ μαζί σου ότι υπάρχουν ενδείξεις πως πραγματοποιείται η μετάβαση. Αυτό που δεν μου είναι ξεκάθαρο μέχρι στιγμής είναι το τι σκέφτονται κατασκευαστές και κυβερνήσεις για όλους αυτούς που βολεύονταν με ένα όχημα στην κατηγορία των 10, 15 χιλιάδων Ευρώ. Πως περιμένουν να μπορέσουν όλοι αυτοί να υπερβούν τις οικονομικές τους δυνατότητες τόσο πολύ ώστε να αγοράσουν ηλεκτρικό; Διαφαίνεται μπροστά μας κάποια δεκαετία καλπάζουσας ανάπτυξης;
-
ST48410
- Δημοσιεύσεις: 25723
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 20:21
Μη αναγνωσμένη δημοσίευση
από ST48410 » 21 Μαρ 2023, 15:49
talaipwros έγραψε: ↑21 Μαρ 2023, 15:45
ST48410 έγραψε: ↑21 Μαρ 2023, 15:42
talaipwros έγραψε: ↑21 Μαρ 2023, 15:39
Λοιπόν, μολις ξαναειδα το model 3. Οφείλω να ομολογησω οτι υπαρχει σαφέστατη πρόοδος στην ποιοτητα κατασκευής του εσωτερικού
Συγκρίσιμη με άλλους κατασκευαστές τα ίδια λεφτά ή πρόοδος μεν αλλά υπολείπεται;
Μα πλεον τα λεφτα ειναι λιγα. Οκ, το RZ εχει καλύτερο εσωτερικό αλλα κανει τουλαχιστον 20 χιλιαρικα παραπάνω
Ειναι λίγο πιο ακριβό απο το Leaf πλεον, συγκρίσιμη η ποιότητα
Αν είναι έτσι, όλοι όσοι προέβλεπαν ξεφούσκωμα του μπαλονιού της Τέσλα μόλις μπουν στο παιχνίδι οι παραδοσιακοί κατασκευαστές, μάλλον δεν θα δικαιωθούν τόσο εύκολα ή σύντομα.
-
talaipwros
- Δημοσιεύσεις: 27573
- Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 18:54
Μη αναγνωσμένη δημοσίευση
από talaipwros » 21 Μαρ 2023, 15:50
ST48410 έγραψε: ↑21 Μαρ 2023, 15:47
Dwarven Blacksmith έγραψε: ↑18 Μαρ 2023, 15:15
Εγώ πιστεύω ότι απλά δεν βλέπετε την εκθετική πρόοδο που συμβαίνει κάτω από τη μύτη σας μερικοί. Το γιατί δεν το έχω καταλάβει, δεν είναι ότι δεν έχουν μπει διαγράμματα.
Εγώ συμφωνώ μαζί σου ότι υπάρχουν ενδείξεις πως πραγματοποιείται η μετάβαση. Αυτό που δεν μου είναι ξεκάθαρο μέχρι στιγμής είναι το τι σκέφτονται κατασκευαστές και κυβερνήσεις για όλους αυτούς που βολεύονταν με ένα όχημα στην κατηγορία των 10, 15 χιλιάδων Ευρώ. Πως περιμένουν να μπορέσουν όλοι αυτοί να υπερβούν τις οικονομικές τους δυνατότητες τόσο πολύ ώστε να αγοράσουν ηλεκτρικό; Διαφαίνεται μπροστά μας κάποια δεκαετία καλπάζουσας ανάπτυξης;
Θα παρουν μεταχειρισμένο
-
ST48410
- Δημοσιεύσεις: 25723
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 20:21
Μη αναγνωσμένη δημοσίευση
από ST48410 » 21 Μαρ 2023, 15:57
talaipwros έγραψε: ↑21 Μαρ 2023, 15:50
Θα παρουν μεταχειρισμένο
Ναι, μάλλον. Όμως μεταχειρισμένο σε ηλεκτρικό σημαίνει ότι πλησιάζει η στιγμή που θα πρέπει να μπει το χέρι πολύ βαθιά στην τσέπη για αλλαγή μπαταρίας. Θα πρέπει και αυτό το κόστος να μπει στην εξίσωση.
