Γερμανία vs Ιαπωνία

Μηχανές, αυτοκίνητα, τραίνα, αεροπλάνα, πλοία. Απόλαυση και αδρεναλίνη στα όρια!
stergiosbik
Δημοσιεύσεις: 18912
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 13:22
Τοποθεσία: Λαρισα-Ορεινη Καλαμπακα

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από stergiosbik » 24 Απρ 2023, 14:29

talaipwros έγραψε:
24 Απρ 2023, 14:01
stergiosbik έγραψε:
24 Απρ 2023, 13:51
Chilloutbuddy έγραψε:
24 Απρ 2023, 13:42

Το αστείοι εξαρτάται... απ'το πόσο συχνά του πετάς τα μάτια στο κομοδίνο βασικά. Αν το αμάξι είναι 280 άλογα και τα 200 δεν τα έχεις βγάλει ποτέ απ'το στάβλο γιατί είσαι μόνιμα κολλημένος στην Κηφισίας, έρχεται ένα σημείο που συνειδητοποιείς ότι το σαλόνι τελικά είχε μεγαλύτερη σημασία lol
Ποσοι ρε συ παιρνουν τετοιο αμαξι για να κινουνται στο κεντρο μεγαλης πολης;
Σιγουρα θα εχουν καποιο μικρο για τετοιες δουλειες.
Αλλά σε ολες τις υπολοιπες περιπτωσεις,ακομη και σε περιφερειακη κυκλοφορια,ενα καλα στημενο αμαξι ειναι απολαυση σε σχεση με ενα που εχει λιγο καλυτερο σαλονι ξερω γω.
Δε χρειαζεται να τρεχεις.
Ακομη και ο τροπος που αλλαζει κατευθυνση,ποσο αισθανεσαι τον δρομο απο το τιμονι και η σαφηνεια αυτου,ο ηχος που ακους,ολα συντελουν στο να νοιωθεις ομορφα.
Ε,αυτο ειναι κλασεις ανωτερο απο ενα λιγο καλυτερο σαλονι,ενα καθισμα που κανει μασαζ και ενα λιγο καλυτερο infotainment.

εννοειται οτι ειναι παρα πολυ σημαντικοτερο ενα καλο σαλονι κλπ, απο την δυνατοτητα να κανεις 2 δευτερολεπτα ταχυτερα στην πιστα. Ιδιως οπως εχουν τα πραγματα πλεον.
Ο καθένας με τις προτεραιότητες του.

Άβαταρ μέλους
Chilloutbuddy
Δημοσιεύσεις: 12314
Εγγραφή: 18 Απρ 2018, 16:09
Phorum.gr user: Chilloutbuddy

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Chilloutbuddy » 24 Απρ 2023, 16:56

stergiosbik έγραψε:
24 Απρ 2023, 13:51
Ποσοι ρε συ παιρνουν τετοιο αμαξι για να κινουνται στο κεντρο μεγαλης πολης;
Σιγουρα θα εχουν καποιο μικρο για τετοιες δουλειες.
Αλλά σε ολες τις υπολοιπες περιπτωσεις,ακομη και σε περιφερειακη κυκλοφορια,ενα καλα στημενο αμαξι ειναι απολαυση σε σχεση με ενα που εχει λιγο καλυτερο σαλονι ξερω γω.
Δε χρειαζεται να τρεχεις.
Ακομη και ο τροπος που αλλαζει κατευθυνση,ποσο αισθανεσαι τον δρομο απο το τιμονι και η σαφηνεια αυτου,ο ηχος που ακους,ολα συντελουν στο να νοιωθεις ομορφα.
Ε,αυτο ειναι κλασεις ανωτερο απο ενα λιγο καλυτερο σαλονι,ενα καθισμα που κανει μασαζ και ενα λιγο καλυτερο infotainment.
Όλοι γι'αυτό το παίρνουν.
Μα αυτός είναι εξάλλου ο μόνος λόγος ύπαρξης αυτής της κατηγορίας αυτοκινήτου: να έχεις ένα που τα κάνει όλα χωρίς να χρειαστεί να πάρεις δεύτερο. Χωράει τα παιδιά πίσω, παρκάρει οπουδήποτε γιατί είναι μικρό, ταξιδεύει άνετα, έχει μεγαλύτερο πορτπαγκάζ από σεντάν αν ρίξεις τα καθίσματα, είναι οικονομικό και άνετο στην πόλη, κι αν θες το παίρνεις με τούρμπο και γίνεται πύραυλος γιατί είναι ελαφρύ. Ένα αυτοκίνητο για να το οδηγάς παντού και για όλες τις δουλειές. Απλά όταν λέμε παντού τελικά εννούμε κυρίως στην πόλη γιατί οι περισσότεροι σε πόλη ζούμε.
Δοξάκης αν έπαιζε σήμερα θα ήταν 6ος παίκτης άνετα σε μεσαία ομάδα Nba. :blm:

