Μην πιανεις στο στομα σου τις Αλφα.talaipwros έγραψε: ↑28 Μάιος 2023, 15:23χαλαει ενας ημιαγωνιστικος κινητηρας της τογιοτα ενω τρεχει σε πιστα, ειδηση στα νεα
μενουν στο δρομο μια φορα στα τρια χρονια οι μισες τουλαχιστον αλφα που εχουν φτιαχτει ποτε, ειναι Κυριακη απογευμα
Γιαπωνέζικη αξιοπιστία
- Οργισμένος
- Δημοσιεύσεις: 22113
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:21
Re: Γιαπωνέζικη αξιοπιστία
ΤΟ βιβλίο μου:https://www.smashwords.com/books/view/412984
Η τραγελαφικά ωμή αλήθεια για την Ελλάδα.
ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ!!!
Στηρίξτε με, η αλήθεια ΠΡΕΠΕΙ να λάμψει...
Η τραγελαφικά ωμή αλήθεια για την Ελλάδα.
ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ!!!
Στηρίξτε με, η αλήθεια ΠΡΕΠΕΙ να λάμψει...
Re: Γιαπωνέζικη αξιοπιστία
Χρειάστηκαν οι ζαπονοι να βγάλουν το ισχυρότερο αυτοκίνητο παραγωγής για να μπορέσουν να ρίξουν κάποια δέκατα του δευτερόλεπτου σε ένα αυτοκίνητο που πάει την κυριακάτικη της βόλτα μια οικογένεια.
Οποίος δε διαβάζει κια κυρίως δε σέβεται την ιστορία είναι υποχρεωμένος να την ξαναζήσει.
Οποίος δε διαβάζει κια κυρίως δε σέβεται την ιστορία είναι υποχρεωμένος να την ξαναζήσει.
Άσε τη ντουκατι, δε μπορείς να βάλεις τελάρο πίσω.
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
Re: Γιαπωνέζικη αξιοπιστία
Ερμής έγραψε: ↑28 Μάιος 2023, 16:42Χρειάστηκαν οι ζαπονοι να βγάλουν το ισχυρότερο αυτοκίνητο παραγωγής για να μπορέσουν να ρίξουν κάποια δέκατα του δευτερόλεπτου σε ένα αυτοκίνητο που πάει την κυριακάτικη της βόλτα μια οικογένεια.
Οποίος δε διαβάζει κια κυρίως δε σέβεται την ιστορία είναι υποχρεωμένος να την ξαναζήσει.Άσε τη ντουκατι, δε μπορείς να βάλεις τελάρο πίσω.






ουτε την ντουκατι εκτος συνεργειου
ΖΗΝΗΔΕΩΣ
Re: Γιαπωνέζικη αξιοπιστία
C50 ρε και τα μυαλά στα κάγκελα, γιατί νομιζεις τα οδηγούν οι γύφτοι και οι ρακοσυλλεκτες. Δε σπάνε δε χαλάνε. Και βάζεις και τελάρο πίσω, αμέ.
