Τι σχεση εχει αυτο με τις εξελιξεις στην Γαλλια ? Δε διαβαζεις την Σωτη που σου λεει οτι δε φταινε οι μεταναστες ?

Τι σχεση εχει αυτο με τις εξελιξεις στην Γαλλια ? Δε διαβαζεις την Σωτη που σου λεει οτι δε φταινε οι μεταναστες ?
Οι ιμπεριαλιστικες βλεψεις των Γαλλων παντως δε νομιζω να εχουν κανενα συμμαχο
πατησιωτης έγραψε: ↑01 Ιούλ 2023, 13:50Φυσικά και έφυγαν για αυτόν τον λόγο.Το ξέρει και ο ίδιος ο Πούτιν που αποφεύγει να τους στρατεύσει και παίρνει βασικά από τις μογγολικές περιοχές και τους φυλακόβιους της Βάγκνερ που όμως στασίασαν.Πορφύριος Εξαρχίδης έγραψε: ↑01 Ιούλ 2023, 13:46Κάτι τέτοιο σκέφτομαι κι εγώ. Νομίζω πως οι Εσθονοί και οι τύποι από τη Λάτβια είναι πολύ υπερβολικοί με τους κατασκόπους των Ρώσων κι ότι αυτά τα παιδιά έφυγαν το 99,99 τοις εκατό (να αφήσω και δυο τρεις που όντως μπορεί να ήταν πράκτορες) όχι για δολοφθορά και δυναμιτισμό της ευρώπης μα επειδή μάλλον φοβούνταν την επιστράτευση.πατησιωτης έγραψε: ↑01 Ιούλ 2023, 13:41
Mπορεί αλλά αμφιβάλλω εάν έχουν σχέση με τα επεισόδια.Δεν υπάρχει λόγος,δεν είναι το πρόβλημα της Ρωσίας η Γαλλία ούτε ήταν ποτέ από την εποχή του Ναπολέοντα και μετά.Ο Μακρόν είναι μόνος που τηλεφωνείται με τον Πούτιν.
Τίποτε δεν θα αλλάξει στα προβλήματα του Πούτιν εάν η Γαλλία δεν ασχολείτο με εξωτερικές υποθέσεις.Η Ουκρανία βασίζεται στον αγγλόφωνο κόσμο και τους γείτονες αντιρώσους Ανατολικοευρωπαίους.
Σιγά μην αφήσει ο άλλος το διαμέρισμά του στη Μόσχα για να πάει στα χαρακώματα του Ντόνμπας,άλλο πράγμα δεν έχει να κάνει στη ζωή του.
Έχει,δεν έχει,ο Αρίστος άνοιξε το θέμα αυτό σε αυτό το νήμα.pikey25 έγραψε: ↑02 Ιούλ 2023, 19:25Τι σχεση εχει αυτο με τις εξελιξεις στην Γαλλια ? Δε διαβαζεις την Σωτη που σου λεει οτι δε φταινε οι μεταναστες ?πατησιωτης έγραψε: ↑02 Ιούλ 2023, 19:22Ζήτησε από τους κεντροβορειοευρωπαίους να πάρουν και αυτοί μερικούς μετανάστες.
Φυσικά και είναι αφού η Ρωσία έχει και τη Σιβηρία και ένα σωρό περιοχές που τα ονόματά τους λήγουν σε "Σταν".Η Ουκρανία έχει μόνο μερικούς Τατάρους.Πορφύριος Εξαρχίδης έγραψε: ↑02 Ιούλ 2023, 19:30Επί του δικού σου σημείου. Αν έχεις παρακολουθήσει ο ρωσικός στρατός είναι πολύ περισσότερο πολυπολιτισμικός από αυτόν της Ουκρανίας.
Έχει όμως η Γαλλία πρόβλημα με βάρκες;μπορεί να μην είναι Γερμανία ή Πολωνία αλλά δεν είναι Ιταλία,Ελλάδα ή Ισπανία.Η ευρωπαική ακτή κάνει μια μεγάλη κοιλιά στον χάρτη της Μεσογείου στο σημείο της Γαλλίας και η απόσταση από την Αφρική των γαλλικών ακτών είναι πολύ μεγαλύτερη.Δεν είναι το ίδιο εύκολο να φθάσουν.Το πρόβλημα που έχει το έχει επειδή πήρε μετανάστες από τις αποικίες της κανονικά και με χαρτιά παλαιότερα.