Άβαταρ μέλους
Ερμής
Δημοσιεύσεις: 27968
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 11:00
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ερμής » 24 Απρ 2023, 16:59

stergiosbik έγραψε:
24 Απρ 2023, 14:29
talaipwros έγραψε:
24 Απρ 2023, 14:01
stergiosbik έγραψε:
24 Απρ 2023, 13:51


Ποσοι ρε συ παιρνουν τετοιο αμαξι για να κινουνται στο κεντρο μεγαλης πολης;
Σιγουρα θα εχουν καποιο μικρο για τετοιες δουλειες.
Αλλά σε ολες τις υπολοιπες περιπτωσεις,ακομη και σε περιφερειακη κυκλοφορια,ενα καλα στημενο αμαξι ειναι απολαυση σε σχεση με ενα που εχει λιγο καλυτερο σαλονι ξερω γω.
Δε χρειαζεται να τρεχεις.
Ακομη και ο τροπος που αλλαζει κατευθυνση,ποσο αισθανεσαι τον δρομο απο το τιμονι και η σαφηνεια αυτου,ο ηχος που ακους,ολα συντελουν στο να νοιωθεις ομορφα.
Ε,αυτο ειναι κλασεις ανωτερο απο ενα λιγο καλυτερο σαλονι,ενα καθισμα που κανει μασαζ και ενα λιγο καλυτερο infotainment.

εννοειται οτι ειναι παρα πολυ σημαντικοτερο ενα καλο σαλονι κλπ, απο την δυνατοτητα να κανεις 2 δευτερολεπτα ταχυτερα στην πιστα. Ιδιως οπως εχουν τα πραγματα πλεον.
Ο καθένας με τις προτεραιότητες του.
Και όμως εδώ έχει δίκιο ο γιατρός. Ειδικά οταν μιλάμε για μοναδικό αυτοκίνητο.
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"

stergiosbik
Δημοσιεύσεις: 18912
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 13:22
Τοποθεσία: Λαρισα-Ορεινη Καλαμπακα

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από stergiosbik » 24 Απρ 2023, 17:48

Ερμής έγραψε:
24 Απρ 2023, 16:59
stergiosbik έγραψε:
24 Απρ 2023, 14:29
talaipwros έγραψε:
24 Απρ 2023, 14:01



εννοειται οτι ειναι παρα πολυ σημαντικοτερο ενα καλο σαλονι κλπ, απο την δυνατοτητα να κανεις 2 δευτερολεπτα ταχυτερα στην πιστα. Ιδιως οπως εχουν τα πραγματα πλεον.
Ο καθένας με τις προτεραιότητες του.
Και όμως εδώ έχει δίκιο ο γιατρός. Ειδικά οταν μιλάμε για μοναδικό αυτοκίνητο.
Δεν γνωρίζω σχεδόν κανένα που να έχει μόνο 1 αυτοκίνητο στην οικογένεια.

stergiosbik
Δημοσιεύσεις: 18912
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 13:22
Τοποθεσία: Λαρισα-Ορεινη Καλαμπακα

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από stergiosbik » 24 Απρ 2023, 17:49

