Kανείς δεν πρόκειται να το οδηγήσει, ειδικά αυτοί που το αγόρασαν. Kουκουλίτσα, γκαράζ, και το πουλάμε αργότερα χρυσό.
Γιαπωνέζικη αξιοπιστία
- Chilloutbuddy
- Δημοσιεύσεις: 12302
- Εγγραφή: 18 Απρ 2018, 16:09
- Phorum.gr user: Chilloutbuddy
Re: Γιαπωνέζικη αξιοπιστία
Δοξάκης αν έπαιζε σήμερα θα ήταν 6ος παίκτης άνετα σε μεσαία ομάδα Nba. 

Re: Γιαπωνέζικη αξιοπιστία
Eχω ενα χοντα σιβικ εδω και 20 χρονια 
Ειναι γρηγορο, στριβει, εχει πολυ καλη καταναλωση για ην ηλικια του. Το βασικο του προσον ομως ειναι οτι στα 20 χρονια που το εχω, παντα οταν βαζω κλειδι και γυρναω μιζα παιρνει μπροστα. Δεν με εχει πουλησει ΠΟΤΕ

Θεωρουσα τον εαυτο μου χοντακια, μεχρι την στιγμη που πηρα ενα βολβο για ταξιδι 400χλμ. Δεν υπηρχε....Οταν εφτασα ειμουν λες και δεν πηγα πουθενα, λες και ημουν στον καναπε και εβλεπα τηλεοραση. Ξαναπηρα ενα μικροτερο (την πρωτη φορα ηταν ενα 90 μετα ηταν το 60. Οταν αποφασισω να αλλαξω αμαξι, για εκει θα παω.
Εχω κανει την ιδια διαδρομη με audi, Q3 kai Q7, χωρις υπερβολη το βολβο ηταν 2-3 σκαλες ανωτερο.
Δυστυχως μεχρι τωρα δεν μου εχει τυχει κανενα αλφα, τα οποια τα βρισκω πολυ ομορφα αλλα μεχρι εκει. Σε ιταλικο μου εχουν τυχει καποια φιατ τα οποια ομως τα θεωρω αθλια οπως και σχεδον ολα τα γαλλικα με εξαιρεση το renault clio.
A! και οτι bmw εχω οδηγησει σε καινουριο, σε σχεση με αλλα στην ιδια κατηγορια τιμης ηταν ρημαδια. Ασε που χαλανε καθε 10 μετρα
Τα καινουρια γιαπωνεζικα παραμενουν αξιοπιστα, αλλα παραμενουν επισης κουδουνιστρες σε σχεση με τα γερμανικα. Το θετικο ειναι οτι το αμαξι (ενα τογιοτα πχ) θα ειναι το ιδιο κουδουνιστρα στα 80 χλμ και το ιδιο στα 180χλμ την ωρα, Δεν γινεται χειροτερο δηλαδη

Ειναι γρηγορο, στριβει, εχει πολυ καλη καταναλωση για ην ηλικια του. Το βασικο του προσον ομως ειναι οτι στα 20 χρονια που το εχω, παντα οταν βαζω κλειδι και γυρναω μιζα παιρνει μπροστα. Δεν με εχει πουλησει ΠΟΤΕ


Θεωρουσα τον εαυτο μου χοντακια, μεχρι την στιγμη που πηρα ενα βολβο για ταξιδι 400χλμ. Δεν υπηρχε....Οταν εφτασα ειμουν λες και δεν πηγα πουθενα, λες και ημουν στον καναπε και εβλεπα τηλεοραση. Ξαναπηρα ενα μικροτερο (την πρωτη φορα ηταν ενα 90 μετα ηταν το 60. Οταν αποφασισω να αλλαξω αμαξι, για εκει θα παω.
Εχω κανει την ιδια διαδρομη με audi, Q3 kai Q7, χωρις υπερβολη το βολβο ηταν 2-3 σκαλες ανωτερο.
Δυστυχως μεχρι τωρα δεν μου εχει τυχει κανενα αλφα, τα οποια τα βρισκω πολυ ομορφα αλλα μεχρι εκει. Σε ιταλικο μου εχουν τυχει καποια φιατ τα οποια ομως τα θεωρω αθλια οπως και σχεδον ολα τα γαλλικα με εξαιρεση το renault clio.
A! και οτι bmw εχω οδηγησει σε καινουριο, σε σχεση με αλλα στην ιδια κατηγορια τιμης ηταν ρημαδια. Ασε που χαλανε καθε 10 μετρα