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
- Chilloutbuddy
- Δημοσιεύσεις: 12245
- Εγγραφή: 18 Απρ 2018, 16:09
- Phorum.gr user: Chilloutbuddy
Re: Γιαπωνέζικη αξιοπιστία
Η παραγωγή ρε φίλε είναι ρομποτική, βάλε στο γιουτουμπ να δεις εργοστάσια αυτοκινήτων κι αν βρεις διαφορά ανάμεσα σε γερμανικό ιταλικό γιαπωνέζικο έλα και πες μου. Ρομποτικοί βραχίονες μπζτ μπζτ πρέσα, οξυγονοκόλληση, βούτηγμα στην πισίνα γαλβανισμού, βάψιμο, ψήσιμο, συναρμολόγηση, ηλεκτρονικά όλα made in taiwan, λαστιχάκια μισελέν, quality control με φωτοκύταρο, άντε στο τέλος να μπει λίγο ο εργάτης να βάλει ξέρω γω το μπαρμπρίζ με το χέρι. Δεν είναι 70 που τα έκανε όλα ο Λουίτζι με τον Μάριο.enterprise-psi έγραψε: ↑28 Μάιος 2023, 15:35Αυτό έλειψε, ο νούμερο ένα κατασκευαστής στον κόσμο και να μην έσπαγε ούτε ένα μοτέρ , τότε θα μιλάγαμε για εξωγήινη τεχνολογία
Για κάθε ένα gr μοτέρ που σπάει, υπάρχουν χίλια βαγκ με βαλβιδοσουπα . Είμαι δίκαιος και δεν κλέβω εκκλησία με ιταλικά
Από εκεί και πέρα οι αντοχές των υλικών είναι καλύτερες και κυρίως πιό προβλέψιμες από ποτέ, η σκουριά έχει ουσιαστικά εξαφανιστεί απ'τη ζωή μας εκτός αν μένεις σε καμμιά παραλία ή στον Καναδά που ρίχνουν αλάτι στο δρόμο, και οι διαφορές ανάμεσα στα αυτοκίνητα παραγωγής είναι σχεδιαστικές και μόνο. Είχε ξερω γω η Άλφα πρόσβαση στο wind tunnel της Φεράρι και έφτιαξε ένα καλό σασί και τώρα θα μας το σπαμάρει μέχρι το 2040. Ήθελε η Μπεμβέ να ρίξει μια ματιά στους κινητήρες υδρογόνου στο Μιράϊ της τογιότα και σαν αντάλλαγμα τους έφτιαξε μια Σούπρα. Κάτι τέτοια είναι που παίζουν σαν διαφορές, και σε λίγο δε θα έχει τίποτα σημασία γιατί όλα τα αυτοκίνητα θα γίνουν τοστιέρες με ρόδες γιατι ο κόσμος που πληρώνει για αυτοκίνητα ουσιαστικά δε θέλει να οδηγάει.
Βασικά ό,τι πληρώσεις παίρνεις. Τα υπόλοιπα είναι για να κάνουμε χαβαλέ στα φόρουμ, αλλά επειδή έχει όντως πλάκα μη σταματάς παρακαλώ

Δοξάκης αν έπαιζε σήμερα θα ήταν 6ος παίκτης άνετα σε μεσαία ομάδα Nba. 

Re: Γιαπωνέζικη αξιοπιστία
Τι λες ρε τύπε;Ερμής έγραψε: ↑28 Μάιος 2023, 16:42Χρειάστηκαν οι ζαπονοι να βγάλουν το ισχυρότερο αυτοκίνητο παραγωγής για να μπορέσουν να ρίξουν κάποια δέκατα του δευτερόλεπτου σε ένα αυτοκίνητο που πάει την κυριακάτικη της βόλτα μια οικογένεια.
Οποίος δε διαβάζει κια κυρίως δε σέβεται την ιστορία είναι υποχρεωμένος να την ξαναζήσει.Άσε τη ντουκατι, δε μπορείς να βάλεις τελάρο πίσω.
Όταν οι σχιστομάτηδες κάγκουρες βγάζανε το VTEC ρε δικέ μου, Ιταλοί, Αμερικάνοι και Γερμανοί παλεύανε με θηριώδεις κινητήρες, κομπρέσσορες και τούρμπο για να βγάλουνε άλογα. Και όλα αυτά σε αυτοκίνητα παραγωγής, όχι HyperCar και τέτοια. Μιλάμε για αυτοκίνητα με 1.600 και 2000 κ.εκ που βγάζανε περίπου 170 και 230+ άλογα αντίστοιχα ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ. Όταν ακόμη και σήμερα το type R είναι το γρηγορότερο μπροστοκίνητο στην πίστα της Νυρεμβέργης.
Βάλε και σε όλα αυτά την πλήρη αξιοπιστία σε βάθος χρόνου των αυτοκινήτων ως σύνολα και θα μείνεις να χαζεύεις ιταλικό design και γερμανικά, στιβαρά πόμολα.
Φέρε μας τώρα καμμία Φερράρι για σύγκριση, να γελάσουμε.
