Ο καθένας με τις προτεραιότητες του.talaipwros έγραψε: ↑24 Απρ 2023, 14:01stergiosbik έγραψε: ↑24 Απρ 2023, 13:51Ποσοι ρε συ παιρνουν τετοιο αμαξι για να κινουνται στο κεντρο μεγαλης πολης;Chilloutbuddy έγραψε: ↑24 Απρ 2023, 13:42
Το αστείοι εξαρτάται... απ'το πόσο συχνά του πετάς τα μάτια στο κομοδίνο βασικά. Αν το αμάξι είναι 280 άλογα και τα 200 δεν τα έχεις βγάλει ποτέ απ'το στάβλο γιατί είσαι μόνιμα κολλημένος στην Κηφισίας, έρχεται ένα σημείο που συνειδητοποιείς ότι το σαλόνι τελικά είχε μεγαλύτερη σημασία lol
Σιγουρα θα εχουν καποιο μικρο για τετοιες δουλειες.
Αλλά σε ολες τις υπολοιπες περιπτωσεις,ακομη και σε περιφερειακη κυκλοφορια,ενα καλα στημενο αμαξι ειναι απολαυση σε σχεση με ενα που εχει λιγο καλυτερο σαλονι ξερω γω.
Δε χρειαζεται να τρεχεις.
Ακομη και ο τροπος που αλλαζει κατευθυνση,ποσο αισθανεσαι τον δρομο απο το τιμονι και η σαφηνεια αυτου,ο ηχος που ακους,ολα συντελουν στο να νοιωθεις ομορφα.
Ε,αυτο ειναι κλασεις ανωτερο απο ενα λιγο καλυτερο σαλονι,ενα καθισμα που κανει μασαζ και ενα λιγο καλυτερο infotainment.
εννοειται οτι ειναι παρα πολυ σημαντικοτερο ενα καλο σαλονι κλπ, απο την δυνατοτητα να κανεις 2 δευτερολεπτα ταχυτερα στην πιστα. Ιδιως οπως εχουν τα πραγματα πλεον.
Γερμανία vs Ιαπωνία
-
- Δημοσιεύσεις: 18912
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 13:22
- Τοποθεσία: Λαρισα-Ορεινη Καλαμπακα
Re: Γερμανία vs Ιαπωνία
- Chilloutbuddy
- Δημοσιεύσεις: 12314
- Εγγραφή: 18 Απρ 2018, 16:09
- Phorum.gr user: Chilloutbuddy
Re: Γερμανία vs Ιαπωνία
Όλοι γι'αυτό το παίρνουν.stergiosbik έγραψε: ↑24 Απρ 2023, 13:51Ποσοι ρε συ παιρνουν τετοιο αμαξι για να κινουνται στο κεντρο μεγαλης πολης;
Σιγουρα θα εχουν καποιο μικρο για τετοιες δουλειες.
Αλλά σε ολες τις υπολοιπες περιπτωσεις,ακομη και σε περιφερειακη κυκλοφορια,ενα καλα στημενο αμαξι ειναι απολαυση σε σχεση με ενα που εχει λιγο καλυτερο σαλονι ξερω γω.
Δε χρειαζεται να τρεχεις.
Ακομη και ο τροπος που αλλαζει κατευθυνση,ποσο αισθανεσαι τον δρομο απο το τιμονι και η σαφηνεια αυτου,ο ηχος που ακους,ολα συντελουν στο να νοιωθεις ομορφα.
Ε,αυτο ειναι κλασεις ανωτερο απο ενα λιγο καλυτερο σαλονι,ενα καθισμα που κανει μασαζ και ενα λιγο καλυτερο infotainment.
Μα αυτός είναι εξάλλου ο μόνος λόγος ύπαρξης αυτής της κατηγορίας αυτοκινήτου: να έχεις ένα που τα κάνει όλα χωρίς να χρειαστεί να πάρεις δεύτερο. Χωράει τα παιδιά πίσω, παρκάρει οπουδήποτε γιατί είναι μικρό, ταξιδεύει άνετα, έχει μεγαλύτερο πορτπαγκάζ από σεντάν αν ρίξεις τα καθίσματα, είναι οικονομικό και άνετο στην πόλη, κι αν θες το παίρνεις με τούρμπο και γίνεται πύραυλος γιατί είναι ελαφρύ. Ένα αυτοκίνητο για να το οδηγάς παντού και για όλες τις δουλειές. Απλά όταν λέμε παντού τελικά εννούμε κυρίως στην πόλη γιατί οι περισσότεροι σε πόλη ζούμε.