Chilloutbuddy έγραψε:
24 Απρ 2023, 16:56
stergiosbik έγραψε:
24 Απρ 2023, 13:51
Ποσοι ρε συ παιρνουν τετοιο αμαξι για να κινουνται στο κεντρο μεγαλης πολης;
Σιγουρα θα εχουν καποιο μικρο για τετοιες δουλειες.
Αλλά σε ολες τις υπολοιπες περιπτωσεις,ακομη και σε περιφερειακη κυκλοφορια,ενα καλα στημενο αμαξι ειναι απολαυση σε σχεση με ενα που εχει λιγο καλυτερο σαλονι ξερω γω.
Δε χρειαζεται να τρεχεις.
Ακομη και ο τροπος που αλλαζει κατευθυνση,ποσο αισθανεσαι τον δρομο απο το τιμονι και η σαφηνεια αυτου,ο ηχος που ακους,ολα συντελουν στο να νοιωθεις ομορφα.
Ε,αυτο ειναι κλασεις ανωτερο απο ενα λιγο καλυτερο σαλονι,ενα καθισμα που κανει μασαζ και ενα λιγο καλυτερο infotainment.
Όλοι γι'αυτό το παίρνουν.
Μα αυτός είναι εξάλλου ο μόνος λόγος ύπαρξης αυτής της κατηγορίας αυτοκινήτου: να έχεις ένα που τα κάνει όλα χωρίς να χρειαστεί να πάρεις δεύτερο. Χωράει τα παιδιά πίσω, παρκάρει οπουδήποτε γιατί είναι μικρό, ταξιδεύει άνετα, έχει μεγαλύτερο πορτπαγκάζ από σεντάν αν ρίξεις τα καθίσματα, είναι οικονομικό και άνετο στην πόλη, κι αν θες το παίρνεις με τούρμπο και γίνεται πύραυλος γιατί είναι ελαφρύ. Ένα αυτοκίνητο για να το οδηγάς παντού και για όλες τις δουλειές. Απλά όταν λέμε παντού τελικά εννούμε κυρίως στην πόλη γιατί οι περισσότεροι σε πόλη ζούμε.
Δλδ παίρνεις 2λιτρο τούρμπο για να περιφέρεσαι στα σοκάκια του κέντρου μιας μεγάλης πόλης.
Λογικο,δε λέω.

Άβαταρ μέλους
Chilloutbuddy
Δημοσιεύσεις: 12314
Εγγραφή: 18 Απρ 2018, 16:09
Phorum.gr user: Chilloutbuddy

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Chilloutbuddy » 24 Απρ 2023, 17:52

stergiosbik έγραψε:
24 Απρ 2023, 17:49
Δλδ παίρνεις 2λιτρο τούρμπο για να περιφέρεσαι στα σοκάκια του κέντρου μιας μεγάλης πόλης.
Λογικο,δε λέω.
Και τι να κάνω; Να έχω ένα αυτοκίνητο για το ταξίδι, ένα για την πόλη, ένα για να βάλω το καινούργιο πλυντήριο που ψώνισε η γυναίκα μου και ένα για όταν με πιάνουν καύλες και θέλω να το σανιδώσω; Μακάρι να μπορούσα, αλλά ούτε χώρο έχω στο γκαράζ να τα βάλω ούτε με παίρνει να πληρώνω 4 ασφάλειες και 4 τέλη.
1 αμάξι για όλα. (Βασικά 2 έχω αλλά το δεύτερο είναι ειδικών αποστολών)

Eξάλου αυτά τα δίλιτρα τούρμπο χατσμπακ ό,τι εντύπωση και να έχεις για αυτά, είναι πάνω απ'όλα ρυθμισμένα για αυτοκίνητα πόλης. Πρώτα τα φτιάχνουν για αυτό και μετά για όλα τα άλλα. Οικονομικά, ήσυχα και πολιτισμένα.
Δοξάκης αν έπαιζε σήμερα θα ήταν 6ος παίκτης άνετα σε μεσαία ομάδα Nba. :blm:

stergiosbik
Δημοσιεύσεις: 18912
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 13:22
Τοποθεσία: Λαρισα-Ορεινη Καλαμπακα

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από stergiosbik » 24 Απρ 2023, 19:06

Chilloutbuddy έγραψε:
24 Απρ 2023, 17:52
stergiosbik έγραψε:
24 Απρ 2023, 17:49
Δλδ παίρνεις 2λιτρο τούρμπο για να περιφέρεσαι στα σοκάκια του κέντρου μιας μεγάλης πόλης.
Λογικο,δε λέω.
Eξάλου αυτά τα δίλιτρα τούρμπο χατσμπακ ό,τι εντύπωση και να έχεις για αυτά, είναι πάνω απ'όλα ρυθμισμένα για αυτοκίνητα πόλης. Πρώτα τα φτιάχνουν για αυτό και μετά για όλα τα άλλα. Οικονομικά, ήσυχα και πολιτισμένα.
Μάλλον κανείς λάθος αλλά όπως και να χει δεν έχει σημασία.