Τα καινουρια γιαπωνεζικα παραμενουν αξιοπιστα, αλλα παραμενουν επισης κουδουνιστρες σε σχεση με τα γερμανικα. Το θετικο ειναι οτι το αμαξι (ενα τογιοτα πχ) θα ειναι το ιδιο κουδουνιστρα στα 80 χλμ και το ιδιο στα 180χλμ την ωρα, Δεν γινεται χειροτερο δηλαδη

- Chilloutbuddy
- Δημοσιεύσεις: 12302
- Εγγραφή: 18 Απρ 2018, 16:09
- Phorum.gr user: Chilloutbuddy
Re: Γιαπωνέζικη αξιοπιστία
Ξανακοίταξα τη λίστα σου, και ας πούμε ότι ξεπερνάμε το γεγονός ότι στα περισσότερα το σαλόνι μέσα είναι σαν τη φτηνότερη έκδοση κορόλα. Το σ2000 έχει πλάκα που ανεβάζει στροφές στο Θεό, το ρχ7 είναι εφιάλτης σκέτος ρώτα κανέναν που το είχε αλλά έχει κι αυτό την πλάκα του, το εβο οκ είναι εβο, το γιάρις γαμάει γενικά.
Αλλά το φόρεστερ γιατί

Αγρότης στο Οχάϊο κιετς;
Δοξάκης αν έπαιζε σήμερα θα ήταν 6ος παίκτης άνετα σε μεσαία ομάδα Nba. 

-
- Δημοσιεύσεις: 18908
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 13:22
- Τοποθεσία: Λαρισα-Ορεινη Καλαμπακα
Re: Γιαπωνέζικη αξιοπιστία
Το καλυτερο ομως δεν αφορα αποκλειστικα την αξιοπιστια ρε Τσιλ.Chilloutbuddy έγραψε: ↑10 Ιουν 2023, 11:47Eίναι φίλε, γιατί όταν λέμε "καλύτερα" εσύ εννοείς ένα πράμα, εγώ εννοώ άλλο πράμα, αλλά ο περισσότερος κόσμος όταν λέει "καλύτερα" εννοεί "δε χαλάει".stergiosbik έγραψε: ↑10 Ιουν 2023, 11:39Δηλαδη τα κορολα,γιαρις,ραβ,αβενσις κλπ ηταν τα καλυτερα στην κατηγορια τους;
Με ρεγουλα στον ηλιο της Αυστραλιας πατριωτη γιατι βαραει ασχημα!!!
Ειναι ο συνολικος βαθμος του αυτοκινητου σε διαφορους τομεις.
Αλλα οσον αφορα την αξιοπιστια συμφωνα με ολες τις μαρτυριες οι Γιαπωνεζοι εχουν φαει την σκονη των Κορεατων.
-
- Δημοσιεύσεις: 18908
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 13:22
- Τοποθεσία: Λαρισα-Ορεινη Καλαμπακα
Re: Γιαπωνέζικη αξιοπιστία
Σιγουρα στην Αθηνα κυκολοφορουν πολλα περισσοτερα ακριβα αμαξια.Ερμής έγραψε: ↑10 Ιουν 2023, 11:48Πεινάμε!!!! Μητσοτάκη γαμιεσαι ρε!!!stergiosbik έγραψε: ↑10 Ιουν 2023, 11:43Χθες το πρωι μεσα σε μια ωρα ειδα μια Porsche Panamera turbo S,ενα audi etron και ενα audi RS Q3.
Oλα με ελληνικες πινακιδες παρακαλω.
Τι διαολο ρε πστ μου,ξαναγυρισαν οι εποχες των παχιων αγελαδων;
Ναι από πριν τον ιό έχει ξεκινήσει μια εντελώς αλλόκοτη αίσθηση ευμάρειας. Θυμίζει κάτι από 2006 2007 η ιστορία.
Το να βλέπεις μια φορά τη μέρα ένα αυτοκίνητο των 150-200Κ δε λέει κάτι. Το να κοιτάς τριγύρω και να βλέπεις το 50% να είναι αυτοκίνητα των 30-40Κ τουλάχιστον και μάλιστα τελευταίας πενταετίας, λέει πολλά.
Αλλα μεσα σε μια ωρα δεν νομιζω να βλεπεις και πολυ συχνα τετοια αμαξια.
Οσο για το αλλο,ναι το εχω παρατηρησει κι εγω.
Τα "φθηνα" αμαξια,κατω απο τα 30 χιλιαρικα,ειναι λιγοτερα απο τα πιο ακριβα!
-
- Δημοσιεύσεις: 18908
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 13:22
- Τοποθεσία: Λαρισα-Ορεινη Καλαμπακα
Re: Γιαπωνέζικη αξιοπιστία
Blackdog έγραψε: ↑10 Ιουν 2023, 12:04Eχω ενα χοντα σιβικ εδω και 20 χρονια
Ειναι γρηγορο, στριβει, εχει πολυ καλη καταναλωση για ην ηλικια του. Το βασικο του προσον ομως ειναι οτι στα 20 χρονια που το εχω, παντα οταν βαζω κλειδι και γυρναω μιζα παιρνει μπροστα. Δεν με εχει πουλησει ΠΟΤΕ
Θεωρουσα τον εαυτο μου χοντακια, μεχρι την στιγμη που πηρα ενα βολβο για ταξιδι 400χλμ. Δεν υπηρχε....Οταν εφτασα ειμουν λες και δεν πηγα πουθενα, λες και ημουν στον καναπε και εβλεπα τηλεοραση. Ξαναπηρα ενα μικροτερο (την πρωτη φορα ηταν ενα 90 μετα ηταν το 60. Οταν αποφασισω να αλλαξω αμαξι, για εκει θα παω.
Εχω κανει την ιδια διαδρομη με audi, Q3 kai Q7, χωρις υπερβολη το βολβο ηταν 2-3 σκαλες ανωτερο.
Δυστυχως μεχρι τωρα δεν μου εχει τυχει κανενα αλφα, τα οποια τα βρισκω πολυ ομορφα αλλα μεχρι εκει. Σε ιταλικο μου εχουν τυχει καποια φιατ τα οποια ομως τα θεωρω αθλια οπως και σχεδον ολα τα γαλλικα με εξαιρεση το renault clio.
A! και οτι bmw εχω οδηγησει σε καινουριο, σε σχεση με αλλα στην ιδια κατηγορια τιμης ηταν ρημαδια. Ασε που χαλανε καθε 10 μετρα
Τα καινουρια γιαπωνεζικα παραμενουν αξιοπιστα, αλλα παραμενουν επισης κουδουνιστρες σε σχεση με τα γερμανικα. Το θετικο ειναι οτι το αμαξι (ενα τογιοτα πχ) θα ειναι το ιδιο κουδουνιστρα στα 80 χλμ και το ιδιο στα 180χλμ την ωρα, Δεν γινεται χειροτερο δηλαδη