Dein Herz, meine Gier
Ab jetzt gehörst du nur mir
Ab jetzt gehörst du nur mir
Re: Γιαπωνέζικη αξιοπιστία
όχιChilloutbuddy έγραψε: ↑28 Μάιος 2023, 17:15Η παραγωγή ρε φίλε είναι ρομποτική, βάλε στο γιουτουμπ να δεις εργοστάσια αυτοκινήτων κι αν βρεις διαφορά ανάμεσα σε γερμανικό ιταλικό γιαπωνέζικο έλα και πες μου. Ρομποτικοί βραχίονες μπζτ μπζτ πρέσα, οξυγονοκόλληση, βούτηγμα στην πισίνα γαλβανισμού, βάψιμο, ψήσιμο, συναρμολόγηση, ηλεκτρονικά όλα made in taiwan, λαστιχάκια μισελέν, quality control με φωτοκύταρο, άντε στο τέλος να μπει λίγο ο εργάτης να βάλει ξέρω γω το μπαρμπρίζ με το χέρι. Δεν είναι 70 που τα έκανε όλα ο Λουίτζι με τον Μάριο.enterprise-psi έγραψε: ↑28 Μάιος 2023, 15:35Αυτό έλειψε, ο νούμερο ένα κατασκευαστής στον κόσμο και να μην έσπαγε ούτε ένα μοτέρ , τότε θα μιλάγαμε για εξωγήινη τεχνολογία
Για κάθε ένα gr μοτέρ που σπάει, υπάρχουν χίλια βαγκ με βαλβιδοσουπα . Είμαι δίκαιος και δεν κλέβω εκκλησία με ιταλικά
Από εκεί και πέρα οι αντοχές των υλικών είναι καλύτερες και κυρίως πιό προβλέψιμες από ποτέ, η σκουριά έχει ουσιαστικά εξαφανιστεί απ'τη ζωή μας εκτός αν μένεις σε καμμιά παραλία ή στον Καναδά που ρίχνουν αλάτι στο δρόμο, και οι διαφορές ανάμεσα στα αυτοκίνητα παραγωγής είναι σχεδιαστικές και μόνο. Είχε ξερω γω η Άλφα πρόσβαση στο wind tunnel της Φεράρι και έφτιαξε ένα καλό σασί και τώρα θα μας το σπαμάρει μέχρι το 2040. Ήθελε η Μπεμβέ να ρίξει μια ματιά στους κινητήρες υδρογόνου στο Μιράϊ της τογιότα και σαν αντάλλαγμα τους έφτιαξε μια Σούπρα. Κάτι τέτοια είναι που παίζουν σαν διαφορές, και σε λίγο δε θα έχει τίποτα σημασία γιατί όλα τα αυτοκίνητα θα γίνουν τοστιέρες με ρόδες γιατι ο κόσμος που πληρώνει για αυτοκίνητα ουσιαστικά δε θέλει να οδηγάει.
Βασικά ό,τι πληρώσεις παίρνεις. Τα υπόλοιπα είναι για να κάνουμε χαβαλέ στα φόρουμ, αλλά επειδή έχει όντως πλάκα μη σταματάς παρακαλώ
- Chilloutbuddy
- Δημοσιεύσεις: 12245
- Εγγραφή: 18 Απρ 2018, 16:09
- Phorum.gr user: Chilloutbuddy
Re: Γιαπωνέζικη αξιοπιστία
Πάρτο αν το βρεις και βάλτο σε ζελατίνες στο γκαράζ, πιστεύω σε 15 χρόνια θα το πουλήσεις διπλό. Αυτή είναι η τελευταια γενιά αυτοκινήτων που είναι φτιαγμένα για να οδηγούνται, περνάμε σιγά σιγά σε αυτοκίνητα που θα μας οδηγάνε.
Δοξάκης αν έπαιζε σήμερα θα ήταν 6ος παίκτης άνετα σε μεσαία ομάδα Nba. 