Η άρνηση ένταξης στη γαλλική κοινωνία δεν απορρέει μόνο από οκνηρία, τον συστημικό ρατσισμό και τις λανθασμένες πρακτικές εκ μέρους των αρχών· είναι ζήτημα εθνοτικού και ταξικού μίσους εκ μέρους των ίδιων των μαζών.
Οι κουκουλοφόροι των γαλλικών προαστίων δεν έχουν να πουν τίποτα περισσότερο και τίποτα λιγότερο από τους ομολόγους τους στο Ζεφύρι,
δεν υπήρξε κάποιο σατανικό σχέδιο να αποκλειστούν στα προάστια· η έννοια της εσώτερης πόλης που διακρίνουμε στα αμερικανικά αστικά κέντρα, δεν λείπει ούτε από τη Γαλλία.
Το πολεοδομικό πρότυπο των λαϊκών πολυκατοικιών, των «cites», ήταν πρόχειρο και εφαρμόστηκε με επείγουσες διαδικασίες για να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα της έλλειψης στέγασης. Το χαμηλό ποσοστό ατομικής ιδιοκτησίας, ο συνωστισμός και η απουσία πολιτικής κουλτούρας των κατοίκων συνέβαλαν στην παραμέληση και στη γοργή παρακμή αυτών των προαστίων.
και παρ’ όλ’ αυτά, αν διασχίσει κανείς το St Denis ή το Mantes-la-Jolie δεν έχει την αίσθηση ότι πρόκειται για «γκέτο»· αν βεβαίως ξέρουμε τι σημαίνει «γκέτο». Μάλλον έχει την αίσθηση ότι γύρω του υπάρχουν περισσότερα σουβλατζίδικα απ’ όσα θα περίμενε· ο αέρας μυρίζει κεμπάπ. Σίγουρα, μερικά προάστια —αλλά και μερικές κεντρικές συνοικίες— έχουν αφρικανική ατμόσφαιρα, πράγμα που σημαίνει ότι οι άνθρωποι περνούν περισσότερο χρόνο στον δρόμο παρά στο εσωτερικό του σπιτιού τους: στο Château Rouge, στο Παρίσι, μπορείς να δεις κόσμο να μαγειρεύει καταμεσής στο πεζοδρόμιο· μερικοί άνθρωποι το βρίσκουν χαριτωμένο, άλλοι ξενίζονται· ορισμένοι μουρμουρίζουν μέσα από τα δόντια τους «Γυρίστε στην Αφρική!»
Αλλά το πρόβλημα δεν έγκειται φυσικά στον τρόπο ζωής και στις γραφικότητες που προκύπτουν από την πολυπολιτισμικότητα. Το πρόβλημα είναι η ίδια η πολυπολιτισμικότητα:
Το λαϊκό, το θεωρητικά εκκοσμικευμένο, σχολείο είναι δωρεάν και υποχρεωτικό για όλους, αλλά δεν υπάρχει τρόπος να τραβήξεις κάποιον από το αυτί και να τον καθίσεις στο θρανίο. Εξάλλου, οι οικογένειες χάνουν πολύ σύντομα τον έλεγχο των παιδιών, των αγοριών κυρίως, πράγμα που φυσικά δεν έχει αντίκτυπο στα βοηθήματα και στα επιδόματα τα οποία εισπράττουν.
Υπάρχουν σήμερα Γάλλοι που φρονούν ότι πρέπει να «πέσουν λεφτά» στα προάστια; Υπενθυμίζω ότι έχουν «πέσει» κάμποσα δισεκατομμύρια, αλλά ότι πολλές οικογένειες ζουν με χρήματα που εξασφαλίζουν τα «παιδιά» τα οποία εργάζονται ως βαποράκια. Το παράδοξο είναι ότι κρατικά χρήματα έχουν διοχετευτεί και στη δημιουργία ιδρυμάτων που δήθεν στηρίζουν τη νεολαία και τη βοηθούν να βρει τον δρόμο της στον κόσμο της εργασίας: συνήθως πρόκειται για ισλαμιστικές οργανώσεις ή για βιτρίνες αναρχικών ομάδων. Οι δύο αυτές κοινωνικές τάσεις που διασταυρώνονται τόσο στο επίπεδο της καθημερινής παραβατικότητας, όσο και των ταραχών χρηματοδοτούνται συχνά από το κράτος.Πρόκειται για δύσκολες αποφάσεις: θα βαλθούμε να κλείνουμε στη φυλακή 18χρονα; Άλλωστε, στις γαλλικές φυλακές υπάρχει συνωστισμός… Μήπως, προτού φτάσουμε εκεί θα ήταν προτιμότερο να εφαρμόζονται οι νόμοι και να αποδίδονται δίκαιες ποινές; Προς το παρόν, οι βανδαλισμοί και τα τοιαύτα, παρά τις συλλήψεις, αποδίδονται στο ένστικτο της αγέλης, ο ένας ρίχνει το φταίξιμο στον άλλον, και τελικά, αν και στο κλειστό σύστημα των αστυνομικών τμημάτων μπορούν να συμβούν κάμποσες στραβές, επιστρέφουν όλοι στη μαμά τους.