Άβαταρ μέλους
Ερμής
Δημοσιεύσεις: 27968
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 11:00
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ερμής » 24 Απρ 2023, 20:21

stergiosbik έγραψε:
24 Απρ 2023, 17:48
Ερμής έγραψε:
24 Απρ 2023, 16:59
stergiosbik έγραψε:
24 Απρ 2023, 14:29


Ο καθένας με τις προτεραιότητες του.
Και όμως εδώ έχει δίκιο ο γιατρός. Ειδικά οταν μιλάμε για μοναδικό αυτοκίνητο.
Δεν γνωρίζω σχεδόν κανένα που να έχει μόνο 1 αυτοκίνητο στην οικογένεια.
Μόλις γνώρισες. Η γυναίκα μου δεν οδηγάει άρα δεν έχω λόγο να έχω δύο.
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"

Άβαταρ μέλους
Ελβετός Τραπεζίτης
Δημοσιεύσεις: 4557
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 17:31
Τοποθεσία: Geneva, Los Angeles, St Lucia

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ελβετός Τραπεζίτης » 24 Απρ 2023, 21:36

Chilloutbuddy έγραψε:
24 Απρ 2023, 04:23
Ελβετός Τραπεζίτης έγραψε:
24 Απρ 2023, 04:07
Τωρα σκεφτομαι για το επόμενο αυτοκίνητο τον κλώνο της 750 που ονομάζεται Genesis G90
Ειμαι καλά γιατρέ μου ;
Όχι ρε πολύ ωραίο το Τζένεσις, και κάθε γενιά που βγάζει καινούργιο γίνεται και καλύτερο. Επίσης γενικά η Χιουντάϊ/Τζένεσις έχει πολύ καλή φήμη για τον τρόπο που αντιμετωπίζουν τον πελάτη αν σου τύχει κάτι. Τώρα το αυτοκίνητο αυτό εγώ το βάζω στην κατηγορία λιμουζίνα, πρέπει να ταιριάζει στον τρόπο που ζεις, αν έχεις να κάνεις παρκαρίσματα μπρος πίσω κάθε μέρα και να το στριμώχνεις εκεί που δε χωράει θα σε κουράσει, αν όχι θα το ευχαριστηθείς.

Το ινφίνιτι το ανέφερα γιατί εδώ και στην Αγγλία ανακοίνωσε η Ινφίνιτι ότι φεύγει, δεν ξαναπουλάει. Και παρόλο που ανέλαβε η Νισάν υποχρέωση να τα κάνει σέρβις τα επόμενα 10 χρόνια οι περισσότεροι ιδιοκτήτες πανικοβλήθηκαν και τα πουλάνε όσο-όσο. Στην Αμερική λογικά δε θα έχει αλλάξει κάτι, τα ινφίνιτι είναι ακριβά αυτοκίνητα και σε ακριβές τιμές έχουν πολύ ανταγωνισμό. Αλλά εδώ στις τιμές που τα δίνουν αυτή τη στιγμή με λίγα χλμ οι πανικοβλημένοι είναι τρομερές ευκαιρίες. Tώρα θα μου πεις και τι έγινε... έ, όσο να πεις αυτοκίνητο 3 χιλ κυβικά twin turbo με 300τόσα άλογα και φτηνότερο απ'το γκολφάκι μου δε βρίσκεις εύκολα.
https://www.carsales.com.au/cars/detail ... 3632/?Cr=1

ή 400 άλογα αν θες να πας λίγο παραπάνω
https://www.carsales.com.au/cars/detail ... 0359/?Cr=0

Αυτά τα αυτοκίνητα πριν 1-2 χρόνια καναν σχεδόν το διπλάσιο (εδώ, εκεί δεν ξέρω)
Αυτο που συμβαίνει εδω ειναι οτι μετα το Κοβιντ, οι τιμές των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων έχουν ανέβει.

Σημερα εαν πας σε όποια αντιπροσωπία, τα μεταχειρισμένα μοντέλα του 2019-2022 στα πουλάνε όσο το αντίστοιχο καινούργιο του 2023 !!





Ο πραγματικός λόγος που πούλησα το V90 , το οποίο μου άρεσε πολύ. ήταν οτι θα σταματησει να το φέρνει η Βολβο σε ενα χρόνο απο τωρα.

Οχι οτι θα ηταν πρόβλημα για τα επόμενα 1-2 χρόνια αλλά δεν θέλω να μου μείνει και μετα να προσπαθω να πουλήσω ενα αυτοκίνητο που δεν θα το υποστηρίζει η εταιρεία.