Δοξάκης αν έπαιζε σήμερα θα ήταν 6ος παίκτης άνετα σε μεσαία ομάδα Nba. 

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία
Και όμως εδώ έχει δίκιο ο γιατρός. Ειδικά οταν μιλάμε για μοναδικό αυτοκίνητο.stergiosbik έγραψε: ↑24 Απρ 2023, 14:29Ο καθένας με τις προτεραιότητες του.talaipwros έγραψε: ↑24 Απρ 2023, 14:01stergiosbik έγραψε: ↑24 Απρ 2023, 13:51
Ποσοι ρε συ παιρνουν τετοιο αμαξι για να κινουνται στο κεντρο μεγαλης πολης;
Σιγουρα θα εχουν καποιο μικρο για τετοιες δουλειες.
Αλλά σε ολες τις υπολοιπες περιπτωσεις,ακομη και σε περιφερειακη κυκλοφορια,ενα καλα στημενο αμαξι ειναι απολαυση σε σχεση με ενα που εχει λιγο καλυτερο σαλονι ξερω γω.
Δε χρειαζεται να τρεχεις.
Ακομη και ο τροπος που αλλαζει κατευθυνση,ποσο αισθανεσαι τον δρομο απο το τιμονι και η σαφηνεια αυτου,ο ηχος που ακους,ολα συντελουν στο να νοιωθεις ομορφα.
Ε,αυτο ειναι κλασεις ανωτερο απο ενα λιγο καλυτερο σαλονι,ενα καθισμα που κανει μασαζ και ενα λιγο καλυτερο infotainment.
εννοειται οτι ειναι παρα πολυ σημαντικοτερο ενα καλο σαλονι κλπ, απο την δυνατοτητα να κανεις 2 δευτερολεπτα ταχυτερα στην πιστα. Ιδιως οπως εχουν τα πραγματα πλεον.
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
-
- Δημοσιεύσεις: 18912
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 13:22
- Τοποθεσία: Λαρισα-Ορεινη Καλαμπακα
Re: Γερμανία vs Ιαπωνία
Δεν γνωρίζω σχεδόν κανένα που να έχει μόνο 1 αυτοκίνητο στην οικογένεια.Ερμής έγραψε: ↑24 Απρ 2023, 16:59Και όμως εδώ έχει δίκιο ο γιατρός. Ειδικά οταν μιλάμε για μοναδικό αυτοκίνητο.stergiosbik έγραψε: ↑24 Απρ 2023, 14:29Ο καθένας με τις προτεραιότητες του.talaipwros έγραψε: ↑24 Απρ 2023, 14:01
εννοειται οτι ειναι παρα πολυ σημαντικοτερο ενα καλο σαλονι κλπ, απο την δυνατοτητα να κανεις 2 δευτερολεπτα ταχυτερα στην πιστα. Ιδιως οπως εχουν τα πραγματα πλεον.
-
- Δημοσιεύσεις: 18912
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 13:22
- Τοποθεσία: Λαρισα-Ορεινη Καλαμπακα
Re: Γερμανία vs Ιαπωνία
Δλδ παίρνεις 2λιτρο τούρμπο για να περιφέρεσαι στα σοκάκια του κέντρου μιας μεγάλης πόλης.Chilloutbuddy έγραψε: ↑24 Απρ 2023, 16:56Όλοι γι'αυτό το παίρνουν.stergiosbik έγραψε: ↑24 Απρ 2023, 13:51Ποσοι ρε συ παιρνουν τετοιο αμαξι για να κινουνται στο κεντρο μεγαλης πολης;
Σιγουρα θα εχουν καποιο μικρο για τετοιες δουλειες.
Αλλά σε ολες τις υπολοιπες περιπτωσεις,ακομη και σε περιφερειακη κυκλοφορια,ενα καλα στημενο αμαξι ειναι απολαυση σε σχεση με ενα που εχει λιγο καλυτερο σαλονι ξερω γω.
