
σε δικά μας παιδιά .....της πιάτσας

Με τι καρδιά θα τους αντικρίσεις ρε Ηλια, αν ποτέ βγείτε για κανα ποτό



Σωστός σε όλα - προσθέτω και ένα ενδέκατο στοιχείο (που πάντως δεν αφορά αποκλειστικά στο ΙΝΤΕΑΛ αλλά σε όλους τους σινεμάδες που δεν αποτελούν μέρος συμπλέγματος) - το Σκοτάδι μέσα στο οποίο βυθίζεσαι ως θεατής όταν κλείνουν τα φώτα και που κανένα ωφελιμιστικό σενάριο δεν μπορεί να αποτιμήσει. Είναι ένα Σκοτάδι που μόνο ο Κινηματογράφος μπορεί να δημιουργήσει και που στην πορεία χάθηκε λόγω του άπλετου φωτός των κινηματογραφικών συμπλεγμάτων που ανεγέρθησαν ως μνημεία ποπ-κορν και όχι Τέχνης πάντως.Tarkovsky έγραψε: ↑04 Απρ 2023, 03:25Οι τουαλέτες του καθαρότατες πάντα, αλλά υφίσταται ζήτημα χώρου - να τα λέμε όλα.
Φοβάμαι ότι όλο και κάτι θα έχω ξεχάσει, αφού στο Ιντεάλ μπαίνω σχεδόν αποκλειστικά για το φεστιβάλ κινηματογράφου Νύχτες Πρεμιέρες υποχρεωτικώς. Οι ταινίες που η Σπέντζος Φιλμ προβάλλει κατά την υπόλοιπη σεζόν παραείναι μέινστριμ για τα γούστα μου. Αυτό όμως είναι καθαρά προσωπική επιλογή και δεν έχει να κάνει στο ελάχιστο με την 102ετή ιστορία και την ποιότητα του χώρου και των ανθρώπων του.
Και ναι, μιλώντας για ανθρώπους θυμήθηκα:
10) ο κύριος Γιάννης ο υπεύθυνος, μία μορφή εξόχως επιβλητική -έως φοβιστική-, πλην όμως ψυχούλα. Όταν ολοκληρώσει τη βόλτα του στους τέσσερις διαδρόμους ότι όλα και όλοι βαίνουν καλώς, ξέρεις ότι τα φώτα εντός ολίγου θα σβήσουν. Ο ίδιος δεν πρέπει να υπολείπεται πολλά χρόνια για τη σύνταξη, σίγουρα όμως θα θέλει το Ιντεάλ να μην έχει την αυτή τύχη...
ΕΔΩ υπογράφουμε: https://secure.avaaz.org/community_peti ... eal_astor/
Δεν θέλω να την παιδεύω.
Έμενα πάλι μου θυμίζει τον αγαπημένο μουσικοκριτικό της νιότης μου, τον Αργύρης Ζήλος.neon imposter έγραψε: ↑04 Απρ 2023, 11:40Ο Φραγκούλης μπορεί να θεωρηθεί πρωτο-cringe, ειδικά αν συνδυάσεις τον λόγο του με τη χορογραφία του σώματός του όταν απήγγειλε τις κριτικές του - ιδού κ το ταλέντο του Μητσικώστα που τα αιχμαλωτίζει όλα στη δική του απόδοση της φραγκουλιανής περσόνας
κατά τ' άλλα, αν ήταν κάποιος από τους Ανδρέα Καρακορτάδα ή Μάκη Καουρισμάκη κτλβνεις ότι είχε έφεση στην τρασίλα
Έλειπα το Σαββατοκύριακο, όταν το έμαθα ήμουν ήδη εκτός. Αλλά αν το προτείνεις θα το βρω. Μέσω φίλων, εγώ δεν είμαι τόσο δικτυωμένη.Tarkovsky έγραψε: ↑04 Απρ 2023, 03:49Η συνέντευξη τύπου είναι για τη 1:00, αλλά στο Άστορ στην πλ. Κοραή, όχι το Ιντεάλ.
Κανόνισα να πεταχτώ, θέλω να κάνω και ερώτηση στο τέλος, φοβάμαι όμως ότι δεν θα προλάβω γιατί 2:30 το αργότερο πρέπει να φύγω για δουλειά.