Το ίδιο παρ΄ολίγο να πάθω πιο παλιά με το Φαέθων της Φολκσβάγκεν. Ενδιαφερώμουν τότε για αυτό αντί για το Αουντι 8 και μολις έμαθα οτι θα σταματήσει η παραγωγή, έφυγα τρέχοντας.


Η πραγματικότητα ειναι τωρα δεν κάνω τόσα πολλά μακρυνά ταξιδια οπως παλιά για να θέλω κάτι σαν το G90. Εαν καταλήξω σε αυτο θα ειναι πιο πολύ απο περιέργεια. Μπορεί να το Νοικιάσω για 1 ή 2 χρόνια.
Μπορώ κάλλιστα και να ξαναπάω στην BMW σειρά 5 ή στην μεσαία κατηγορία της Τζένεσις στα G-70 ή G-80
Success is not an end-of-the-road game, it's a never-ending-road game.

Άβαταρ μέλους
Ελβετός Τραπεζίτης
Δημοσιεύσεις: 4557
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 17:31
Τοποθεσία: Geneva, Los Angeles, St Lucia

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ελβετός Τραπεζίτης » 24 Απρ 2023, 21:51

stergiosbik έγραψε:
24 Απρ 2023, 19:06
Chilloutbuddy έγραψε:
24 Απρ 2023, 17:52
stergiosbik έγραψε:
24 Απρ 2023, 17:49
Δλδ παίρνεις 2λιτρο τούρμπο για να περιφέρεσαι στα σοκάκια του κέντρου μιας μεγάλης πόλης.
Λογικο,δε λέω.
Eξάλου αυτά τα δίλιτρα τούρμπο χατσμπακ ό,τι εντύπωση και να έχεις για αυτά, είναι πάνω απ'όλα ρυθμισμένα για αυτοκίνητα πόλης. Πρώτα τα φτιάχνουν για αυτό και μετά για όλα τα άλλα. Οικονομικά, ήσυχα και πολιτισμένα.
Μάλλον κανείς λάθος αλλά όπως και να χει δεν έχει σημασία.
Σωστα τα λέει ο Τσιλ.

Ξεχνάς οτι εμείς δεν ζουμε στην Αθηνα όπου η μεγαλύτερη λεωφόρος της Αθήνας αντιστοιχεί σε μεσαίο τοπικό δρόμο χωριού στις πόλεις που ζούμε εμεις (Μελβούρνη και Βοστώνη).

Γενικά οι μεγάλες πόλεις του εξωτερικού (εκτός απο το παλιό ιστορικό κέντρο με μικρούς και ακανόνιστους δρόμους) έχουν φαρδείς και άνετους δρόμους, σχεδιασμένους για ασφαλή ταχεία κίνηση και με κάθε σχεδιαστικό ή μηχανολογικό βοήθημα προσβάσιμο στον οδηγο.
Success is not an end-of-the-road game, it's a never-ending-road game.

Άβαταρ μέλους
Chilloutbuddy
Δημοσιεύσεις: 12314
Εγγραφή: 18 Απρ 2018, 16:09
Phorum.gr user: Chilloutbuddy

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Chilloutbuddy » 25 Απρ 2023, 05:35

Ελβετός Τραπεζίτης έγραψε:
24 Απρ 2023, 21:36
Αυτο που συμβαίνει εδω ειναι οτι μετα το Κοβιντ, οι τιμές των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων έχουν ανέβει.

Σημερα εαν πας σε όποια αντιπροσωπία, τα μεταχειρισμένα μοντέλα του 2019-2022 στα πουλάνε όσο το αντίστοιχο καινούργιο του 2023 !!





Ο πραγματικός λόγος που πούλησα το V90 , το οποίο μου άρεσε πολύ. ήταν οτι θα σταματησει να το φέρνει η Βολβο σε ενα χρόνο απο τωρα.

Οχι οτι θα ηταν πρόβλημα για τα επόμενα 1-2 χρόνια αλλά δεν θέλω να μου μείνει και μετα να προσπαθω να πουλήσω ενα αυτοκίνητο που δεν θα το υποστηρίζει η εταιρεία.

Το ίδιο παρ΄ολίγο να πάθω πιο παλιά με το Φαέθων της Φολκσβάγκεν. Ενδιαφερώμουν τότε για αυτό αντί για το Αουντι 8 και μολις έμαθα οτι θα σταματήσει η παραγωγή, έφυγα τρέχοντας.


