Μπορεί και να 'ναι όντως, απλά η αντίδρασή του (σύμφωνα με το ποστ της Καραμελίτσας) μου μοιάζει πάααααρα πολύ με αυτό που είχα παραθέσει κι εγώ, για ένα βιβλίο.hellegennes έγραψε: ↑11 Απρ 2023, 13:01Τρολάρισμα είναι.Bic έγραψε: ↑11 Απρ 2023, 10:41Να υποθέσω ότι μιλάς πάλι για "διαμαντάκια" σαν τα προηγούμενα, ε; Υπαρκτά και επιβεβαιωμένα, ε;Καραμελίτσα έγραψε: ↑10 Απρ 2023, 18:12
Λοιπόν το έβαλα να βρει ομοφοβικά σχόλια στο φόρουμ από εσένα (μια και χτίσαμε παράδοση), βρηκε κάτι διαμαντάκια, αλλά αφού τα έγραψε τα έσβησε. Έχει πέσει λογοκρισία, αλλά όχι στο επίπεδο της ερώτησης, αλλά σ' αυτό της απάντησης.
Είτε είσαι τρολάρα όπως λένε κάποιοι, ή το βινγ είναι πολύ πούστικο (να, εδώ του δίνω ευκαιρία να βρεις κάτι που όντως υπάρχει).
AI μάι αςς
Re: AI μάι αςς
... αγαθοί μβουκμέηκερς...
Re: AI μάι αςς
υπαρχει καποιος να φτιαξει το παρακάτω προγραμμα?
1 κεντρικό πιξελ μαυρο
κι 1 περιφερεται τυχαία στην οθόνη
και μολις ακουμπήσει το σταθερό μαυριζει κι εκείνο το πιξελ
κ.ο.κ μεχρι ενός οριου.
τι σχέση εχει με ΑΙ βαριέμαι να λεω
ισως αλλη φορά
1 κεντρικό πιξελ μαυρο
κι 1 περιφερεται τυχαία στην οθόνη
και μολις ακουμπήσει το σταθερό μαυριζει κι εκείνο το πιξελ
κ.ο.κ μεχρι ενός οριου.
τι σχέση εχει με ΑΙ βαριέμαι να λεω
ισως αλλη φορά
Merlinus Sum, Qui Me Tangit Turbat Mundum
Re: AI μάι αςς
Βάλε και μια παράμετρο να καθορίζει πόσα πίξελ θα μαυρίζουν στην περιφέρεια του ήδη μαύρου πίξελ και έχεις εξομοιωτή πανδημίας.
If reality is the sum of our perceptions, to acquire more varying points of view is to acquire, literally, more reality
-
- Δημοσιεύσεις: 23156
- Εγγραφή: 19 Σεπ 2018, 10:47
Re: AI μάι αςς
Για τον πεοντα η AI, έβαλε αμυντικό χαφ τον ζινταν. Δεν έχουμε να κινδυνεύουμε Τίποτα.
https://www.protothema.gr/sports/articl ... 1681156072
https://www.protothema.gr/sports/articl ... 1681156072
Re: AI μάι αςς
1 στο πιξελ που ακουμπάει
Merlinus Sum, Qui Me Tangit Turbat Mundum
Re: AI μάι αςς
Το κινούμενο πώς συμπεριφέρεται αφού μαυρίσει και μετά; Συνεχίζει να κινείται ή μένει στατικό δίπλα στο αρχικό;
Κι όταν μαυρίσει τι γίνεται, εμφανίζεται κάποιο νέο ίδιου χρώματος στη θέση του;
Δεν παίζεις με φράκταλς πάλι, έτσι;
... αγαθοί μβουκμέηκερς...
Re: AI μάι αςς
νομιζειςΈνοπλος σοσιαλμπαχαλάκης έγραψε: ↑11 Απρ 2023, 14:15Για τον πεοντα η AI, έβαλε αμυντικό χαφ τον ζινταν. Δεν έχουμε να κινδυνεύουμε Τίποτα.
https://www.protothema.gr/sports/articl ... 1681156072
Merlinus Sum, Qui Me Tangit Turbat Mundum
Re: AI μάι αςς
"please write a python program, that does the following: 1) has a 501x501 window, that is initially all-white with just one black pixel at the center and another black pixel in a random location 2) the second pixel moves randomly (to adjacent pixels, reversing direction when it hits the border 3) when the second pixel reaches a location adjacent to the central pixel, that location turns permanently black 4) when the second pixel reaches a pixel adjacent to a permanently black pixel, that location turns permanently black."
