Αν την παρει ο Χαμιλτον σιγουραenterprise-psi έγραψε: ↑10 Ιούλ 2023, 17:03Δηλαδή , άμα πάρω την red bull του Φερσταπεν , βγαίνω πρώτος;
Formula 1
Re: Formula 1
Philip Mortimer έγραψε: ↑14 Μαρ 2023, 22:40Όσον αφορά το 2019 προσωπικά ψήφισα τον Μητσοτάκη γιατί πίστεψα στο όραμα μη πολιτικά χρωματισμένου εκσυγχρονισμού που παρουσίασε.
Re: Formula 1
Τι εννοείς; Ρυθμίσεις, στήσιμο κλπ είναι θέμα οδηγού και του δικού του team μηχανικών. Λες να βάζουν κόφτες στον έναν από τους δυο, χαζοί είναι; Αφού πάνε και για βαθμολογία/πρωτάθλημα κατασκευαστών. Όπου θέλουν να επέμβουν το κάνουν μια χαρά είτε με team orders που είναι πλέον νόμιμες, είτε με την στρατηγική της στιγμής.
Lando ή Oscar; Ιδού η απορία... 

Re: Formula 1
Για αρχη κανενας κινητηρας δεν βγαινει ακριβως ιδιος απο το εργοστασιο,ο 1ος οδηγος θα παρει παντα τον καλυτερο.Φανταζομαι το ιδιο θα γινεται και με τα υπολοιπα κομματια του μονοθεσιου.Επισης οτι data παιρνουν απο τον 2ο οδηγο τα δινουν στον 1ο αλλα πολυ σπανια γινεται το αντιστροφο.Υπαρχουν στα συμβολαια αυτα,πρωτεργατης ο Μιχαλης ο ΣουμαχεριοςIsildur έγραψε: ↑10 Ιούλ 2023, 18:06Τι εννοείς; Ρυθμίσεις, στήσιμο κλπ είναι θέμα οδηγού και του δικού του team μηχανικών. Λες να βάζουν κόφτες στον έναν από τους δυο, χαζοί είναι; Αφού πάνε και για βαθμολογία/πρωτάθλημα κατασκευαστών. Όπου θέλουν να επέμβουν το κάνουν μια χαρά είτε με team orders που είναι πλέον νόμιμες, είτε με την στρατηγική της στιγμής.

Philip Mortimer έγραψε: ↑14 Μαρ 2023, 22:40Όσον αφορά το 2019 προσωπικά ψήφισα τον Μητσοτάκη γιατί πίστεψα στο όραμα μη πολιτικά χρωματισμένου εκσυγχρονισμού που παρουσίασε.
Re: Formula 1
Υπάρχουν ομάδες που η διαφορά 1ου και 2ου είναι πολύ μεγάλη στη στήριξη από την ομάδα. Αλλά με τίποτα δεν μπορώ να πιστέψω ότι αυτό αφορά υλικά και μέρη του αυτοκινήτου. Γιατί να το κάνουν άλλωστε; Έχουν ένα σωρό τρόπους να προωθήσουν αυτόν που θέλουν ανά φάση του πρωταθλήματος, χωρίς να βάζουν σε κίνδυνο οδηγούς, αυτοκίνητα και συνολικούς βαθμούς.GoBack έγραψε: ↑10 Ιούλ 2023, 18:13Για αρχη κανενας κινητηρας δεν βγαινει ακριβως ιδιος απο το εργοστασιο,ο 1ος οδηγος θα παρει παντα τον καλυτερο.Φανταζομαι το ιδιο θα γινεται και με τα υπολοιπα κομματια του μονοθεσιου.Επισης οτι data παιρνουν απο τον 2ο οδηγο τα δινουν στον 1ο αλλα πολυ σπανια γινεται το αντιστροφο.Υπαρχουν στα συμβολαια αυτα,πρωτεργατης ο Μιχαλης ο ΣουμαχεριοςIsildur έγραψε: ↑10 Ιούλ 2023, 18:06Τι εννοείς; Ρυθμίσεις, στήσιμο κλπ είναι θέμα οδηγού και του δικού του team μηχανικών. Λες να βάζουν κόφτες στον έναν από τους δυο, χαζοί είναι; Αφού πάνε και για βαθμολογία/πρωτάθλημα κατασκευαστών. Όπου θέλουν να επέμβουν το κάνουν μια χαρά είτε με team orders που είναι πλέον νόμιμες, είτε με την στρατηγική της στιγμής.
Lando ή Oscar; Ιδού η απορία... 

