η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μηχανές, αυτοκίνητα, τραίνα, αεροπλάνα, πλοία. Απόλαυση και αδρεναλίνη στα όρια!
Άβαταρ μέλους
ST48410
Δημοσιεύσεις: 25723
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 20:21

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ST48410 » 23 Μαρ 2023, 18:34

Awesomatic έγραψε:
23 Μαρ 2023, 17:39
ST48410 έγραψε:
23 Μαρ 2023, 16:46
Το τρίκυκλο του γνωστού έχει ήδη παρουσιάσει πρόβλημα στο μοτέρ. Τι και πως δεν ξέρω αλλά θα μάθω. Υποψιάζεται ότι ευθύνεται η τροποποίηση που του έκαναν για αυξημένη τελική (60 χλμ).
Με την τροποποίηση ανέβασαν την ισχύ που επιτρέπεται να δώσει η μπαταρία, τράβηξε πολλά αμπερ και κάπου έχει γίνει ζημιά σε κάτι ηλεκτρονικό. Τέτοια θέματα είναι συνηθισμένα σε ξεκλειδωμένα πατίνια όταν δεν είναι ενισχυμένα για να αντέχουν το περισσότερο ρεύμα.

Γενικά δεν είναι ακριβή ζημιά αλλά αν σκοπεύει να το κινεί με ταχύτητες πάνω από αυτές που δίνει ο κατασκευαστής να πάει οπωσδήποτε σε κάποιον ηλεκτρονικό να το ενισχύσει όπου χρειάζεται για να αντέχει το παραπάνω ρεύμα.
κατάλαβα. Θα το μεταφέρω. Βγαίνει παραλιακή οπότε εκ των πραγμάτων θα χρησιμοποιεί την αυξημένη τελική.

Edit. Είδα και το επόμενο σχόλιο του enaon. Θα φανεί στην πράξη. Το πήρε για συγκεκριμένη χρήση και χωρίς την αυξημένη τελική, δεν κάνει τη δουλειά του.

Άβαταρ μέλους
ST48410
Δημοσιεύσεις: 25723
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 20:21

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ST48410 » 23 Μαρ 2023, 18:39

talaipwros έγραψε:
23 Μαρ 2023, 17:53
Παντως 200.000 χιλιομετρα στη BMW 5μιση χρονια, προχθες ειχα το μεγαλο service, ουτε ιμαντας ουτε τιποτα. Λαδια, φιλτρα, τσεκαρισμα και ad blue £540
200 χιλιάδες χιλ δεν είναι λίγα αλλά δεν είναι όλα τα μέρη ίδια. Αν τα είχες κάνει Αθήνα με πρώτη-δευτέρα, σταμάτα, ξεκίνα ή σε κακό οδόστρωμα ή με κακό καύσιμο, μπορεί να είχε βγάλει και τίποτα άλλο

Άβαταρ μέλους
enaon
Δημοσιεύσεις: 30019
Εγγραφή: 04 Απρ 2018, 14:48

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από enaon » 23 Μαρ 2023, 18:45

ST48410 έγραψε:
23 Μαρ 2023, 18:34
Θα φανεί στην πράξη.
αρχίσαμε τις πρωχοκακουργιες :003:

πλάκα κανω, υπαρχουν δύο κατηγορίες,
μια που απλά βγαζουν τα όρια που υπάρχουν για λόγους συμόρφωσης, πάει πιο γρήγορα αλλά είναι φτιαγμένο να πηγαινει πιο γρήγορα, και μια που το υπερτοφοδοτουν, η τελευταία ειναι σπανιο να μην ειναι προβληματική.

πες αν θες απο περιέργεια ποιο εχει παρει.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος enaon την 23 Μαρ 2023, 18:55, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.

Άβαταρ μέλους
ST48410
Δημοσιεύσεις: 25723
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 20:21

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ST48410 » 23 Μαρ 2023, 18:50

enaon έγραψε:
23 Μαρ 2023, 18:45
ST48410 έγραψε:
23 Μαρ 2023, 18:34
Θα φανεί στην πράξη.
αρχίσαμε τις πρωχοκακουργιες :003:

πες αν θες απο περιέργεια ποιο εχει παρει.
Έχω ρωτήσει 1-2 φορές και μόλις μου στείλει το όνομα, θα το ποστάρω. Δεν είναι κάποιο γνωστό brand, τουλάχιστον σε μένα. Κινέζικο.