Δε χρειαζεται να τρεχεις.
Ακομη και ο τροπος που αλλαζει κατευθυνση,ποσο αισθανεσαι τον δρομο απο το τιμονι και η σαφηνεια αυτου,ο ηχος που ακους,ολα συντελουν στο να νοιωθεις ομορφα.
Ε,αυτο ειναι κλασεις ανωτερο απο ενα λιγο καλυτερο σαλονι,ενα καθισμα που κανει μασαζ και ενα λιγο καλυτερο infotainment.
Μα αυτός είναι εξάλλου ο μόνος λόγος ύπαρξης αυτής της κατηγορίας αυτοκινήτου: να έχεις ένα που τα κάνει όλα χωρίς να χρειαστεί να πάρεις δεύτερο. Χωράει τα παιδιά πίσω, παρκάρει οπουδήποτε γιατί είναι μικρό, ταξιδεύει άνετα, έχει μεγαλύτερο πορτπαγκάζ από σεντάν αν ρίξεις τα καθίσματα, είναι οικονομικό και άνετο στην πόλη, κι αν θες το παίρνεις με τούρμπο και γίνεται πύραυλος γιατί είναι ελαφρύ. Ένα αυτοκίνητο για να το οδηγάς παντού και για όλες τις δουλειές. Απλά όταν λέμε παντού τελικά εννούμε κυρίως στην πόλη γιατί οι περισσότεροι σε πόλη ζούμε.
Λογικο,δε λέω.
- Chilloutbuddy
- Δημοσιεύσεις: 12314
- Εγγραφή: 18 Απρ 2018, 16:09
- Phorum.gr user: Chilloutbuddy
Re: Γερμανία vs Ιαπωνία
Και τι να κάνω; Να έχω ένα αυτοκίνητο για το ταξίδι, ένα για την πόλη, ένα για να βάλω το καινούργιο πλυντήριο που ψώνισε η γυναίκα μου και ένα για όταν με πιάνουν καύλες και θέλω να το σανιδώσω; Μακάρι να μπορούσα, αλλά ούτε χώρο έχω στο γκαράζ να τα βάλω ούτε με παίρνει να πληρώνω 4 ασφάλειες και 4 τέλη.stergiosbik έγραψε: ↑24 Απρ 2023, 17:49Δλδ παίρνεις 2λιτρο τούρμπο για να περιφέρεσαι στα σοκάκια του κέντρου μιας μεγάλης πόλης.
Λογικο,δε λέω.
1 αμάξι για όλα. (Βασικά 2 έχω αλλά το δεύτερο είναι ειδικών αποστολών)
Eξάλου αυτά τα δίλιτρα τούρμπο χατσμπακ ό,τι εντύπωση και να έχεις για αυτά, είναι πάνω απ'όλα ρυθμισμένα για αυτοκίνητα πόλης. Πρώτα τα φτιάχνουν για αυτό και μετά για όλα τα άλλα. Οικονομικά, ήσυχα και πολιτισμένα.
Δοξάκης αν έπαιζε σήμερα θα ήταν 6ος παίκτης άνετα σε μεσαία ομάδα Nba. 

-
- Δημοσιεύσεις: 18912
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 13:22
- Τοποθεσία: Λαρισα-Ορεινη Καλαμπακα
Re: Γερμανία vs Ιαπωνία
Μάλλον κανείς λάθος αλλά όπως και να χει δεν έχει σημασία.Chilloutbuddy έγραψε: ↑24 Απρ 2023, 17:52Eξάλου αυτά τα δίλιτρα τούρμπο χατσμπακ ό,τι εντύπωση και να έχεις για αυτά, είναι πάνω απ'όλα ρυθμισμένα για αυτοκίνητα πόλης. Πρώτα τα φτιάχνουν για αυτό και μετά για όλα τα άλλα. Οικονομικά, ήσυχα και πολιτισμένα.stergiosbik έγραψε: ↑24 Απρ 2023, 17:49Δλδ παίρνεις 2λιτρο τούρμπο για να περιφέρεσαι στα σοκάκια του κέντρου μιας μεγάλης πόλης.
Λογικο,δε λέω.