Επειδη ενα τετοιο ειχε ο κολλητος,το ειχε αγορασει το 2002,μαλλον κατι αλλο θα ηθελες να γραψεις.
- Chilloutbuddy
- Δημοσιεύσεις: 12302
- Εγγραφή: 18 Απρ 2018, 16:09
- Phorum.gr user: Chilloutbuddy
Re: Γιαπωνέζικη αξιοπιστία
Αφού την αξιοπιστία βάζουν όλοι πάνω απ'όλα, τι να κάνω εγώ τώραstergiosbik έγραψε: ↑10 Ιουν 2023, 12:11Το καλυτερο ομως δεν αφορα αποκλειστικα την αξιοπιστια ρε Τσιλ.Chilloutbuddy έγραψε: ↑10 Ιουν 2023, 11:47Eίναι φίλε, γιατί όταν λέμε "καλύτερα" εσύ εννοείς ένα πράμα, εγώ εννοώ άλλο πράμα, αλλά ο περισσότερος κόσμος όταν λέει "καλύτερα" εννοεί "δε χαλάει".stergiosbik έγραψε: ↑10 Ιουν 2023, 11:39Δηλαδη τα κορολα,γιαρις,ραβ,αβενσις κλπ ηταν τα καλυτερα στην κατηγορια τους;
Με ρεγουλα στον ηλιο της Αυστραλιας πατριωτη γιατι βαραει ασχημα!!!
Ειναι ο συνολικος βαθμος του αυτοκινητου σε διαφορους τομεις.
Αλλα οσον αφορα την αξιοπιστια συμφωνα με ολες τις μαρτυριες οι Γιαπωνεζοι εχουν φαει την σκονη των Κορεατων.

Θέλουν να δώσουν το αμάξι στην κόρη τους που έχει αγαπημένη ταχύτητα τη δευτέρα και δεν την αλλάζει πότε, και ξεχνάει 1 στα δύο σέρβις, και θέλουν το αμάξι να αντέξει. Αυτός είναι ο μέσος καταναλωτής.
Δοξάκης αν έπαιζε σήμερα θα ήταν 6ος παίκτης άνετα σε μεσαία ομάδα Nba. 