Άβαταρ μέλους
Nandros
Δημοσιεύσεις: 28854
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:41
Phorum.gr user: Nandros
Τοποθεσία: Όπου συχνάζουν ναυτικοί και λοιπά κακοποιά στοιχεία

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Nandros » 23 Μαρ 2023, 19:20

ST48410 έγραψε:
23 Μαρ 2023, 16:35
Nandros έγραψε:
23 Μαρ 2023, 14:40
ST48410 έγραψε:
22 Μαρ 2023, 00:58


Σημαντικά μεγαλύτερο βάρος για ίδιας κατηγορίας αυτοκίνητο.
Τα δισκόφρενα χρησιμοποιούνται μόνο σε φρενάρισμα πανικού ή ταχύτητες κάτω των 10 χλμ/ω.
Σε όλες τις άλλες περιπτώσεις το αμάξι φρενάρει με γεννήτριες ρεύματος που φορτώνουν την μπαταρία.

Why do Prius brakes last so long?
All hybrids and electric vehicles use regenerative braking to generate electricity that can charge the vehicle's traction battery. Since the electric motor is slowing the vehicle, the brakes do not need to work as hard.
Ναι, κατανοητό. Το δικό σου υβριδικό είναι βαρύτερο από το αντίστοιχο μοντέλο που έχει μόνο κινητήρα εσωτερικής καύσης; Βλέπεις κάποια διαφορά στη ζωή των ελαστικών;
Αλλάζω λάστιχα κάθε 3-4 χρόνια. Όχι λόγω χρήσης και φαγώματος, αλλά λόγω γήρανσης του καουτσούκ.
ΚΚΕ 6η Ολομέλεια: Κάναμε το διεθνιστικό μας καθήκον (εννοεί τον Συμμοριτοπόλεμο)
ΧΑ: Είμαστε η σπορά των ηττημένων του '45. Οι εθνικοσοσιαλιστές, οι φασίστες!

Άβαταρ μέλους
Nandros
Δημοσιεύσεις: 28854
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:41
Phorum.gr user: Nandros
Τοποθεσία: Όπου συχνάζουν ναυτικοί και λοιπά κακοποιά στοιχεία

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Nandros » 23 Μαρ 2023, 19:31

ΤΑΣΟΣ ΑΝΑΣΤΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε:
23 Μαρ 2023, 17:30
https://www.caranddriver.gr/electric/ar ... m=facebook

Τράκαρες με το EV σου; Κι όμως, υπάρχουν ασφαλιστικές που δεν το επισκευάζουν
αρκετές ασφαλιστικές εταιρείες στην απόφαση να αντικαταστήσουν ολόκληρο το EV, αντί για την μπαταρία!
:102:
ΚΚΕ 6η Ολομέλεια: Κάναμε το διεθνιστικό μας καθήκον (εννοεί τον Συμμοριτοπόλεμο)
ΧΑ: Είμαστε η σπορά των ηττημένων του '45. Οι εθνικοσοσιαλιστές, οι φασίστες!

Άβαταρ μέλους
Awesomatic
Δημοσιεύσεις: 6553
Εγγραφή: 16 Μάιος 2018, 00:11
Phorum.gr user: Awesomatic

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Awesomatic » 23 Μαρ 2023, 21:27

enaon έγραψε:
23 Μαρ 2023, 17:45
θα καουμε ζωντάνοι ετσι, να παει να παρει ενα αλλο που πιανει τα χιλιομετρα που θελει.

Δεν υπαρχει τρόπος να ενισχύσει ενας ηλεκτρονικός κατι και να περάσει παραπάνω ρευμα με ασφάλεια. Οι μπαταρίες θα ειναι φθηνές με μικρό ρυθμό αποφόρτησης, τα fets θα εχουν περιορισμους στα χαρακτηριστικά, οι διατομές προς το μοτέρ θα ειναι συγκεκριμένες, η ψύξη το ίδιο. Αν υπαρχει ενα προβλημα με τα μικρά ηλεκτρικά, ειναι οτι βαζουν χερι.
Ιδανικά ναι αλλά αν η διαφορά δεν είναι πολύ μεγάλη δεν είναι πρόβλημα. Αυτό που κάνουν συνήθως είναι να αντικαθιστούν λεπτά καλώδια με πιο χοντρά, να ενισχύουν τις κολλήσεις και αν χρειάζεται κάτι κάτι άλλο για να σηκώνει τα περισσότερα αμπέρ. Δες για παράδειγμα εδώ πως είναι μια ενισχυμένη πλακέτα από πατίνι.

