AlienWay έγραψε: ↑11 Σεπ 2023, 13:57
Λοξίας έγραψε: ↑11 Σεπ 2023, 13:56
AlienWay έγραψε: ↑11 Σεπ 2023, 13:52
Γιατί το πλοίο ξεκίνησε με ανοιχτό τον καταπέλτη;
Ποιος άνοιξε το νύχι του καταπέλτη τη μοιραία στιγμή;
Ρε συ, σου απάντησε ο Nandros...
Το νύχι δεν ανοίγει και κλείνει χειροκίνητα.
Μηχανικό είναι και μποεί να πάρει μία κλίση από το ίδιο του το βάρος.
Χρησιμεύει ώστε τα αυτοκίνητα να μην έχουν να αντιμετωπίσουν μεγάλη γωνία κατά την είσοδο/έξοδο και να μην "βρίσκουν" στο έδαφος.
Οκ. Αρα μένει να απαντηθεί το πρώτο.
Σύμφωνα με την νομοθεσία, απαγορεύεται ο απόπλους (με ευθύνη του καπετάνιου) αν πρώτα δεν έχει κλείσει και ασφαλίσει και ο καταπέλτης και η είσοδος των επιβατών.
Έλα μου όμωςπου εξ αιτίας τουκακώς εννοουμένου ανταγωνισμού και της ταχύτητας, ΟΛΑ τα οχηματαγωγά πρώτα αποπλέουν και μετά κλείνουν τον καταπέλτη! Πάγια τακτική! Και το λιμεναρχείο κάνει τα στραβά μάτια...
Συνεπώς, ποιος θα πληρώσει την λέζα; Μα ο καπετάνιος! Εξ 'αλλου, γιατί του έχουμε δώσει τόσα προνόμια και τέτοιον μισθό;
Ο καπετάνιος μέσα στα τόσα προνόμια που έχει, έχει επίσης και πολύ μεγάλες ευθύνες. Και όλοι από αυτόν θα ζητήσουν αυτές τις ευθύνες, αφού η (κάθε) εταιρεία θα βγάλει την ουρά της απ' έξω.
Η εταιρεία θα νίψει τας χείρας της: "
α, εμείς δεν το γνωρίζαμε αυτό και δεν έχουμε δώσει ποτέ τέτοια εντολή".
Ένα ψέμα και μία "ψεύτικη αλήθεια"...
Το γνώριζαν. Αλλά ναι, δε είχαν δώσει ποτέ τέτοια
γραπτή εντολή. Την είχαν δώσει προφορικά και κατ' ιδίαν. Και ο (κάθε) καπετάνιος δύσκολα θα αρνιόταν υπακοή...