Re: Γιαπωνέζικη αξιοπιστία
Chilloutbuddy έγραψε: ↑28 Μάιος 2023, 17:15Η παραγωγή ρε φίλε είναι ρομποτική, βάλε στο γιουτουμπ να δεις εργοστάσια αυτοκινήτων κι αν βρεις διαφορά ανάμεσα σε γερμανικό ιταλικό γιαπωνέζικο έλα και πες μου. Ρομποτικοί βραχίονες μπζτ μπζτ πρέσα, οξυγονοκόλληση, βούτηγμα στην πισίνα γαλβανισμού, βάψιμο, ψήσιμο, συναρμολόγηση, ηλεκτρονικά όλα made in taiwan, λαστιχάκια μισελέν, quality control με φωτοκύταρο, άντε στο τέλος να μπει λίγο ο εργάτης να βάλει ξέρω γω το μπαρμπρίζ με το χέρι. Δεν είναι 70 που τα έκανε όλα ο Λουίτζι με τον Μάριο.enterprise-psi έγραψε: ↑28 Μάιος 2023, 15:35Αυτό έλειψε, ο νούμερο ένα κατασκευαστής στον κόσμο και να μην έσπαγε ούτε ένα μοτέρ , τότε θα μιλάγαμε για εξωγήινη τεχνολογία
Για κάθε ένα gr μοτέρ που σπάει, υπάρχουν χίλια βαγκ με βαλβιδοσουπα . Είμαι δίκαιος και δεν κλέβω εκκλησία με ιταλικά
Από εκεί και πέρα οι αντοχές των υλικών είναι καλύτερες και κυρίως πιό προβλέψιμες από ποτέ, η σκουριά έχει ουσιαστικά εξαφανιστεί απ'τη ζωή μας εκτός αν μένεις σε καμμιά παραλία ή στον Καναδά που ρίχνουν αλάτι στο δρόμο, και οι διαφορές ανάμεσα στα αυτοκίνητα παραγωγής είναι σχεδιαστικές και μόνο. Είχε ξερω γω η Άλφα πρόσβαση στο wind tunnel της Φεράρι και έφτιαξε ένα καλό σασί και τώρα θα μας το σπαμάρει μέχρι το 2040. Ήθελε η Μπεμβέ να ρίξει μια ματιά στους κινητήρες υδρογόνου στο Μιράϊ της τογιότα και σαν αντάλλαγμα τους έφτιαξε μια Σούπρα. Κάτι τέτοια είναι που παίζουν σαν διαφορές, και σε λίγο δε θα έχει τίποτα σημασία γιατί όλα τα αυτοκίνητα θα γίνουν τοστιέρες με ρόδες γιατι ο κόσμος που πληρώνει για αυτοκίνητα ουσιαστικά δε θέλει να οδηγάει.
Βασικά ό,τι πληρώσεις παίρνεις. Τα υπόλοιπα είναι για να κάνουμε χαβαλέ στα φόρουμ, αλλά επειδή έχει όντως πλάκα μη σταματάς παρακαλώ



Dolce et decorum est contra pasok.* pugnatre
@gov.gr : «You were given the choice between war and dishonour. You chose dishonour, and you will have war.»
@gov.gr : «You were given the choice between war and dishonour. You chose dishonour, and you will have war.»
- Chilloutbuddy
- Δημοσιεύσεις: 12245
- Εγγραφή: 18 Απρ 2018, 16:09
- Phorum.gr user: Chilloutbuddy
Re: Γιαπωνέζικη αξιοπιστία
με τα υπόλοιπα τα μη υπογραμμισμένα συμφωνείς;nyxtovios έγραψε: ↑28 Μάιος 2023, 17:35όχιChilloutbuddy έγραψε: ↑28 Μάιος 2023, 17:15Η παραγωγή ρε φίλε είναι ρομποτική, βάλε στο γιουτουμπ να δεις εργοστάσια αυτοκινήτων κι αν βρεις διαφορά ανάμεσα σε γερμανικό ιταλικό γιαπωνέζικο έλα και πες μου. Ρομποτικοί βραχίονες μπζτ μπζτ πρέσα, οξυγονοκόλληση, βούτηγμα στην πισίνα γαλβανισμού, βάψιμο, ψήσιμο, συναρμολόγηση, ηλεκτρονικά όλα made in taiwan, λαστιχάκια μισελέν, quality control με φωτοκύταρο, άντε στο τέλος να μπει λίγο ο εργάτης να βάλει ξέρω γω το μπαρμπρίζ με το χέρι. Δεν είναι 70 που τα έκανε όλα ο Λουίτζι με τον Μάριο.enterprise-psi έγραψε: ↑28 Μάιος 2023, 15:35Αυτό έλειψε, ο νούμερο ένα κατασκευαστής στον κόσμο και να μην έσπαγε ούτε ένα μοτέρ , τότε θα μιλάγαμε για εξωγήινη τεχνολογία