Re: Γερμανία vs Ιαπωνία
Μόλις γνώρισες. Η γυναίκα μου δεν οδηγάει άρα δεν έχω λόγο να έχω δύο.stergiosbik έγραψε: ↑24 Απρ 2023, 17:48Δεν γνωρίζω σχεδόν κανένα που να έχει μόνο 1 αυτοκίνητο στην οικογένεια.
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
- Ελβετός Τραπεζίτης
- Δημοσιεύσεις: 4557
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 17:31
- Τοποθεσία: Geneva, Los Angeles, St Lucia
Re: Γερμανία vs Ιαπωνία
Αυτο που συμβαίνει εδω ειναι οτι μετα το Κοβιντ, οι τιμές των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων έχουν ανέβει.Chilloutbuddy έγραψε: ↑24 Απρ 2023, 04:23Όχι ρε πολύ ωραίο το Τζένεσις, και κάθε γενιά που βγάζει καινούργιο γίνεται και καλύτερο. Επίσης γενικά η Χιουντάϊ/Τζένεσις έχει πολύ καλή φήμη για τον τρόπο που αντιμετωπίζουν τον πελάτη αν σου τύχει κάτι. Τώρα το αυτοκίνητο αυτό εγώ το βάζω στην κατηγορία λιμουζίνα, πρέπει να ταιριάζει στον τρόπο που ζεις, αν έχεις να κάνεις παρκαρίσματα μπρος πίσω κάθε μέρα και να το στριμώχνεις εκεί που δε χωράει θα σε κουράσει, αν όχι θα το ευχαριστηθείς.Ελβετός Τραπεζίτης έγραψε: ↑24 Απρ 2023, 04:07Τωρα σκεφτομαι για το επόμενο αυτοκίνητο τον κλώνο της 750 που ονομάζεται Genesis G90
Ειμαι καλά γιατρέ μου ;
Το ινφίνιτι το ανέφερα γιατί εδώ και στην Αγγλία ανακοίνωσε η Ινφίνιτι ότι φεύγει, δεν ξαναπουλάει. Και παρόλο που ανέλαβε η Νισάν υποχρέωση να τα κάνει σέρβις τα επόμενα 10 χρόνια οι περισσότεροι ιδιοκτήτες πανικοβλήθηκαν και τα πουλάνε όσο-όσο. Στην Αμερική λογικά δε θα έχει αλλάξει κάτι, τα ινφίνιτι είναι ακριβά αυτοκίνητα και σε ακριβές τιμές έχουν πολύ ανταγωνισμό. Αλλά εδώ στις τιμές που τα δίνουν αυτή τη στιγμή με λίγα χλμ οι πανικοβλημένοι είναι τρομερές ευκαιρίες. Tώρα θα μου πεις και τι έγινε... έ, όσο να πεις αυτοκίνητο 3 χιλ κυβικά twin turbo με 300τόσα άλογα και φτηνότερο απ'το γκολφάκι μου δε βρίσκεις εύκολα.
https://www.carsales.com.au/cars/detail ... 3632/?Cr=1
ή 400 άλογα αν θες να πας λίγο παραπάνω
https://www.carsales.com.au/cars/detail ... 0359/?Cr=0
Αυτά τα αυτοκίνητα πριν 1-2 χρόνια καναν σχεδόν το διπλάσιο (εδώ, εκεί δεν ξέρω)
Σημερα εαν πας σε όποια αντιπροσωπία, τα μεταχειρισμένα μοντέλα του 2019-2022 στα πουλάνε όσο το αντίστοιχο καινούργιο του 2023 !!
Ο πραγματικός λόγος που πούλησα το V90 , το οποίο μου άρεσε πολύ. ήταν οτι θα σταματησει να το φέρνει η Βολβο σε ενα χρόνο απο τωρα.
Οχι οτι θα ηταν πρόβλημα για τα επόμενα 1-2 χρόνια αλλά δεν θέλω να μου μείνει και μετα να προσπαθω να πουλήσω ενα αυτοκίνητο που δεν θα το υποστηρίζει η εταιρεία.
Το ίδιο παρ΄ολίγο να πάθω πιο παλιά με το Φαέθων της Φολκσβάγκεν. Ενδιαφερώμουν τότε για αυτό αντί για το Αουντι 8 και μολις έμαθα οτι θα σταματήσει η παραγωγή, έφυγα τρέχοντας.