Εκλεπτυσμενος λαζοπουλος η σωτη, γυφτους, απολιτιστους, αρνηση ενταξης, τρωνε τα λεφτα και γουσταρουν παραβατικοτητα, αλλα φταιτε εσεις που δωσατε δις και δε δωσατε τρις και δεν καταλαβαινετε την ιδιατεροτητα τουςΑλλά, το υπογραμμίζω: η κοινωνική διάλυση δεν οφείλεται αποκλειστικά στους ξένους. Κοινωνική διάλυση παρατηρήσαμε και στην Ελλάδα —ιδιαίτερα το 2008 μετά τον τυχαίο φόνο ενός 16χρονου—την οποία η επίσημη πολιτική σχεδόν αγκάλιασε: λίγο έλειψε ο πρόεδρος της Δημοκρατίας να κατέβει στους δρόμους μαζί με τους κουκουλοφόρους. Το θέμα δεν είναι μόνο ποιος προκαλεί την κοινωνική διάλυση, αλλά κυρίως ποιος την προλαμβάνει και πώς την επανορθώνει.
Ακομα παιρνει, το σχεδιο του Μακρον ειναι για κυριαρχια στην αφρικη και πανω απο 1 δις γαλλοφωνουςπατησιωτης έγραψε: ↑02 Ιούλ 2023, 19:37Έχει όμως η Γαλλία πρόβλημα με βάρκες;μπορεί να μην είναι Γερμανία ή Πολωνία αλλά δεν είναι Ιταλία,Ελλάδα ή Ισπανία.Η ευρωπαική ακτή κάνει μια μεγάλη κοιλιά στον χάρτη της Μεσογείου στο σημείο της Γαλλίας και η απόσταση από την Αφρική των γαλλικών ακτών είναι πολύ μεγαλύτερη.Δεν είναι το ίδιο εύκολο να φθάσουν.Το πρόβλημα που έχει το έχει επειδή πήρε μετανάστες από τις αποικίες της κανονικά και με χαρτιά παλαιότερα.
pikey25 έγραψε: ↑02 Ιούλ 2023, 19:39SpoilerShowΗ άρνηση ένταξης στη γαλλική κοινωνία δεν απορρέει μόνο από οκνηρία, τον συστημικό ρατσισμό και τις λανθασμένες πρακτικές εκ μέρους των αρχών· είναι ζήτημα εθνοτικού και ταξικού μίσους εκ μέρους των ίδιων των μαζών.Οι κουκουλοφόροι των γαλλικών προαστίων δεν έχουν να πουν τίποτα περισσότερο και τίποτα λιγότερο από τους ομολόγους τους στο Ζεφύρι,δεν υπήρξε κάποιο σατανικό σχέδιο να αποκλειστούν στα προάστια· η έννοια της εσώτερης πόλης που διακρίνουμε στα αμερικανικά αστικά κέντρα, δεν λείπει ούτε από τη Γαλλία.Το πολεοδομικό πρότυπο των λαϊκών πολυκατοικιών, των «cites», ήταν πρόχειρο και εφαρμόστηκε με επείγουσες διαδικασίες για να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα της έλλειψης στέγασης. Το χαμηλό ποσοστό ατομικής ιδιοκτησίας, ο συνωστισμός και η απουσία πολιτικής κουλτούρας των κατοίκων συνέβαλαν στην παραμέληση και στη γοργή παρακμή αυτών των προαστίων.και παρ’ όλ’ αυτά, αν διασχίσει κανείς το St Denis ή το Mantes-la-Jolie δεν έχει την αίσθηση ότι πρόκειται για «γκέτο»· αν βεβαίως ξέρουμε τι σημαίνει «γκέτο». Μάλλον έχει την αίσθηση ότι γύρω του υπάρχουν περισσότερα σουβλατζίδικα απ’ όσα θα περίμενε· ο αέρας μυρίζει κεμπάπ. Σίγουρα, μερικά προάστια —αλλά και μερικές κεντρικές συνοικίες— έχουν αφρικανική ατμόσφαιρα, πράγμα που σημαίνει ότι οι άνθρωποι περνούν περισσότερο χρόνο στον δρόμο παρά στο εσωτερικό του σπιτιού τους: στο Château Rouge, στο Παρίσι, μπορείς να δεις κόσμο να μαγειρεύει καταμεσής στο πεζοδρόμιο· μερικοί άνθρωποι το βρίσκουν χαριτωμένο, άλλοι ξενίζονται· ορισμένοι μουρμουρίζουν μέσα από τα δόντια τους «Γυρίστε στην Αφρική!»