Ήσουν την Κυριακή το βράδυ στο Ιντεάλ; Πώς σου φάνηκε το Μπλε Καφτάνι;
Συμφωνώ με όλα, αν και δεν ήξερα τόσες λεπτομέρειες. Απλώς απολάμβανα τις ταινίες εκεί (και σε άλλους κινηματογράφους) καλύτερα από τα multiplex.Tarkovsky έγραψε: ↑04 Απρ 2023, 02:55SpoilerShowΔεν είναι μόνον τα καθίσματα στο Ιντεάλ (btw, δεν θυμάμαι πριν πόσα λίγα χρόνια αντικαταστάθηκαν - πάντως ήταν εντός Κρίσης). Είναι και:
1) η ευρύτερη οθόνη στην Αθήνα, μετά το 2012 και την αναστολή λειτουργίας του Αττικόν (μιλάμε πάντα για κλασικής μορφής κινηματογραφικές αίθουσες - όχι μάλτιπλεξ, που τις αποφεύγω και άρα δεν έχω άποψη). Πιθανότατα, αποτελεί πλέον και τη μοναδική κυρτού τύπου -μαζί με του Μεγάρου Μουσικής- σε ολόκληρη την πρωτεύουσα, εάν όχι τη χώρα.
2) η μελετημένη κλίση δαπέδου, η οποία, σε συνδυασμό με τη μεγάλη έκταση της αίθουσας, διευκολύνει ακόμη και τα παιδάκια να βλέπουν τους υπότιτλους ΑΝΕΤΑ και από οποιοδήποτε θέση (μιλάμε πάντα για κλασικής μορφής κινηματογραφικές αίθουσες - όχι κάτι κοτέτσια που βλέπεις μεν τα πάντα, όμως πριν χρειάζεσαι αναρρίχηση για να πας να κάτσεις, μετά χάπια για τον ίλιγγο εις το βουνόν ψηλά εκεί, ενώ είναι απαγορευτικά εάν έχεις θεματάκια με ύψη, άκρες κλπ).
3) οι σύγχρονες μηχανές προβολής, οι οποίες, ΠΕΡΑΝ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ, επιτρέπουν τη θέαση ακόμη και από την πρώτη σειρά χωρίς ουδεμία παραμόρφωση. Το ότι στα πρώτα καθίσματα δεν παθαίνεις αυχενικό, ούτε σκιάζεσαι ότι η γιγαντοοθόνη θα πέσει να σε θάψει, είναι αποτέλεσμα όχι των μηχανημάτων, αλλά του ότι οι Σπεντζαίοι σεβόμενοι τον θεατή έχουν αφήσει το προβλεπόμενο πλάτος διαδρόμου μεταξύ πρώτης σειράς και οθόνης (παρεμβάλλεται, δε, και θεατρικό πάλκο).
4) το εξαιρετικό ηχητικό κύκλωμα. Ούτε ξεκουφαίνεσαι, ούτε αναρωτιέσαι εάν μεγάλωσες και θες πια ακουστικό, ούτε μπουκώματα, ούτε τριξίματα, ούτε βόμβοι κάτω από τα ηχεία ένεκα συντονισμού.
5) οι άψογες εγκαταστάσεις εξαερισμού και κλιματισμού. Χειμώνα-καλοκαίρι με το πουκαμισάκι, ενώ για να πεις ότι αρχίζεις να αισθάνεσαι μια κάποια δυσφορία θα πρέπει η αίθουσα να είναι κατάμεστη και η ταινία καμιά τρίωρη Αποκάλυψη, Τώρα! χωρίς διάλειμμα (τρού στόρι).
6) ο καλύτερος εξώστης που μπορείς να βρεθείς (ούτε του Μεγάρου μπαίνει μπρος του) - ένας υπερεπαρκέστατος κινηματογράφος από μόνος του.
7) η νεοκλασική είσοδος και οι σκάλες ανόδου με τους καθρέπτες και τους φωτισμοί - ρε συ, όπερες στα Μιλάνα ήρθαμε ν' ακούσουμε;
8) το λούμπεν ημισκοτεινό καπνιστήριο-διάδρομος εξόδου προς τη Φειδίου (αυτός που βρήκαν πάτημα οι νέοι ιδιοκτήτες για να την κάνουν γυριστή στο Ιντεάλ) με τις τεράστιες αφίσες ταινιών. Σαν σετ γυρισμάτων για τον Καβγατζή του Φασμπίντερ.