Πρακτικά συμφωνούμε ότι σε αυτούς δεν προτείνεται κανενός είδους λύση για νέο όχημα, με την κατάσταση που διαμορφώνεται μέχρι στιγμής.
Πέρα από τα παραπάνω, το δυσκολότερο μέρος της μετάβασης, τουλάχιστον για εμάς στην Αθήνα, μου φαίνεται πως θα έχει να κάνει με την εξεύρεση χώρων φόρτισης.
-
talaipwros
- Δημοσιεύσεις: 27573
- Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 18:54
Μη αναγνωσμένη δημοσίευση
από talaipwros » 21 Μαρ 2023, 15:58
ST48410 έγραψε: ↑21 Μαρ 2023, 15:57
Ναι, μάλλον. Όμως μεταχειρισμένο σε ηλεκτρικό σημαίνει ότι πλησιάζει η στιγμή που θα πρέπει να μπει το χέρι πολύ βαθιά στην τσέπη για αλλαγή μπαταρίας.
Μυθος
-
ST48410
- Δημοσιεύσεις: 25723
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 20:21
Μη αναγνωσμένη δημοσίευση
από ST48410 » 21 Μαρ 2023, 16:00
talaipwros έγραψε: ↑21 Μαρ 2023, 15:58
ST48410 έγραψε: ↑21 Μαρ 2023, 15:57
Ναι, μάλλον. Όμως μεταχειρισμένο σε ηλεκτρικό σημαίνει ότι πλησιάζει η στιγμή που θα πρέπει να μπει το χέρι πολύ βαθιά στην τσέπη για αλλαγή μπαταρίας.
Μυθος
Δηλαδή; Είναι τόσο πολλοί οι κύκλοι φόρτισης που αντέχουν οι μπαταρίες που θα έχει χαλάσει το όχημα έτσι κι αλλιώς; Ελλάδα τουλάχιστον, που κρατάμε τα αυτοκίνητα καμιά 15αριά χρόνια.
-
talaipwros
- Δημοσιεύσεις: 27573
- Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 18:54
Μη αναγνωσμένη δημοσίευση
από talaipwros » 21 Μαρ 2023, 16:04
ST48410 έγραψε: ↑21 Μαρ 2023, 16:00
talaipwros έγραψε: ↑21 Μαρ 2023, 15:58
ST48410 έγραψε: ↑21 Μαρ 2023, 15:57
Ναι, μάλλον. Όμως μεταχειρισμένο σε ηλεκτρικό σημαίνει ότι πλησιάζει η στιγμή που θα πρέπει να μπει το χέρι πολύ βαθιά στην τσέπη για αλλαγή μπαταρίας.
Μυθος
Δηλαδή; Είναι τόσο πολλοί οι κύκλοι φόρτισης που αντέχουν οι μπαταρίες που θα έχει χαλάσει το όχημα έτσι κι αλλιώς; Ελλάδα τουλάχιστον, που κρατάμε τα αυτοκίνητα καμιά 15αριά χρόνια.
Εχω κανει κοντα 60χιλιαδες χιλιόμετρα, δεν εχω δει διαφορά
-
Dwarven Blacksmith
- Δημοσιεύσεις: 49923
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:08
- Τοποθεσία: Maiore Patria
Μη αναγνωσμένη δημοσίευση
από Dwarven Blacksmith » 21 Μαρ 2023, 16:06
ST48410 έγραψε: ↑21 Μαρ 2023, 15:47
Dwarven Blacksmith έγραψε: ↑18 Μαρ 2023, 15:15
Εγώ πιστεύω ότι απλά δεν βλέπετε την εκθετική πρόοδο που συμβαίνει κάτω από τη μύτη σας μερικοί. Το γιατί δεν το έχω καταλάβει, δεν είναι ότι δεν έχουν μπει διαγράμματα.