Αλλά το πρόβλημα δεν έγκειται φυσικά στον τρόπο ζωής και στις γραφικότητες που προκύπτουν από την πολυπολιτισμικότητα. Το πρόβλημα είναι η ίδια η πολυπολιτισμικότητα:Το λαϊκό, το θεωρητικά εκκοσμικευμένο, σχολείο είναι δωρεάν και υποχρεωτικό για όλους, αλλά δεν υπάρχει τρόπος να τραβήξεις κάποιον από το αυτί και να τον καθίσεις στο θρανίο. Εξάλλου, οι οικογένειες χάνουν πολύ σύντομα τον έλεγχο των παιδιών, των αγοριών κυρίως, πράγμα που φυσικά δεν έχει αντίκτυπο στα βοηθήματα και στα επιδόματα τα οποία εισπράττουν.Υπάρχουν σήμερα Γάλλοι που φρονούν ότι πρέπει να «πέσουν λεφτά» στα προάστια; Υπενθυμίζω ότι έχουν «πέσει» κάμποσα δισεκατομμύρια, αλλά ότι πολλές οικογένειες ζουν με χρήματα που εξασφαλίζουν τα «παιδιά» τα οποία εργάζονται ως βαποράκια. Το παράδοξο είναι ότι κρατικά χρήματα έχουν διοχετευτεί και στη δημιουργία ιδρυμάτων που δήθεν στηρίζουν τη νεολαία και τη βοηθούν να βρει τον δρόμο της στον κόσμο της εργασίας: συνήθως πρόκειται για ισλαμιστικές οργανώσεις ή για βιτρίνες αναρχικών ομάδων. Οι δύο αυτές κοινωνικές τάσεις που διασταυρώνονται τόσο στο επίπεδο της καθημερινής παραβατικότητας, όσο και των ταραχών χρηματοδοτούνται συχνά από το κράτος.Πρόκειται για δύσκολες αποφάσεις: θα βαλθούμε να κλείνουμε στη φυλακή 18χρονα; Άλλωστε, στις γαλλικές φυλακές υπάρχει συνωστισμός… Μήπως, προτού φτάσουμε εκεί θα ήταν προτιμότερο να εφαρμόζονται οι νόμοι και να αποδίδονται δίκαιες ποινές; Προς το παρόν, οι βανδαλισμοί και τα τοιαύτα, παρά τις συλλήψεις, αποδίδονται στο ένστικτο της αγέλης, ο ένας ρίχνει το φταίξιμο στον άλλον, και τελικά, αν και στο κλειστό σύστημα των αστυνομικών τμημάτων μπορούν να συμβούν κάμποσες στραβές, επιστρέφουν όλοι στη μαμά τους.Εκλεπτυσμενος λαζοπουλος η σωτη, γυφτους, απολιτιστους, αρνηση ενταξης, τρωνε τα λεφτα και γουσταρουν παραβατικοτητα, αλλα φταιτε εσεις που δωσατε δις και δε δωσατε τρις και δεν καταλαβαινετε την ιδιατεροτητα τουςΑλλά, το υπογραμμίζω: η κοινωνική διάλυση δεν οφείλεται αποκλειστικά στους ξένους. Κοινωνική διάλυση παρατηρήσαμε και στην Ελλάδα —ιδιαίτερα το 2008 μετά τον τυχαίο φόνο ενός 16χρονου—την οποία η επίσημη πολιτική σχεδόν αγκάλιασε: λίγο έλειψε ο πρόεδρος της Δημοκρατίας να κατέβει στους δρόμους μαζί με τους κουκουλοφόρους. Το θέμα δεν είναι μόνο ποιος προκαλεί την κοινωνική διάλυση, αλλά κυρίως ποιος την προλαμβάνει και πώς την επανορθώνει.
Όταν τους λένε ότι οι πρώτοι που θα σφάξουν οι ισλαμιστες αν γίνουν πλειοψηφία θα είναι οι αλληλέγγυο δεν το πιστεύουν