9) η ξανθή κυρία () που σε σερβίρει χαμόγελα στο μπαρ. Πρέπει να έχει και έναν νεαρό για βοηθό, αλλά όρκο δεν παίρνω. Η άλλη κυρία στο ταμείο, η ευγενεστάτη.
Oσο παίζει να έκαψε τη Μάρφιν ο Βγενόπουλος.Θεωρίες για κακούς που θέλουν να βγάλουν κέρδος κυκλοφορούν με μόνο σκοπό να αθωώσουν τους αληταράδες της αριστεράς.Εμπεδοκλής έγραψε: ↑03 Απρ 2023, 22:03Η περίπτωση τους κινηματογράφους να τους έκαψαν αυτοί που θέλουν να τους εκποιήσουν δεν παίζει; Θυμάμαι έναν τύπο με ρουχάδικα, τα sprider αν δεν κάνω λάθος, που τελικά η δικαιοσύνη ανακάλυψε ότι τα έκαψε αυτός ώστε να πάρει την αποζημίωση. Επίσης, θυμάμαι και κάτι νεοκλασικά που αναφλέγονται μόνα τους ή κάποιος άστεγος , που δε βρέθηκε, άναψε φωτιά ώστε να ζεσταθεί Αύγουστο μήνα...πατησιωτης έγραψε: ↑03 Απρ 2023, 21:50https://www.facebook.com/macmanus.vardi ... cale=el_GR
Ειδικά η Αθήνα είναι μια πόλη το κέντρο της οποίας, εκτός των άλλων, ρήμαξε από τους αυτόκλητους εκδικητές για τον φόνο του Αλέξη Γρηγορόπουλου. Ο δημόσιος χώρος διαλύθηκε, πολλά καταστήματα λεηλατήθηκαν οι ιδιοκτήτες των οποίων καταστράφηκαν, πολλές από τις ζημιές ακόμα δεν επουλώθηκαν. Οι μπάχαλοι των Δεκεμβριανών του 2008, άλλωστε, συνέχισαν για καιρό το θεάρεστο έργο τους, αφού λίγο μετά η χώρα χρεοκόπησε και στο όνομα της περήφανης άρνησης των μνημονίων εντάθηκε η προσπάθεια καταστροφής του καπιταλισμού και της πρόσοψής του, του αθηναϊκού κέντρου. Δεν είναι τυχαίο ότι την ωραία βραδιά της 12ης Φεβρουαρίου 2012 άγνωστοι κουκουλοφόροι διέλυσαν όλη την οδό Σταδίου, μεταξύ άλλων καίγοντας τους κινηματογράφους Αττικόν και Απόλλων. Τότε, όμως, η ευαισθησία πολλών συνδαύλιζε τη φλόγα της επανάστασης.
Αληταράδες που παριστάνουν τώρα ότι θέλουν τους κινηματογράφους.
Η δικαιοσύνη αποφάσισε ότι ο Mr sprider όντως έκαψε το κατάστημα του. Τώρα γιατί πρέπει να σου αποδείξω ότι δεν είμαι ελέφαντας δεν ξέρω.πατησιωτης έγραψε: ↑05 Απρ 2023, 15:37Oσο παίζει να έκαψε τη Μάρφιν ο Βγενόπουλος.Θεωρίες για κακούς που θέλουν να βγάλουν κέρδος κυκλοφορούν με μόνο σκοπό να αθωώσουν τους αληταράδες της αριστεράς.Εμπεδοκλής έγραψε: ↑03 Απρ 2023, 22:03Η περίπτωση τους κινηματογράφους να τους έκαψαν αυτοί που θέλουν να τους εκποιήσουν δεν παίζει; Θυμάμαι έναν τύπο με ρουχάδικα, τα sprider αν δεν κάνω λάθος, που τελικά η δικαιοσύνη ανακάλυψε ότι τα έκαψε αυτός ώστε να πάρει την αποζημίωση. Επίσης, θυμάμαι και κάτι νεοκλασικά που αναφλέγονται μόνα τους ή κάποιος άστεγος , που δε βρέθηκε, άναψε φωτιά ώστε να ζεσταθεί Αύγουστο μήνα...πατησιωτης έγραψε: ↑03 Απρ 2023, 21:50https://www.facebook.com/macmanus.vardi ... cale=el_GR
Ειδικά η Αθήνα είναι μια πόλη το κέντρο της οποίας, εκτός των άλλων, ρήμαξε από τους αυτόκλητους εκδικητές για τον φόνο του Αλέξη Γρηγορόπουλου. Ο δημόσιος χώρος διαλύθηκε, πολλά καταστήματα λεηλατήθηκαν οι ιδιοκτήτες των οποίων καταστράφηκαν, πολλές από τις ζημιές ακόμα δεν επουλώθηκαν. Οι μπάχαλοι των Δεκεμβριανών του 2008, άλλωστε, συνέχισαν για καιρό το θεάρεστο έργο τους, αφού λίγο μετά η χώρα χρεοκόπησε και στο όνομα της περήφανης άρνησης των μνημονίων εντάθηκε η προσπάθεια καταστροφής του καπιταλισμού και της πρόσοψής του, του αθηναϊκού κέντρου. Δεν είναι τυχαίο ότι την ωραία βραδιά της 12ης Φεβρουαρίου 2012 άγνωστοι κουκουλοφόροι διέλυσαν όλη την οδό Σταδίου, μεταξύ άλλων καίγοντας τους κινηματογράφους Αττικόν και Απόλλων. Τότε, όμως, η ευαισθησία πολλών συνδαύλιζε τη φλόγα της επανάστασης.