import pygame
import random
# Initialize Pygame
pygame.init()
# Constants
WINDOW_SIZE = 501
WHITE = (255, 255, 255)
BLACK = (0, 0, 0)
FPS = 60
# Create a 501x501 window
screen = pygame.display.set_mode((WINDOW_SIZE, WINDOW_SIZE))
# Set the title of the window
pygame.display.set_caption("Moving Pixel")
# Initialize variables
running = True
clock = pygame.time.Clock()
grid = [[WHITE for _ in range(WINDOW_SIZE)] for _ in range(WINDOW_SIZE)]
# Set initial black pixels
grid[WINDOW_SIZE // 2][WINDOW_SIZE // 2] = BLACK
random_x, random_y = random.randint(1, WINDOW_SIZE - 2), random.randint(1, WINDOW_SIZE - 2)
grid[random_y][random_x] = BLACK
# Movement directions
dx = [0, 1, 0, -1]
dy = [1, 0, -1, 0]
def is_adjacent_to_black(x, y):
for i in range(4):
nx, ny = x + dx, y + dy
if 0 <= nx < WINDOW_SIZE and 0 <= ny < WINDOW_SIZE and grid[ny][nx] == BLACK:
return True
return False
while running:
# Check for quit event
for event in pygame.event.get():
if event.type == pygame.QUIT:
running = False
# Clear screen
screen.fill(WHITE)
# Move second pixel
direction = random.choice(range(4))
new_x, new_y = random_x + dx[direction], random_y + dy[direction]
if 0 <= new_x < WINDOW_SIZE and 0 <= new_y < WINDOW_SIZE:
random_x, random_y = new_x, new_y
# Check if adjacent to a black pixel
if is_adjacent_to_black(random_x, random_y):
grid[random_y][random_x] = BLACK
# Draw grid
for y in range(WINDOW_SIZE):
for x in range(WINDOW_SIZE):
pygame.draw.rect(screen, grid[y][x], pygame.Rect(x, y, 1, 1))
# Update display
pygame.display.flip()
clock.tick(FPS)
# Quit Pygame
pygame.quit()
Re: AI μάι αςς
μαυριζει κι αυτό και ξεκινάει νεο, τυχαία
μα ΑΙ = συσσώρευση σα φρακταλ
Merlinus Sum, Qui Me Tangit Turbat Mundum
Re: AI μάι αςς
Οπότε, έχουμε μια οθόνη με (πχ) άσπρα πίξελς, ένα μαύρο κάπου κι ένα (πχ) κόκκινο που κάνει κύκλους.akirav έγραψε: ↑11 Απρ 2023, 14:22μαυριζει κι αυτό και ξεκινάει νεο, τυχαία
μα ΑΙ = συσσώρευση σα φρακταλ
Και μόλις το κόκκινο ακουμπήσει το μαύρο, μαυρίζει και σταματάει την κίνηση, σωστά;
Και ούτω καθ' εξής, μέχρι να μαυρίσουν τα Χ που θα του έχουμε ορίσει;
... αγαθοί μβουκμέηκερς...
Re: AI μάι αςς
"Can you change the program so that the adjacent pixel after turning black starts moving randomly and behaving like the initial moving pixel?"