Η πραγματικότητα ειναι τωρα δεν κάνω τόσα πολλά μακρυνά ταξιδια οπως παλιά για να θέλω κάτι σαν το G90. Εαν καταλήξω σε αυτο θα ειναι πιο πολύ απο περιέργεια. Μπορεί να το Νοικιάσω για 1 ή 2 χρόνια.
Μπορώ κάλλιστα και να ξαναπάω στην BMW σειρά 5 ή στην μεσαία κατηγορία της Τζένεσις στα G-70 ή G-80
Success is not an end-of-the-road game, it's a never-ending-road game.
- Ελβετός Τραπεζίτης
- Δημοσιεύσεις: 4557
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 17:31
- Τοποθεσία: Geneva, Los Angeles, St Lucia
Re: Γερμανία vs Ιαπωνία
Σωστα τα λέει ο Τσιλ.stergiosbik έγραψε: ↑24 Απρ 2023, 19:06Μάλλον κανείς λάθος αλλά όπως και να χει δεν έχει σημασία.Chilloutbuddy έγραψε: ↑24 Απρ 2023, 17:52Eξάλου αυτά τα δίλιτρα τούρμπο χατσμπακ ό,τι εντύπωση και να έχεις για αυτά, είναι πάνω απ'όλα ρυθμισμένα για αυτοκίνητα πόλης. Πρώτα τα φτιάχνουν για αυτό και μετά για όλα τα άλλα. Οικονομικά, ήσυχα και πολιτισμένα.stergiosbik έγραψε: ↑24 Απρ 2023, 17:49Δλδ παίρνεις 2λιτρο τούρμπο για να περιφέρεσαι στα σοκάκια του κέντρου μιας μεγάλης πόλης.
Λογικο,δε λέω.
Ξεχνάς οτι εμείς δεν ζουμε στην Αθηνα όπου η μεγαλύτερη λεωφόρος της Αθήνας αντιστοιχεί σε μεσαίο τοπικό δρόμο χωριού στις πόλεις που ζούμε εμεις (Μελβούρνη και Βοστώνη).
Γενικά οι μεγάλες πόλεις του εξωτερικού (εκτός απο το παλιό ιστορικό κέντρο με μικρούς και ακανόνιστους δρόμους) έχουν φαρδείς και άνετους δρόμους, σχεδιασμένους για ασφαλή ταχεία κίνηση και με κάθε σχεδιαστικό ή μηχανολογικό βοήθημα προσβάσιμο στον οδηγο.
Success is not an end-of-the-road game, it's a never-ending-road game.
- Chilloutbuddy
- Δημοσιεύσεις: 12314
- Εγγραφή: 18 Απρ 2018, 16:09
- Phorum.gr user: Chilloutbuddy
Re: Γερμανία vs Ιαπωνία
Παντού έχουν ανέβει τα μεταχειρισμένα για τον ίδιο λόγο, κι εδώ το ίδιο.Ελβετός Τραπεζίτης έγραψε: ↑24 Απρ 2023, 21:36Αυτο που συμβαίνει εδω ειναι οτι μετα το Κοβιντ, οι τιμές των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων έχουν ανέβει.
Σημερα εαν πας σε όποια αντιπροσωπία, τα μεταχειρισμένα μοντέλα του 2019-2022 στα πουλάνε όσο το αντίστοιχο καινούργιο του 2023 !!
Ο πραγματικός λόγος που πούλησα το V90 , το οποίο μου άρεσε πολύ. ήταν οτι θα σταματησει να το φέρνει η Βολβο σε ενα χρόνο απο τωρα.
Οχι οτι θα ηταν πρόβλημα για τα επόμενα 1-2 χρόνια αλλά δεν θέλω να μου μείνει και μετα να προσπαθω να πουλήσω ενα αυτοκίνητο που δεν θα το υποστηρίζει η εταιρεία.
Το ίδιο παρ΄ολίγο να πάθω πιο παλιά με το Φαέθων της Φολκσβάγκεν. Ενδιαφερώμουν τότε για αυτό αντί για το Αουντι 8 και μολις έμαθα οτι θα σταματήσει η παραγωγή, έφυγα τρέχοντας.