Οι μπαταρίες συνήθως δεν έχουν θέμα, οι λιθίου γενικά μπορούν να δώσουν πολλά αμπέρ αν είναι αξιοπρεπείς και τον έλεγχο τον έχει ο controller. Συνήθως είναι και περισσότερα βολτ οι μπαταρίες σε πιο μεγάλα οχήματα οπότε χρειάζεται λιγότερα αμπέρ για το ίδιο αποτέλεσμα σε ισχύ.

Συνήθως τα μοτέρ έχουν πολύ μεγαλύτερο peak wattage από το αναγραφόμενο οπότε δεν θα ανησυχούσα αν μπορεί να το αντέξει το ίδιο το μοτέρ. Ίσως χάσει λίγο σε διάρκεια ζωής μακροπρόθεσμα αλλά αν δεν είναι τραγική η διαφορά νομίζω θα το αντέξει.
"Taxation is theft, purely and simply even though it is theft on a grand and colossal scale which no acknowledged criminals could hope to match. It is a compulsory seizure of the property of the State’s inhabitants, or subjects."

Άβαταρ μέλους
ST48410
Δημοσιεύσεις: 25723
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 20:21

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ST48410 » 23 Μαρ 2023, 21:30

Nandros έγραψε:
23 Μαρ 2023, 19:31
ΤΑΣΟΣ ΑΝΑΣΤΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε:
23 Μαρ 2023, 17:30
https://www.caranddriver.gr/electric/ar ... m=facebook

Τράκαρες με το EV σου; Κι όμως, υπάρχουν ασφαλιστικές που δεν το επισκευάζουν
αρκετές ασφαλιστικές εταιρείες στην απόφαση να αντικαταστήσουν ολόκληρο το EV, αντί για την μπαταρία!
:102:
Ε, αυτό από μόνο του αρκεί για να φέρει αύξηση των ασφαλίστρων

Άβαταρ μέλους
ST48410
Δημοσιεύσεις: 25723
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 20:21

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ST48410 » 23 Μαρ 2023, 21:34

Awesomatic έγραψε:
23 Μαρ 2023, 21:27
..αλλά αν δεν είναι τραγική η διαφορά νομίζω θα το αντέξει.
Νομίζω το πήγαν από τα 40 ή τα 45 στα 60 χλμ/ω.

Άβαταρ μέλους
enaon
Δημοσιεύσεις: 30019
Εγγραφή: 04 Απρ 2018, 14:48

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από enaon » 23 Μαρ 2023, 21:42

Awesomatic έγραψε:
23 Μαρ 2023, 21:27
Οι μπαταρίες συνήθως δεν έχουν θέμα, οι λιθίου γενικά μπορούν να δώσουν πολλά αμπέρ αν είναι αξιοπρεπείς και τον έλεγχο τον έχει ο controller. Συνήθως είναι και περισσότερα βολτ οι μπαταρίες σε πιο μεγάλα οχήματα οπότε χρειάζεται λιγότερα αμπέρ για το ίδιο αποτέλεσμα σε ισχύ.
δεν εχει σχέση η ταση με το βαρος οχήματος σε αυτα τα μικρά, τα μονοκυκλα ειναι στα 115(134) βολτ, αυτο που λεει ειναι 72 μαλλον. Οι κοινές μπαταρίες αυτη την εποχή ειναι η 50t της λγ, 6-10 αμπερε , 2-6 αν κανει πολυ κρύο ή πολυ ζεστη. Δεν μπορουν να δώσουν οι μπαταρίες παραπανω σε οχήματα οικονομικά, προσοοχή με τις ταλιμπανιές.