-
- Δημοσιεύσεις: 18908
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 13:22
- Τοποθεσία: Λαρισα-Ορεινη Καλαμπακα
Re: Γιαπωνέζικη αξιοπιστία
Καλα ολα αυτα,αλλα δεν ειναι αντικειμενικα κριτηρια αξιολογησης.Chilloutbuddy έγραψε: ↑10 Ιουν 2023, 12:25Αφού την αξιοπιστία βάζουν όλοι πάνω απ'όλα, τι να κάνω εγώ τώραstergiosbik έγραψε: ↑10 Ιουν 2023, 12:11Το καλυτερο ομως δεν αφορα αποκλειστικα την αξιοπιστια ρε Τσιλ.Chilloutbuddy έγραψε: ↑10 Ιουν 2023, 11:47
Eίναι φίλε, γιατί όταν λέμε "καλύτερα" εσύ εννοείς ένα πράμα, εγώ εννοώ άλλο πράμα, αλλά ο περισσότερος κόσμος όταν λέει "καλύτερα" εννοεί "δε χαλάει".
Ειναι ο συνολικος βαθμος του αυτοκινητου σε διαφορους τομεις.
Αλλα οσον αφορα την αξιοπιστια συμφωνα με ολες τις μαρτυριες οι Γιαπωνεζοι εχουν φαει την σκονη των Κορεατων.
Θέλουν να δώσουν το αμάξι στην κόρη τους που έχει αγαπημένη ταχύτητα τη δευτέρα και δεν την αλλάζει πότε, και ξεχνάει 1 στα δύο σέρβις, και θέλουν το αμάξι να αντέξει. Αυτός είναι ο μέσος καταναλωτής.
Re: Γιαπωνέζικη αξιοπιστία
Τυπε μου δεν ξερω για τον κολλητο, αλλωστε το δικο μου δεν ειναι του 02 αλλα το 00, δηλ το προηγουμενο.stergiosbik έγραψε: ↑10 Ιουν 2023, 12:18
Επειδη ενα τετοιο ειχε ο κολλητος,το ειχε αγορασει το 2002,μαλλον κατι αλλο θα ηθελες να γραψεις.
Οπως και να εχει, φοραει koni και εχει πιο κοντα ελατηρια. Μπαινει τρενο, αν εισαι αθηνα προσφερομαι για επιδειξη.
- Chilloutbuddy
- Δημοσιεύσεις: 12302
- Εγγραφή: 18 Απρ 2018, 16:09
- Phorum.gr user: Chilloutbuddy
Re: Γιαπωνέζικη αξιοπιστία
Ναι αλλά τα αντικειμενικά κριτήρια αξιολόγησης δεν αγοράζουν αυτοκίνητα, οι άνθρωποι αγοράζουν.stergiosbik έγραψε: ↑10 Ιουν 2023, 12:26Καλα ολα αυτα,αλλα δεν ειναι αντικειμενικα κριτηρια αξιολογησης.Chilloutbuddy έγραψε: ↑10 Ιουν 2023, 12:25Αφού την αξιοπιστία βάζουν όλοι πάνω απ'όλα, τι να κάνω εγώ τώραstergiosbik έγραψε: ↑10 Ιουν 2023, 12:11
Το καλυτερο ομως δεν αφορα αποκλειστικα την αξιοπιστια ρε Τσιλ.
Ειναι ο συνολικος βαθμος του αυτοκινητου σε διαφορους τομεις.
Αλλα οσον αφορα την αξιοπιστια συμφωνα με ολες τις μαρτυριες οι Γιαπωνεζοι εχουν φαει την σκονη των Κορεατων.
Θέλουν να δώσουν το αμάξι στην κόρη τους που έχει αγαπημένη ταχύτητα τη δευτέρα και δεν την αλλάζει πότε, και ξεχνάει 1 στα δύο σέρβις, και θέλουν το αμάξι να αντέξει. Αυτός είναι ο μέσος καταναλωτής.
Και οι άνθρωποι οι οποίοι πληρώνουν για το 90% των νέων αυτοκινήτων δεν τους αρέσει καν η οδήγηση, την κάνουν αγγαρεία. Εμείς μπορούμε να λέμε ό,τι θέλουμε αλλά με βάση αυτούς τους ανθρώπους σχεδιάζουν οι εταιρίες αυτοκίνητα.
Δοξάκης αν έπαιζε σήμερα θα ήταν 6ος παίκτης άνετα σε μεσαία ομάδα Nba. 