Η πραγματικότητα ειναι τωρα δεν κάνω τόσα πολλά μακρυνά ταξιδια οπως παλιά για να θέλω κάτι σαν το G90. Εαν καταλήξω σε αυτο θα ειναι πιο πολύ απο περιέργεια. Μπορεί να το Νοικιάσω για 1 ή 2 χρόνια.
Μπορώ κάλλιστα και να ξαναπάω στην BMW σειρά 5 ή στην μεσαία κατηγορία της Τζένεσις στα G-70 ή G-80
Aν σκοπεύεις να κρατήσεις το αυτοκίνητο 3-4 χρόνια μόνο τότε ναι η τιμή μεταπώλησης είναι πρόβλημα και πρέπει να σε απασχολεί. Αν όμως σκοπεύεις να το κρατήσεις 10 χρόνια+ τότε όχι τόσο γιατί έτσι κι αλλιώς μέχρι τότε θα έχει χάσει σχεδόν όλη την αξία του. Εγώ είμαι μάλλον στην δεύτερη κατηγορία γι'αυτό κοίταγα διάφορα run out models όπως το infinity, αλλά τελικά το μέγεθος ήταν το πιό σημαντικό κριτήριο. Για μένα απ'τη στιγμή που το αυτοκίνητο χωράει τα παιδιά πίσω οτιδήποτε μεγαλύτερο από χατσμπακ είναι αχρείαστος μπελάς και πεταμένα λεφτά χωρίς λόγο. Ήρθε εδώ ένας κολλητός από Ελλάδα και μου το θύμισε με τον καλύτερο τρόπο: γύρισε τη μισή Αυστραλία με ένα Χόντα Τζαζ, το αγόρασε όταν ήρθε και το πούλησε όταν έφυγε στα ίδια λεφτά.
Δοξάκης αν έπαιζε σήμερα θα ήταν 6ος παίκτης άνετα σε μεσαία ομάδα Nba. 

- Chilloutbuddy
- Δημοσιεύσεις: 12314
- Εγγραφή: 18 Απρ 2018, 16:09
- Phorum.gr user: Chilloutbuddy
Re: Γερμανία vs Ιαπωνία
Μπορεί... Πάντως αν ήσουν εδώ να πηγαίναμε για έναν καφέ θα σου εξηγούσα καλύτερα τι εννοώ: το αμάξι στις 800 στροφές στο ρελαντί δεν ακούς τίποτα κυριολεκτικά, είναι σα σβησμένο. Ακούγεται η εξάτμιση λίγο αλλά είναι ψεύτικος ήχος απ'τα ηχεία, μπορείς να τον δυναμώσεις ή να τον χαμηλώσειςstergiosbik έγραψε: ↑24 Απρ 2023, 19:06Μάλλον κανείς λάθος αλλά όπως και να χει δεν έχει σημασία.Eξάλου αυτά τα δίλιτρα τούρμπο χατσμπακ ό,τι εντύπωση και να έχεις για αυτά, είναι πάνω απ'όλα ρυθμισμένα για αυτοκίνητα πόλης. Πρώτα τα φτιάχνουν για αυτό και μετά για όλα τα άλλα. Οικονομικά, ήσυχα και πολιτισμένα.

Μετά όταν μπεις στην κίνηση στο σταμάτα-ξεκίνα δεν ακούς τίποτα απ'το δρόμο γιατί έχει ουσιαστικά το ίδιο πάτωμα και επενδύσεις με διάφορα μεγαλύτερα άουντι. Οι αναρτήσεις έχουν ρύθμιση soft (και εκεί τις βάζεις όταν είσαι στην κίνηση), το κιβώτιο είναι τρομερά πολιτισμένο στο σταμάτα-ξεκίνα, και την κατανάλωση τη ρίχνεις άνετα στο 15-17χλμ/λίτρο αν οδηγάς ήρεμα. Τι θέλω να πώ: ότι αν δώσεις αυτό το αμάξι σε κάποιον που οδηγάει κάποιο χιλιάρι αυτοκίνητο πόλης ούτε που θα καταλάβει διαφορά ότι μπήκε σε γρήγορο αυτοκίνητο. Θα το καταλάβει αργότερα όταν βγει παραέξω και το πατήσει. Αυτός ήταν ο στόχος όταν σχεδιάζονται αυτά τα αυτοκίνητα, έτσι είναι γιατί σήμερα αν δεν είναι έτσι απλά δε θα τ'αγοράσει κανένας. Δεν έχει σημασία αν είναι Gti ή i30n ή Μεγκάν RS, όλα έτσι είναι
Δοξάκης αν έπαιζε σήμερα θα ήταν 6ος παίκτης άνετα σε μεσαία ομάδα Nba. 