Για κάθε ένα gr μοτέρ που σπάει, υπάρχουν χίλια βαγκ με βαλβιδοσουπα . Είμαι δίκαιος και δεν κλέβω εκκλησία με ιταλικά
Από εκεί και πέρα οι αντοχές των υλικών είναι καλύτερες και κυρίως πιό προβλέψιμες από ποτέ, η σκουριά έχει ουσιαστικά εξαφανιστεί απ'τη ζωή μας εκτός αν μένεις σε καμμιά παραλία ή στον Καναδά που ρίχνουν αλάτι στο δρόμο, και οι διαφορές ανάμεσα στα αυτοκίνητα παραγωγής είναι σχεδιαστικές και μόνο. Είχε ξερω γω η Άλφα πρόσβαση στο wind tunnel της Φεράρι και έφτιαξε ένα καλό σασί και τώρα θα μας το σπαμάρει μέχρι το 2040. Ήθελε η Μπεμβέ να ρίξει μια ματιά στους κινητήρες υδρογόνου στο Μιράϊ της τογιότα και σαν αντάλλαγμα τους έφτιαξε μια Σούπρα. Κάτι τέτοια είναι που παίζουν σαν διαφορές, και σε λίγο δε θα έχει τίποτα σημασία γιατί όλα τα αυτοκίνητα θα γίνουν τοστιέρες με ρόδες γιατι ο κόσμος που πληρώνει για αυτοκίνητα ουσιαστικά δε θέλει να οδηγάει.
Βασικά ό,τι πληρώσεις παίρνεις. Τα υπόλοιπα είναι για να κάνουμε χαβαλέ στα φόρουμ, αλλά επειδή έχει όντως πλάκα μη σταματάς παρακαλώ
Δοξάκης αν έπαιζε σήμερα θα ήταν 6ος παίκτης άνετα σε μεσαία ομάδα Nba. 

Re: Γιαπωνέζικη αξιοπιστία
Γενικά ναιChilloutbuddy έγραψε: ↑28 Μάιος 2023, 17:38με τα υπόλοιπα τα μη υπογραμμισμένα συμφωνείς;nyxtovios έγραψε: ↑28 Μάιος 2023, 17:35όχιChilloutbuddy έγραψε: ↑28 Μάιος 2023, 17:15
Η παραγωγή ρε φίλε είναι ρομποτική, βάλε στο γιουτουμπ να δεις εργοστάσια αυτοκινήτων κι αν βρεις διαφορά ανάμεσα σε γερμανικό ιταλικό γιαπωνέζικο έλα και πες μου. Ρομποτικοί βραχίονες μπζτ μπζτ πρέσα, οξυγονοκόλληση, βούτηγμα στην πισίνα γαλβανισμού, βάψιμο, ψήσιμο, συναρμολόγηση, ηλεκτρονικά όλα made in taiwan, λαστιχάκια μισελέν, quality control με φωτοκύταρο, άντε στο τέλος να μπει λίγο ο εργάτης να βάλει ξέρω γω το μπαρμπρίζ με το χέρι. Δεν είναι 70 που τα έκανε όλα ο Λουίτζι με τον Μάριο.
Από εκεί και πέρα οι αντοχές των υλικών είναι καλύτερες και κυρίως πιό προβλέψιμες από ποτέ, η σκουριά έχει ουσιαστικά εξαφανιστεί απ'τη ζωή μας εκτός αν μένεις σε καμμιά παραλία ή στον Καναδά που ρίχνουν αλάτι στο δρόμο, και οι διαφορές ανάμεσα στα αυτοκίνητα παραγωγής είναι σχεδιαστικές και μόνο. Είχε ξερω γω η Άλφα πρόσβαση στο wind tunnel της Φεράρι και έφτιαξε ένα καλό σασί και τώρα θα μας το σπαμάρει μέχρι το 2040. Ήθελε η Μπεμβέ να ρίξει μια ματιά στους κινητήρες υδρογόνου στο Μιράϊ της τογιότα και σαν αντάλλαγμα τους έφτιαξε μια Σούπρα. Κάτι τέτοια είναι που παίζουν σαν διαφορές, και σε λίγο δε θα έχει τίποτα σημασία γιατί όλα τα αυτοκίνητα θα γίνουν τοστιέρες με ρόδες γιατι ο κόσμος που πληρώνει για αυτοκίνητα ουσιαστικά δε θέλει να οδηγάει.