-
- Δημοσιεύσεις: 18908
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 13:22
- Τοποθεσία: Λαρισα-Ορεινη Καλαμπακα
Re: Γιαπωνέζικη αξιοπιστία
Καταλαβα.Blackdog έγραψε: ↑10 Ιουν 2023, 12:28Τυπε μου δεν ξερω για τον κολλητο, αλλωστε το δικο μου δεν ειναι του 02 αλλα το 00, δηλ το προηγουμενο.stergiosbik έγραψε: ↑10 Ιουν 2023, 12:18
Επειδη ενα τετοιο ειχε ο κολλητος,το ειχε αγορασει το 2002,μαλλον κατι αλλο θα ηθελες να γραψεις.
Οπως και να εχει, φοραει koni και εχει πιο κοντα ελατηρια. Μπαινει τρενο, αν εισαι αθηνα προσφερομαι για επιδειξη.
Φιλικα παντα,αν νομιζεις οτι ενα αμαξι στριβει καλα με την αλλαγη μονο των αμορτισερ και των ελατηριων εισαι γελασμενος.
Η αναρτηση ειναι ενα συνολο πραγματων που για να δουλεψουν σωστα πρεπει να ειναι αρμονικα παντρεμενα μεταξυ τους.
Αλλαζοντας μονο μια ή δυο παραμετρους το αποτελεσμα συνηθως ειναι προς το χειροτερο.
Για να εχεις πραγματικη εικονα για το αν το αμαξι σου κραταει καλυτερα θα επρεπε να εχεις χρονους σε μια πιστα πριν την αλλαγη και μετα.
Προφανως δεν εχεις χρονους,οπως κι εγω δεν θα ειχα στην θεση σου,οποτε οτι λεμε ειναι απλα για να συζηταμε.
-
- Δημοσιεύσεις: 18908
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 13:22
- Τοποθεσία: Λαρισα-Ορεινη Καλαμπακα
Re: Γιαπωνέζικη αξιοπιστία
Υποθετω λοιπον οτι αφου ειναι ετσι,δεχεσαι οτι και ενα κινεζικο αμαξι που πουλιεται κατα εκατομμυρια στην Κινα ειναι το καλυτερο.Chilloutbuddy έγραψε: ↑10 Ιουν 2023, 12:33Ναι αλλά τα αντικειμενικά κριτήρια αξιολόγησης δεν αγοράζουν αυτοκίνητα, οι άνθρωποι αγοράζουν.stergiosbik έγραψε: ↑10 Ιουν 2023, 12:26Καλα ολα αυτα,αλλα δεν ειναι αντικειμενικα κριτηρια αξιολογησης.Chilloutbuddy έγραψε: ↑10 Ιουν 2023, 12:25
Αφού την αξιοπιστία βάζουν όλοι πάνω απ'όλα, τι να κάνω εγώ τώρα
Θέλουν να δώσουν το αμάξι στην κόρη τους που έχει αγαπημένη ταχύτητα τη δευτέρα και δεν την αλλάζει πότε, και ξεχνάει 1 στα δύο σέρβις, και θέλουν το αμάξι να αντέξει. Αυτός είναι ο μέσος καταναλωτής.
Και οι άνθρωποι οι οποίοι πληρώνουν για το 90% των νέων αυτοκινήτων δεν τους αρέσει καν η οδήγηση, την κάνουν αγγαρεία. Εμείς μπορούμε να λέμε ό,τι θέλουμε αλλά με βάση αυτούς τους ανθρώπους σχεδιάζουν οι εταιρίες αυτοκίνητα.
- Chilloutbuddy
- Δημοσιεύσεις: 12302
- Εγγραφή: 18 Απρ 2018, 16:09
- Phorum.gr user: Chilloutbuddy
Re: Γιαπωνέζικη αξιοπιστία
Φίλε θα καταλάβεις τι εννοώ σε καμμιά δεκαετία (το πολύ δύο;) όταν τα αυτοκίνητα θα οδηγούνται μόνα τους και το 90% θα πεί ααααχ τι ωραία, επιτέλους. Ρώτα τότε την τεχνητή νοημοσύνη που θα είναι στο τιμόνι ποιό αυτοκίνητο προτιμάει.stergiosbik έγραψε: ↑10 Ιουν 2023, 12:38Υποθετω λοιπον οτι αφου ειναι ετσι,δεχεσαι οτι και ενα κινεζικο αμαξι που πουλιεται κατα εκατομμυρια στην Κινα ειναι το καλυτερο.Chilloutbuddy έγραψε: ↑10 Ιουν 2023, 12:33Ναι αλλά τα αντικειμενικά κριτήρια αξιολόγησης δεν αγοράζουν αυτοκίνητα, οι άνθρωποι αγοράζουν.stergiosbik έγραψε: ↑10 Ιουν 2023, 12:26
Καλα ολα αυτα,αλλα δεν ειναι αντικειμενικα κριτηρια αξιολογησης.
Και οι άνθρωποι οι οποίοι πληρώνουν για το 90% των νέων αυτοκινήτων δεν τους αρέσει καν η οδήγηση, την κάνουν αγγαρεία. Εμείς μπορούμε να λέμε ό,τι θέλουμε αλλά με βάση αυτούς τους ανθρώπους σχεδιάζουν οι εταιρίες αυτοκίνητα.
Τα αντικειμενικά κριτήρια που λες είναι ακαδημαϊκά τελείως, για ιστορικούς και βιβλιοθηκονόμους. Πάρε ένα αυτοκίνητο που γουστάρεις όσο μπορείς και υπάρχουνε ακόμα. Αυτό είναι το κριτήριο.
Δοξάκης αν έπαιζε σήμερα θα ήταν 6ος παίκτης άνετα σε μεσαία ομάδα Nba. 