Εγώ συμφωνώ μαζί σου ότι υπάρχουν ενδείξεις πως πραγματοποιείται η μετάβαση. Αυτό που δεν μου είναι ξεκάθαρο μέχρι στιγμής είναι το τι σκέφτονται κατασκευαστές και κυβερνήσεις για όλους αυτούς που βολεύονταν με ένα όχημα στην κατηγορία των 10, 15 χιλιάδων Ευρώ. Πως περιμένουν να μπορέσουν όλοι αυτοί να υπερβούν τις οικονομικές τους δυνατότητες τόσο πολύ ώστε να αγοράσουν ηλεκτρικό; Διαφαίνεται μπροστά μας κάποια δεκαετία καλπάζουσας ανάπτυξης;
Τα επόμενα χρόνια θα δεις να πλησιάζουν τα 15 χιλιάδες ευρώ καινούρια ηλεκτρικά. Πιστεύω ήδη είναι δυνατό, απλά στη Δύση δεν τα φέρνουν αυτά τα μοντέλα γιατί έχουν μικρό range και δεν θέλουν να βλάψουν το brand. Καθώς το range αυξάνεται, θα δούμε και στη Δύση μοντέλα σ' αυτή την τιμή. Ήδη φημολογείται ότι έρχεται νέο μοντέλο Τέσλα στα $25k.
Σύντομα θα ακούσεις και το "δε μου αρέσουν τα ηλεκτρικά, αλλά το πήρα για οικονομία".

Vladimir, STOP!

-
Chilloutbuddy
- Δημοσιεύσεις: 12314
- Εγγραφή: 18 Απρ 2018, 16:09
- Phorum.gr user: Chilloutbuddy
Μη αναγνωσμένη δημοσίευση
από Chilloutbuddy » 21 Μαρ 2023, 16:42
ST48410 έγραψε: ↑21 Μαρ 2023, 16:00
talaipwros έγραψε: ↑21 Μαρ 2023, 15:58
ST48410 έγραψε: ↑21 Μαρ 2023, 15:57
Ναι, μάλλον. Όμως μεταχειρισμένο σε ηλεκτρικό σημαίνει ότι πλησιάζει η στιγμή που θα πρέπει να μπει το χέρι πολύ βαθιά στην τσέπη για αλλαγή μπαταρίας.
Μυθος
Δηλαδή; Είναι τόσο πολλοί οι κύκλοι φόρτισης που αντέχουν οι μπαταρίες που θα έχει χαλάσει το όχημα έτσι κι αλλιώς; Ελλάδα τουλάχιστον, που κρατάμε τα αυτοκίνητα καμιά 15αριά χρόνια.
Mπα μη σ'ανησυχεί αυτό, αγοράζει ο κόσμος τέσλα με 100.000χλμ+ και η μπαταρία έχει πέσει κάτι σε στυλ 6%. Το οποίο για τον περισσότερο κόσμο που κάνει 30-40 χλμ τη μέρα είναι αδιάφορο νούμερο. Υπάρχουν μπαταρίες σε υβριδικά τογιότα που έχουν γράψει 250-300.000χλμ και έχουν πέσει λιγότερο απ'το βενζινοκινητήρα
Δοξάκης αν έπαιζε σήμερα θα ήταν 6ος παίκτης άνετα σε μεσαία ομάδα Nba.