Η πραγματικότητα ειναι τωρα δεν κάνω τόσα πολλά μακρυνά ταξιδια οπως παλιά για να θέλω κάτι σαν το G90. Εαν καταλήξω σε αυτο θα ειναι πιο πολύ απο περιέργεια. Μπορεί να το Νοικιάσω για 1 ή 2 χρόνια.
Μπορώ κάλλιστα και να ξαναπάω στην BMW σειρά 5 ή στην μεσαία κατηγορία της Τζένεσις στα G-70 ή G-80
Παντού έχουν ανέβει τα μεταχειρισμένα για τον ίδιο λόγο, κι εδώ το ίδιο.
Aν σκοπεύεις να κρατήσεις το αυτοκίνητο 3-4 χρόνια μόνο τότε ναι η τιμή μεταπώλησης είναι πρόβλημα και πρέπει να σε απασχολεί. Αν όμως σκοπεύεις να το κρατήσεις 10 χρόνια+ τότε όχι τόσο γιατί έτσι κι αλλιώς μέχρι τότε θα έχει χάσει σχεδόν όλη την αξία του. Εγώ είμαι μάλλον στην δεύτερη κατηγορία γι'αυτό κοίταγα διάφορα run out models όπως το infinity, αλλά τελικά το μέγεθος ήταν το πιό σημαντικό κριτήριο. Για μένα απ'τη στιγμή που το αυτοκίνητο χωράει τα παιδιά πίσω οτιδήποτε μεγαλύτερο από χατσμπακ είναι αχρείαστος μπελάς και πεταμένα λεφτά χωρίς λόγο. Ήρθε εδώ ένας κολλητός από Ελλάδα και μου το θύμισε με τον καλύτερο τρόπο: γύρισε τη μισή Αυστραλία με ένα Χόντα Τζαζ, το αγόρασε όταν ήρθε και το πούλησε όταν έφυγε στα ίδια λεφτά.
Δοξάκης αν έπαιζε σήμερα θα ήταν 6ος παίκτης άνετα σε μεσαία ομάδα Nba. :blm:

Άβαταρ μέλους
Chilloutbuddy
Δημοσιεύσεις: 12314
Εγγραφή: 18 Απρ 2018, 16:09
Phorum.gr user: Chilloutbuddy

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Chilloutbuddy » 25 Απρ 2023, 05:51

stergiosbik έγραψε:
24 Απρ 2023, 19:06
Eξάλου αυτά τα δίλιτρα τούρμπο χατσμπακ ό,τι εντύπωση και να έχεις για αυτά, είναι πάνω απ'όλα ρυθμισμένα για αυτοκίνητα πόλης. Πρώτα τα φτιάχνουν για αυτό και μετά για όλα τα άλλα. Οικονομικά, ήσυχα και πολιτισμένα.
Μάλλον κανείς λάθος αλλά όπως και να χει δεν έχει σημασία.
Μπορεί... Πάντως αν ήσουν εδώ να πηγαίναμε για έναν καφέ θα σου εξηγούσα καλύτερα τι εννοώ: το αμάξι στις 800 στροφές στο ρελαντί δεν ακούς τίποτα κυριολεκτικά, είναι σα σβησμένο. Ακούγεται η εξάτμιση λίγο αλλά είναι ψεύτικος ήχος απ'τα ηχεία, μπορείς να τον δυναμώσεις ή να τον χαμηλώσεις :lol:

Μετά όταν μπεις στην κίνηση στο σταμάτα-ξεκίνα δεν ακούς τίποτα απ'το δρόμο γιατί έχει ουσιαστικά το ίδιο πάτωμα και επενδύσεις με διάφορα μεγαλύτερα άουντι. Οι αναρτήσεις έχουν ρύθμιση soft (και εκεί τις βάζεις όταν είσαι στην κίνηση), το κιβώτιο είναι τρομερά πολιτισμένο στο σταμάτα-ξεκίνα, και την κατανάλωση τη ρίχνεις άνετα στο 15-17χλμ/λίτρο αν οδηγάς ήρεμα. Τι θέλω να πώ: ότι αν δώσεις αυτό το αμάξι σε κάποιον που οδηγάει κάποιο χιλιάρι αυτοκίνητο πόλης ούτε που θα καταλάβει διαφορά ότι μπήκε σε γρήγορο αυτοκίνητο. Θα το καταλάβει αργότερα όταν βγει παραέξω και το πατήσει. Αυτός ήταν ο στόχος όταν σχεδιάζονται αυτά τα αυτοκίνητα, έτσι είναι γιατί σήμερα αν δεν είναι έτσι απλά δε θα τ'αγοράσει κανένας. Δεν έχει σημασία αν είναι Gti ή i30n ή Μεγκάν RS, όλα έτσι είναι
Δοξάκης αν έπαιζε σήμερα θα ήταν 6ος παίκτης άνετα σε μεσαία ομάδα Nba. :blm:

stergiosbik
Δημοσιεύσεις: 18912
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 13:22
Τοποθεσία: Λαρισα-Ορεινη Καλαμπακα

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από stergiosbik » 25 Απρ 2023, 12:13

Ελβετός Τραπεζίτης έγραψε:
24 Απρ 2023, 21:51
stergiosbik έγραψε:
24 Απρ 2023, 19:06
Chilloutbuddy έγραψε:
24 Απρ 2023, 17:52


Eξάλου αυτά τα δίλιτρα τούρμπο χατσμπακ ό,τι εντύπωση και να έχεις για αυτά, είναι πάνω απ'όλα ρυθμισμένα για αυτοκίνητα πόλης. Πρώτα τα φτιάχνουν για αυτό και μετά για όλα τα άλλα. Οικονομικά, ήσυχα και πολιτισμένα.
Μάλλον κανείς λάθος αλλά όπως και να χει δεν έχει σημασία.
Σωστα τα λέει ο Τσιλ.

Ξεχνάς οτι εμείς δεν ζουμε στην Αθηνα όπου η μεγαλύτερη λεωφόρος της Αθήνας αντιστοιχεί σε μεσαίο τοπικό δρόμο χωριού στις πόλεις που ζούμε εμεις (Μελβούρνη και Βοστώνη).

Γενικά οι μεγάλες πόλεις του εξωτερικού (εκτός απο το παλιό ιστορικό κέντρο με μικρούς και ακανόνιστους δρόμους) έχουν φαρδείς και άνετους δρόμους, σχεδιασμένους για ασφαλή ταχεία κίνηση και με κάθε σχεδιαστικό ή μηχανολογικό βοήθημα προσβάσιμο στον οδηγο.
Μόνο που τις αυτοκινητιστικες εξελίξεις τις καθορίζει εδώ και δεκαετίες η Ευρώπη που δεν έχει την απλα του χώρου όπως η Αυστραλία ή οι ΗΠΑ.
Και τα χοτ χατςμπακς ΠΟΤΕ δεν προορίζονταν για κυκλοφορία στο κέντρο των μεγαλουπολεων.
Για άλλο λόγο κατασκευάστηκαν και όλοι οι κατασκευαστές φτιάχνουν gti προσπαθώντας να τα κάνουν πιο γρήγορα και να ξεχωρίζουν στο "πάτημα" τους.
Όποιος τώρα,λόγω ματαιοδοξιας,θέλει να στριμώχνει ένα αμάξι κάποιων εκατοντάδων ίππων στο κέντρο των πόλεων αντί ενός γιαρις ξέρω γω,περαστικά του.
Ούτε λογικό είναι,ούτε ρεαλιστικό.
Άλλωστε άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου.
Εδώ στην Λάρισα προ κρίσης έβλεπες κάμποσες Καγιέν,και διάφορα άλλα "ταπεινοτερης" καταγωγής θηρία να στριμώχνονται ασθμαινοντας στην κυκλοφορία του κέντρου οπότε,ναι είναι λογικοτατη κίνηση η κυκλοφορία ενός διλιτρου gti στο κέντρο.

Άβαταρ μέλους
Ερμής
Δημοσιεύσεις: 27968
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 11:00
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ερμής » 25 Απρ 2023, 16:49

Στεργιο τι αμάξι έχεις;
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"

Νon4me
Δημοσιεύσεις: 14066
Εγγραφή: 14 Ιαν 2019, 12:20
Phorum.gr user: Νon4me

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Νon4me » 25 Απρ 2023, 16:57

Chilloutbuddy έγραψε:
21 Απρ 2023, 09:56
Λοιπόν εγώ πσώνισα
Με γεια . fl5 ποσο παει αυστραλια ?

Εικόνα

Απάντηση


  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Μηχανοκίνηση”

Phorum.com.gr : Αποποίηση Ευθυνών