Αληταράδες που παριστάνουν τώρα ότι θέλουν τους κινηματογράφους.
Λες να έπαιξε και τέτοιο σατανικό σχέδιο με τη Στοά του Βιβλίου;Εμπεδοκλής έγραψε: ↑05 Απρ 2023, 15:43Η περίπτωση τους κινηματογράφους να τους έκαψαν αυτοί που θέλουν να τους εκποιήσουν δεν παίζει;
το παλιό εννοείς, ε; Το αγαπώ.
Πιθανότατα. Πολλοί από τους εμπρησμούς προερχόταν ώστε να πάρουν την αποζημίωση.ΓΑΛΗ έγραψε: ↑05 Απρ 2023, 15:49Λες να έπαιξε και τέτοιο σατανικό σχέδιο με τη Στοά του Βιβλίου;Εμπεδοκλής έγραψε: ↑05 Απρ 2023, 15:43Η περίπτωση τους κινηματογράφους να τους έκαψαν αυτοί που θέλουν να τους εκποιήσουν δεν παίζει;
Μπάμπης Κονταράκης, ενοικιαστής/διαχειριστής του ΆστορΦαίνεται πως συχνά ξεχνάμε πως οι κινηματογράφοι μόλις φέτος βγήκαν από το ειδικό καθεστώς του Covid που μας κράτησε τρία χρόνια μακριά από τον κόσμο. Και παρά τις καλλιεργημένες εντυπώσεις, η ανάκαμψή τους είναι εντυπωσιακή. Τα sold-out επανήλθαν, οι ταινίες πυροδότησαν και πάλι συζητήσεις, το σινεμά επανέρχεται με αιχμή τις νεότερες ηλικίες. Ακόμα και αν εξακολουθούν ακόμα να χρειάζονται στήριξη τα σινεμά είναι ακόμα εδώ. Οπότε αναρωτιόμαστε, πού αποσκοπεί όλη αυτή η παραφιλολογία ότι οι κινηματογράφοι δεν έχουν πια θεατές όταν μόλις φέτος μας επετράπη να έχουμε θεατές;.
Αυτός ο τριετής αποκλεισμός των κινηματογράφων έγινε παράλληλα με τον αποκλεισμό του κέντρου της Αθήνας. Αστυνομικά μπλόκα, κλούβες, ανοιχτά σκάμματα, επικίνδυνες περιφράξεις και τρύπες στην Πανεπιστημίου, σκοτάδι και φόβος τη νύχτα, με τα Απόλλων-Αττικόν αφημένο σαν σκιάχτρο. Η πρόσβαση στο κέντρο όλα αυτά τα χρόνια ήταν και παραμένει αποτρεπτική. Όλο αυτό το διάστημα λοιπόν, ήταν οι αίθουσες του κέντρου που το κράτησαν όρθιο μέσα σε αυτή την καλά σχεδιασμένη ερημοποίησή του. Η Ελληνική Ακαδημία Κινηματογράφου προειδοποίησε ότι μία πόλη χωρίς σινεμά είναι μία πόλη σε κρίση.