-
Chilloutbuddy
- Δημοσιεύσεις: 12314
- Εγγραφή: 18 Απρ 2018, 16:09
- Phorum.gr user: Chilloutbuddy
Μη αναγνωσμένη δημοσίευση
από Chilloutbuddy » 21 Μαρ 2023, 16:46
talaipwros έγραψε: ↑21 Μαρ 2023, 15:39
Λοιπόν, μολις ξαναειδα το model 3. Οφείλω να ομολογησω οτι υπαρχει σαφέστατη πρόοδος στην ποιοτητα κατασκευής του εσωτερικού
Και του αμαξώματος επίσης, γιατί τα τελευταία είναι φτιαγμένα στην Κίνα. Τα Αμερικάνικα ήταν για κλωτσιές, κοιτάς το καπώ και από αριστερά σχεδόν ακουμπάει, απο δεξιά χωράει το μικρό δάχτυλο μέσα.
Δοξάκης αν έπαιζε σήμερα θα ήταν 6ος παίκτης άνετα σε μεσαία ομάδα Nba.

-
Chilloutbuddy
- Δημοσιεύσεις: 12314
- Εγγραφή: 18 Απρ 2018, 16:09
- Phorum.gr user: Chilloutbuddy
Μη αναγνωσμένη δημοσίευση
από Chilloutbuddy » 21 Μαρ 2023, 16:49
Πάντως το μόνο που μ'αρέσει είναι το Ioniq 5, είχε παρκάρει ένα μπροστά στο σπίτι μου και είναι ψιλοκαυλίτσα αυτοκίνητο
Φυσικά εδώ δεν υπάρχει πουθενά, εκτός αν θες να το παραγγείλεις online αβλεπί και να περιμένεις.
Επίσης, η σχιζοφρενική κυβέρνηση αφού έβαλε ειδικό φόρο στα EV και PHEV ανακοίνωσε επίσης φορολογικές ελαφρύνσεις για αγορά EV και PHEV

Δοξάκης αν έπαιζε σήμερα θα ήταν 6ος παίκτης άνετα σε μεσαία ομάδα Nba.

-
-
- 3 Απαντήσεις
- 202 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από The Rebel
05 Μαρ 2025, 19:58
-
-
- 2 Απαντήσεις
- 406 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Ληστοσυμμορίτης
15 Μαρ 2025, 01:07
-
-
- 35 Απαντήσεις
- 464 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Δημοκράτης
28 Μαρ 2025, 15:21
-
-
- 12 Απαντήσεις
- 443 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Kauldron
07 Μαρ 2025, 17:52
Phorum.com.gr : Αποποίηση Ευθυνών
Αποποίηση Ευθυνών Διαχείρισης Φόρουμ (Phorum.com.gr)
Οι απόψεις και τα σχόλια που δημοσιεύονται σε αυτό το Φόρουμ είναι προσωπικά και δεν αντιπροσωπεύουν αυτές της Διαχείρισης του Phorum.com.gr
Το κάθε μέλος, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη των δημοσιεύσεών του, των απόψεων / θέσεων που εκφράζονται
μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται.
Η Διαχείριση του Phorum.com.gr σε καμία περίπτωση δεν αποδέχεται οποιαδήποτε ευθύνη, για οποιαδήποτε συμβουλή ή συστάσεις που κάνει ή υπονοεί κάποιο μέλος ή επισκέπτης του Phorum.com.gr
η οποία έχει ως αποτέλεσμα οποιαδήποτε απώλεια / ζημία, με οποιονδήποτε τρόπο, για μέλος του Phorum.com.gr, ή για οποιοδήποτε άλλο πρόσωπο.
Επιπλέον, η Διαχείριση του Phorum.com.gr δεν είναι και δεν μπορεί να είναι υπεύθυνη, για το περιεχόμενο οποιουδήποτε άλλου ιστοτόπου στο Διαδίκτυο,
που έχει συνδεθεί με σύνδεσμο (link) από το Phorum.com.gr
Για άμεση επικοινωνία με τη Διαχείριση του Phorum.com.gr μπορείτε να συμπληρώνετε τη φόρμα της σελίδας Επικοινωνίας του Phorum.com.gr παρακάτω.