Re: Formula 1
Παλιά σε κάτι δοκιμαστικά είχε στουκαρει ο Ιρβαιν τη φεραρι και δεν προλαβαιναν να το φτιάξουν.Ετσι πήρε το εφεδρικο του Σουμαχερ και ως εκ θαύματος πήρε μαζί και 2-3 δεκατα στο γύρο.Το ίδιο είχε συμβεί και τότε που έσπασε ο άλλος το πόδι στο Σιλβερστοουν και κοντραρε τον Χακίνεν μέχρι το τελος του πρωταθλήματος.Isildur έγραψε: ↑10 Ιούλ 2023, 23:26Υπάρχουν ομάδες που η διαφορά 1ου και 2ου είναι πολύ μεγάλη στη στήριξη από την ομάδα. Αλλά με τίποτα δεν μπορώ να πιστέψω ότι αυτό αφορά υλικά και μέρη του αυτοκινήτου. Γιατί να το κάνουν άλλωστε; Έχουν ένα σωρό τρόπους να προωθήσουν αυτόν που θέλουν ανά φάση του πρωταθλήματος, χωρίς να βάζουν σε κίνδυνο οδηγούς, αυτοκίνητα και συνολικούς βαθμούς.GoBack έγραψε: ↑10 Ιούλ 2023, 18:13Για αρχη κανενας κινητηρας δεν βγαινει ακριβως ιδιος απο το εργοστασιο,ο 1ος οδηγος θα παρει παντα τον καλυτερο.Φανταζομαι το ιδιο θα γινεται και με τα υπολοιπα κομματια του μονοθεσιου.Επισης οτι data παιρνουν απο τον 2ο οδηγο τα δινουν στον 1ο αλλα πολυ σπανια γινεται το αντιστροφο.Υπαρχουν στα συμβολαια αυτα,πρωτεργατης ο Μιχαλης ο ΣουμαχεριοςIsildur έγραψε: ↑10 Ιούλ 2023, 18:06
Τι εννοείς; Ρυθμίσεις, στήσιμο κλπ είναι θέμα οδηγού και του δικού του team μηχανικών. Λες να βάζουν κόφτες στον έναν από τους δυο, χαζοί είναι; Αφού πάνε και για βαθμολογία/πρωτάθλημα κατασκευαστών. Όπου θέλουν να επέμβουν το κάνουν μια χαρά είτε με team orders που είναι πλέον νόμιμες, είτε με την στρατηγική της στιγμής.
Philip Mortimer έγραψε: ↑14 Μαρ 2023, 22:40Όσον αφορά το 2019 προσωπικά ψήφισα τον Μητσοτάκη γιατί πίστεψα στο όραμα μη πολιτικά χρωματισμένου εκσυγχρονισμού που παρουσίασε.
Re: Formula 1
Την εποχή που υπήρχε τρίτο αμάξι (το περίφημο t-car) ήταν σχεδόν πάντα στημένο πάνω στον πρώτο οδηγό. Ο Μιχαλάκης, όσο κι αν δεν τον χώνευα, εκτός από τεράστιος οδηγός ήταν και μάστερ στο στήσιμο και στην επικοινωνία με τους μηχανικούς, ένας από τους καλύτερους (αν όχι Ο καλύτερος) οδηγός πάνω σ' αυτό το θέμα που πέρασε ποτέ. Καλύτερος κι από τους περισσότερους μόνιμους δοκιμαστές. Οπότε, ίσως κι αυτό εξηγεί πολλά.GoBack έγραψε: ↑11 Ιούλ 2023, 00:48Παλιά σε κάτι δοκιμαστικά είχε στουκαρει ο Ιρβαιν τη φεραρι και δεν προλαβαιναν να το φτιάξουν.Ετσι πήρε το εφεδρικο του Σουμαχερ και ως εκ θαύματος πήρε μαζί και 2-3 δεκατα στο γύρο.Το ίδιο είχε συμβεί και τότε που έσπασε ο άλλος το πόδι στο Σιλβερστοουν και κοντραρε τον Χακίνεν μέχρι το τελος του πρωταθλήματος.Isildur έγραψε: ↑10 Ιούλ 2023, 23:26Υπάρχουν ομάδες που η διαφορά 1ου και 2ου είναι πολύ μεγάλη στη στήριξη από την ομάδα. Αλλά με τίποτα δεν μπορώ να πιστέψω ότι αυτό αφορά υλικά και μέρη του αυτοκινήτου. Γιατί να το κάνουν άλλωστε; Έχουν ένα σωρό τρόπους να προωθήσουν αυτόν που θέλουν ανά φάση του πρωταθλήματος, χωρίς να βάζουν σε κίνδυνο οδηγούς, αυτοκίνητα και συνολικούς βαθμούς.GoBack έγραψε: ↑10 Ιούλ 2023, 18:13
Για αρχη κανενας κινητηρας δεν βγαινει ακριβως ιδιος απο το εργοστασιο,ο 1ος οδηγος θα παρει παντα τον καλυτερο.Φανταζομαι το ιδιο θα γινεται και με τα υπολοιπα κομματια του μονοθεσιου.Επισης οτι data παιρνουν απο τον 2ο οδηγο τα δινουν στον 1ο αλλα πολυ σπανια γινεται το αντιστροφο.Υπαρχουν στα συμβολαια αυτα,πρωτεργατης ο Μιχαλης ο Σουμαχεριος
Lando ή Oscar; Ιδού η απορία... 