-
- Δημοσιεύσεις: 18912
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 13:22
- Τοποθεσία: Λαρισα-Ορεινη Καλαμπακα
Re: Γερμανία vs Ιαπωνία
Μόνο που τις αυτοκινητιστικες εξελίξεις τις καθορίζει εδώ και δεκαετίες η Ευρώπη που δεν έχει την απλα του χώρου όπως η Αυστραλία ή οι ΗΠΑ.Ελβετός Τραπεζίτης έγραψε: ↑24 Απρ 2023, 21:51Σωστα τα λέει ο Τσιλ.stergiosbik έγραψε: ↑24 Απρ 2023, 19:06Μάλλον κανείς λάθος αλλά όπως και να χει δεν έχει σημασία.Chilloutbuddy έγραψε: ↑24 Απρ 2023, 17:52
Eξάλου αυτά τα δίλιτρα τούρμπο χατσμπακ ό,τι εντύπωση και να έχεις για αυτά, είναι πάνω απ'όλα ρυθμισμένα για αυτοκίνητα πόλης. Πρώτα τα φτιάχνουν για αυτό και μετά για όλα τα άλλα. Οικονομικά, ήσυχα και πολιτισμένα.
Ξεχνάς οτι εμείς δεν ζουμε στην Αθηνα όπου η μεγαλύτερη λεωφόρος της Αθήνας αντιστοιχεί σε μεσαίο τοπικό δρόμο χωριού στις πόλεις που ζούμε εμεις (Μελβούρνη και Βοστώνη).
Γενικά οι μεγάλες πόλεις του εξωτερικού (εκτός απο το παλιό ιστορικό κέντρο με μικρούς και ακανόνιστους δρόμους) έχουν φαρδείς και άνετους δρόμους, σχεδιασμένους για ασφαλή ταχεία κίνηση και με κάθε σχεδιαστικό ή μηχανολογικό βοήθημα προσβάσιμο στον οδηγο.
Και τα χοτ χατςμπακς ΠΟΤΕ δεν προορίζονταν για κυκλοφορία στο κέντρο των μεγαλουπολεων.
Για άλλο λόγο κατασκευάστηκαν και όλοι οι κατασκευαστές φτιάχνουν gti προσπαθώντας να τα κάνουν πιο γρήγορα και να ξεχωρίζουν στο "πάτημα" τους.
Όποιος τώρα,λόγω ματαιοδοξιας,θέλει να στριμώχνει ένα αμάξι κάποιων εκατοντάδων ίππων στο κέντρο των πόλεων αντί ενός γιαρις ξέρω γω,περαστικά του.
Ούτε λογικό είναι,ούτε ρεαλιστικό.
Άλλωστε άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου.
Εδώ στην Λάρισα προ κρίσης έβλεπες κάμποσες Καγιέν,και διάφορα άλλα "ταπεινοτερης" καταγωγής θηρία να στριμώχνονται ασθμαινοντας στην κυκλοφορία του κέντρου οπότε,ναι είναι λογικοτατη κίνηση η κυκλοφορία ενός διλιτρου gti στο κέντρο.
Re: Γερμανία vs Ιαπωνία
Στεργιο τι αμάξι έχεις;
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 15 Απαντήσεις
- 950 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Maspoli
22 Φεβ 2024, 11:24
-
- 11 Απαντήσεις
- 5986 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Machine ghost
27 Ιούλ 2024, 14:39
-
- 1 Απαντήσεις
- 583 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Juno
05 Αύγ 2023, 19:24
-
-
Νέα δημοσίευση Η Ιαπωνία στο Δρόμο που χάραξαν Άδωνις-Κυριάκος
από talaipwros » 27 Δεκ 2023, 16:39 » σε Διεθνής πολιτική - 33 Απαντήσεις
- 1263 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Rakomelofronas
04 Ιαν 2024, 10:19
-