Άβαταρ μέλους
enaon
Δημοσιεύσεις: 30019
Εγγραφή: 04 Απρ 2018, 14:48

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από enaon » 23 Μαρ 2023, 21:44

ST48410 έγραψε:
23 Μαρ 2023, 21:34
Awesomatic έγραψε:
23 Μαρ 2023, 21:27
..αλλά αν δεν είναι τραγική η διαφορά νομίζω θα το αντέξει.
Νομίζω το πήγαν από τα 40 ή τα 45 στα 60 χλμ/ω.
δπιλασιασμός ειναι αυτό σχεδόν αν βαλουμε την αντισταση αέρα στις πράξεις, οχι μικρή διαφορά.

Άβαταρ μέλους
ST48410
Δημοσιεύσεις: 25723
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 20:21

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ST48410 » 23 Μαρ 2023, 21:48

enaon έγραψε:
23 Μαρ 2023, 21:44
ST48410 έγραψε:
23 Μαρ 2023, 21:34
Awesomatic έγραψε:
23 Μαρ 2023, 21:27
..αλλά αν δεν είναι τραγική η διαφορά νομίζω θα το αντέξει.
Νομίζω το πήγαν από τα 40 ή τα 45 στα 60 χλμ/ω.
δπιλασιασμός ειναι αυτό σχεδόν αν βαλουμε την αντισταση αέρα στις πράξεις, οχι μικρή διαφορά.
Ναι, δεν το έβαλα ως μικρή διαφορά.

Νομίζω άκουσα ότι πρέπει να προσέχει να μην πέσει η τάση κάτω από τα 70 κάτι Volt. Αυτό σημαίνει ότι θέλει φόρτιση η μπαταρία. Δεν έχει κάτι να του δείχνει υπολοιπόμενα χιλιόμετρα ή δεν έχω καταλάβει καλά.

Άβαταρ μέλους
enaon
Δημοσιεύσεις: 30019
Εγγραφή: 04 Απρ 2018, 14:48

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από enaon » 23 Μαρ 2023, 21:58

ST48410 έγραψε:
23 Μαρ 2023, 21:48
Νομίζω άκουσα ότι πρέπει να προσέχει να μην πέσει η τάση κάτω από τα 70 κάτι Volt. Αυτό σημαίνει ότι θέλει φόρτιση η μπαταρία. Δεν έχει κάτι να του δείχνει υπολοιπόμενα χιλιόμετρα ή δεν έχω καταλάβει καλά.
αν ειναι 70ατι που πρεπει να προσέχει μην πεσει κατω, ειναι 24 σε σειρά, 100.8V οταν ειναι γεμάτο. Ενδιαφέρον, μπορει να το πήγαν απο τα 84 στα 100, ταν μαθεις μοντέλο θα το δουμε.

Άβαταρ μέλους
ST48410
Δημοσιεύσεις: 25723
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 20:21

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ST48410 » 24 Μαρ 2023, 23:23

enaon έγραψε:
23 Μαρ 2023, 18:45
πες αν θες απο περιέργεια ποιο εχει παρει.
CITRO

https://www.epb.gr/product/ilektriko-tr ... itro-1170/

Εικόνα
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος ST48410 την 24 Μαρ 2023, 23:28, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.

Άβαταρ μέλους
ST48410
Δημοσιεύσεις: 25723
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 20:21

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ST48410 » 24 Μαρ 2023, 23:24

enaon έγραψε:
23 Μαρ 2023, 21:58
ST48410 έγραψε:
23 Μαρ 2023, 21:48
Νομίζω άκουσα ότι πρέπει να προσέχει να μην πέσει η τάση κάτω από τα 70 κάτι Volt. Αυτό σημαίνει ότι θέλει φόρτιση η μπαταρία. Δεν έχει κάτι να του δείχνει υπολοιπόμενα χιλιόμετρα ή δεν έχω καταλάβει καλά.
αν ειναι 70ατι που πρεπει να προσέχει μην πεσει κατω, ειναι 24 σε σειρά, 100.8V οταν ειναι γεμάτο. Ενδιαφέρον, μπορει να το πήγαν απο τα 84 στα 100, ταν μαθεις μοντέλο θα το δουμε.
Θα ξαναρωτήσω για τις τάσεις γιατί δεν βλέπω να συμφωνούν με τα χαρακτηριστικά στη σελίδα. Βέβαια τα χαρακτηριστικά αναφέρονται στις τάσεις του κατασκευαστή αλλά είναι πιθανό να θυμάμαι κάτι λάθος.

Απάντηση


  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Μηχανοκίνηση”

Phorum.com.gr : Αποποίηση Ευθυνών