Re: Formula 1
Μα αυτό λέω.Πηρε 2-3 δεκατα με το σεταπ του άλλουνου.Κανονικα έπρεπε να είναι σαν ψάρι έξω από το νερό.Καταλαβαινεις τι διαφορες είχαν τα μονοθέσια.
Philip Mortimer έγραψε: ↑14 Μαρ 2023, 22:40Όσον αφορά το 2019 προσωπικά ψήφισα τον Μητσοτάκη γιατί πίστεψα στο όραμα μη πολιτικά χρωματισμένου εκσυγχρονισμού που παρουσίασε.
Re: Formula 1
Ναι βρε, δεν διαφωνούμε για το στήσιμο. Για τα υλικά και τα εξαρτήματα διαφωνώ. Για το δε σετάπ του Σούμι, σού είπα τον λόγο που πιστεύω ότι ίσχυε αυτό.
Lando ή Oscar; Ιδού η απορία... 

Re: Formula 1
Ρε δεν σου λεω οτι γινεται σαμποταζ.Βγαζει το εργοστασιο μια φουρνια απο κινητηρες,τους περνανε απο τα στρες/περφορμανς τεστς και οι καλυτεροι πανε στον πρωτο οδηγο.Δεν καταλαβαινω που βλεπεις το περιεργο.
Philip Mortimer έγραψε: ↑14 Μαρ 2023, 22:40Όσον αφορά το 2019 προσωπικά ψήφισα τον Μητσοτάκη γιατί πίστεψα στο όραμα μη πολιτικά χρωματισμένου εκσυγχρονισμού που παρουσίασε.
Re: Formula 1
Δεν ξέρω, μπορεί να είναι κι έτσι. Απλά, δεν το έχω ακούσει.GoBack έγραψε: ↑11 Ιούλ 2023, 01:06Ρε δεν σου λεω οτι γινεται σαμποταζ.Βγαζει το εργοστασιο μια φουρνια απο κινητηρες,τους περνανε απο τα στρες/περφορμανς τεστς και οι καλυτεροι πανε στον πρωτο οδηγο.Δεν καταλαβαινω που βλεπεις το περιεργο.
Lando ή Oscar; Ιδού η απορία... 

-
- Δημοσιεύσεις: 18888
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 13:22
- Τοποθεσία: Λαρισα-Ορεινη Καλαμπακα
Re: Formula 1
Εδώ και πολλές δεκαετίες ο πρώτος οδηγός κάθε μεγάλης εταιρείας απολαμβάνει προνομίων που δεν μπορεί να απολαύσει ο δεύτερος.
Καλύτερους κινητήρες,καινούργια αεροδυναμικά εξαρτήματα κλπ κλπ.
Χώρια τις οδηγίες που υποβιβάζουν τον δεύτερο αν παραστεί ανάγκη
Καλύτερους κινητήρες,καινούργια αεροδυναμικά εξαρτήματα κλπ κλπ.
Χώρια τις οδηγίες που υποβιβάζουν τον δεύτερο αν παραστεί ανάγκη
Re: Formula 1
Για τους κινητήρες το είπε κι ο GoBack, δεν το ξέρω, μπορεί να είναι κι έτσι. Για τις οδηγίες και τα team orders είναι γνωστό και σε κάποιες ομάδες πολύ πιο έντονο.stergiosbik έγραψε: ↑11 Ιούλ 2023, 21:18Εδώ και πολλές δεκαετίες ο πρώτος οδηγός κάθε μεγάλης εταιρείας απολαμβάνει προνομίων που δεν μπορεί να απολαύσει ο δεύτερος.
Καλύτερους κινητήρες,καινούργια αεροδυναμικά εξαρτήματα κλπ κλπ.
Χώρια τις οδηγίες που υποβιβάζουν τον δεύτερο αν παραστεί ανάγκη
Για τα αεροδυναμικά που λες, ξέχασέ το, δεν πάει έτσι. Οποιεσδήποτε αναβαθμίσεις γίνονται με νέα εξαρτήματα, νέους σχεδιασμούς (γωνίες κλπ), αφού πρώτα δοκιμαστούν σε σήραγγες κλπ, θα τις τεστάρει αρχικά ο δοκιμαστής (οι δοκιμαστές) της ομάδας. Αν περάσουν τα τεστ, σε κάποιες περιπτώσεις μπαίνουν ταυτόχρονα και στους δυο οδηγούς, σε κάποιες πρωτο-μπαίνουν στον πρώτο και σε κάποιες στον δεύτερο. Αυτό έχει να κάνει με πολλά θέματα, όπως πχ η τρέχουσα φάση που βρίσκεται το κάθε μονοθέσιο όσον αφορά αλλαγές κινητήρων, κιβωτίων κλπ δηλαδή αν είναι στα όρια για κάποια ποινή υπέρβασης ή όχι οπότε να γίνουν ταυτόχρονες αλλαγές ή όχι, ποιος οδηγός βολεύεται καλύτερα με τον συνδυασμό νέων αεροδυναμικών-πίστας κλπ ώστε η πρώτη χρήση να πάει σε αυτόν και διάφορα άλλα. Επίσης, όταν υπάρχει έστω κάποια αμφιβολία για την αποτελεσματικότητα των αλλαγών σε διάρκεια ολόκληρου αγώνα, εννοείται ότι πρώτα θα τα βάλουν στον δεύτερο κι όχι στον πρώτο, για σιγουριά και για ένα επιπλέον επίπεδο δοκιμών.
Lando ή Oscar; Ιδού η απορία... 