import pygame
import random
# Initialize Pygame
pygame.init()
# Constants
WINDOW_SIZE = 501
WHITE = (255, 255, 255)
BLACK = (0, 0, 0)
FPS = 60
# Create a 501x501 window
screen = pygame.display.set_mode((WINDOW_SIZE, WINDOW_SIZE))
# Set the title of the window
pygame.display.set_caption("Moving Pixel")
# Initialize variables
running = True
clock = pygame.time.Clock()
grid = [[WHITE for _ in range(WINDOW_SIZE)] for _ in range(WINDOW_SIZE)]
# Set initial black pixels
grid[WINDOW_SIZE // 2][WINDOW_SIZE // 2] = BLACK
random_x, random_y = random.randint(1, WINDOW_SIZE - 2), random.randint(1, WINDOW_SIZE - 2)
grid[random_y][random_x] = BLACK
# Movement directions
dx = [0, 1, 0, -1]
dy = [1, 0, -1, 0]
# Initialize moving pixels list
moving_pixels = [(random_x, random_y)]
def is_adjacent_to_black(x, y):
for i in range(4):
nx, ny = x + dx, y + dy
if 0 <= nx < WINDOW_SIZE and 0 <= ny < WINDOW_SIZE and grid[ny][nx] == BLACK:
return True
return False
while running:
# Check for quit event
for event in pygame.event.get():
if event.type == pygame.QUIT:
running = False
# Clear screen
screen.fill(WHITE)
# Move each pixel
new_moving_pixels = []
for random_x, random_y in moving_pixels:
direction = random.choice(range(4))
new_x, new_y = random_x + dx[direction], random_y + dy[direction]
if 0 <= new_x < WINDOW_SIZE and 0 <= new_y < WINDOW_SIZE:
random_x, random_y = new_x, new_y
# Check if adjacent to a black pixel and start moving it
if is_adjacent_to_black(random_x, random_y) and grid[random_y][random_x] != BLACK:
grid[random_y][random_x] = BLACK
new_moving_pixels.append((random_x, random_y))
# Update moving pixels list
moving_pixels.extend(new_moving_pixels)
# Draw grid
for y in range(WINDOW_SIZE):
for x in range(WINDOW_SIZE):
pygame.draw.rect(screen, grid[y][x], pygame.Rect(x, y, 1, 1))
# Update display
pygame.display.flip()
clock.tick(FPS)
# Quit Pygame
pygame.quit()
import pygame
import random
# Initialize Pygame
pygame.init()
# Constants
WINDOW_SIZE = 501
WHITE = (255, 255, 255)
BLACK = (0, 0, 0)
FPS = 60
# Create a 501x501 window
screen = pygame.display.set_mode((WINDOW_SIZE, WINDOW_SIZE))
# Set the title of the window
pygame.display.set_caption("Moving Pixel")
# Initialize variables
running = True
clock = pygame.time.Clock()
grid = [[WHITE for _ in range(WINDOW_SIZE)] for _ in range(WINDOW_SIZE)]
# Set initial black pixels
grid[WINDOW_SIZE // 2][WINDOW_SIZE // 2] = BLACK
random_x, random_y = random.randint(1, WINDOW_SIZE - 2), random.randint(1, WINDOW_SIZE - 2)
grid[random_y][random_x] = BLACK
# Movement directions
dx = [0, 1, 0, -1]
dy = [1, 0, -1, 0]
# Initialize moving pixels list
moving_pixels = [(random_x, random_y)]
def is_adjacent_to_black(x, y):
for i in range(4):
nx, ny = x + dx, y + dy
if 0 <= nx < WINDOW_SIZE and 0 <= ny < WINDOW_SIZE and grid[ny][nx] == BLACK:
return True
return False
while running:
# Check for quit event
for event in pygame.event.get():
if event.type == pygame.QUIT:
running = False
# Clear screen
screen.fill(WHITE)
# Move each pixel
new_moving_pixels = []
for random_x, random_y in moving_pixels:
direction = random.choice(range(4))
new_x, new_y = random_x + dx[direction], random_y + dy[direction]
if 0 <= new_x < WINDOW_SIZE and 0 <= new_y < WINDOW_SIZE:
random_x, random_y = new_x, new_y
# Check if adjacent to a black pixel and start moving it
if is_adjacent_to_black(random_x, random_y) and grid[random_y][random_x] != BLACK:
grid[random_y][random_x] = BLACK
new_moving_pixels.append((random_x, random_y))
# Update moving pixels list
moving_pixels.extend(new_moving_pixels)
# Draw grid
for y in range(WINDOW_SIZE):
for x in range(WINDOW_SIZE):
pygame.draw.rect(screen, grid[y][x], pygame.Rect(x, y, 1, 1))
# Update display
pygame.display.flip()
clock.tick(FPS)
# Quit Pygame
pygame.quit()
Re: AI μάι αςς
Εκ πρώτης όψεως αυτό βγάζει τόσο νόημα όσο Ναυσιπλοΐα = αποκέντρωση σαν αλυσίδα Μαρκοφ.
Τι θέλει να πει ο ποιητής;
If reality is the sum of our perceptions, to acquire more varying points of view is to acquire, literally, more reality
Re: AI μάι αςς
μεχρι να ενωθούν κλαδιά (10-12 ξερωγω)
αυτό μ'ενδιαφερει
Merlinus Sum, Qui Me Tangit Turbat Mundum