Βασικά ό,τι πληρώσεις παίρνεις. Τα υπόλοιπα είναι για να κάνουμε χαβαλέ στα φόρουμ, αλλά επειδή έχει όντως πλάκα μη σταματάς παρακαλώ
- Chilloutbuddy
- Δημοσιεύσεις: 12245
- Εγγραφή: 18 Απρ 2018, 16:09
- Phorum.gr user: Chilloutbuddy
Re: Γιαπωνέζικη αξιοπιστία
καλά είμαστε τότε
Δοξάκης αν έπαιζε σήμερα θα ήταν 6ος παίκτης άνετα σε μεσαία ομάδα Nba. 

Re: Γιαπωνέζικη αξιοπιστία
Από ότι θυμάμαι πήρες γκολφ;Chilloutbuddy έγραψε: ↑28 Μάιος 2023, 17:39καλά είμαστε τότε
Ελπίζω όχι 2017 μοντέλο
π.χ. πλαστικό κάρτερ στα 2017 μοντέλα, το οποίο άλλαξαν αμέσως μετά γιατί έσπαγε για ψύλλου πήδημα.
Ε τέτοιες γυφτιές δεν τις κάνουν οι γιαπωνέζοι, όσο και να προχωρήσει η τεχνολογία
https://blog.fcpeuro.com/how-we-destroy ... pen-to-you
Re: Γιαπωνέζικη αξιοπιστία
A το type r λες που μέσα στο αμάξι είχαν μείνει μόνο τα καθίσματα και ο οδηγός για να μπορέσει να ξεπεράσει το μεγκαν και μάλιστα πριν κανένα εικοσαημερο αν δε κάνω λάθος.Feindflug έγραψε: ↑28 Μάιος 2023, 17:30Τι λες ρε τύπε;Ερμής έγραψε: ↑28 Μάιος 2023, 16:42Χρειάστηκαν οι ζαπονοι να βγάλουν το ισχυρότερο αυτοκίνητο παραγωγής για να μπορέσουν να ρίξουν κάποια δέκατα του δευτερόλεπτου σε ένα αυτοκίνητο που πάει την κυριακάτικη της βόλτα μια οικογένεια.
Οποίος δε διαβάζει κια κυρίως δε σέβεται την ιστορία είναι υποχρεωμένος να την ξαναζήσει.Άσε τη ντουκατι, δε μπορείς να βάλεις τελάρο πίσω.
Όταν οι σχιστομάτηδες κάγκουρες βγάζανε το VTEC ρε δικέ μου, Ιταλοί, Αμερικάνοι και Γερμανοί παλεύανε με θηριώδεις κινητήρες, κομπρέσσορες και τούρμπο για να βγάλουνε άλογα. Και όλα αυτά σε αυτοκίνητα παραγωγής, όχι HyperCar και τέτοια. Μιλάμε για αυτοκίνητα με 1.600 και 2000 κ.εκ που βγάζανε περίπου 170 και 230+ άλογα αντίστοιχα ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ. Όταν ακόμη και σήμερα το type R είναι το γρηγορότερο μπροστοκίνητο στην πίστα της Νυρεμβέργης.
Βάλε και σε όλα αυτά την πλήρη αξιοπιστία σε βάθος χρόνου των αυτοκινήτων ως σύνολα και θα μείνεις να χαζεύεις ιταλικό design και γερμανικά, στιβαρά πόμολα.
Φέρε μας τώρα καμμία Φερράρι για σύγκριση, να γελάσουμε.
Για μέχρι εκεί καλά είσαι δεν αντιλέγω.
Δεν χαζεύω ιταλικό ντιζάιν, εσύ έπρεπε να φτιάξεις το ισχυρότερο ιαπωνικό παραγωγής για να μπορέσεις να περάσεις ένα αμάξι που βγαίνει βόλτα ή οικογένεια μια οποιαδήποτε Κυριακή και να μη χαζευεις μόνο τις εξατμίσεις του.
Για το ρινγκ βέβαια μιλάω όχι για την πίστα της κατσικανης Σερρών και της παχης μεγάρων
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"