Re: Formula 1
Για τον Σουμαχερ είχε πει 5 6 πράγματα ο ΜΒ στο παλιό και για τους λόγους που τον έβαζε στην κορυφή.
Το απόλυτο εργαλείο για κάθε ομάδα. Στο στήσιμο του αυτοκινήτου ήταν ένας ο Σουμαχερ και ένας ο Λαουντα.
Σα να είναι βγαλμένη απο την AI και οι δύο.
Το απόλυτο εργαλείο για κάθε ομάδα. Στο στήσιμο του αυτοκινήτου ήταν ένας ο Σουμαχερ και ένας ο Λαουντα.
Σα να είναι βγαλμένη απο την AI και οι δύο.
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
Re: Formula 1
85 χιλιοστά οι τρεις πρώτοι και 3 χιλιοστά Λιούις με Μαξ. Κρίμα που το Χουνγκαρόρινγκ δεν είναι πίστα προσπεράσεων, πιστεύω θα βλέπαμε παππάδες στον αγώνα.
Οι Φεράρι απογοήτευση, πίσω από τον Ζου ο Λεκλέρ και εκτός Q3 ο Σάινθ, ο Τσέκο πάλι χάλια (ευτυχώς πέρασε στο Q3 επιτέλους, είχε ξεχάσει πώς είναι). Η Άστον Μάρτιν φαίνεται να "ξεφούσκωσε", άντε να δούμε αν έχουν τίποτα να δείξουν στο άμεσο μέλλον.
Οι Φεράρι απογοήτευση, πίσω από τον Ζου ο Λεκλέρ και εκτός Q3 ο Σάινθ, ο Τσέκο πάλι χάλια (ευτυχώς πέρασε στο Q3 επιτέλους, είχε ξεχάσει πώς είναι). Η Άστον Μάρτιν φαίνεται να "ξεφούσκωσε", άντε να δούμε αν έχουν τίποτα να δείξουν στο άμεσο μέλλον.
Lando ή Oscar; Ιδού η απορία... 

Re: Formula 1
18ος ο Ράσελ;
Δε ξέρω εκεί στη Φερραρι τι έχουν στο μυαλό τους. Πέρσι ξεκίνησαν με πολύ δυνατο μονοθέσιο και πάλι τα σκατωσαν.
Επιμένω πως και σαινθ και λεκλερκ είναι πολύ λίγοι για τέτοια ομάδα.
Τουλάχιστον τα πήγε καλά η Αλφα
Κάτι άσχετο
https://www.instagram.com/reel/CvAYzjut ... BiNWFlZA==
stergiosbik
Δε ξέρω εκεί στη Φερραρι τι έχουν στο μυαλό τους. Πέρσι ξεκίνησαν με πολύ δυνατο μονοθέσιο και πάλι τα σκατωσαν.
Επιμένω πως και σαινθ και λεκλερκ είναι πολύ λίγοι για τέτοια ομάδα.
Τουλάχιστον τα πήγε καλά η Αλφα
Κάτι άσχετο
https://www.instagram.com/reel/CvAYzjut ... BiNWFlZA==
stergiosbik
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"