- enterprise-psi
- Υπερσυντονιστής
- Δημοσιεύσεις: 13268
- Εγγραφή: 02 Απρ 2018, 07:29
- Phorum.gr user: enterprise-psi
- Τοποθεσία: Sector 001
- Επικοινωνία:
Re: Γιαπωνέζικη αξιοπιστία
Για μένα είναι σημαντικό κριτήριο, τον μάστορα θέλω να τον βλέπω όσο πιο σπάνια γίνεται.
Πλέον όλα πάνω κάτω τα ίδια είναι. Βρίσκεις το πιο αξιόπιστο και προχωράς .
Τα άλλα όλα είναι χαβαλες, πχ


Πλέον όλα πάνω κάτω τα ίδια είναι. Βρίσκεις το πιο αξιόπιστο και προχωράς .
Τα άλλα όλα είναι χαβαλες, πχ
Αφού έχει θέμα ο άνθρωπος λέμεChilloutbuddy έγραψε: ↑10 Ιουν 2023, 12:05Ξανακοίταξα τη λίστα σου, και ας πούμε ότι ξεπερνάμε το γεγονός ότι στα περισσότερα το σαλόνι μέσα είναι σαν τη φτηνότερη έκδοση κορόλα. Το σ2000 έχει πλάκα που ανεβάζει στροφές στο Θεό, το ρχ7 είναι εφιάλτης σκέτος ρώτα κανέναν που το είχε αλλά έχει κι αυτό την πλάκα του, το εβο οκ είναι εβο, το γιάρις γαμάει γενικά.
Αλλά το φόρεστερ γιατί
Αγρότης στο Οχάϊο κιετς;


The business man whose master plan controls the world each day,
Is blind to indications of his species slow decay.
Is blind to indications of his species slow decay.
Re: Γιαπωνέζικη αξιοπιστία
Τώρα ρε με οικογένεια αν ήταν τύπου παλιό φορεστερ που φορτώνεις πάνω όλο το νοικοκυριό.Chilloutbuddy έγραψε: ↑10 Ιουν 2023, 12:05Ξανακοίταξα τη λίστα σου, και ας πούμε ότι ξεπερνάμε το γεγονός ότι στα περισσότερα το σαλόνι μέσα είναι σαν τη φτηνότερη έκδοση κορόλα. Το σ2000 έχει πλάκα που ανεβάζει στροφές στο Θεό, το ρχ7 είναι εφιάλτης σκέτος ρώτα κανέναν που το είχε αλλά έχει κι αυτό την πλάκα του, το εβο οκ είναι εβο, το γιάρις γαμάει γενικά.
Αλλά το φόρεστερ γιατί
Αγρότης στο Οχάϊο κιετς;
Προφανώς και δε θα έπαιρνα κάποιο από αυτά πλην το γιαρις γρ αν είχα να δώσω μια πενηνταρα για να το βγάζω μια δυο φορές το μήνα και μετά κουκούλα μέχρι να πάρει αξία.
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"